Turinatiimin henki palaamassa?

Niin?

Ihan kuin ennen vanhaan. Palstan ketjut täyttyvät kälinästä, jossa ei ole sisältöä. Tekstipuuroa tonneittain. Komppausta ja gallupeissa turinakumppaneiden kehumista. deft, voopotin, kanasutra ja muut tytöt. Kyöstix on uudesti syntynyt Hossi.

Is turina team back?

24

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iaskin..väärin

      ON! :D

    • ...

      en tiedä mistä puhut mutta lause "deft, voopotin, kanasutra ja muut tytöt" oli hauska.

      • ,,,

        deft on neiti-ihmisiä :-)


      • oivoi.

        Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.


      • deft
        oivoi. kirjoitti:

        Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.

        Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen, nimittäin olen ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Siitä voi antaa oman kunnan sosiaalityöntekijä sekä useat lääkärit todistuksen.
        Mitenkäs itselläsi...toimiiko tuo herjaus ja henkilökohtaisuuksiin meneminen terveen ihmisen merkkinä? Äläkä vaan jätä tätä noteeramatta ja ryömi takaisin kotikiven alle.


    • *turhaa supinaa*

    • Et kaissää vaan pelekää jäävääs ulokopuoliiseeks? :)

    • deft

      Mä en nyt tajunnut, että onko turina pahasta. Pitäiskö täällä vain ja ainoastaan avautua puskaröllinä?
      Jotenkin on toi keskustelun määrittely hukassa vissiin.

      • Turina on hyvästä. Se tuo eloa ja ehkä jopa lisää porukkaa palstalle. Ehkä jokunen vanhakin saattaa sen myötä palata.

        Toki sitä turinaa sitten on vastassa erittäin äänekäs vähemmistö. Sekin toki pitää vaan kestää.


    • Kyöstix

      Eikös kuitenkin kommunikaatio ole tärkeintä :)

      • Suhinaqashi

        Turina ei ole kommunikaatiota nähnytkään.



    • määmy

      Mä olin hetki sit tuol, sitä olin täs ja taas mentiin. Mut palattiin takas ja koht käymään tuolt, mut sitä ennen miettii miks ja minne. Ei sil kuiteskaa oo mtn tekemist kekenään.

    • Tunkekaa se joulupatanne p********nne.

      • älä sekoita

        Ei joulupata liity tähän mitenkään. Turinatiimi oli ja meni paljon ennen joulupata-aktiivia, maniamariaa.


      • älä sekoita kirjoitti:

        Ei joulupata liity tähän mitenkään. Turinatiimi oli ja meni paljon ennen joulupata-aktiivia, maniamariaa.

        No mielipiteeni on sama molemmista.


    • Kyöstix

      Täälläkin puhutaan asiasta tai asian vierestä :D
      Tärkeintä että syntyy keskustelua :)

    • Mä turisen jos mä haluun!! :3

      • Mutta lakkaa

        postaamasta tuota tissiesi kuvaa ;)


      • Mutta lakkaa kirjoitti:

        postaamasta tuota tissiesi kuvaa ;)

        Mun tissit on varattu! :3


      • kanasutra kirjoitti:

        Mun tissit on varattu! :3

        Hetkinen, nyt oon vähän väsynyt. xD Siis mitkä tissit?


      • ..
        kanasutra kirjoitti:

        Hetkinen, nyt oon vähän väsynyt. xD Siis mitkä tissit?

        toi -> :3


      • Ihme juttu
        .. kirjoitti:

        toi -> :3

        Siitä puuttuu jostain syystä suu: :)3


      • .. kirjoitti:

        toi -> :3

        Lol.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe