Gallup naisten ärsyttävimmistä tavoista?
Naisten ärsyttävimmät tavat!
80
520
Vastaukset
- ...
Tyttöystäväni käyttää meikkien puhdistukseen näitä pumpulipuikkoja (?). Niitä on vessassa sitten joka paikassa muualla kuin roskiksessa.
No selän takana puhuminen ja juoruilu on ärsyttävimpiä tapoja mitä voi oikeastaan olla. Oli kyseessä mies tai nainen. Tulee tyypistä heti mieleen aasi joka hinkuu porkkanan nälässään. En tykkää ja niinpä olen monta kaveria taakseni jättänyt juoruilevan luonteensa vuoksi. Puhuu suoraan jos puhuu tai sit pää kiinni. Ja asioista ei muille juoruta, jositsa ollaan sovittu hiljaa olla. Puhukoon jokainen sitten ite hommansa teenpäin, jos haluaa vaikka koko maailmalle, muttei se ole uskottujen tehtävä.
Yksi sitten tosi ärsyttävä juttu on myös joissakin naisissa yli makeus. Eli ollaan niin hienoja ja fiinejä, ettei voi tehdä mitään fyysistä eikä mitään mikä vähänkään voi sotkea käsiä tai vaatteita tms. Kun menee hienot kynnet tai tukka tai joku muu turhuus huonoksi, jos ei vaan seiso tumput suorina ja kattele kun muut tekee puolesta. Sitä mä oikeasti voin sanoa inhoavani ja ärsyyntyväni siitä.
Eiku emmä voi, menee kynnet katki. Eiku menee hiukset sekaisin tai paita rypistyy. Aaaarrrgh! >:(
Semmonen hienohelmaisuus on hanurista. Silloin tulee mieleen se sana KANA!- 10+17
Aivan totta! Itselläni on tasan yksi naispuolinen ihminen (kavereista) kehen luotan. Uskomatonta miten naiset eivät osaa olla hiljaa ja liioittelematta asioita.
- niin?
En ymmärrä kun aina hoetaan tuota juoruilevuutta. Minkälaisista ihmisistä sitten juoruillaan? Miksi juoruillaan? Eikö voi elää niin, että ei ole juoruilemisen aihetta? Ei minusta ole koskaan juoruttu enkä keksi, mitä minusta voisi juoruta.
10+17 kirjoitti:
Aivan totta! Itselläni on tasan yksi naispuolinen ihminen (kavereista) kehen luotan. Uskomatonta miten naiset eivät osaa olla hiljaa ja liioittelematta asioita.
Kyllä jotkut osaa, mutta hirmu monet tuntuu ettei ne osaa olla hiljaa mistään mitä ne jostain kuulee. kaikki pitää äkkiä kalkattaa eteenpäin ja vielä hysss elä sitten sano, että mä sanoin. Silloin tulee ajatus, että mee nyt mäkeen siitä avautumasta.
Jotenkin tietyllä tavalla sen tyypin "arvo" laskee siinä paikassa, kun sen tietää että se tekee sitä samaa kalkatustaan ja juoruilua joka suuntaan muillekin. Se on sillä verissä. Yök. Eikä tosiaan tee mieli kertoa mitään asioitaan semmoselle.niin? kirjoitti:
En ymmärrä kun aina hoetaan tuota juoruilevuutta. Minkälaisista ihmisistä sitten juoruillaan? Miksi juoruillaan? Eikö voi elää niin, että ei ole juoruilemisen aihetta? Ei minusta ole koskaan juoruttu enkä keksi, mitä minusta voisi juoruta.
No esimerkiksi akkavaltaisella alalla voi ihan juoruilla työkavereistaan. Hyvin yleistä. Supatellaan ja harrastetaan kuppikuntailua, eessäpäin sitten hymyillään ja esitetään ylintä ystävää. Kyllä juoruakat keksii kaikesta juoruttavaa.
Jos ei muusta niin vaikka toisen ulkonäöstä tms.voopotin kirjoitti:
Kyllä jotkut osaa, mutta hirmu monet tuntuu ettei ne osaa olla hiljaa mistään mitä ne jostain kuulee. kaikki pitää äkkiä kalkattaa eteenpäin ja vielä hysss elä sitten sano, että mä sanoin. Silloin tulee ajatus, että mee nyt mäkeen siitä avautumasta.
Jotenkin tietyllä tavalla sen tyypin "arvo" laskee siinä paikassa, kun sen tietää että se tekee sitä samaa kalkatustaan ja juoruilua joka suuntaan muillekin. Se on sillä verissä. Yök. Eikä tosiaan tee mieli kertoa mitään asioitaan semmoselle.Sellaset asiat voi sanoa kaikille julki, jotka sitten kehtaa myöntää sillekin jonka asioista juoruili. Pitää sitten olla pokkaa ottaa vastaan ripistyskin. :)
- niin?
voopotin kirjoitti:
No esimerkiksi akkavaltaisella alalla voi ihan juoruilla työkavereistaan. Hyvin yleistä. Supatellaan ja harrastetaan kuppikuntailua, eessäpäin sitten hymyillään ja esitetään ylintä ystävää. Kyllä juoruakat keksii kaikesta juoruttavaa.
Jos ei muusta niin vaikka toisen ulkonäöstä tms.Eikö tuo vain ole pahansuopaista haukkumista. Itse käsitän juoruilun, että joku juoruaa toiselle:sen lapsi oli taas ihan kännissä kylän raitilla, tai sen ukko hakkaa sitä, olen kuullut seinän takaa. Sen muija pettää sitä. Eli juoru on joku asia, jota "tiedotetaan" muille. Juoruaksi haukkujat ovat usein huolissaan omista kulisseistaan. "Saatanan juoruakat" jne.
niin? kirjoitti:
Eikö tuo vain ole pahansuopaista haukkumista. Itse käsitän juoruilun, että joku juoruaa toiselle:sen lapsi oli taas ihan kännissä kylän raitilla, tai sen ukko hakkaa sitä, olen kuullut seinän takaa. Sen muija pettää sitä. Eli juoru on joku asia, jota "tiedotetaan" muille. Juoruaksi haukkujat ovat usein huolissaan omista kulisseistaan. "Saatanan juoruakat" jne.
No just noita asioita juorutaan nimenomaan ja kun ne on kaikki jo ehditty kertoa eteenpäin aletaan haukkuman vaikka lihavaa takamusta. :)
Siinäpä se onkin kun ei ole kulisseja. Siksi ne vituttaakin, niillähän ne kulissit on jotka selän taakse puhuu eikä suoraan face to face. Niih.- niin?
voopotin kirjoitti:
No just noita asioita juorutaan nimenomaan ja kun ne on kaikki jo ehditty kertoa eteenpäin aletaan haukkuman vaikka lihavaa takamusta. :)
Siinäpä se onkin kun ei ole kulisseja. Siksi ne vituttaakin, niillähän ne kulissit on jotka selän taakse puhuu eikä suoraan face to face. Niih.Juorut ovat siis tosiasioita, joita toiset kertovat eteenpäin. Niitä ei saisi kertoa, vaan pitää mölyt mahassaan? Miksi? Jos menet sanomaan päin naamaa, että akkas pettää sua, voit saada turpaan tai saat ikävän ihmisen maineen. Jos ei ole pokkaa näin tehdä, vaan supattaa asiasta muiden kanssa ja pohtii, pitäiskö jonkun kertoa vai ei, se on kovasti tuomittavaa? Tuomittavampaa kuin itse teko esim. pettäminen?
Eikö juoruaminen ole kuitenkin inhimillistä. Miehet sitä ainakin harrastaa yhtä paljon kuin naiset. voopotin kirjoitti:
Siinäpä se onkin kun ei ole kulisseja. Siksi ne vituttaakin, niillähän ne kulissit on jotka selän taakse puhuu eikä suoraan face to face. Niih.Sitten on niitä "tiiätkö mitä se sano tosta muijasta"..arvaa millanen mies tolla on..ootko jo kuullu, että se on eroamassa tai tiiätkö kuka aiheutti taas sotkun.
Ootko jo kuullut ton tyypin naisesta, mitä se teki viikonloppuna. Tollasta iha turhaa. Blaab blaab blaab. Mä sanoin, sit se sano ja sit mä sanoin ja sit toi meni sanomaan ja sit tääki puuttu asiaan ja noi teki sitten näin ja mä päätin sit tehä noin ja ja ja ....hyvää työpäivää. :)niin? kirjoitti:
Juorut ovat siis tosiasioita, joita toiset kertovat eteenpäin. Niitä ei saisi kertoa, vaan pitää mölyt mahassaan? Miksi? Jos menet sanomaan päin naamaa, että akkas pettää sua, voit saada turpaan tai saat ikävän ihmisen maineen. Jos ei ole pokkaa näin tehdä, vaan supattaa asiasta muiden kanssa ja pohtii, pitäiskö jonkun kertoa vai ei, se on kovasti tuomittavaa? Tuomittavampaa kuin itse teko esim. pettäminen?
Eikö juoruaminen ole kuitenkin inhimillistä. Miehet sitä ainakin harrastaa yhtä paljon kuin naiset.No jos ei ole pokkaa sanoa suoraan asianomaisille, niin sitten voi ihan suosiolla pitää kuononsa kiinni tai miettiä itekseen. Tää on mun mielipide ja tapa toimia. :)
That's it.voopotin kirjoitti:
No jos ei ole pokkaa sanoa suoraan asianomaisille, niin sitten voi ihan suosiolla pitää kuononsa kiinni tai miettiä itekseen. Tää on mun mielipide ja tapa toimia. :)
That's it.Ja jos sä nyt ääneen mietit jonkun toisen henkilökohtaisia asioita, niin sulla sitten varmaan on kanttia myös myöntää miettinees muiden kanssa sen toisen asioita sille tyypille itselleenkin. Jonka asioita te kuumeisesti yhdessä mietitte? :)
Minusta olis ihan reilua sanoa, jos on huolissaan, että ollaan tämän kanssa mietitty sun tilanneta. Ja tultu tulokseen että. Jos sitä jonkun kanssa pitää miettiä, eikä kyräillä seljän takana. Ja kun se asianomainen sitten joskus ehkä kysyy ketkä muut tästä asiasta tietää, niin sanotaan nenät kalpeena ei kukaan muu. Eli valehdellaan ihan suoraan päin näköä.- niin?
voopotin kirjoitti:
No jos ei ole pokkaa sanoa suoraan asianomaisille, niin sitten voi ihan suosiolla pitää kuononsa kiinni tai miettiä itekseen. Tää on mun mielipide ja tapa toimia. :)
That's it.Aika usein ne teot joista juorutaan, on pahempia kuin itse juoruilu. Joskus juoruilu voi pelastaa jopa ihmishenkiä. Jos äärilaitaan mennään ja ajatellaan. Pahoinpitelystä juoruaminen voi johtaa toimenpiteisiin jne. "Likapyykki pestään kotona"-ajatusmalli eli kulissien pito voi johtaa tragedioihin.
- niin?
voopotin kirjoitti:
Ja jos sä nyt ääneen mietit jonkun toisen henkilökohtaisia asioita, niin sulla sitten varmaan on kanttia myös myöntää miettinees muiden kanssa sen toisen asioita sille tyypille itselleenkin. Jonka asioita te kuumeisesti yhdessä mietitte? :)
Minusta olis ihan reilua sanoa, jos on huolissaan, että ollaan tämän kanssa mietitty sun tilanneta. Ja tultu tulokseen että. Jos sitä jonkun kanssa pitää miettiä, eikä kyräillä seljän takana. Ja kun se asianomainen sitten joskus ehkä kysyy ketkä muut tästä asiasta tietää, niin sanotaan nenät kalpeena ei kukaan muu. Eli valehdellaan ihan suoraan päin näköä.Miksi sinulle tai kenelle vain on niin tärkeää "ketkä asiasta tietää" ? Mikä on sellainen salattava asia, jossa on tärkeää tietää, kestkä asiasta tietää? Kuulostaa rikolliselle toiminnalle. Tai vähintään arveluttavalle.
niin? kirjoitti:
Miksi sinulle tai kenelle vain on niin tärkeää "ketkä asiasta tietää" ? Mikä on sellainen salattava asia, jossa on tärkeää tietää, kestkä asiasta tietää? Kuulostaa rikolliselle toiminnalle. Tai vähintään arveluttavalle.
heh, joo rikoksista ilmanmuuta on kyse. Se on periaate, että jos ihmiset haluavat ettei heidän asioitaan lörpötellä maailmalle, niin niitä ei tosiaan lörpötellä mihinkään. Muutenkaan mistä tulee tarve lörpöttää toisten asiat eteenpäin? Miksei mulla ole sellaista tarvetta enkä saa orkkua muiden asioiden eteenpäin kertomisesta?
Jokainen joskus voi möläytellä asioita muista sen enempää tarkoittamatta mitään ilkeää sillä. Mutta silloinkin pitäs kyetä ottamaan sitten vastuu siitä, jos toinen ei tykkää hyvää siitä möläyttelystä. Jos sä mokaat, sä mokaat ja ei se piiloutumalla pois katoa.
Mähän olenkin itse hyvin avoin omista asioistani, mutta se on eri asia kun puhua muiden asioita joista muut eivät halua eteenpäin puhuttavan. Ei mulla ole sellaisia salaisuuksia jotka mut vois rikkoa, mutta joillain voi olla.niin? kirjoitti:
Aika usein ne teot joista juorutaan, on pahempia kuin itse juoruilu. Joskus juoruilu voi pelastaa jopa ihmishenkiä. Jos äärilaitaan mennään ja ajatellaan. Pahoinpitelystä juoruaminen voi johtaa toimenpiteisiin jne. "Likapyykki pestään kotona"-ajatusmalli eli kulissien pito voi johtaa tragedioihin.
No sä menet jo vähän pidemmälle tässä asiassa. Nyt puhuttiin siitä pahansuovasta juoruilusta mikä ärsyttää. Jonkun hengen pelastaminen nyt on minusta ihan eria asia. :)
Sulla on jopa velvollisuus minusta puuttua asiaan, jos tiedät että jonkun henki menee takuulla, jos et puutu. Kuten nyt vaikka joku perhe pahoinpitelee lastaan ja sä kattelet asiaa vierestä hipi hiljaa. ja sä olet ihan saletti että sitä lasta hakataan kuin vierasta sikaa. Sithän sä olet vaan idiootti, jos et soita muksulle apuja. Onhan siinä nyt vissi ero juoruta ja auttaa puuttumalla.- niin?
voopotin kirjoitti:
heh, joo rikoksista ilmanmuuta on kyse. Se on periaate, että jos ihmiset haluavat ettei heidän asioitaan lörpötellä maailmalle, niin niitä ei tosiaan lörpötellä mihinkään. Muutenkaan mistä tulee tarve lörpöttää toisten asiat eteenpäin? Miksei mulla ole sellaista tarvetta enkä saa orkkua muiden asioiden eteenpäin kertomisesta?
Jokainen joskus voi möläytellä asioita muista sen enempää tarkoittamatta mitään ilkeää sillä. Mutta silloinkin pitäs kyetä ottamaan sitten vastuu siitä, jos toinen ei tykkää hyvää siitä möläyttelystä. Jos sä mokaat, sä mokaat ja ei se piiloutumalla pois katoa.
Mähän olenkin itse hyvin avoin omista asioistani, mutta se on eri asia kun puhua muiden asioita joista muut eivät halua eteenpäin puhuttavan. Ei mulla ole sellaisia salaisuuksia jotka mut vois rikkoa, mutta joillain voi olla.Niin, sinä puhut nyt siitä, että joku kertoo salaisuuden ja se kelle kerrotaan, kertoo sen eteenpäin, vaikka kiellettään. Itse puhun siitä, että kirjaimellisesti juorutaan, ilman, että on kielletty sinänsä kertomasta. En muista koska olisin itse kumpaakaan harrastanut, mutta epäilykseni herää heti, kun joku alkaa manailla juoruajia. Tulee mieleen, että ei savua ilman tulta. Miksi pelätä, jos joku kertoo omista asioista.? Onko niissä kenties jotain tulenarkaa?
- niin?
voopotin kirjoitti:
No sä menet jo vähän pidemmälle tässä asiassa. Nyt puhuttiin siitä pahansuovasta juoruilusta mikä ärsyttää. Jonkun hengen pelastaminen nyt on minusta ihan eria asia. :)
Sulla on jopa velvollisuus minusta puuttua asiaan, jos tiedät että jonkun henki menee takuulla, jos et puutu. Kuten nyt vaikka joku perhe pahoinpitelee lastaan ja sä kattelet asiaa vierestä hipi hiljaa. ja sä olet ihan saletti että sitä lasta hakataan kuin vierasta sikaa. Sithän sä olet vaan idiootti, jos et soita muksulle apuja. Onhan siinä nyt vissi ero juoruta ja auttaa puuttumalla.Menin äärilaitaan, että ymmärtäisit,mitä ajan takaa.
niin? kirjoitti:
Niin, sinä puhut nyt siitä, että joku kertoo salaisuuden ja se kelle kerrotaan, kertoo sen eteenpäin, vaikka kiellettään. Itse puhun siitä, että kirjaimellisesti juorutaan, ilman, että on kielletty sinänsä kertomasta. En muista koska olisin itse kumpaakaan harrastanut, mutta epäilykseni herää heti, kun joku alkaa manailla juoruajia. Tulee mieleen, että ei savua ilman tulta. Miksi pelätä, jos joku kertoo omista asioista.? Onko niissä kenties jotain tulenarkaa?
Ei mua pelota, mua vituttaa semmoset tyypit. Ne on raitteita kaikille. Capish?
http://www.youtube.com/watch?v=PAWHJOOCPbcvoopotin kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=PAWHJOOCPbcJa olipa kielletty tai ei, niin mikä ihmeen tyydytys siitä tulee että saa sönköttää asioita teenpäin? Varsinkin sellasia mitkä kosketta jotain toista? Ja miksi niistä kuiskutellaan, jos ne on kaikille yhteistä tietoa jotain hyödyllistä?
Eiks vois vaan sit räkästä kovaan ääneen kantansa ja kattoa tuleeko turpaan vai ei?
Joo ei savua ilman tulta ja kaikki jotka inhoaa pedofiileja ne on oikeesti pedofiileja. Hienoo logiikkaa sulla siellä - niin?-. :)- niin?
voopotin kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=PAWHJOOCPbcMietipä miksi. Mietipä miksi ihmisiä vituttaa juoruajat. Miksi joku muijaansa hakkaava mies hokee, että häntä vituttaa juoruakat? Tai teiniä, että vituttaa, kun juoruakat juoruaa, että olin kännissä kaupungilla? Niin, niitä vituttaa, so what?
- niin?
voopotin kirjoitti:
Ja olipa kielletty tai ei, niin mikä ihmeen tyydytys siitä tulee että saa sönköttää asioita teenpäin? Varsinkin sellasia mitkä kosketta jotain toista? Ja miksi niistä kuiskutellaan, jos ne on kaikille yhteistä tietoa jotain hyödyllistä?
Eiks vois vaan sit räkästä kovaan ääneen kantansa ja kattoa tuleeko turpaan vai ei?
Joo ei savua ilman tulta ja kaikki jotka inhoaa pedofiileja ne on oikeesti pedofiileja. Hienoo logiikkaa sulla siellä - niin?-. :)Et siis tajunut kuitenkaan. Lue alla oleva.
niin? kirjoitti:
Mietipä miksi. Mietipä miksi ihmisiä vituttaa juoruajat. Miksi joku muijaansa hakkaava mies hokee, että häntä vituttaa juoruakat? Tai teiniä, että vituttaa, kun juoruakat juoruaa, että olin kännissä kaupungilla? Niin, niitä vituttaa, so what?
Siksi kun ne tuhlaa muiden aikaa paskaan. Hakkaavaa miestä vituttaa eri syystä, kun mua. Ei voi mitään jos et osaa erotella vitutusta ja syytä sille. :)
niin? kirjoitti:
Et siis tajunut kuitenkaan. Lue alla oleva.
Sä et tajua. Sä niputat asioita yhteen jotka ei yhteen kuulu. On syitä ja taas syitä, kaikki ei ole samoja syitä joka asiassa. You know?
Voishan sitä verovirastotkin vuotaa ihmisten asiat maailmalle ja väestörekisteristä jaella ihmisten tietoja pitkin kyliä, jos mikään asia ei saa olla yksityinen ja asianomainen itse päättää kelle haluaa asiansa kertoa.
Oletko eri mieltä?- nimimerkki1977
niin? kirjoitti:
Menin äärilaitaan, että ymmärtäisit,mitä ajan takaa.
Ihan oikeesti....? Olkaa nyt hiljaa, molempien kanta tuli jo selväksi. Katsokaa otsikkoa uudelleen ja miettikää sitten onko vielä jotain sanottavaa tähän keskusteluun.
- niin?
voopotin kirjoitti:
Siksi kun ne tuhlaa muiden aikaa paskaan. Hakkaavaa miestä vituttaa eri syystä, kun mua. Ei voi mitään jos et osaa erotella vitutusta ja syytä sille. :)
Minä en voi sinun vitutuksista tietää ja varmaan eri syystä, jos et ole hakkaava nainen. Minä tiedän miksi niitä vituttaa ja jokainen tietää. Mutta miksi pitäisi miettiä, tuleeko hakkaavalle miehelle tai kännäävälle teinille ikävä olo, kun niistä juorutaan. Antaa tulla.
- niin?
nimimerkki1977 kirjoitti:
Ihan oikeesti....? Olkaa nyt hiljaa, molempien kanta tuli jo selväksi. Katsokaa otsikkoa uudelleen ja miettikää sitten onko vielä jotain sanottavaa tähän keskusteluun.
Ok, lopetan tähän. Uskon, että kantani tuli ainakin muille selväksi.
niin? kirjoitti:
Menin äärilaitaan, että ymmärtäisit,mitä ajan takaa.
Sä haluat piilotella röllejä näin simppeliin asiaan. Koita nyt käsittää miksi joku ei halua että kaikki tietää kaiken susta?
Onko aina syynä salaisuus tai epäsopivuus vaiko kenties ihan vaan ettei kaikille halua kertoa ja avautua? Onko susta ihan yks yhteen jos mies inhoo juoruakkoja, kun ne on nähnyt se hakkaavan vaimoaan tai jos työkaveri inhoaa juoruakkoja jotka puhuu toisen työkaverin asioita työajalla ja jauhaa vieläpä vähän paskaakin siinä sivussa syystä että?
Kyllä tän eron tajuaa jos ei ole ihan spede.nimimerkki1977 kirjoitti:
No se on hyvä jos joku tajus. :)
niin? kirjoitti:
Minä en voi sinun vitutuksista tietää ja varmaan eri syystä, jos et ole hakkaava nainen. Minä tiedän miksi niitä vituttaa ja jokainen tietää. Mutta miksi pitäisi miettiä, tuleeko hakkaavalle miehelle tai kännäävälle teinille ikävä olo, kun niistä juorutaan. Antaa tulla.
No sä oletkin logiikastasi päätellen kylän suurin suupaltti ja juorujen levittelijä. Tuli kyllä selväksi jo. :)
voopotin kirjoitti:
No sä oletkin logiikastasi päätellen kylän suurin suupaltti ja juorujen levittelijä. Tuli kyllä selväksi jo. :)
Niin ja tietysti aina oikealla asialla suutasi aukoessa. Pisteet siitä. ;)
- e.t.m
voopotin kirjoitti:
Sitten on niitä "tiiätkö mitä se sano tosta muijasta"..arvaa millanen mies tolla on..ootko jo kuullu, että se on eroamassa tai tiiätkö kuka aiheutti taas sotkun.
Ootko jo kuullut ton tyypin naisesta, mitä se teki viikonloppuna. Tollasta iha turhaa. Blaab blaab blaab. Mä sanoin, sit se sano ja sit mä sanoin ja sit toi meni sanomaan ja sit tääki puuttu asiaan ja noi teki sitten näin ja mä päätin sit tehä noin ja ja ja ....hyvää työpäivää. :)Meillä oli kanssa työpaikalla tuollainen paskanjauhamisen aikakausi. Se loppui suoralla puheella siitä, mitä toisista ihmisistä kannattaa puhua ja kannattaako joka lauseeseen puuttua.
Väälillä tuntuu, ettei joillakin ole omaa elämää ollenkaan.
- grrrrrrandi
Hyvännäköset naiset jotka tiedostaa ulkonäkönsä ovat koppavia
- Ei kaikki ole
Taas ärsyttävää yleistämistä.
Ainiin ja meinas unohtua, nyt kun innostuin. Semmonen tapa, mikä tuli joskus töissä avstaan. Aletaan tekemään siirtymistä hommasta toiseen, vaikka vessatus ja ulosmeno. Siinä luonnollisesti mitä pienempää lapsukaista jaloissa hyörii, joutuu enemmän niitä ohjaamaan ja auttamaan asiasta toiseen.
Noh siinä kohtaa kun sitten joku naisista keksii liueta, muka johonkin tärkeämpään juuri silloin. Kuten vaikka tupakalle, juoruamaan toisten naisien kanssa tai ihan vaikka soittelemaan poikakaverille, niin kyllä voi sanoa, että potuttaa.
Ensin vois hoitaa sen tilanteen pois jaloista ja sitten mennä hoitamaan ne "kiireellisemmät" asiat pois päiväjärjestyksestä. Tilannetaju on joskus joillain niin hukassa. Noniin...ihan verenpaineet alkaa nousta. Tarttee vetää henkeä. :)
Onneks olen ite niin saamarin täydellinen. Hehe. :D- Kristiina^^
Älä hermostu voopotin :D Hyviä pointteja mitä itsekkin on tullut huomattua muutamaan otteeseen! Oletko mies vai nainen? :)
- Kristiina^^
voopotin kirjoitti:
Nainen henkkarien mukaan. :)
Näin meinasin koska yleensä miehiltä ei noin paljon tekstiä irtoa :) Tämä siis tietenkin vain oman kaveriporukkani pohjalta :)
Kristiina^^ kirjoitti:
Näin meinasin koska yleensä miehiltä ei noin paljon tekstiä irtoa :) Tämä siis tietenkin vain oman kaveriporukkani pohjalta :)
No ei varmaan irtoa ei. :)
Tää aihe saa nyt kielenkannat aukeemaan. Tuli nimittäin joskus mietittyä alanvaihtoakin ihan jopa siksi, että en jaksa työpaikan ilmapiirejä ja akkaloitten työajan haaskausta juoruiluun. Ilmapiirit on ihan hanurista, kun kaikilla on jotain säpätettävää toisistaan ja sitten kun on palaveri kaikki istuu nokka kiinni. Työaika kyllä käytetään säpättämiseen. Hienoo. :)
Sit oot siinä puun ja kuoren välissä, ahaa ahaa joo joo just just. Ahaa ahaa. Kun sulle avaudutaan. :) ja jos sanot ettei mua nyt kyllä kiinnosta puhua siitä, niin ootpas sen jälkeen ihan tyhmä akka.
No yks vielä tulee mieleen ja se on vastuun kiertäminen. Sukupuoli kumpi vaan.
- cissi~
Käsilaukun pito vapaalla istuimella. Hänen pyhyydelleen pitäisi osoittaa jokin arvokkaampi paikka kuin taso jolla ihmiset pitävät perseitään.
- ropeltaja
Naiset jotka eivät välitä vittuakaan miltä he näyttävät.
Mä olen aika vähän (ärsyttävien) naisten seurassa nykypäivänä, mutta sellainen mykkäkoulu ja tuomitsevuus, vihjailevuus riven välissä jne. Sama ärsyttää miehissä. Mä ymmärrän vain suoraa puhetta, mm. miesten kanssa työskennellessä ja toisaalta lasten kanssa kotona ollessa muu kieli ei vaan toimi. Enemmän tätä epäselkeää puhetta on naisilla kuin miehillä, siksi tuli mieleen.
- No,
Sellainen nonstop tyhjänpäiväinen kälätys ainakin.
- Nasdaq
Jou
Tavat ovat ärsyttäviä. Enkä minä näe niissä mitään sukupuolisidonnaisuuksia.
Kun vuosikausia katselee jonkun ihmisen tapoja, maneereita ja toistuvuuksia, niin se oikeasti alkaa jossain vaiheessa ällöttää.
Jos ihminen on tapojensa orja, niin siitä on suora linjaus orjuuden ällöttävyyteen, jos pysytään teemassa.
Eli ihminen on pohjimmiltaan niin laiska, että hän ei nouse kapinaan omaa inhottavuuttaan vastaan, koska ei tunne oloaan turvatuksi missään muussa olomuodossa tai millään muulla tavoin, koska hän tuntee olevansa synnynnäinen orja. Ja mitä suurempi tämä orjuuttaja hänessä itsessään on, niin sitä täydellisempi on tulos - hänen itsensä kannalta katsottuna.
Eli ihminen, joka alati muuttuu, on elämän vertauskuvana ainoa mielenkiintoinen kehys tälle yleiselle järjettömyydelle, jota minän terroriksi kutsutaan.
(Nasdaqimaista naurua) - Kyöstix
Juoruilu. Joillekkin se on "syntymälahja" niin automatiikkaa etteivät edes tunnista/tunnusta tekevänsä sitä.
Tuo on kyllä miehillä ihan yhtä yleistä x) Sitä ei vaan kutsuta juoruiluksi..Tiedon välitystä . Mulla parhaat juorukaverit on aina ollut miehiä... Nyt en ole kyllä moneen vuoteen mehevästi juoruillut, kun ei ole ollut sellaista sopivaa juoruiluyhteisöä.. Ja naiset kanssa olen tekemisissä, ne ei vällää juoruilusta :(
- Nasdaq
Mä en näkis asiaa ihan noin yksisilmäisenä, sillä juoruilu on eräs osa mediasisältöä jo ties miten monen tuhannen vuoden takaa. Juoruilun perusidea on tiedon jako, josta haetaan hyötynäkökulmaa itselle. Juoruilu on politiikkaa, toden ja epätoden paritanssia, jolla ei koskaan tule olemaan loppua tai muuta kehitysversiota, koska se on älyllisen elämän puhtaaksi jalostunut keino saavuttaa elämänsisältöä (mitä se nyt sitten ikinä onkin).
Tämä automatiikka toimii aina. En usko kenenkään sen hyödyistä välttyneen.
(hauskaa naurua) - Kyöstix
yybee kirjoitti:
Tuo on kyllä miehillä ihan yhtä yleistä x) Sitä ei vaan kutsuta juoruiluksi..Tiedon välitystä . Mulla parhaat juorukaverit on aina ollut miehiä... Nyt en ole kyllä moneen vuoteen mehevästi juoruillut, kun ei ole ollut sellaista sopivaa juoruiluyhteisöä.. Ja naiset kanssa olen tekemisissä, ne ei vällää juoruilusta :(
Toi juoruilu on joillekkin aivan uskomatonta automatiikkaa :(
Sitten vielä kehtaavat sanoa, että eivät sitä tee, vaikka kuinka paljon on näyttöä asioista :(
Suomalaisilla työpaikoilla on aikas yleistä toi juoruilu ja "selkään puukottaminen"...hampaissa hän joka ei ole paikalla :(
Kuikahan paljon vuositasolla työaikaa käytetään tohon juoruiluun? Veikkaan tosi monta tuntia :( Nasdaq kirjoitti:
Mä en näkis asiaa ihan noin yksisilmäisenä, sillä juoruilu on eräs osa mediasisältöä jo ties miten monen tuhannen vuoden takaa. Juoruilun perusidea on tiedon jako, josta haetaan hyötynäkökulmaa itselle. Juoruilu on politiikkaa, toden ja epätoden paritanssia, jolla ei koskaan tule olemaan loppua tai muuta kehitysversiota, koska se on älyllisen elämän puhtaaksi jalostunut keino saavuttaa elämänsisältöä (mitä se nyt sitten ikinä onkin).
Tämä automatiikka toimii aina. En usko kenenkään sen hyödyistä välttyneen.
(hauskaa naurua)Noin mäkin näkisin sen; juoruilu on usein politiikkaa,tietynlaista peliä, ainakin työyhteisössä. Tällaista juoruilua etenkin miehet harrastaa keskenään. itse olen harrastanut aikanaan juoruilua eniten tyyliin; sit Se pokas baarissa sen ja sen ja Ne taas väitteli siellä niin ja näin, ai kauheeta, mitä siitä ny seuraa.. ja arvaa, Ketkä on nyt kavereita, ou mai gaad..
Kyöstix kirjoitti:
Toi juoruilu on joillekkin aivan uskomatonta automatiikkaa :(
Sitten vielä kehtaavat sanoa, että eivät sitä tee, vaikka kuinka paljon on näyttöä asioista :(
Suomalaisilla työpaikoilla on aikas yleistä toi juoruilu ja "selkään puukottaminen"...hampaissa hän joka ei ole paikalla :(
Kuikahan paljon vuositasolla työaikaa käytetään tohon juoruiluun? Veikkaan tosi monta tuntia :(Noo, jos se on sellaista päivän piristystä ;) Ei mua haittaa, jos musta juoruillaan. Jotain jännää juoruajienkin päivässä :)
- Kyöstix
yybee kirjoitti:
Noo, jos se on sellaista päivän piristystä ;) Ei mua haittaa, jos musta juoruillaan. Jotain jännää juoruajienkin päivässä :)
Parastahan se on kun jättää ko.henkilöiden jutut ihan omaan arvoonsa eikä ite mene mukaan juorukerhoon :)
Kyöstix kirjoitti:
Parastahan se on kun jättää ko.henkilöiden jutut ihan omaan arvoonsa eikä ite mene mukaan juorukerhoon :)
Voihan sitä itseen koskeviin juoruihin pistää vähän pökköä pesään lisää :) Ettei vaikuta liian tylsältä ihmiseltä..
- Kyöstix
yybee kirjoitti:
Voihan sitä itseen koskeviin juoruihin pistää vähän pökköä pesään lisää :) Ettei vaikuta liian tylsältä ihmiseltä..
Tuossa tapauksessa minä voin sitten olla hiukkasen tylsä ihminen :)
Vai oisko vaan että ajanmyötä oisin tylsistynyt :) Kyöstix kirjoitti:
Tuossa tapauksessa minä voin sitten olla hiukkasen tylsä ihminen :)
Vai oisko vaan että ajanmyötä oisin tylsistynyt :)Susta ei juoruilla?No eihän se ihmisestä vielä tylsää tee. Kuhan pelleilin :) Oikeasti tarkoitin vain, että nykypäivänä ei itselle kauheasti merkkaa, mitä muut minusta ajattelee. Voi olla, että jotkut arvostelee mun elämänvalintoja, työratkaisuja yms. selän takana, mutta siinähän arvostelee. Kuhan itte elää niin, että viihtyy. Jos yrittää elää niin, että miellyttää kaikkia, eikä ärsytä ketään, niin aika kieli keskellä suuta saa elää. Ja se jos mikä, on rasittavaa :(
- Kyöstix
yybee kirjoitti:
Susta ei juoruilla?No eihän se ihmisestä vielä tylsää tee. Kuhan pelleilin :) Oikeasti tarkoitin vain, että nykypäivänä ei itselle kauheasti merkkaa, mitä muut minusta ajattelee. Voi olla, että jotkut arvostelee mun elämänvalintoja, työratkaisuja yms. selän takana, mutta siinähän arvostelee. Kuhan itte elää niin, että viihtyy. Jos yrittää elää niin, että miellyttää kaikkia, eikä ärsytä ketään, niin aika kieli keskellä suuta saa elää. Ja se jos mikä, on rasittavaa :(
Kyllähän tollanen toisia miellyttävä elämä olisi stressaavaa :(
Minä oon aatellu, että tälläine oon mikä oon ja minen pistä paljon painoarvoo puheille/arvosteluille, jotka muhun kohistuu. :) - 6+9
Kyöstix kirjoitti:
Joo toi on kyllä tota. Mä oon nykyisin sitä mieltä et jos ei omista omaa elämää jättäkööt myös muut rauhaan. On aika älytöntä että mennään arvailee/kertomaan miten toisella menee vaikkei asiasta kukaan mitään tietäiskään. Oon itse törmännyt monta kertaa samaan asiaan ja rasittavaa..
Sitten kaikista paras tapahtuma oli kun juttelin kadulla veljeni kanssa ja naurettiin siinä joutavia ja yks puol tuttu oli miehelle laittanut viestiä että siellä se vokottelee vieraita miehiä..
Kiva oli siinä todistaa että velihän se siinä jota ei kovin usein maisemissa näy muuten.. Mut antaa niiden puhua jos mieli tekee.. - pahan puhuja?
yybee kirjoitti:
oletko sä kiusaaja luonnoltasi?
yybee kirjoitti:
Noin mäkin näkisin sen; juoruilu on usein politiikkaa,tietynlaista peliä, ainakin työyhteisössä. Tällaista juoruilua etenkin miehet harrastaa keskenään. itse olen harrastanut aikanaan juoruilua eniten tyyliin; sit Se pokas baarissa sen ja sen ja Ne taas väitteli siellä niin ja näin, ai kauheeta, mitä siitä ny seuraa.. ja arvaa, Ketkä on nyt kavereita, ou mai gaad..
Se on myös todella kieroakin peliä. Joku esittää jonkun hyvää ystävää ja samaan aikaan kälisee kaikki ystävänsä asiat maailmalle sumeilematta. Itelle se on epäluottamuslause, kun kielikellot alkaa kalkattamaan ihmisten henkilökohtaisia asiota kaikkien yhteisenä tietona.
En jaksas päivittelijöitäkään työkavereina. Just tollasta ai kauhee arvaa mitä se sit teki, ou mai gaad. Jotenkin tulee teinit mieleen semmosesta. :)voopotin kirjoitti:
Se on myös todella kieroakin peliä. Joku esittää jonkun hyvää ystävää ja samaan aikaan kälisee kaikki ystävänsä asiat maailmalle sumeilematta. Itelle se on epäluottamuslause, kun kielikellot alkaa kalkattamaan ihmisten henkilökohtaisia asiota kaikkien yhteisenä tietona.
En jaksas päivittelijöitäkään työkavereina. Just tollasta ai kauhee arvaa mitä se sit teki, ou mai gaad. Jotenkin tulee teinit mieleen semmosesta. :)Tota on vähän vaikea selittää ulkopuoliselle: Kalle, työpaikan "sonni sekä apina" iskee baarissa toisen työpaikan Mirkun; sitä "päivitellään" kieli poskessa seuraavana päivänä puhelimessa, ei siis niin tosissaan.. Kalle ja Mirkku tietävät aivan hyvin, että heitä päivitellään. Sitten työpaikan "vänkääjä-jussit" ovat taas olleet pikkujouluissa napit vastakkain; kaikki sen tietää ja osaa odottaa, sitä taas päivitellään, että kyllä ne jaksaa.. Ei niin tosissaan päivitellä, vaan hymähdellään. Sanotaan päin naamaakin (minä ainakin sanon), että mites te taas sillai.. Tai sille Kallelle, että täällä juorutaan taas sun uudesta valloituksesta :D Ja jotkut "vihamiehet" on kääntäneet kelkkansa; ne onkin yhtäkkiä kavereita.. Ei toi ole tuollasta pahasuopaista juoruilua, vaan sellaista, että "juoruttavat"kin arvaa ja kuulee, että tästä kyllä puhutaan. Tavallaan sellaista humoristista "juoruilua". "Haluuttekste kuulla uusimman mehevän juorun?" :D
Mutta toi on erilaista työpaikoilla, joissa on enemmän miehiä. Naisvaltaisilla on eri meininki. Se varmaan voi olla oikeestikin pahansuopaista. Olen ollut kesätöissä naisvaltaisilla työpaikoilla ja ihmetellyt sitä meininkiä huuli pyöreenä..- ;)
yybee kirjoitti:
Tota on vähän vaikea selittää ulkopuoliselle: Kalle, työpaikan "sonni sekä apina" iskee baarissa toisen työpaikan Mirkun; sitä "päivitellään" kieli poskessa seuraavana päivänä puhelimessa, ei siis niin tosissaan.. Kalle ja Mirkku tietävät aivan hyvin, että heitä päivitellään. Sitten työpaikan "vänkääjä-jussit" ovat taas olleet pikkujouluissa napit vastakkain; kaikki sen tietää ja osaa odottaa, sitä taas päivitellään, että kyllä ne jaksaa.. Ei niin tosissaan päivitellä, vaan hymähdellään. Sanotaan päin naamaakin (minä ainakin sanon), että mites te taas sillai.. Tai sille Kallelle, että täällä juorutaan taas sun uudesta valloituksesta :D Ja jotkut "vihamiehet" on kääntäneet kelkkansa; ne onkin yhtäkkiä kavereita.. Ei toi ole tuollasta pahasuopaista juoruilua, vaan sellaista, että "juoruttavat"kin arvaa ja kuulee, että tästä kyllä puhutaan. Tavallaan sellaista humoristista "juoruilua". "Haluuttekste kuulla uusimman mehevän juorun?" :D
Mutta toi on erilaista työpaikoilla, joissa on enemmän miehiä. Naisvaltaisilla on eri meininki. Se varmaan voi olla oikeestikin pahansuopaista. Olen ollut kesätöissä naisvaltaisilla työpaikoilla ja ihmetellyt sitä meininkiä huuli pyöreenä..Tykkäätkö juoruta palstalaisista?
;) kirjoitti:
Tykkäätkö juoruta palstalaisista?
Se ei oikein onnistuisi. Täällä ihmiset on enemmäkseen vain sanoja näytöllä. Ne ketkä ei ole, heistä ei tulisi mieleen juoruta.
Tuollainen "hellän juoruilun" kohteeksi päästään pitkän tuntemisen jälkeen, pitää tuntea ihmiset ja tavat ja mistä ne pahastuu ja mistä ei..yybee kirjoitti:
Tota on vähän vaikea selittää ulkopuoliselle: Kalle, työpaikan "sonni sekä apina" iskee baarissa toisen työpaikan Mirkun; sitä "päivitellään" kieli poskessa seuraavana päivänä puhelimessa, ei siis niin tosissaan.. Kalle ja Mirkku tietävät aivan hyvin, että heitä päivitellään. Sitten työpaikan "vänkääjä-jussit" ovat taas olleet pikkujouluissa napit vastakkain; kaikki sen tietää ja osaa odottaa, sitä taas päivitellään, että kyllä ne jaksaa.. Ei niin tosissaan päivitellä, vaan hymähdellään. Sanotaan päin naamaakin (minä ainakin sanon), että mites te taas sillai.. Tai sille Kallelle, että täällä juorutaan taas sun uudesta valloituksesta :D Ja jotkut "vihamiehet" on kääntäneet kelkkansa; ne onkin yhtäkkiä kavereita.. Ei toi ole tuollasta pahasuopaista juoruilua, vaan sellaista, että "juoruttavat"kin arvaa ja kuulee, että tästä kyllä puhutaan. Tavallaan sellaista humoristista "juoruilua". "Haluuttekste kuulla uusimman mehevän juorun?" :D
Mutta toi on erilaista työpaikoilla, joissa on enemmän miehiä. Naisvaltaisilla on eri meininki. Se varmaan voi olla oikeestikin pahansuopaista. Olen ollut kesätöissä naisvaltaisilla työpaikoilla ja ihmetellyt sitä meininkiä huuli pyöreenä..Tarkoitatko sellaista leikkimielistä ja porukalla sallittua "juoruilua" jonka kaikki osapuolet tietää käytännön ilman, että kenestäkään ilkeyttään lavereellaan?
Jos niin semmosta en edes pidä juoruiluna. :)
Asiat jotka on ikään kuin yhteistuumin hyväksyttyjä tapoja siinä porukassa missä ollaan ei ole niin pahoja, kun ne pelit jossa pelataan toista vastaan tai toisen tappioksi luoden toisesta huonoa mielikuvaa ja koitetaan saada muut siihin "haukkumarinkiin" mukaan.
Minusta on ihan ok latoa suoraankin asioita vaikka porukassakin, kun kehtaa sitten sanoa kaiken sen ääneen myös tyypille josta on juttuja puhunut. Silloin se juoruilu muuttaa musta vähän muotoaan. Kun ei esitetä toisen kaveria ja kierosti sitten heti perään aletaan supattelemaan siitä juttuja, jotka takuulla toista loukkaisi.
Tätä tapahtuu paljon työpaikoilla ja varmaan muuallakin. Ja siihin olen nimenomaan todella kyllästynyt. Kaksinaamaisuuteen.
- teeeeeeeee
Onks tää voopotin n vai m
- seilori----
äämä
- prööpötin
Eiköhän se ole se jatkuva piereskely ILMAN ÄÄNTÄ... siinä saa miehet aina syyt niskoilleen...
- juorukelloämmät
naiseni kertoi lähes kaikki luottamukselliset asiat jotka uskaltauduin hänelle avautumaan kavereilleen ja äidilleen,ei ihme ettei miehet puhu asioistaan naisilleen.Onko muilla samoja kokemuksia?
.....jatkuva pusuttelu.... =)
- gurgurum
1) Prinsessa- eli pikkulapsinumerot
= kyvyttömyys elää elämää ilman draamaa ja valitusta jos esim. sataa, väsyttää, ruoka ei ole mieluista, sormessa on haava, kynsi on poikki, vaatevalinta on epäonnistunut tai jokin muu arkipäiväiväinen asia
2) Projisointi
= kiukuttelu jostakin muusta kuin siitä mikä oikeasti vaivaa, mielellään jollekin muulle kuin sille jota asia oikeasti koskee
3) Arvailu
= ihmisten toiminnan ja motiivien analysointi omiin kuvitelmiin ja arvailuihin perustuen, toden ja fiktion sekoittaminen, vilpitön vakuuttuneisuus siitä että oman mielikuvituksen tuottattamat asiat ovat totta, toisten vahvistuksen hakeminen omille kuvitelmille
4) Kaikki jutut kertovat minusta
= luulo, että ihmiset ovat kiinnostuneempia ja ilkeämpiä kuin ovat, oletus että ihmiset puhuessaan tarkoittavat aina minua ja vieläpä pahansuovasti
5) Minun tunteeni ovat maailman napa ja vallitseva moraali
=oma hetkellinen tunne on täysin riittävä syy hylätä faktat, aiemmat sopimukset, käytöstavat ja muiden argumentit. Oikea ja väärä vääntyvät aina sen mukaan mikä kulloinkin on mukavinta ja miellyttävintä eli omiin tunteisiin parhaiten sopivaa. Vastakkaiset näkemykset, neutraalius ja tulkintojen riisuminen nähdään tunteettomuutena tai vääryytenä, haetaan vahvistusta omalle tunteelle eikä ns. käsiteltävän asian pysyvämpi olemus eli oikea laita kiinnosta pätkääkään - S.O.
"alusvaatteiden kuivaaminen narulla lakanapyykin alla"
Tajuton online flirttailu tietenkin.
- Tietsikkailu
sitä kutsutaan, tietsie.
Miehillä se on tietsikailu.
Ehkä se on se, että jos mies pettää niin se on miehen vika ja jos nainen pettää niin sekin on miehen vika.
- turha kiintymys
- sittenniinniin
kaksinaamaisuus, mittailu ja laskelmointi
- niitäonpaljon.
Niitä on niin paljon ettei edes jaksa luetella.
- Sala-Jorma
Ei osata pitää asioita itsellään. Joka juttu kantautuu ystävättärille 'älä sit kerro kellekään' meiningillä.
- dali doli
Päättää lause aina huutomerkkiin.
Lauseen loppuun laitetaan piste.
Huutomerkki on komentamista ja huutamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429