Keksi omalle fiktiiviselle yrityksellesi nimi.

Oy sanoi hän

Voi lontoonkielinenkin.

23

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oy sanoi hän

      Lisäys: vielä sen toimiala

    • Rakkaudesta kuolemaan

      • Oy sanoi hän

        Hautaustoimistoko?


      • Oy sanoi hän kirjoitti:

        Hautaustoimistoko?

        Toivottavasti ei ruokaravintola ainakaan...


      • dazu ´
        silverfire kirjoitti:

        Toivottavasti ei ruokaravintola ainakaan...

        Harkitsin psykopaattien vastaanottoyritykseni nimeksi
        Wittnengstein aivopesula


    • anonyymi postaus

      Sinkkumiehille naisenetsintäpalvelu:

      HittaFitta (Oy)

      Mielestni naseva nimi, toimii hyvin pohjoismaissa...

      • jatkoa seuraa

        PS. Voi lyhentää Hi-Fi! Unohtui mainita...


    • T:mi Laissez-faire

    • Har! - technologies:

      .

      Toimialana yritystreenaus eli typeryksiltä löysät rahat pois

      Har!

      .

    • Ajatusten Kyrönjoki Ltd.

      Asiantuntijapalveluita asiaan kuin asiaan. Asiantuntemus testattu kovimmassa mahdollisessa seurassa S24:n miehen logiikka -palstalla jo kuuden vuoden ajan.

      • Kaikkien alojen erityisasiantuntija on hyvä titteli käyntikorttiin.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kaikkien alojen erityisasiantuntija on hyvä titteli käyntikorttiin.

        Joo, ja mun miälestä etenkin tua Ltd. tuas virman nimen peräs on se kova juttu. Se antaa siihen vähä sellaasta kansaanvälistä meininkiä siihe. Tiärä vaikka ihan viäntiyritys tulis....


    • En kai mä sitä nyt tänne kerro!

      • Tosta tuli kyllä mieleen se vanha vitsi.

        Toverukset Bu Chu ja Fu muuttivat kiinasta amerikkaan. No heti kohtasivat ongelmia mm. työnhaussa ja keksivät, että nimien amerkkalaistaminen voisi olla paikallaan. No Bu:sta tuli Buck, Chu:sta tuli Chuck ja Fu muutti takaisin Kiinaan.

        Hyvää yötä tai huomenta.


      • Nasdaq

        Tää on hyvä.


        (kiinalaista naurua)


    • yitystä lötyy.
    • Nasdaq

      Tää on kyllä lainattu, mutta menköön.



      Styrox Box Oy


      (tekee avaruuskypäriä kylmälaatikoista lapsille)

    • Hillitön kuppi Oy.

      • Kyöstix

        Joku kahvila?


      • Kyöstix kirjoitti:

        Joku kahvila?

        No se vois olla vaikka kahvila, keramiikka puoti, naisten rintaliivishoppi tai jopa lehmien rintaliivishoppi maataloudelle. :)

        Se vaan tuli mieleen. Tai vaikka hippivaatteiden tukkumyynti. ;)


      • Kyöstix
        voopotin kirjoitti:

        No se vois olla vaikka kahvila, keramiikka puoti, naisten rintaliivishoppi tai jopa lehmien rintaliivishoppi maataloudelle. :)

        Se vaan tuli mieleen. Tai vaikka hippivaatteiden tukkumyynti. ;)

        Tossa nimessä on sellainen positiivinen soundi :)
        Pilke silmäkulmassa ja hymy suupielessä :D


    • siitä se lähtee

      Mulla on jo tsto. Aika homma, mutta en kadu.
      Sitkeys ja kärsivällisyys ovat tässä määreitä.
      Asia kerrallaan ja aloittakaa pienestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe