Ketkä palstalaiset ovat aiheuttaneet

Tunne-gllp-

sinulle seuraavia tunteita. Laita tunteen viereen nimimerkki.

Ahdistus:

Häpeä:

Innostus:

Paniikki:

Ilahtuneisuus:

Mustasukkaisuus:

Kateus:

Masentuneisuus:

Surullisuus:

Pelokkuus:

Pettymys:

Turhautuneisuus:

Rakkaus:

Vihaisuus:

Nolostuminen:

Ärtyminen:

Loukkaantuminen:

Inho:

Raivo:

Syyllisyys:

Katumus:

Turvattomuus:

Ylpeys:

Säikähtäneisyys:

57

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tota:

      Ahdistus: dazu

      Häpeä: iivar-runoilija

      Innostus: zisel

      Paniikki: -

      Ilahtuneisuus: yybee

      Mustasukkaisuus: -

      Kateus: timanttia

      Masentuneisuus: runontaja

      Surullisuus: voopotin

      Pelokkuus: -

      Pettymys: -

      Turhautuneisuus: dazu

      Rakkaus: -

      Vihaisuus: zisel

      Nolostuminen: -

      Ärtyminen: -

      Loukkaantuminen: zisel

      Inho: theone

      Raivo: -

      Syyllisyys: voopotin

      Katumus: -

      Turvattomuus: kanasutra

      Ylpeys: -

      Säikähtäneisyys: -

      • Tiesinpäs

        Olet Genio ;)


      • ..Ö..

        Sua hävettää kitaristit?


      • Siis mitä helvettiä, miks oon aiheuttanut turvattomuutta? :D


      • kielet solmussa
        ..Ö.. kirjoitti:

        Sua hävettää kitaristit?

        Varsinkin jos on basisti ;)


      • --Ö--
        kielet solmussa kirjoitti:

        Varsinkin jos on basisti ;)

        ahaas sä siis otat purkan suusta ku alat soitta bassoo?


      • kielet solmussa
        --Ö-- kirjoitti:

        ahaas sä siis otat purkan suusta ku alat soitta bassoo?

        Viimeistään siinä vaiheessa.


      • no tota:
        Tiesinpäs kirjoitti:

        Olet Genio ;)

        Meinaatko että tämä mystinen genio (kuka se on) on ainut jota ei dazu sillointällöin ota päähän?


      • Mieti sitä?
        kanasutra kirjoitti:

        Siis mitä helvettiä, miks oon aiheuttanut turvattomuutta? :D

        Geniossa


      • Mieti sitä? kirjoitti:

        Geniossa

        No onneks en kyllä saa tästä mitään assosiaatioita.

        En kyllä haluais aiheuttaa kenessäkään turvattomuutta. :o Mut minkäs sille sitten voi.. :s Ois nyt ees ollu inho. :D

        Mut tää oli kyllä päivän paras. Samalla niin surkuhupaisaa mut kuitenki sit taas masentavaa. En tiiä. Pistää sekasin tollaset lauselmat.


      • no tota:
        kanasutra kirjoitti:

        No onneks en kyllä saa tästä mitään assosiaatioita.

        En kyllä haluais aiheuttaa kenessäkään turvattomuutta. :o Mut minkäs sille sitten voi.. :s Ois nyt ees ollu inho. :D

        Mut tää oli kyllä päivän paras. Samalla niin surkuhupaisaa mut kuitenki sit taas masentavaa. En tiiä. Pistää sekasin tollaset lauselmat.

        Se oli tavallaan vitsi, jonka ajattelin näin: sulla on niin iso "turpa" että aiheutat minunlaiselleni pieniturpaiselle... turvattomuutta


      • no tota: kirjoitti:

        Se oli tavallaan vitsi, jonka ajattelin näin: sulla on niin iso "turpa" että aiheutat minunlaiselleni pieniturpaiselle... turvattomuutta

        :3 Eli huutelen liian kovaan ääneen ajatuksiani ja tunteitani ilmeisesti. No, eipä ole eka kerta. :D

        Mee peiton al piiloo jos pelottaa. :3 Siel on lämmintä.


      • No emminä nyt
        kanasutra kirjoitti:

        :3 Eli huutelen liian kovaan ääneen ajatuksiani ja tunteitani ilmeisesti. No, eipä ole eka kerta. :D

        Mee peiton al piiloo jos pelottaa. :3 Siel on lämmintä.

        sitäkään tarkoittanut, mutta joo, voisi se myös noinkin olla!


      • No emminä nyt kirjoitti:

        sitäkään tarkoittanut, mutta joo, voisi se myös noinkin olla!

        Olen nainen, forgive me ;)


    • tässä näitä

      Ahdistus: dazu,en osaa kuvailla miksi

      Häpeä: joskus zisel;alaston kuvat ja karaoke

      Innostus: iivar-runoilja, mariamania, yksinkertainen.blondi, kaarne, hahmotelma, the One,kanasutra, deft,alruna, zisel, murriperkele

      Paniikki: frost-free

      Ilahtuneisuus: yksinkertainen.blondi, määmy, murriperkele

      Mustasukkaisuus:-

      Kateus:-

      Masentuneisuus: Platos.morbid.dust

      Surullisuus:-

      Pelokkuus:-

      Pettymys: voopotin (pelkkä provo, ei mitään aitoa)

      Turhautuneisuus: voopotin, eewari, dazu

      Rakkaus:-

      Vihaisuus:-

      Nolostuminen: zisel, dazu,kirpela

      Ärtyminen:punttikarju

      Loukkaantuminen: vaihtelee

      Inho: vaihtelee

      Raivo:-

      Syyllisyys: eewari, voopotin

      Katumus:eewari, voopotin, dazu

      Turvattomuus:-

      Ylpeys:-

      • sinäkin olet

        genio, kun mainitsit tasun ;)


      • Nyt ratkesi

        Olet se kuuluisa etämies-mesettäjä ;)


      • tulossa?
        Nyt ratkesi kirjoitti:

        Olet se kuuluisa etämies-mesettäjä ;)

        Koodikieli paljasti


      • Sä taidat olla yks niistä joita joskus pidin fiksumpana, vaan petyin huomattuani ettet olekkaan. No aina ei voi voittaa. :)


      • voopotin kirjoitti:

        Sä taidat olla yks niistä joita joskus pidin fiksumpana, vaan petyin huomattuani ettet olekkaan. No aina ei voi voittaa. :)

        Pitää vielä lisätä, että mun aitous on niin aitoa ettei arvon analyysin antaja ole ennen tainnut törmätä. Siksi hämmentyneenä kiukuttelee, ettei se perkele ole mahdollista olla aito ja tollainen. Mutta sillehän mä en mahda mitään, jos ihmistuntemuksessa on "tässä näitä" henkilöllä ammottavia aukkoja. Jopa yhden Voopottimen mentäviä.

        Mä olen sun silmälle vissiin se spektri joka hämää silmää, etkä sä kykene määrittämään mun väriä jolloin mä olen sun päässä pelkkää sotkua ja se tekee olon ettei mitään aitoa. Ei mitään itselles tuttua ja turvallista, jonka varassa olis hyvä keinuttaa itsensä uneen se on aitoutta, koska se on tietyn värinen. :)

        Sad and happy..get over it.


    • Ahdistus: -

      Häpeä: -

      Innostus: Kyöstix, vili.

      Paniikki: -

      Ilahtuneisuus: -

      Mustasukkaisuus: -

      Kateus: -

      Masentuneisuus: -

      Surullisuus: hahmotelma

      Pelokkuus: modelli, Nasdaq

      Pettymys: -

      Turhautuneisuus: -

      Rakkaus: Kyöstix, Mr Groove (paitsi en oo varma onks se heilunu tääl :D)

      Vihaisuus: muutamat

      Nolostuminen: :D En kommentoi.

      Ärtyminen: muutamat

      Loukkaantuminen: -

      Inho: -

      Raivo: -

      Syyllisyys: -

      Katumus: -

      Turvattomuus: -

      Ylpeys: -

      Säikähtäneisyys: -

      • Vois olla muutakin, mut jätän kommentoimatta julkisesti. :)


      • Pitäiskö Jonna
        kanasutra kirjoitti:

        Vois olla muutakin, mut jätän kommentoimatta julkisesti. :)

        ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?


      • mitä topseli
        Pitäiskö Jonna kirjoitti:

        ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?

        kirjoitti tuossa kanasutralle; näkikö kukaan ?


      • Pitäiskö Jonna kirjoitti:

        ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?

        Miks pitäis ja mitä se sua kiinnostaa? Tulisitko kuvaamaan vai?


      • mitä topseli kirjoitti:

        kirjoitti tuossa kanasutralle; näkikö kukaan ?

        Se jääköön salaisuudeksi ;D


      • TRANSLITTERA:
        mitä topseli kirjoitti:

        kirjoitti tuossa kanasutralle; näkikö kukaan ?

        "Sellainen on vaikutukseni"


      • Hahmis on
        Pitäiskö Jonna kirjoitti:

        ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?

        solidaarinen kaveri ja odottaa vuoroaan.


      • Onks ihastumisessa jotain pahaa, ku oot noin äree? :3


      • Hahmis on kirjoitti:

        solidaarinen kaveri ja odottaa vuoroaan.

        Sä voisit kans ottaa vaikka vuoronumeron, jos elämääs jäät odottelee vaikkapa.


      • tiatooo

        se voi kyl olla yks toinen ku topi


      • ..
        tiatooo kirjoitti:

        se voi kyl olla yks toinen ku topi

        Niin onkin ja niitä ei ole vain yksi.


      • tiatooo kirjoitti:

        se voi kyl olla yks toinen ku topi

        Kertooko joku neljäskin hei vielä pliis keneen oon ihastunut ja mitä syön huomenna aamulla ja paskonko työpäivän aikana vaikka housuun???

        Mitäs jos palkkaisin ihan vaikka mun elämäni suunnittelijan, jota voisin sanoa ennustajaks, ketä tahtoo?

        Jeesus teiän kanssa. Sama se keneen oon ihastunut tai en ole. Se ei kenenkään elämää mihinkään muuta, ku en kuitenkaa asialle sais tehtyä mitään.


      • tietoa käytännöistä
        kanasutra kirjoitti:

        Kertooko joku neljäskin hei vielä pliis keneen oon ihastunut ja mitä syön huomenna aamulla ja paskonko työpäivän aikana vaikka housuun???

        Mitäs jos palkkaisin ihan vaikka mun elämäni suunnittelijan, jota voisin sanoa ennustajaks, ketä tahtoo?

        Jeesus teiän kanssa. Sama se keneen oon ihastunut tai en ole. Se ei kenenkään elämää mihinkään muuta, ku en kuitenkaa asialle sais tehtyä mitään.

        No topi se ei ole ja listassa on se oikeakin vastaus.


      • Näin on.
        kanasutra kirjoitti:

        Kertooko joku neljäskin hei vielä pliis keneen oon ihastunut ja mitä syön huomenna aamulla ja paskonko työpäivän aikana vaikka housuun???

        Mitäs jos palkkaisin ihan vaikka mun elämäni suunnittelijan, jota voisin sanoa ennustajaks, ketä tahtoo?

        Jeesus teiän kanssa. Sama se keneen oon ihastunut tai en ole. Se ei kenenkään elämää mihinkään muuta, ku en kuitenkaa asialle sais tehtyä mitään.

        kiihkeä lepakkosuhe lartsaan ois sulle ja meil paras :-)


      • toitaaa
        tiatooo kirjoitti:

        se voi kyl olla yks toinen ku topi

        Joo ei sen ja hahmiksen välillä ei ole mitään ollut. Lukuunottamatta sellaista pelleilyä palstalla. Sekin on todennäköisesti häirinnyt sanakutraa kun on loppunut kuin seinään.


      • kanasutra kirjoitti:

        Vois olla muutakin, mut jätän kommentoimatta julkisesti. :)

        Vähän epäilen.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Vähän epäilen.

        Ei saa olla vai et usko että on? :)


      • kanasutra kirjoitti:

        Ei saa olla vai et usko että on? :)

        No onhan se nyt ihan selvää.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No onhan se nyt ihan selvää.

        Aijaa oli vai... :D Okei sit. Olkoon niin.


    • Ahdistus: Runontaja

      Häpeä:Runontaja

      Innostus:Runontaja, Zisel, Ratikkakuski, Iivar-Runoilija, Kanasutra, YB, Hunaja

      Paniikki:Runontaja

      Ilahtuneisuus:Runontaja, Hunaja, Zisel, Ratikkakuski, R-E, Iivar-R, YB, Kanasutra

      Mustasukkaisuus:Runontaja

      Kateus:Runontaja

      Masentuneisuus:Runontaja

      Surullisuus:Runontaja

      Pelokkuus:Runontaja

      Pettymys:Runontaja

      Turhautuneisuus:Runontaja

      Rakkaus:Runontaja

      Vihaisuus:Runontaja

      Nolostuminen:Runontaja

      Ärtyminen:Runontaja

      Loukkaantuminen:Runontaja

      Inho:Runontaja

      Raivo:Runontaja

      Syyllisyys:Runontaja

      Katumus:Runontaja

      Turvattomuus:Runontaja

      Ylpeys:Runontaja

      Säikähtäneisyys: Runontaja

      • Kyllä sitä pitää hieman olla itserakas?


      • runontaja kirjoitti:

        Kyllä sitä pitää hieman olla itserakas?

        Hei, oli parissa kohdassa pari muutakin nimeä ;)


      • kanasutra kirjoitti:

        Hei, oli parissa kohdassa pari muutakin nimeä ;)

        Heidän nimet oli tarkoituksella niissä kohdissa, ilman feikkausta.

        Ja aina on mukavaa, kun ylilyövien feikkien seassa jaksaa muutama järjellinenkin olla ;)


    • Ahdistus: Palsta

    • sulla on.

      ...Narsistista ja epäsosiaalista persoonallisuushäiriötä unohtamatta. Taitaa olla melkoinen kombinaatio taustalla!

    • Huomenta. :) Pitäskö tähän vastata jotakin sitten niin...voimmä kokeilla. En sitten mieti kauheen pitkään miksi laitan vaan. :)


      Ahdistus: - Dazu

      Häpeä: - Dazu

      Innostus: - Melkein kaikki innostaa jollain tavalla, joko hyvässä tai pahassa

      Paniikki: - Ihastuminen laskin..vääriniin aiheutti joskus

      Ilahtuneisuus: - Xena, laskin..väärin, alruna, Kyöstix, Anzzy, Monte, Zisel ja puskia joita en osaa nimetä ja joitain nimimerkkejä varmasti unohdin listalta anteeksi vain

      Mustasukkaisuus: - Ei kukaan

      Kateus: - Ei kukaan

      Masentuneisuus: - Ei kukaan masenna ällöttää joskus

      Surullisuus: - Jotkut elämäntarinat joillain ihmisillä aiheuttaa melankoliaa

      Pelokkuus: - Ei kukaan

      Pettymys: - Muutamaa pidin fiksumpana, mutta paskanjauhamisella ne on saaneet mut tajuamaan miten EI fiksuja ne onkaan

      Turhautuneisuus: - Jankuttajat saa joskus turhautumaan

      Rakkaus: - Laskin..väärin

      Vihaisuus: - ihmisten kiusaajat vituttaa joskus niin et löisin turpaan jos oltas nenätysten, siinä ja heti kun toi tunne tulee

      Nolostuminen: - Ei sellaista ole, paitsi kun joskus postasin perseen kuvia muiden mukana...oli aika lapsellista touhua

      Ärtyminen: - Jankuttajiin jotka ei tiedä mistä ne puhuu

      Loukkaantuminen: - En osaa loukkaantua tuntemattomille netissä, pitäs olla mulle läheinen että loukkaantuisin

      Inho: - En viitsi nimetä ketään

      Raivo: - No ne ihmisten kiusaajat vituttaa edelleen joskus niin et poksauttasin nenään jos oltas nenätysten, mä en siedä sellasta pikkusta räkyttävää rakkimaisuutta kenenkään kintuissa

      Syyllisyys: -

      Katumus: - Jotkut sutkautukset aiheettomasti harmittaa jälkeenpäin

      Turvattomuus: - Ei ole sellasta

      Ylpeys: -

      Säikähtäneisyys: - Alastonkuviaan postailevat saa joskus säikähtämään mitä vittua??!

    • zisel

      Tää on tosi hyvä kysely! Olis saanut olla enemmänkin tota tunneskaalaa mukana :) Jos joku keksii vielä lisää erilaisia tunnetiloja niin tehkää toinen samallainen! Taitaa olla aika paljon negatiivisia tunteita tossa verrattuna positiivisiin... Tuolta puuttuu ihastuminen, himo :D, ilo, nauru jne. Mä jankutan tähän alkuun taas tän saman että "kukaan ei ole vastuussa mun tunteista enkä mä ole vastuussa teidän tunteista" joten toi ketkä palstalaiset on AIHEUTTANEET jotain tunteita...
      Sanotaan nyt sitten vielä että jos nimeän jonkun ihmisen johonkin tunteeseen joka on negatiivinen, esimerkiks ärtyminen, niin se ei tarkota että mä olisin tällä hetkelläkin ärtynyt häneen tai etten pitäisi hänestä. Täällä on tullut jotain 4 vuotta kirjoteltua joten kyllä siinä on monenlaisia tunteita herännyt millon ketäkin kohtaan. Monte, jonka tunnen siis palstan ulkopuolella, sopis varmaan jokaiseen kohtaan noista :D
      Mä olen syväjäässä selvinpäin, sitten kännissä iskee tunteet päälle niin että viidessä minuutissa menee koko tunteiden kirjo läpi.

      Ahdistus: Aika voimakas tunne. No ei ainakaan tällä palstalla ole tainnut kukaan herättää ahdistusta.

      Häpeä: Mä itse! Helvetti kun tulee ihan mielisairaaks kun juo ittensä kuutamolle.

      Innostus: Varmaan ihan jokainen. Kaikilla on hyviä juttuja ja vissiin 90% täällä olo ajasta nauran tai vähintään hymyilen täällä leveesti :)

      Paniikki: Ei kukaan.

      Ilahtuneisuus: Tosi moni, varmaankin kaikki vuorollaan. Täällä on todella kannustavaa ja mukavaa porukkaa kun itse vaan muistaa käyttäytyä myös.

      Mustasukkaisuus: Montea kohtaan olen kännipäissäni tuntenut mustasukkasuutta joskus.

      Kateus: Ei kai ketään kohtaan jos ajatellaan kateutta sellasena tuhoavana ja kalvavana voimana. Pinnallista, eli "ulkonäkö-kateutta" olen tuntenut niitä kohtaan joilla mun mielestä on upeat hiukset joita mä en ilman pidennyksiä tule koskaan saamaan ittelleni kun ei kasva kun lapaluihin saakka vaan. Fiona, Papu, Jazuli... ketäs kaikkia niitä nyt olikaan..? Joo ja Kanasutralla on hienosti värjätyt hiukset! Sitten toisenlaista kateutta yb:tä kohtaan kun se vaikuttaa niin tasapainoselta ja mukavalta eikä sinkoile ympäriinsä.

      Masentuneisuus: Näh, ei kukaan.

      Surullisuus: Tulee mieleen taas joku koomakänni-ilta palstalla kun olen itkee tirissyt täällä ja vuodattanut tänne asioitani suunnilleen sotua myöten. Huoh.. no sitä tunnetta ei ole saanut aikaan kukaan muu kuin minä itse ja itsesäälini jossa ryven aika ajoin ja joka varmaan saa monella karvat nousee pystyyn. Mutta kaikki me varmaan vuoroin ryvetään siinä joten antakaa mun rauhassa narista prkle! :D

      Pelokkuus: Ei kukaan.

      Pettymys: Jotkut on saanut mut pettymään itteensä. Pitänyt joitain ihmisiä kavereina vaikka onkin ollut kaikkea muuta tai muuten vaan niin skitsoja ettei ne tajua mitä kaveruus tarkottaa - millasia asioita kaverit EI TEE toisilleen.

      Turhautuneisuus: Jotkut sellaset joiden kanssa olen tavallaan "selvitellyt" jonkun asian ja sillain "lyönyt kättä päälle" ja asia on selvä mutta sitten kohta ollaan taas samassa pisteessä mistä lähdettiin niin sillon on tullut sellanen turhautunut olo.

      Rakkaus: Monte

      Vihaisuus: Varmaan kaikki. Erityisesti ne jotka täällä myös on vuosia kirjotellut. Sitten kun seuraa sivusta miten jotkut on pohjattoman ilkeitä. Se on toisaalta aika pelottavaakin ajatella että mitenköhän synkkä niiden mieli on. Siis jos menis samallailla kuin leffassa Cell niiden pään sisään, niin miten musta ja sairas maailma siellä oliskaan. Esimerkiks mä todella, TODELLA toivon että jos jotain ihmistä joka vihdoin ja viimein on tullut raskaaksi, koitetaan lannistaa ja tollasella asialla loukata, että tää henkilö siellä toisessa päässä on mies. Ne ei tollasista asioista tajua yhtään mitään mutta naiset tietää täsmälleen mitä ne tekee jos lähtee sellaseen. Eli suomeksi, vyön alle lyöminen on saanut vihat nousee. No jatketaan nyt vielä sen verran että jos joku "kovia kokenut" on ilkeä ja lyö ihmisiä vyön alle niin siitä voi ajatella että on katkera ja purkaa pahaa oloaan. Mutta jumalauta jos sellanen saatanan pullapoika/- tyttö joka on köllötellyt hellantuutelissa ikänsä ja lähtee ivaa ja loukkaa heitä joille onni ei ole ollut ihan hirveesti myöten niin nousee niin jumalaton viha päälle että irl en sanois enkä kysyis mitään - paiskaisin nokkaan samantien. Mutta kaippa tollaset "pullapojat/- tytöt" juuri sitä verta nenästään kaipaakin: haluavat niin epätoivosesti ihmisen kosketusta että turpaan vetokin kelpaa heille. Sairasta.

      Nolostuminen: Ne jotka on muistutellut mua tavalla tai toisella siitä mitä on kännissä tullut kirjoteltua tai tehtyä.

      Ärtyminen: Sama vastaus kuin tossa vihaisuus- kohdan alussa.

      Loukkaantuminen: Ei kukaan.

      Inho: Ei kukaan.

      • zisel

        Raivo: Kts. vihaisuus. Alkoi taas syke nousee kun ajattelikin koko asiaa :D

        Syyllisyys: En muista... ei kai kukaan.

        Katumus: Jokainen vuorollaan. Tai sen katumus- tunteen olen itse järjestellyt itselleni kun olen huudellut täällä kännipäissäni kelle mitäkin ja sitten seuraavana päivänä tai kunhan olen kyennyt, lähetellyt anteeksipyyntö- posteja ympäriinsä :-/

        Turvattomuus: Ei kukaan.

        Ylpeys: Ei tule nyt ketään mieleen jonka puolesta oisin ollut ylpeä.

        Säikähtäneisyys: En muista.


      • zisel
        zisel kirjoitti:

        Raivo: Kts. vihaisuus. Alkoi taas syke nousee kun ajattelikin koko asiaa :D

        Syyllisyys: En muista... ei kai kukaan.

        Katumus: Jokainen vuorollaan. Tai sen katumus- tunteen olen itse järjestellyt itselleni kun olen huudellut täällä kännipäissäni kelle mitäkin ja sitten seuraavana päivänä tai kunhan olen kyennyt, lähetellyt anteeksipyyntö- posteja ympäriinsä :-/

        Turvattomuus: Ei kukaan.

        Ylpeys: Ei tule nyt ketään mieleen jonka puolesta oisin ollut ylpeä.

        Säikähtäneisyys: En muista.

        Niin mä uhosin eilen että pääsen koneelle seuraavan kerran vasta sunnuntaina. En hokannut sitä "sanoessani" että onhan tässä torstaissa tosiaan aamukin jollon mulla ei ole mikään kiire mihinkään :) Tänäiltana lähden sitten naapurikuntaan.


      • zisel
        zisel kirjoitti:

        Niin mä uhosin eilen että pääsen koneelle seuraavan kerran vasta sunnuntaina. En hokannut sitä "sanoessani" että onhan tässä torstaissa tosiaan aamukin jollon mulla ei ole mikään kiire mihinkään :) Tänäiltana lähden sitten naapurikuntaan.

        Josta tulikin mieleeni että yllläpito pyyhkäs sitten mun synttärit ohi näköjään kokonaan. No ollaan sitten ikuisesti 63v jos ei kelpaa.

        Ps. Tarkennus vastaukseeni: pullapojalla ja -tytöllä en sitten viitannut Buddy Loveen tai Liskoon :D


      • F.
        zisel kirjoitti:

        Josta tulikin mieleeni että yllläpito pyyhkäs sitten mun synttärit ohi näköjään kokonaan. No ollaan sitten ikuisesti 63v jos ei kelpaa.

        Ps. Tarkennus vastaukseeni: pullapojalla ja -tytöllä en sitten viitannut Buddy Loveen tai Liskoon :D

        Zisel, mä olen jo yli nelikymppinen ja vetänyt kalanmaksaöljyy 20 vuotta, joten ei ole liian myöhäistä aloittaa tippahoitoo hiuksille:D


    • vili.

      Ylpeys: Dazu

    • Mainitsen nyt liutan täällä kirjoittajista tai kirjoittaneista.

      Ahdistus: Monte

      Häpeä: (myötä)häpeää Zisel, sorry :>

      Innostus: Hunaja, Iivar-runoilija, Kukkomies, au-liskot, niinikään Zisel

      Paniikki: -

      Ilahtuneisuus: Liian moni :)

      Mustasukkaisuus: -

      Kateus: -

      Masentuneisuus: Ratikkakuski. Sori! :D Kyse ei ole jutuista, vaan tyylistä kirjoittaa. Ne ei aina tunnu aukenevan mulle kuten itse Ratikkakuski on varmaan tarkoittanut.

      Surullisuus: -

      Pelokkuus: -

      Pettymys: -

      Turhautuneisuus: Ehheh... wanha kunnon eewari

      Rakkaus: -

      Vihaisuus: -

      Nolostuminen: -

      Ärtyminen: Mikäs se yksi oli.. Yrmiö tai jtn. Tosi_ärsyttävä. Ja toinen hyvällä tavalla rasittava au-liskot.

      Loukkaantuminen: -

      Inho: -

      Raivo: Papu alias Sparrow (hyvä muisti nikkien vaihtuminen). Joo, siis sinnikkyys joka herättää lukijassa raivoa koska on vain niin sinnikäs.. ja sanavalmis.

      Syyllisyys: -

      Katumus: -

      Turvattomuus: -

      Ylpeys: -

      Säikähtäneisyys: -

      Näillä mennään, varsåguuud.

    • ....ääh....täysin tunteettomana mennään..... =)

    • Vaikka kuka mutta nikit ei kiinnosta ketään koska niistä suurin ei kirjoita tälle palstalle enää. Ja jos yhden kaks nikkiä manitsisin niin se ei olis reilua.

    • .

      .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe