Vettä sataa, sää kylmenee....
Parasta/positiivista syksyssä?
42
184
Vastaukset
- XD
Kyöstix
- Kyöstix
Kiitokset kehuista :)
- XD
Kyöstix kirjoitti:
Kiitokset kehuista :)
Tuu syykkyyn?
- Kyöstix
XD kirjoitti:
Tuu syykkyyn?
En taida mahtua sykkyyn :D
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
En taida mahtua sykkyyn :D
Muutoin kyllä voisin tulla ja sykyssä olohan on kivaa :)
- XD
Kyöstix kirjoitti:
Muutoin kyllä voisin tulla ja sykyssä olohan on kivaa :)
Odotan!
- Kyöstix
XD kirjoitti:
Odotan!
Ja kyllä iteltä se sykyssä pitäminenkin luonnistuu ja on mukavaa :)
Voijaan vaihtaa paikkoja :) - 12+5
XD kirjoitti:
Odotan!
homo?
Alkusyksystä voi vielä olla pimeitä, mutta lämpimiä iltoja. Ne on upeita.
http://youtu.be/MOiWk-FxTt8
Muutan naapurikuntaan omakotitaloon. :Phttp://www.youtube.com/watch?v=uWF4DXP8ZFc
Jajajaja.
Vähän tämmöstäkin:
http://youtu.be/5kokZ3KfgFg
http://youtu.be/C5cMrQLer1s
http://youtu.be/uPHczPburbI
http://youtu.be/dH_kiqJLWMM
JA TÄMÄ ERITYISESTI:
http://youtu.be/juU2pVkohpo- 16+4
orimattilaan lahdesta?
- voopotin.
Pataanveto sujuu syksylläkin. :)
Niinkun juuri tässä syksyssä vai yleensä syksyssä vuodenaikana? :)
- Kyöstix
Vaikka sekä että :)
Kyöstix kirjoitti:
Vaikka sekä että :)
No vuodenaikana syksy on ruskassaan kaunista aikaa, ilma on kuumaa hellettä raikkaampi ja saa taas alkaa polttelemaan kynttilöitä, kun illat hämärtyy. :)
Tää syksy on muuten vaan erilainen, kun muut syksyt ennen tätä.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
No vuodenaikana syksy on ruskassaan kaunista aikaa, ilma on kuumaa hellettä raikkaampi ja saa taas alkaa polttelemaan kynttilöitä, kun illat hämärtyy. :)
Tää syksy on muuten vaan erilainen, kun muut syksyt ennen tätä.Ja pääsee haravoimaan puiden lehtiä :)
Kyöstix kirjoitti:
Ja pääsee haravoimaan puiden lehtiä :)
Ei se nappaa, onneksi ei ole paljon haravoitavaa. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ei se nappaa, onneksi ei ole paljon haravoitavaa. :)
Puitten lehdet kesällä kaikilla vihreet, mutta syksyllä varsinainen väriloisto :)
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Puitten lehdet kesällä kaikilla vihreet, mutta syksyllä varsinainen väriloisto :)
Ja nykkin käy oikeen rivakka ja raikas syystuuli :)
Kyöstix kirjoitti:
Ja nykkin käy oikeen rivakka ja raikas syystuuli :)
Ei tääl kovasti tuule, aurinkokin koittaa tulla näkyviin. Yöllä satoi paljon. Viileältä tuntuu ilma, sen mitä ikkunasta virtaa sisälle. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ei tääl kovasti tuule, aurinkokin koittaa tulla näkyviin. Yöllä satoi paljon. Viileältä tuntuu ilma, sen mitä ikkunasta virtaa sisälle. :)
Taitaa onneksi lämmetä päivälle. Saikko nukuttua hyvin? Ettei ollu kylmä. :)
Töitten jälkeen ulkoilemaan menossa ja niin toi tuuli sais tyventyä :) Kyöstix kirjoitti:
Taitaa onneksi lämmetä päivälle. Saikko nukuttua hyvin? Ettei ollu kylmä. :)
Töitten jälkeen ulkoilemaan menossa ja niin toi tuuli sais tyventyä :)Varmaan vähän lämpiää, kunhan aurinko nousee. Sain, jotain pahaa unta näin, kun katselin kauhuelokuvaa illalla. Oma moka. Mitäs kattelin. Iltapäivällä voi olla ihan hyvä keli. Ite meinaan lähteä aamupäivästä maalle vähän ihmettelemään kuulumisia ja ulkoilemaan samalla. :)
Sä varmaan kohta taas paahdat töihin eli hyvää työpäivää. :)- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Varmaan vähän lämpiää, kunhan aurinko nousee. Sain, jotain pahaa unta näin, kun katselin kauhuelokuvaa illalla. Oma moka. Mitäs kattelin. Iltapäivällä voi olla ihan hyvä keli. Ite meinaan lähteä aamupäivästä maalle vähän ihmettelemään kuulumisia ja ulkoilemaan samalla. :)
Sä varmaan kohta taas paahdat töihin eli hyvää työpäivää. :)Kiitti toivotuksesta :) Sullekkin mukavaa reissua sinne maalle ja lämpöistä myötätuulta päivän askareihisi :)
Täytyy muistaa napata reppu mukaan, ettei jää kamppeet ja eväät kotia :) Kyöstix kirjoitti:
Kiitti toivotuksesta :) Sullekkin mukavaa reissua sinne maalle ja lämpöistä myötätuulta päivän askareihisi :)
Täytyy muistaa napata reppu mukaan, ettei jää kamppeet ja eväät kotia :)Tattista. :)
...antaa sataa...antaa tulla pakkasta ......uusi hirsitalo on pian valmis, vuolukivisen takkauunin hohkaessa iänikuista lämpöään voin vihdoinkin keskittyä oleelliseen.....siis tulkoon talvi...järjetön sää.... =)
Jos jotain on pakko keksiä niin kaikenlainen viihde- ja kyldyyritarjonta alkaa taas kunnolla. Isot ja pienet illat kivoissa merkeissä.
- No siis parasta:.!1%
.
No siis parasta on uudet *HALOGEENIT* autossa
Har!
. - Aaargh!
No siis parasta:.!1% kirjoitti:
.
No siis parasta on uudet *HALOGEENIT* autossa
Har!
.Har-jantteri!
Sinut pitäisi hävitettämän. No siis parasta:.!1% kirjoitti:
.
No siis parasta on uudet *HALOGEENIT* autossa
Har!
.Kokeile joskus ylihintaisia ja "melkein ikuisia" xenon-valoja. Osta myös niihin sopiva Kiesi-Audi ja apgreidaa palsta-statuksesi kerralla!
- Iiiik!
bravo.bravi kirjoitti:
Kokeile joskus ylihintaisia ja "melkein ikuisia" xenon-valoja. Osta myös niihin sopiva Kiesi-Audi ja apgreidaa palsta-statuksesi kerralla!
bravo.breivik!
Palstan virallinen besserwisser. Iiiik! kirjoitti:
bravo.breivik!
Palstan virallinen besserwisser.Yksi plussa kannustukseksi noin nokkelalle. Bare hyggelig, venninne.
Nurmikoleikkuu vähenee.
Täällä on tänään upea aurinkoinen syysaamu. Lupaavat sitä paitsi intiaanikesää, eli kun vilja on puitu, lämpenisi vielä kunnolla?
Pidän syksystä, varmaan koska olen syntynyt syksyllä. Syksy on jotenkin uuden alku, työt alkaa, tulee kirjauutuuksia, elokuvauutuuksia, pellot muuttuu ihanan okran värisiksi, puut värikkäiksi, kaupunki täynnä opiskelijoita.. Sit kun lehdet on pudonneet ja haravoitu ja lunta ei vielä ole tullut, on hetken sellainen pimeä hetki.. Ennen valon (lumen) tuloa..- määmy
Sienet, omenat, raikas kirpeä ilma, väriloisto.
- lämpimässäpimeydessä
määmyn listaan vielä: pimeä, mutta lämmin ilma ja mökillä, kahden, rapuja syöden ja viiniä juoden:)
- Määmy
lämpimässäpimeydessä kirjoitti:
määmyn listaan vielä: pimeä, mutta lämmin ilma ja mökillä, kahden, rapuja syöden ja viiniä juoden:)
rapujen skruudaukset on toivon mukaan loppu tält vuodelt.
Ei ne ravut, se seura.
Ööö... Tähtitaivas. Saa minu välillä melankoliseksi, mutta sitä jaksaa välillä katsella.
- ~c~
Viileä sää tekee hyvää. Arvokkuus ja hyvä (tai, no, ainakin parempi) maku on palannut kaduille. Sateen ropina ikkunaruutuun on romanttista, kahvinkeitin puhkuu innolla ja matkalaukku ammottaa auki odottavana.
talvi lähenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419