vaikkakaan tällä ei ole kyseisen lihantapaisen pötikän kanssa muuta yhteistä kui nimi.. (ja ehkä jokunen ohuesti ruokaan liittyvä kysymys)
1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista..
2. oletko koskaan pohtinut tarvitsevasi elämäntaidon valmennusta?
3. tunnetko naapureitasi?
4. mitä pitäisi tehdä kun jalka puutuu, mut kissa on sylissä etkä raaskisi häätää sitä pois?
5. muistatko sinä keskustelun säännöt?
6. onko Taistelevat Metsot hieno taulu?
7. pidätkö etikkasipseistä?
8. mitä mää nyt kysyisin?
9. vapaa valinta, vastaa tähän mitä ite haluat,
mur?
lauvantaimakkaragalluppi,
26
331
Vastaukset
vaikkakaan tällä ei ole kyseisen lihantapaisen pötikän kanssa muuta yhteistä kui nimi.. (ja ehkä jokunen ohuesti ruokaan liittyvä kysymys)
- Lauantaimakkarasta saa 1,5 sentin siivuista rivakasti käristämällä makkarakuppeja, joihin voi täytteeksi laittaa munaa ja jotain hituja.. Kouluaikoina erinomainen eväs.-
1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista.. - Romanttisempaa se osterin mielestä ois, jos häneen kietoutuisi toinen osteri.
2. oletko koskaan pohtinut tarvitsevasi elämäntaidon valmennusta? - En. Elely itsessään opettaa minkä tarvii.
3. tunnetko naapureitasi? - Tunnen. Oivia ihmisiä ovat ja niiden kissakin on.
4. mitä pitäisi tehdä kun jalka puutuu, mut kissa on sylissä etkä raaskisi häätää sitä pois? - Ei siinä mitään voi tehdä. Nukahtaa ehkä?
5. muistatko sinä keskustelun säännöt? - En oo ikinä ees lukenu niitä.
6. onko Taistelevat Metsot hieno taulu? - Ei minusta. Aika arkinen.
7. pidätkö etikkasipseistä? - Ei semmosia oo olemassakaan.
8. mitä mää nyt kysyisin? - Kysy vaikka et mitä teet, kun kissa saa hepulin ja riippuu neliveto päällä verhoissa.
9. vapaa valinta, vastaa tähän mitä ite haluat - Jep. Aamulla kalaan.hitto, nuita makkarakuppeja vois vaikka kokeilla joskus,
ja etikalla maustettuja sipsejä on olemassa, ne on hyviä
mur
- puskalisko
1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista.. LISKOT PITÄVÄT LIMAISISTA RUUISTA
2. oletko koskaan pohtinut tarvitsevasi elämäntaidon valmennusta? OLEN
3. tunnetko naapureitasi? TUNNEN
4. mitä pitäisi tehdä kun jalka puutuu, mut kissa on sylissä etkä raaskisi häätää sitä pois? PIDÄ VIELÄ VÄHÄN AIKAA, SITTEN SE ON PAKKO NOSTAA POIS
5. muistatko sinä keskustelun säännöt? EN
6. onko Taistelevat Metsot hieno taulu? ON
7. pidätkö etikkasipseistä? PIDÄTKÖ ITSE TENUPUUROSTA
8. mitä mää nyt kysyisin? NO SE
9. vapaa valinta, vastaa tähän mitä ite haluat, OK- ;-)
Missäs sie liskonpirulainen olet piileskellyt sairaiden kommenttiesi kanssa?
Jokin erityinen _SYY_? no ei kyl tuo tenupuuro kuulu lempiruokiini, en muutenkaan oikeen ole suuri puuronystävä,
mur
- PAKSU lauvantaipötkö
Murri on karmivasta ulkonäöstänsä huolimattaa hupaisa ämmä:)
Mutta näemmä sen verran viisas, että tietää sen "lauvantaimakkkaran" olemattoman arvon ihmisen ravinnnoksi
Taistelevat metsot ----Wrightin tunnettuna teoksena on murripirun
kotikylässä Kajjaanisa ompi kuitenkin suositumpi lintutaulu
kaljapubien Tikkataulu:Dnäh, minen oo Kajjaanista vaan vähä pohjosempaa,
ja mulla on mun iskän maalaama versio taistelevista metsoista,
mur- Mehtolaanen
murriperkele kirjoitti:
näh, minen oo Kajjaanista vaan vähä pohjosempaa,
ja mulla on mun iskän maalaama versio taistelevista metsoista,
murHä-hää Murrinpiruseni
Tiijän usseimpija Kajjaanista pohjosemmasta näitä maalareita
jokka on sattunu kirkossa käymähän ja alttaritaulua kahtellensa
tokaissut enkelistä , ett on pirun iso mehto! Mehtolaanen kirjoitti:
Hä-hää Murrinpiruseni
Tiijän usseimpija Kajjaanista pohjosemmasta näitä maalareita
jokka on sattunu kirkossa käymähän ja alttaritaulua kahtellensa
tokaissut enkelistä , ett on pirun iso mehto!ite asiasa jos ny oikiasti lähtäs tälle murrepuolelle nii se kuulus sanua 'Kajjaanista pohojosemmasta', ja meillä on mettoja ei mehtoja..
nii että siis niinku, mur
- inanna-
1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista..
Eäh, yöks!
En. Kuuntelen kyllä mielelläni itseäni kokeneempia... sellaisia elämän viisauksia. Kun se ei ole mitään kokemuksilla kehumista vaan todenmukaisten kokemusten jakamista iloneen ja suruineen.
Kyllä.
4. mitä pitäisi tehdä kun jalka puutuu, mut kissa on sylissä etkä raaskisi häätää sitä pois?
Kyllä minun kolli antaa vaihtaa asentoa. Asettuu se sitten uudelleen mukavaan asentoon jos tahtoo jatkaa unia sylissä.
Hyvät tavat ja toisen kunnioittaminen, niillä kai pärjää?
Siinähän se menee. Omaa makua se ei sinällään miellytä, että saisin siitä mitään viboja.
En tiedä kun en ole maistanu.
No mitä tulis ekana mieleen?
Joo, hyvä oli.
mur? Grr :) 1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista..
- sanovat osterien muistuttavan kostean naisen häppäreitä
- Ei ole elämää, ei tarvitse valmennusta
- En juurikaan, jutellaan nähdessä jonkin verran. Jos asiaa on.
- liikkua, jotkut sanoo
- en ole nähnyt niitä
- omalla tavalla on ja metson pitäisi olla suomen kansallislintu
- en ole maistanut
- miksi maapallo ei ole kaikkeuden napa?
9. vapaa valinta, vastaa tähän mitä ite haluat
- kinkkusiivuja,
mur?
- nau1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista..
Syön ostereita mielummin kuin otan selkääni, mutta romantiikka niistä on kyllä kaukana.
En, vaikka joku voisi olla niiden tarpeesta toista mieltä.
Tiedän ja tervehdin, en tunne.
Kissa lattialle, jalka oikoiseksi ja sitten kissa takaisin syliin.
En.
Pidän kansallisromattisista maalauksista, vaikka osa niistä onkin yliarvostettuja.
Mieleenpainuvin inhokkini Lontoossa asuessani.
Paljonko kello on yhdeltätoista?
Liika on liikaa, mutta kohtuus ei ole koskaan tarpeeksi.- Ohjusvene Helsinki
Joo joo
Henkisesti köyhän ja ekonomisesti Roope-sedän feikkiä ylläpitävän kokoomuksen Göbbelsin aatoksia ei kannata edes lukeakaan-Vaan tehdä mieluummin jo nuorena oikea valinta
http://www.youtube.com/watch?v=fVKVwqxYZjA Ohjusvene Helsinki kirjoitti:
Joo joo
Henkisesti köyhän ja ekonomisesti Roope-sedän feikkiä ylläpitävän kokoomuksen Göbbelsin aatoksia ei kannata edes lukeakaan-Vaan tehdä mieluummin jo nuorena oikea valinta
http://www.youtube.com/watch?v=fVKVwqxYZjAHullu-Anselmi on taas ollut Houdini ja päässyt irti lepositeistä. ;-)
- Hullu-Anselmi
Ratikkakuski kirjoitti:
Hullu-Anselmi on taas ollut Houdini ja päässyt irti lepositeistä. ;-)
Oikein arvattu, Ratikkaseni :D:D
Kun henkinen kehityksesi on jo tuottanuteistä noin oivallisen loogisen päätelmän......olisi kiinnstavaa tietää, miten Sinä pääsit lepositeistäsi nettiin taas jälleen......
Olet ollut harvinaisen kauan poissa palstalta, että arvelin Sinun jkoutuneen sinne GAK-osaton "kasvihuoneeseen" - H- A commandante
Hullu-Anselmi kirjoitti:
Oikein arvattu, Ratikkaseni :D:D
Kun henkinen kehityksesi on jo tuottanuteistä noin oivallisen loogisen päätelmän......olisi kiinnstavaa tietää, miten Sinä pääsit lepositeistäsi nettiin taas jälleen......
Olet ollut harvinaisen kauan poissa palstalta, että arvelin Sinun jkoutuneen sinne GAK-osaton "kasvihuoneeseen"Saat Ratikka palkkiosi toipumisen enteistäsi tämän biisin kuunnella vielä kerran.........omistan sen myös ihanalle Liskolleni
- Enpä kyllä tiiä. Itellä ei oo tullut koskaan mieleen tilata ostereita.
- En.
- Nimeltä ja ulkonäöltä kyllä. En ole käynyt kyläilemässä, eikä ne meillä. Vähä eri sukupolvea ovat.
- Meidäm kissa ei tykkää huonoa jos sen siirtää viereen sillee että se on vielä osittain sylissä.
- En.
- No ei oo ihan mun tyylistä, mutta jos mulla ois joku 100 vuotta vanha kartano, niin saattaisin sellaisen laittaa seinälle. Sopis talon tyyliin.
- Mitä ne on? Tuskin tykkäisin.
- Että panettaako...ei.
- JooPajuniemen juhlalauantai on Suomen paras lauvantaimakkara. Siinä on lihaakin eikä pelkkään siankamaraa
http://bit.ly/Ujsgd0
En tiedä kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa. Jonkun brassailijan mielestä? Pitkä spagetti on romanttista ruokaa. Kumpikin aloittaa omasta päästään ja tapaaminen keskellä. Kaunotar ja Kulkuri-tyyliin.
En ole pohtinut, vaikka ehkä tarvisinkin eräillä osa-alueilla.
Pintapuolisesti.
Ei kissa pahastu, ja pääsee takasin.
Eipä ole tullut luettua. Varmaan ei saa olla ilkimys toisille eikä kirjoitella muuten tuhmia.
Kulunut jo hypetyksen takia. Ei mtn ihmeellistä.
En tod.
Kysyit jo.
Lauantaimakkara on mielenkiintoinen aihe.1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista..
-en tiedä onko... riippuu valaistuksesta.
-olen mä joskus, mutta nykyään kun vaimona on maailman ja universumin paras projektipäällikkö niin ei täs oo mitä hätiä
-joo
-ei huolta, meidän kissit ei vapaaehtoisesti mun sylissä istu
-en edes tiedä niitä
-no on
-en tiedä
-kysy vaikka, että eikö mulla muka mitää parempaaka tekemistä ole?
-meen tupakille ja siitä nukkumaan.1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista..
- Tietääkseni se muistuttaa naisen sukuelimiä, joten siitä voi päätellä, miksi sitä maistellaan.
- Kyllä
- En pahemmin
- Nousisin kai ylös kissa sylissä?
- Aika pitkälti.
- No ihan jees.
- En oo syönyt tietääkseni?
- Hymyillään, niin ei tarvitse kysellä :)
9. vapaa valinta, vastaa tähän mitä ite haluat
Hyvää päivänjatkoa, mä karkaan "aamupalalle".1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista..
- No ei kyllä ole mun mielestä, en söis.
- En, mutta kielenhallintaa voisin joskus kaivata. ;)
- Tunnen osan. Osa haluaa pysyä tuntemattomana, sekin sopii mulle.
- Ottaa kissa sylkkyyn ja nousta jaloittelemaan.
- No en aina kyllä meinaa muistaa.
- Eiiii mun makuun.
- En ole maistanut en tiedä?
- Emmää vaa tierä.
- Koha nykah, onpa tullut vastauksia..
se mua mietityttää et jos ostereita syödään romanttisissa merkeissä siks ku ne muistuttaa naisen sukuelimiä, nii sillonhan heteropariskunnasta vain miehen kuuluis syödä niitä..?
mää en oo ostereita maistanu, mut kerran erehdyin laittamaan pitsan päälle jotain kamalia säilykesimpukoita, sen lisäksi et ne oli ruman näkösiä ne maistu suunnilleen samalle kui mille mutainen vesi haisee..
onneks ne oli helppo napsia pois siitä pitsan päältä ja kissoille nuo näytti maistuvan,
tuo jalan puutuminen kissan ollessa sylissä oli ongelmallista siks ku kyseessä on enimmäkseen omissa oloissaan viihtyvä Lempi-kissa, sitä ei niin vain pidetäkkään sylissä, se tulee siihen sillon kun se itse niin haluaa,
ja vielä lauantaimakkaraakin kamalampaa on sipuliteemakkara..
mur- zisel
- Hyi, ei ainakaan mun *oks*
- Kyllä.
- Tunnen tältä alueelta tosi paljon väkeä.
- Levitoi ja nykäse jalka äkkiä alta pois.
- En.
- Öh... No jaa.
- En tiedä mutta kuullostaa kauheelta :-/
- Vaikka että "ootko zisel lähössä reeneihin?"
- Vastaan edelliseen (kiitos mielenkiinnostasi) että kyllä olen lähdössä reeneihin. Hauskaa maanantaita! :) - ;)
Meillähän on jo musta Mannerheim, tässä taistelevat metsot, uusi versio:
http://2.bp.blogspot.com/-DAu-ieMNjJo/UEB7xbYIDrI/AAAAAAAACcQ/dsN_9VjDjOA/s1600/taistelevat metsot.jpg- hähä!
Musta makkara-galluppihan tämä oli?
1. kenen mielestä osterit on romanttista ruokaa?! siis että huljautanpa täs tuollasen sitruunamehulla terästetyn limamöntin kurkusta alas ja se on tosi romanttista.. En ole koskaan syönyt ostereita, mutta voisin tykätä. En ole syönyt etanoitakaan, mutta niistäkin voisin pitää. Pidän kaikista limaisista merenelävistä :D Esim. simpukoista, ravuista ja muista nilviäisistä..
2. oletko koskaan pohtinut tarvitsevasi elämäntaidon valmennusta? En ainakaan nykyään. Lapset on mun elämäntaidon valmennus..
3. tunnetko naapureitasi? Juu. Naapurin "isännän" olen tuntenut jo siitä lähtien kun oli pullea taapero..
4. mitä pitäisi tehdä kun jalka puutuu, mut kissa on sylissä etkä raaskisi häätää sitä pois? Olet orjana ja odotat koska kissa kyllästyy sinuun :D
5. muistatko sinä keskustelun säännöt? En, vaikka oon mä ne kerran varmaan lukenut.
6. onko Taistelevat Metsot hieno taulu? Riippuu versiosta. Aihehan sinänsä on ikuinen..
7. pidätkö etikkasipseistä? Joo. Saako niitä nyt Suomestakin?
8. mitä mää nyt kysyisin? Misä kaik ova?
9. vapaa valinta, vastaa tähän mitä ite haluat, Ne o josain karus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392