löytyykö sinulta? talvi kun tulossa....
Mielipiteesi turkkia käyttävistä ihmisistä,
14
<50
Vastaukset
no jos käyttää sellaisten eläinten, joiden lihaa myös syö, turkkia ja/tai nahkaa
niin mun mielestä se on ihan ookoo, ku hyvähän se on et hyödynnetään sit koko eläin kun se nyt kuitenkin on pitänyt ravinnoksi tappaa..
harvempi ihminen vaan syö ketun tai minkin lihaa,
mulla on yks kelsitakki, siis lampaanturkista..
ja oon mää joskus lampaanlihaakin syönyt,
mur- puskalisko
mites kun itse olen kasvissyöjä, mutta kuitenkin käytän turkista? Pitääkö minun nyt syödä kaksikymmentä kiloa lihaa?
puskalisko kirjoitti:
mites kun itse olen kasvissyöjä, mutta kuitenkin käytän turkista? Pitääkö minun nyt syödä kaksikymmentä kiloa lihaa?
kyllä, ehdottomasti, ja vähintään
mur ;P- PAH PAH JA PAH
Vanha kunnianarvoisa Runontaja on ehkä dementiassaan unohtanut, kuinka hyödyllinen oli Talvisodassakin sissivarusteena
susiturkkimantteli!!!!!
Susia ei syödä, mutta Lapin poroäijät tappavat mielellänsä, vaikka rangaistus on liki ihmismurhan verran.
Kokeilepa pärjätä räntäsateella ja/tai pakkasella vaeltaa metsässä teddyturkissa BUAHAHAA PAH PAH JA PAH kirjoitti:
Vanha kunnianarvoisa Runontaja on ehkä dementiassaan unohtanut, kuinka hyödyllinen oli Talvisodassakin sissivarusteena
susiturkkimantteli!!!!!
Susia ei syödä, mutta Lapin poroäijät tappavat mielellänsä, vaikka rangaistus on liki ihmismurhan verran.
Kokeilepa pärjätä räntäsateella ja/tai pakkasella vaeltaa metsässä teddyturkissa BUAHAHAAno mää jotenki arvasin et tää on taas näitä asioita mistä ei passais olla mitään mieltä kun se mielipide on sit kuitenki punainen vaate jollekkin..
nykyisillä kangasmateriaaleilla ja niistä tehdyillä toppavaatteilla pärjää aivan hyvin räntäsateella ja pakkasella ja metsävaelluksella ilman sitä turkista.
että buahahahaa vaan,
mur.
Turhaa pröystäilyä.
- puskalisko
itse asiassa minulla on turkki.
- tutksksis
En niistä ihmisistä osaa sanoa mutta turkit ovat aivan karmeita.
aika karvasia ovat
- ~csi~
Teillä karvakäsillähän on turkki omasta takaa.
Perin turhaa. Ei ne turkit ole koskaan yhenkään akan päällä niin kauniita ja tarpeellsia, kun sen itse elukan jonka päälle se karva kasvaa. Tyhminä pidän. Ei maha mitään. Ja en omista turkkia.
- Kyöstix
Mahaahan sulta kuulemma aina on löytyny ;)
Kyöstix kirjoitti:
Mahaahan sulta kuulemma aina on löytyny ;)
Ei aina. Vasta 26- vuotiaasta, siihin asti mulla oli vatsa joka hankas selkärankaa. Sit se paisu ja kutistu taas ja nyt se vasta paisuukin. :D
Ei 166cm ja 49-50 kg voi olla kovin vatsakas. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674222Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D863804- 433296
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482135
- 471828
- 361770
- 301596