sinulle seuraavia tunteita. Laita tunteen viereen nimimerkki.
Ahdistus:
Häpeä:
Innostus:
Paniikki:
Ilahtuneisuus:
Mustasukkaisuus:
Kateus:
Masentuneisuus:
Surullisuus:
Pelokkuus:
Pettymys:
Turhautuneisuus:
Rakkaus:
Vihaisuus:
Nolostuminen:
Ärtyminen:
Loukkaantuminen:
Inho:
Raivo:
Syyllisyys:
Katumus:
Turvattomuus:
Ylpeys:
Säikähtäneisyys:
Ketkä palstalaiset ovat aiheuttaneet
57
207
Vastaukset
- no tota:
Ahdistus: dazu
Häpeä: iivar-runoilija
Innostus: zisel
Paniikki: -
Ilahtuneisuus: yybee
Mustasukkaisuus: -
Kateus: timanttia
Masentuneisuus: runontaja
Surullisuus: voopotin
Pelokkuus: -
Pettymys: -
Turhautuneisuus: dazu
Rakkaus: -
Vihaisuus: zisel
Nolostuminen: -
Ärtyminen: -
Loukkaantuminen: zisel
Inho: theone
Raivo: -
Syyllisyys: voopotin
Katumus: -
Turvattomuus: kanasutra
Ylpeys: -
Säikähtäneisyys: -- Tiesinpäs
Olet Genio ;)
- ..Ö..
Sua hävettää kitaristit?
- kielet solmussa
..Ö.. kirjoitti:
Sua hävettää kitaristit?
Varsinkin jos on basisti ;)
- --Ö--
kielet solmussa kirjoitti:
Varsinkin jos on basisti ;)
ahaas sä siis otat purkan suusta ku alat soitta bassoo?
- kielet solmussa
--Ö-- kirjoitti:
ahaas sä siis otat purkan suusta ku alat soitta bassoo?
Viimeistään siinä vaiheessa.
- no tota:
Tiesinpäs kirjoitti:
Olet Genio ;)
Meinaatko että tämä mystinen genio (kuka se on) on ainut jota ei dazu sillointällöin ota päähän?
- Mieti sitä?
kanasutra kirjoitti:
Siis mitä helvettiä, miks oon aiheuttanut turvattomuutta? :D
Geniossa
Mieti sitä? kirjoitti:
Geniossa
No onneks en kyllä saa tästä mitään assosiaatioita.
En kyllä haluais aiheuttaa kenessäkään turvattomuutta. :o Mut minkäs sille sitten voi.. :s Ois nyt ees ollu inho. :D
Mut tää oli kyllä päivän paras. Samalla niin surkuhupaisaa mut kuitenki sit taas masentavaa. En tiiä. Pistää sekasin tollaset lauselmat.- no tota:
kanasutra kirjoitti:
No onneks en kyllä saa tästä mitään assosiaatioita.
En kyllä haluais aiheuttaa kenessäkään turvattomuutta. :o Mut minkäs sille sitten voi.. :s Ois nyt ees ollu inho. :D
Mut tää oli kyllä päivän paras. Samalla niin surkuhupaisaa mut kuitenki sit taas masentavaa. En tiiä. Pistää sekasin tollaset lauselmat.Se oli tavallaan vitsi, jonka ajattelin näin: sulla on niin iso "turpa" että aiheutat minunlaiselleni pieniturpaiselle... turvattomuutta
no tota: kirjoitti:
Se oli tavallaan vitsi, jonka ajattelin näin: sulla on niin iso "turpa" että aiheutat minunlaiselleni pieniturpaiselle... turvattomuutta
:3 Eli huutelen liian kovaan ääneen ajatuksiani ja tunteitani ilmeisesti. No, eipä ole eka kerta. :D
Mee peiton al piiloo jos pelottaa. :3 Siel on lämmintä.- No emminä nyt
kanasutra kirjoitti:
:3 Eli huutelen liian kovaan ääneen ajatuksiani ja tunteitani ilmeisesti. No, eipä ole eka kerta. :D
Mee peiton al piiloo jos pelottaa. :3 Siel on lämmintä.sitäkään tarkoittanut, mutta joo, voisi se myös noinkin olla!
No emminä nyt kirjoitti:
sitäkään tarkoittanut, mutta joo, voisi se myös noinkin olla!
Olen nainen, forgive me ;)
- tässä näitä
Ahdistus: dazu,en osaa kuvailla miksi
Häpeä: joskus zisel;alaston kuvat ja karaoke
Innostus: iivar-runoilja, mariamania, yksinkertainen.blondi, kaarne, hahmotelma, the One,kanasutra, deft,alruna, zisel, murriperkele
Paniikki: frost-free
Ilahtuneisuus: yksinkertainen.blondi, määmy, murriperkele
Mustasukkaisuus:-
Kateus:-
Masentuneisuus: Platos.morbid.dust
Surullisuus:-
Pelokkuus:-
Pettymys: voopotin (pelkkä provo, ei mitään aitoa)
Turhautuneisuus: voopotin, eewari, dazu
Rakkaus:-
Vihaisuus:-
Nolostuminen: zisel, dazu,kirpela
Ärtyminen:punttikarju
Loukkaantuminen: vaihtelee
Inho: vaihtelee
Raivo:-
Syyllisyys: eewari, voopotin
Katumus:eewari, voopotin, dazu
Turvattomuus:-
Ylpeys:-- sinäkin olet
genio, kun mainitsit tasun ;)
- Nyt ratkesi
Olet se kuuluisa etämies-mesettäjä ;)
- tulossa?
Nyt ratkesi kirjoitti:
Olet se kuuluisa etämies-mesettäjä ;)
Koodikieli paljasti
Sä taidat olla yks niistä joita joskus pidin fiksumpana, vaan petyin huomattuani ettet olekkaan. No aina ei voi voittaa. :)
voopotin kirjoitti:
Sä taidat olla yks niistä joita joskus pidin fiksumpana, vaan petyin huomattuani ettet olekkaan. No aina ei voi voittaa. :)
Pitää vielä lisätä, että mun aitous on niin aitoa ettei arvon analyysin antaja ole ennen tainnut törmätä. Siksi hämmentyneenä kiukuttelee, ettei se perkele ole mahdollista olla aito ja tollainen. Mutta sillehän mä en mahda mitään, jos ihmistuntemuksessa on "tässä näitä" henkilöllä ammottavia aukkoja. Jopa yhden Voopottimen mentäviä.
Mä olen sun silmälle vissiin se spektri joka hämää silmää, etkä sä kykene määrittämään mun väriä jolloin mä olen sun päässä pelkkää sotkua ja se tekee olon ettei mitään aitoa. Ei mitään itselles tuttua ja turvallista, jonka varassa olis hyvä keinuttaa itsensä uneen se on aitoutta, koska se on tietyn värinen. :)
Sad and happy..get over it.
Ahdistus: -
Häpeä: -
Innostus: Kyöstix, vili.
Paniikki: -
Ilahtuneisuus: -
Mustasukkaisuus: -
Kateus: -
Masentuneisuus: -
Surullisuus: hahmotelma
Pelokkuus: modelli, Nasdaq
Pettymys: -
Turhautuneisuus: -
Rakkaus: Kyöstix, Mr Groove (paitsi en oo varma onks se heilunu tääl :D)
Vihaisuus: muutamat
Nolostuminen: :D En kommentoi.
Ärtyminen: muutamat
Loukkaantuminen: -
Inho: -
Raivo: -
Syyllisyys: -
Katumus: -
Turvattomuus: -
Ylpeys: -
Säikähtäneisyys: -- Pitäiskö Jonna
kanasutra kirjoitti:
Vois olla muutakin, mut jätän kommentoimatta julkisesti. :)
ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?
- mitä topseli
Pitäiskö Jonna kirjoitti:
ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?
kirjoitti tuossa kanasutralle; näkikö kukaan ?
Pitäiskö Jonna kirjoitti:
ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?
Miks pitäis ja mitä se sua kiinnostaa? Tulisitko kuvaamaan vai?
mitä topseli kirjoitti:
kirjoitti tuossa kanasutralle; näkikö kukaan ?
Se jääköön salaisuudeksi ;D
- TRANSLITTERA:
mitä topseli kirjoitti:
kirjoitti tuossa kanasutralle; näkikö kukaan ?
"Sellainen on vaikutukseni"
- Hahmis on
Pitäiskö Jonna kirjoitti:
ja Topi viedä pussauskoppiin... vai oletko jo varattu lartsalle?
solidaarinen kaveri ja odottaa vuoroaan.
Hahmis on kirjoitti:
solidaarinen kaveri ja odottaa vuoroaan.
Sä voisit kans ottaa vaikka vuoronumeron, jos elämääs jäät odottelee vaikkapa.
- tiatooo
se voi kyl olla yks toinen ku topi
- ..
tiatooo kirjoitti:
se voi kyl olla yks toinen ku topi
Niin onkin ja niitä ei ole vain yksi.
tiatooo kirjoitti:
se voi kyl olla yks toinen ku topi
Kertooko joku neljäskin hei vielä pliis keneen oon ihastunut ja mitä syön huomenna aamulla ja paskonko työpäivän aikana vaikka housuun???
Mitäs jos palkkaisin ihan vaikka mun elämäni suunnittelijan, jota voisin sanoa ennustajaks, ketä tahtoo?
Jeesus teiän kanssa. Sama se keneen oon ihastunut tai en ole. Se ei kenenkään elämää mihinkään muuta, ku en kuitenkaa asialle sais tehtyä mitään.- tietoa käytännöistä
kanasutra kirjoitti:
Kertooko joku neljäskin hei vielä pliis keneen oon ihastunut ja mitä syön huomenna aamulla ja paskonko työpäivän aikana vaikka housuun???
Mitäs jos palkkaisin ihan vaikka mun elämäni suunnittelijan, jota voisin sanoa ennustajaks, ketä tahtoo?
Jeesus teiän kanssa. Sama se keneen oon ihastunut tai en ole. Se ei kenenkään elämää mihinkään muuta, ku en kuitenkaa asialle sais tehtyä mitään.No topi se ei ole ja listassa on se oikeakin vastaus.
- Näin on.
kanasutra kirjoitti:
Kertooko joku neljäskin hei vielä pliis keneen oon ihastunut ja mitä syön huomenna aamulla ja paskonko työpäivän aikana vaikka housuun???
Mitäs jos palkkaisin ihan vaikka mun elämäni suunnittelijan, jota voisin sanoa ennustajaks, ketä tahtoo?
Jeesus teiän kanssa. Sama se keneen oon ihastunut tai en ole. Se ei kenenkään elämää mihinkään muuta, ku en kuitenkaa asialle sais tehtyä mitään.kiihkeä lepakkosuhe lartsaan ois sulle ja meil paras :-)
- toitaaa
tiatooo kirjoitti:
se voi kyl olla yks toinen ku topi
Joo ei sen ja hahmiksen välillä ei ole mitään ollut. Lukuunottamatta sellaista pelleilyä palstalla. Sekin on todennäköisesti häirinnyt sanakutraa kun on loppunut kuin seinään.
kanasutra kirjoitti:
Vois olla muutakin, mut jätän kommentoimatta julkisesti. :)
Vähän epäilen.
hahmotelma kirjoitti:
No onhan se nyt ihan selvää.
Aijaa oli vai... :D Okei sit. Olkoon niin.
Ahdistus: Runontaja
Häpeä:Runontaja
Innostus:Runontaja, Zisel, Ratikkakuski, Iivar-Runoilija, Kanasutra, YB, Hunaja
Paniikki:Runontaja
Ilahtuneisuus:Runontaja, Hunaja, Zisel, Ratikkakuski, R-E, Iivar-R, YB, Kanasutra
Mustasukkaisuus:Runontaja
Kateus:Runontaja
Masentuneisuus:Runontaja
Surullisuus:Runontaja
Pelokkuus:Runontaja
Pettymys:Runontaja
Turhautuneisuus:Runontaja
Rakkaus:Runontaja
Vihaisuus:Runontaja
Nolostuminen:Runontaja
Ärtyminen:Runontaja
Loukkaantuminen:Runontaja
Inho:Runontaja
Raivo:Runontaja
Syyllisyys:Runontaja
Katumus:Runontaja
Turvattomuus:Runontaja
Ylpeys:Runontaja
Säikähtäneisyys: Runontajarunontaja kirjoitti:
Kyllä sitä pitää hieman olla itserakas?
Hei, oli parissa kohdassa pari muutakin nimeä ;)
kanasutra kirjoitti:
Hei, oli parissa kohdassa pari muutakin nimeä ;)
Heidän nimet oli tarkoituksella niissä kohdissa, ilman feikkausta.
Ja aina on mukavaa, kun ylilyövien feikkien seassa jaksaa muutama järjellinenkin olla ;)
Ahdistus: Palsta
- sulla on.
...Narsistista ja epäsosiaalista persoonallisuushäiriötä unohtamatta. Taitaa olla melkoinen kombinaatio taustalla!
Huomenta. :) Pitäskö tähän vastata jotakin sitten niin...voimmä kokeilla. En sitten mieti kauheen pitkään miksi laitan vaan. :)
Ahdistus: - Dazu
Häpeä: - Dazu
Innostus: - Melkein kaikki innostaa jollain tavalla, joko hyvässä tai pahassa
Paniikki: - Ihastuminen laskin..vääriniin aiheutti joskus
Ilahtuneisuus: - Xena, laskin..väärin, alruna, Kyöstix, Anzzy, Monte, Zisel ja puskia joita en osaa nimetä ja joitain nimimerkkejä varmasti unohdin listalta anteeksi vain
Mustasukkaisuus: - Ei kukaan
Kateus: - Ei kukaan
Masentuneisuus: - Ei kukaan masenna ällöttää joskus
Surullisuus: - Jotkut elämäntarinat joillain ihmisillä aiheuttaa melankoliaa
Pelokkuus: - Ei kukaan
Pettymys: - Muutamaa pidin fiksumpana, mutta paskanjauhamisella ne on saaneet mut tajuamaan miten EI fiksuja ne onkaan
Turhautuneisuus: - Jankuttajat saa joskus turhautumaan
Rakkaus: - Laskin..väärin
Vihaisuus: - ihmisten kiusaajat vituttaa joskus niin et löisin turpaan jos oltas nenätysten, siinä ja heti kun toi tunne tulee
Nolostuminen: - Ei sellaista ole, paitsi kun joskus postasin perseen kuvia muiden mukana...oli aika lapsellista touhua
Ärtyminen: - Jankuttajiin jotka ei tiedä mistä ne puhuu
Loukkaantuminen: - En osaa loukkaantua tuntemattomille netissä, pitäs olla mulle läheinen että loukkaantuisin
Inho: - En viitsi nimetä ketään
Raivo: - No ne ihmisten kiusaajat vituttaa edelleen joskus niin et poksauttasin nenään jos oltas nenätysten, mä en siedä sellasta pikkusta räkyttävää rakkimaisuutta kenenkään kintuissa
Syyllisyys: -
Katumus: - Jotkut sutkautukset aiheettomasti harmittaa jälkeenpäin
Turvattomuus: - Ei ole sellasta
Ylpeys: -
Säikähtäneisyys: - Alastonkuviaan postailevat saa joskus säikähtämään mitä vittua??!- zisel
Tää on tosi hyvä kysely! Olis saanut olla enemmänkin tota tunneskaalaa mukana :) Jos joku keksii vielä lisää erilaisia tunnetiloja niin tehkää toinen samallainen! Taitaa olla aika paljon negatiivisia tunteita tossa verrattuna positiivisiin... Tuolta puuttuu ihastuminen, himo :D, ilo, nauru jne. Mä jankutan tähän alkuun taas tän saman että "kukaan ei ole vastuussa mun tunteista enkä mä ole vastuussa teidän tunteista" joten toi ketkä palstalaiset on AIHEUTTANEET jotain tunteita...
Sanotaan nyt sitten vielä että jos nimeän jonkun ihmisen johonkin tunteeseen joka on negatiivinen, esimerkiks ärtyminen, niin se ei tarkota että mä olisin tällä hetkelläkin ärtynyt häneen tai etten pitäisi hänestä. Täällä on tullut jotain 4 vuotta kirjoteltua joten kyllä siinä on monenlaisia tunteita herännyt millon ketäkin kohtaan. Monte, jonka tunnen siis palstan ulkopuolella, sopis varmaan jokaiseen kohtaan noista :D
Mä olen syväjäässä selvinpäin, sitten kännissä iskee tunteet päälle niin että viidessä minuutissa menee koko tunteiden kirjo läpi.
Ahdistus: Aika voimakas tunne. No ei ainakaan tällä palstalla ole tainnut kukaan herättää ahdistusta.
Häpeä: Mä itse! Helvetti kun tulee ihan mielisairaaks kun juo ittensä kuutamolle.
Innostus: Varmaan ihan jokainen. Kaikilla on hyviä juttuja ja vissiin 90% täällä olo ajasta nauran tai vähintään hymyilen täällä leveesti :)
Paniikki: Ei kukaan.
Ilahtuneisuus: Tosi moni, varmaankin kaikki vuorollaan. Täällä on todella kannustavaa ja mukavaa porukkaa kun itse vaan muistaa käyttäytyä myös.
Mustasukkaisuus: Montea kohtaan olen kännipäissäni tuntenut mustasukkasuutta joskus.
Kateus: Ei kai ketään kohtaan jos ajatellaan kateutta sellasena tuhoavana ja kalvavana voimana. Pinnallista, eli "ulkonäkö-kateutta" olen tuntenut niitä kohtaan joilla mun mielestä on upeat hiukset joita mä en ilman pidennyksiä tule koskaan saamaan ittelleni kun ei kasva kun lapaluihin saakka vaan. Fiona, Papu, Jazuli... ketäs kaikkia niitä nyt olikaan..? Joo ja Kanasutralla on hienosti värjätyt hiukset! Sitten toisenlaista kateutta yb:tä kohtaan kun se vaikuttaa niin tasapainoselta ja mukavalta eikä sinkoile ympäriinsä.
Masentuneisuus: Näh, ei kukaan.
Surullisuus: Tulee mieleen taas joku koomakänni-ilta palstalla kun olen itkee tirissyt täällä ja vuodattanut tänne asioitani suunnilleen sotua myöten. Huoh.. no sitä tunnetta ei ole saanut aikaan kukaan muu kuin minä itse ja itsesäälini jossa ryven aika ajoin ja joka varmaan saa monella karvat nousee pystyyn. Mutta kaikki me varmaan vuoroin ryvetään siinä joten antakaa mun rauhassa narista prkle! :D
Pelokkuus: Ei kukaan.
Pettymys: Jotkut on saanut mut pettymään itteensä. Pitänyt joitain ihmisiä kavereina vaikka onkin ollut kaikkea muuta tai muuten vaan niin skitsoja ettei ne tajua mitä kaveruus tarkottaa - millasia asioita kaverit EI TEE toisilleen.
Turhautuneisuus: Jotkut sellaset joiden kanssa olen tavallaan "selvitellyt" jonkun asian ja sillain "lyönyt kättä päälle" ja asia on selvä mutta sitten kohta ollaan taas samassa pisteessä mistä lähdettiin niin sillon on tullut sellanen turhautunut olo.
Rakkaus: Monte
Vihaisuus: Varmaan kaikki. Erityisesti ne jotka täällä myös on vuosia kirjotellut. Sitten kun seuraa sivusta miten jotkut on pohjattoman ilkeitä. Se on toisaalta aika pelottavaakin ajatella että mitenköhän synkkä niiden mieli on. Siis jos menis samallailla kuin leffassa Cell niiden pään sisään, niin miten musta ja sairas maailma siellä oliskaan. Esimerkiks mä todella, TODELLA toivon että jos jotain ihmistä joka vihdoin ja viimein on tullut raskaaksi, koitetaan lannistaa ja tollasella asialla loukata, että tää henkilö siellä toisessa päässä on mies. Ne ei tollasista asioista tajua yhtään mitään mutta naiset tietää täsmälleen mitä ne tekee jos lähtee sellaseen. Eli suomeksi, vyön alle lyöminen on saanut vihat nousee. No jatketaan nyt vielä sen verran että jos joku "kovia kokenut" on ilkeä ja lyö ihmisiä vyön alle niin siitä voi ajatella että on katkera ja purkaa pahaa oloaan. Mutta jumalauta jos sellanen saatanan pullapoika/- tyttö joka on köllötellyt hellantuutelissa ikänsä ja lähtee ivaa ja loukkaa heitä joille onni ei ole ollut ihan hirveesti myöten niin nousee niin jumalaton viha päälle että irl en sanois enkä kysyis mitään - paiskaisin nokkaan samantien. Mutta kaippa tollaset "pullapojat/- tytöt" juuri sitä verta nenästään kaipaakin: haluavat niin epätoivosesti ihmisen kosketusta että turpaan vetokin kelpaa heille. Sairasta.
Nolostuminen: Ne jotka on muistutellut mua tavalla tai toisella siitä mitä on kännissä tullut kirjoteltua tai tehtyä.
Ärtyminen: Sama vastaus kuin tossa vihaisuus- kohdan alussa.
Loukkaantuminen: Ei kukaan.
Inho: Ei kukaan.- zisel
Raivo: Kts. vihaisuus. Alkoi taas syke nousee kun ajattelikin koko asiaa :D
Syyllisyys: En muista... ei kai kukaan.
Katumus: Jokainen vuorollaan. Tai sen katumus- tunteen olen itse järjestellyt itselleni kun olen huudellut täällä kännipäissäni kelle mitäkin ja sitten seuraavana päivänä tai kunhan olen kyennyt, lähetellyt anteeksipyyntö- posteja ympäriinsä :-/
Turvattomuus: Ei kukaan.
Ylpeys: Ei tule nyt ketään mieleen jonka puolesta oisin ollut ylpeä.
Säikähtäneisyys: En muista. - zisel
zisel kirjoitti:
Raivo: Kts. vihaisuus. Alkoi taas syke nousee kun ajattelikin koko asiaa :D
Syyllisyys: En muista... ei kai kukaan.
Katumus: Jokainen vuorollaan. Tai sen katumus- tunteen olen itse järjestellyt itselleni kun olen huudellut täällä kännipäissäni kelle mitäkin ja sitten seuraavana päivänä tai kunhan olen kyennyt, lähetellyt anteeksipyyntö- posteja ympäriinsä :-/
Turvattomuus: Ei kukaan.
Ylpeys: Ei tule nyt ketään mieleen jonka puolesta oisin ollut ylpeä.
Säikähtäneisyys: En muista.Niin mä uhosin eilen että pääsen koneelle seuraavan kerran vasta sunnuntaina. En hokannut sitä "sanoessani" että onhan tässä torstaissa tosiaan aamukin jollon mulla ei ole mikään kiire mihinkään :) Tänäiltana lähden sitten naapurikuntaan.
- zisel
zisel kirjoitti:
Niin mä uhosin eilen että pääsen koneelle seuraavan kerran vasta sunnuntaina. En hokannut sitä "sanoessani" että onhan tässä torstaissa tosiaan aamukin jollon mulla ei ole mikään kiire mihinkään :) Tänäiltana lähden sitten naapurikuntaan.
Josta tulikin mieleeni että yllläpito pyyhkäs sitten mun synttärit ohi näköjään kokonaan. No ollaan sitten ikuisesti 63v jos ei kelpaa.
Ps. Tarkennus vastaukseeni: pullapojalla ja -tytöllä en sitten viitannut Buddy Loveen tai Liskoon :D - F.
zisel kirjoitti:
Josta tulikin mieleeni että yllläpito pyyhkäs sitten mun synttärit ohi näköjään kokonaan. No ollaan sitten ikuisesti 63v jos ei kelpaa.
Ps. Tarkennus vastaukseeni: pullapojalla ja -tytöllä en sitten viitannut Buddy Loveen tai Liskoon :DZisel, mä olen jo yli nelikymppinen ja vetänyt kalanmaksaöljyy 20 vuotta, joten ei ole liian myöhäistä aloittaa tippahoitoo hiuksille:D
- vili.
Ylpeys: Dazu
Mainitsen nyt liutan täällä kirjoittajista tai kirjoittaneista.
Ahdistus: Monte
Häpeä: (myötä)häpeää Zisel, sorry :>
Innostus: Hunaja, Iivar-runoilija, Kukkomies, au-liskot, niinikään Zisel
Paniikki: -
Ilahtuneisuus: Liian moni :)
Mustasukkaisuus: -
Kateus: -
Masentuneisuus: Ratikkakuski. Sori! :D Kyse ei ole jutuista, vaan tyylistä kirjoittaa. Ne ei aina tunnu aukenevan mulle kuten itse Ratikkakuski on varmaan tarkoittanut.
Surullisuus: -
Pelokkuus: -
Pettymys: -
Turhautuneisuus: Ehheh... wanha kunnon eewari
Rakkaus: -
Vihaisuus: -
Nolostuminen: -
Ärtyminen: Mikäs se yksi oli.. Yrmiö tai jtn. Tosi_ärsyttävä. Ja toinen hyvällä tavalla rasittava au-liskot.
Loukkaantuminen: -
Inho: -
Raivo: Papu alias Sparrow (hyvä muisti nikkien vaihtuminen). Joo, siis sinnikkyys joka herättää lukijassa raivoa koska on vain niin sinnikäs.. ja sanavalmis.
Syyllisyys: -
Katumus: -
Turvattomuus: -
Ylpeys: -
Säikähtäneisyys: -
Näillä mennään, varsåguuud.....ääh....täysin tunteettomana mennään..... =)
Vaikka kuka mutta nikit ei kiinnosta ketään koska niistä suurin ei kirjoita tälle palstalle enää. Ja jos yhden kaks nikkiä manitsisin niin se ei olis reilua.
- .
.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473