.... oluen juonnissa.... siis nopeudessa ja paljonko on ennätys 0,5 litraa.... röyh.... kauhea jano oli saunan jälkeen... =)
Oletko kisannut...
15
73
Vastaukset
.....9 sekuntia.... RÖYH!!!...olen ruosteessa... =)
Oon mä joskus kersana. Kasvoin siitä yli. Nykyään juon oluita maun vuoksi ja vettä janoon.
relaxed_eyes kirjoitti:
Oon mä joskus kersana. Kasvoin siitä yli. Nykyään juon oluita maun vuoksi ja vettä janoon.
...ääh....pientä kilpailuhenkeä pitää välillä olla.... =)
- zisel
No en kaljan juonnissa mutta rupesin mökillä juomaan viinaa (tais olla jotain tavallista viinaa vahvempaa muistaakseni) samaan tahtiin kuin 2 miestä. Seuraavana päivänä kun heräsin niin kysyin niiltä että mihin eilinen katos niin ne kertoi että olin siellä mökillä, pihapöydässä kun istuttiin, yhtäkkiä vaan tipahtanut ja ne oli kantanut mut sisälle. Olin siis ilmeisesti kaatunut tuolin kanssa selälleen maahan ja jäänyt sinne makaa.
.....aikoinaan, siis silloin kun olin nuori oli tapana juoda punakorkkinen 5 ryypyllä..... ja sitten mentiin ravintolaan... =)
- zisel
iivar-runoilija kirjoitti:
.....aikoinaan, siis silloin kun olin nuori oli tapana juoda punakorkkinen 5 ryypyllä..... ja sitten mentiin ravintolaan... =)
Jaa siis niinkun mitä? :D
- veikkaan..
zisel kirjoitti:
Jaa siis niinkun mitä? :D
dry vodkaa
- zisel
veikkaan.. kirjoitti:
dry vodkaa
http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/19/19802/Viinapullo 19802.jpg Juu juu, siis tollanen...
zisel kirjoitti:
http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/19/19802/Viinapullo 19802.jpg Juu juu, siis tollanen...
..juu... =)
Kaveri laski mitä kittasin siiderin alas, niin oisko ollut 10sek. Vitutti hieman silloin.
Siideri on hapokkaampaa ku kalja!- Kotona se
ei niin hapokasta ole?
...shampanjaa on aika vaikeaa juoda nopeast pullostai.....tuli korva ja nenä huuhtelu yksissä juhlissa juu... =)
En ole.
- Kyöstix
En ole ja olen muutenkin huono juomaan olutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752