Tekeekö mielesi nyt....

....jotain....mitä....? =)

44

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekis mieli syödä, mutta ei jaksa laittaa mitää.

      • ....joo...nälkää pukkaa.... =)


      • c~~
        iivar-runoilija kirjoitti:

        ....joo...nälkää pukkaa.... =)

        Öisin syödään ruisleipää jossa on meetvurstia. Eikä suolakurkkukaan pahasta olis.


      • c~~ kirjoitti:

        Öisin syödään ruisleipää jossa on meetvurstia. Eikä suolakurkkukaan pahasta olis.

        ..juu....missä murusein ( ruisleivän ) on....no sohvalla tietysti.... =)


    • zisel

      Joo, että joku tulis näpertää hiuksia. Letittää vaikka tai muuten vaan hipelöimään. Se on ihana tunne kun välillä menee vilunväreitä ja tulee sellasia ihme oloja siitä :)

      • ...tuo kauniimpipuolisko letittää joskus tämän pään....sellainen harald hirmuinen look.... =)


      • zisel
        iivar-runoilija kirjoitti:

        ...tuo kauniimpipuolisko letittää joskus tämän pään....sellainen harald hirmuinen look.... =)

        Kohtahan on halloweeni että ei muuta kun meet ostaa sellasen viikinkikypärän ja letit päähän ja baanalle. Tai en mä tiedä tarviiko sitä nyt välttämättä mikään halloweenikaan olla :D


      • zisel kirjoitti:

        Kohtahan on halloweeni että ei muuta kun meet ostaa sellasen viikinkikypärän ja letit päähän ja baanalle. Tai en mä tiedä tarviiko sitä nyt välttämättä mikään halloweenikaan olla :D

        ...heh....sarvet siis päähän.... =)


      • zisel


      • Marjamaat7.
        zisel kirjoitti:

        Kohtahan on halloweeni että ei muuta kun meet ostaa sellasen viikinkikypärän ja letit päähän ja baanalle. Tai en mä tiedä tarviiko sitä nyt välttämättä mikään halloweenikaan olla :D

        Halloweenin aikaan muinaiset Suomalaiset juhlivat kekriä. Kekriinkin kuului muuten karkki tai kepponen perinne.

        Kekripukki kiersi kylän taloissa ja pyysi käynnillään ruokaa, viinaa tai vaikka kahvia. Loppuillasta kekripukki oli siis melko päissään.

        Jos ei kekripukin pyyntöön vastattu myöntävästi saattoi hän tehdä jonkin pilan, pahimmillaan tiedetään rikotun talojen uuneja.

        Tästä olen miettinyt onko Amerikkalaislasten tapa kiertää Halloweenina taloissa karkin tai kepposen nimissä peräti Suomalaista perua? Katolinen kirkko korvasi kekrin pyhäinmiesten päivällä joten tapoja on sekoittunut kristilliseen perinteeseen.

        Suomessa on muuten alettu ainakin Suomenuskoisten piirissä viettämään kekriä uudestaan ja se on yksi vuoden tärkeimmistä pyhistä.
        Amerikkalaisten Halloween on samaan aikaan rantautunut Suomeen niin mietityttää ovatko vanhat perinteet tehneet silmukan?


      • cis~
        Marjamaat7. kirjoitti:

        Halloweenin aikaan muinaiset Suomalaiset juhlivat kekriä. Kekriinkin kuului muuten karkki tai kepponen perinne.

        Kekripukki kiersi kylän taloissa ja pyysi käynnillään ruokaa, viinaa tai vaikka kahvia. Loppuillasta kekripukki oli siis melko päissään.

        Jos ei kekripukin pyyntöön vastattu myöntävästi saattoi hän tehdä jonkin pilan, pahimmillaan tiedetään rikotun talojen uuneja.

        Tästä olen miettinyt onko Amerikkalaislasten tapa kiertää Halloweenina taloissa karkin tai kepposen nimissä peräti Suomalaista perua? Katolinen kirkko korvasi kekrin pyhäinmiesten päivällä joten tapoja on sekoittunut kristilliseen perinteeseen.

        Suomessa on muuten alettu ainakin Suomenuskoisten piirissä viettämään kekriä uudestaan ja se on yksi vuoden tärkeimmistä pyhistä.
        Amerikkalaisten Halloween on samaan aikaan rantautunut Suomeen niin mietityttää ovatko vanhat perinteet tehneet silmukan?

        Kekri eli köyri. Köyripukki siis. Suomalaista eloisaa kansanperinnettä tuo ihmisten omaisuuden rikkominen päissään.


    • Apteekin salmiakkia

    • Lämmintä kainaloo. Lämmintä suihkua. Joo. On joku hellyysvajaus.

      • zisel


      • ....ehkä syyyskuu on syyllinen...? =)


      • zisel
        kanasutra kirjoitti:

        En viitsi pasteta tänne sitä, mitä hankin siihen asti ku olen sinkku :D :D :D

        Delffiini *vink vink* On kuulemma ihan paras, näin mulle on useampikin kertonut :) En ole saanut ostetuksi..


      • iivar-runoilija kirjoitti:

        ....ehkä syyyskuu on syyllinen...? =)

        No seki voi olla.. Tulloo jo nii pimiää.


      • zisel kirjoitti:

        Delffiini *vink vink* On kuulemma ihan paras, näin mulle on useampikin kertonut :) En ole saanut ostetuksi..

        Joo en mä noin siveellinen oo xD Mulla on vähän rajummat jutut mielessä. :D Niin et pienemmät säikähtää.


      • Palstan miehet
        kanasutra kirjoitti:

        Joo en mä noin siveellinen oo xD Mulla on vähän rajummat jutut mielessä. :D Niin et pienemmät säikähtää.

        Kerro kerro.


      • zisel
        kanasutra kirjoitti:

        Joo en mä noin siveellinen oo xD Mulla on vähän rajummat jutut mielessä. :D Niin et pienemmät säikähtää.

        "Niin et pienemmät säikähtää"


      • Palstan miehet kirjoitti:

        Kerro kerro.

        Se mitä piti aikasemmin sieltä kaalimadosta tilata. :3


      • zisel kirjoitti:

        "Niin et pienemmät säikähtää"

        Mul pääasia kuhan mies suostuu leikkimään sillä ja mulla niin oon tyytyväinen! :3

        Vois kans mennä nukkumaan. :D Unoja.


      • kuvastin.
        kanasutra kirjoitti:

        Se mitä piti aikasemmin sieltä kaalimadosta tilata. :3

        Ja se oli?


      • kuvastin. kirjoitti:

        Ja se oli?

        No jokuhan sen täällä väitti tietävänsä. Kysy siltä.


      • voopotin.
        kuvastin. kirjoitti:

        Ja se oli?

        Jonnan osamaksulla ostama tarjousdildo on viimein tullut Kaalimadosta. :)


    • ..

      viturreekee

      • .....ilman kantotelinettäkö... =)


    • piparimaistuu

      Piparia ;)

    • kyllä

    • <*I*>

      Tuutulaulua kitarallasi ;D

    • Aamupala olis kova sana. :)

      • Kyöstix

        Mitäs aattelit popsia :)


    • Kyöstix

      Parin tunnin ylimääräiset unet :)

    • Muutama tunti hiljaisuutta, töitä, kahvin juontia, palstailua, lehden lukua, kotihommien alkuun saattamista. Kunnes muksut tulee taas koulusta ja alkaa vauhti ja kohellus..

    • Muutaman päivän ajan olen toivonut... ei himoinnut... sitä että löytäisin toisen Versa Grippini. Se kun oli kateissa. Maksavat 60 euroa ja ei ihan joka kaupasta löydä, joten meinasi harmittaa.

      • Ai joo ja tietenkin mä halausin myös... :)

        Treenata rintaa ja ojentajia joka päivä, mutta kun ei voi.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ai joo ja tietenkin mä halausin myös... :)

        Treenata rintaa ja ojentajia joka päivä, mutta kun ei voi.

        Ai joo ja tietysti mun tekee mieli olla yhden naisen lähellä... Tai ainakin tietää miltä tuntuu olla hänen lähellään... Enkä meinaa välttämättä edes ihokontaktia.


    • määmy

      Mennä simmaa, duuniin, fillaroimaan, hölkkää, salille. Nilkka sökönä ei voi ku kinkkaa kyynärsauvoil. Ei se duunii estäis, kipu kuiteski häiritsee keskittymist ettei onnaa..

    • .....

      Joo tekis mieli mennä nukkumaan.

    • joraamaaaaan! =)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe