Ihan kuin ennen vanhaan. Palstan ketjut täyttyvät kälinästä, jossa ei ole sisältöä. Tekstipuuroa tonneittain. Komppausta ja gallupeissa turinakumppaneiden kehumista. deft, voopotin, kanasutra ja muut tytöt. Kyöstix on uudesti syntynyt Hossi.
Is turina team back?
Turinatiimin henki palaamassa?
24
123
Vastaukset
- Iaskin..väärin
ON! :D
- ...
en tiedä mistä puhut mutta lause "deft, voopotin, kanasutra ja muut tytöt" oli hauska.
- ,,,
deft on neiti-ihmisiä :-)
- oivoi.
Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.
- deft
oivoi. kirjoitti:
Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.
Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen, nimittäin olen ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Siitä voi antaa oman kunnan sosiaalityöntekijä sekä useat lääkärit todistuksen.
Mitenkäs itselläsi...toimiiko tuo herjaus ja henkilökohtaisuuksiin meneminen terveen ihmisen merkkinä? Äläkä vaan jätä tätä noteeramatta ja ryömi takaisin kotikiven alle.
*turhaa supinaa*
Et kaissää vaan pelekää jäävääs ulokopuoliiseeks? :)
- deft
Mä en nyt tajunnut, että onko turina pahasta. Pitäiskö täällä vain ja ainoastaan avautua puskaröllinä?
Jotenkin on toi keskustelun määrittely hukassa vissiin.Turina on hyvästä. Se tuo eloa ja ehkä jopa lisää porukkaa palstalle. Ehkä jokunen vanhakin saattaa sen myötä palata.
Toki sitä turinaa sitten on vastassa erittäin äänekäs vähemmistö. Sekin toki pitää vaan kestää.
- Kyöstix
Eikös kuitenkin kommunikaatio ole tärkeintä :)
- Suhinaqashi
Turina ei ole kommunikaatiota nähnytkään.
Suhinaqashi kirjoitti:
Turina ei ole kommunikaatiota nähnytkään.
Tutustuppas sanaan kommunikaatio uudelleen. :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Viestintä
Mitäs se turina on?
- määmy
Mä olin hetki sit tuol, sitä olin täs ja taas mentiin. Mut palattiin takas ja koht käymään tuolt, mut sitä ennen miettii miks ja minne. Ei sil kuiteskaa oo mtn tekemist kekenään.
Tunkekaa se joulupatanne p********nne.
- älä sekoita
Ei joulupata liity tähän mitenkään. Turinatiimi oli ja meni paljon ennen joulupata-aktiivia, maniamariaa.
älä sekoita kirjoitti:
Ei joulupata liity tähän mitenkään. Turinatiimi oli ja meni paljon ennen joulupata-aktiivia, maniamariaa.
No mielipiteeni on sama molemmista.
- Kyöstix
Täälläkin puhutaan asiasta tai asian vierestä :D
Tärkeintä että syntyy keskustelua :) Mä turisen jos mä haluun!! :3
- Mutta lakkaa
postaamasta tuota tissiesi kuvaa ;)
kanasutra kirjoitti:
Mun tissit on varattu! :3
Hetkinen, nyt oon vähän väsynyt. xD Siis mitkä tissit?
- ..
kanasutra kirjoitti:
Hetkinen, nyt oon vähän väsynyt. xD Siis mitkä tissit?
toi -> :3
- Ihme juttu
.. kirjoitti:
toi -> :3
Siitä puuttuu jostain syystä suu: :)3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429