....jotain....mitä....? =)
Tekeekö mielesi nyt....
44
168
Vastaukset
Tekis mieli syödä, mutta ei jaksa laittaa mitää.
- c~~
iivar-runoilija kirjoitti:
....joo...nälkää pukkaa.... =)
Öisin syödään ruisleipää jossa on meetvurstia. Eikä suolakurkkukaan pahasta olis.
c~~ kirjoitti:
Öisin syödään ruisleipää jossa on meetvurstia. Eikä suolakurkkukaan pahasta olis.
..juu....missä murusein ( ruisleivän ) on....no sohvalla tietysti.... =)
- zisel
Joo, että joku tulis näpertää hiuksia. Letittää vaikka tai muuten vaan hipelöimään. Se on ihana tunne kun välillä menee vilunväreitä ja tulee sellasia ihme oloja siitä :)
...tuo kauniimpipuolisko letittää joskus tämän pään....sellainen harald hirmuinen look.... =)
- zisel
...tuo kauniimpipuolisko letittää joskus tämän pään....sellainen harald hirmuinen look.... =)
Kohtahan on halloweeni että ei muuta kun meet ostaa sellasen viikinkikypärän ja letit päähän ja baanalle. Tai en mä tiedä tarviiko sitä nyt välttämättä mikään halloweenikaan olla :D
zisel kirjoitti:
Kohtahan on halloweeni että ei muuta kun meet ostaa sellasen viikinkikypärän ja letit päähän ja baanalle. Tai en mä tiedä tarviiko sitä nyt välttämättä mikään halloweenikaan olla :D
...heh....sarvet siis päähän.... =)
- zisel
...heh....sarvet siis päähän.... =)
zisel kirjoitti:
.....no tuollanen parta nyt kasvaa jo 2 kk,ssa...... =)
- Marjamaat7.
zisel kirjoitti:
Halloweenin aikaan muinaiset Suomalaiset juhlivat kekriä. Kekriinkin kuului muuten karkki tai kepponen perinne.
Kekripukki kiersi kylän taloissa ja pyysi käynnillään ruokaa, viinaa tai vaikka kahvia. Loppuillasta kekripukki oli siis melko päissään.
Jos ei kekripukin pyyntöön vastattu myöntävästi saattoi hän tehdä jonkin pilan, pahimmillaan tiedetään rikotun talojen uuneja.
Tästä olen miettinyt onko Amerikkalaislasten tapa kiertää Halloweenina taloissa karkin tai kepposen nimissä peräti Suomalaista perua? Katolinen kirkko korvasi kekrin pyhäinmiesten päivällä joten tapoja on sekoittunut kristilliseen perinteeseen.
Suomessa on muuten alettu ainakin Suomenuskoisten piirissä viettämään kekriä uudestaan ja se on yksi vuoden tärkeimmistä pyhistä.
Amerikkalaisten Halloween on samaan aikaan rantautunut Suomeen niin mietityttää ovatko vanhat perinteet tehneet silmukan? - cis~
Marjamaat7. kirjoitti:
Halloweenin aikaan muinaiset Suomalaiset juhlivat kekriä. Kekriinkin kuului muuten karkki tai kepponen perinne.
Kekripukki kiersi kylän taloissa ja pyysi käynnillään ruokaa, viinaa tai vaikka kahvia. Loppuillasta kekripukki oli siis melko päissään.
Jos ei kekripukin pyyntöön vastattu myöntävästi saattoi hän tehdä jonkin pilan, pahimmillaan tiedetään rikotun talojen uuneja.
Tästä olen miettinyt onko Amerikkalaislasten tapa kiertää Halloweenina taloissa karkin tai kepposen nimissä peräti Suomalaista perua? Katolinen kirkko korvasi kekrin pyhäinmiesten päivällä joten tapoja on sekoittunut kristilliseen perinteeseen.
Suomessa on muuten alettu ainakin Suomenuskoisten piirissä viettämään kekriä uudestaan ja se on yksi vuoden tärkeimmistä pyhistä.
Amerikkalaisten Halloween on samaan aikaan rantautunut Suomeen niin mietityttää ovatko vanhat perinteet tehneet silmukan?Kekri eli köyri. Köyripukki siis. Suomalaista eloisaa kansanperinnettä tuo ihmisten omaisuuden rikkominen päissään.
Apteekin salmiakkia
Lämmintä kainaloo. Lämmintä suihkua. Joo. On joku hellyysvajaus.
- zisel
Hommaa tää niin pitkäks aikaa kun meinaat olla sinkku: http://www.mulletoi.com/filemanager/productpics/2059picture1Upload.jpg
zisel kirjoitti:
Hommaa tää niin pitkäks aikaa kun meinaat olla sinkku: http://www.mulletoi.com/filemanager/productpics/2059picture1Upload.jpg
En viitsi pasteta tänne sitä, mitä hankin siihen asti ku olen sinkku :D :D :D
- zisel
kanasutra kirjoitti:
En viitsi pasteta tänne sitä, mitä hankin siihen asti ku olen sinkku :D :D :D
Delffiini *vink vink* On kuulemma ihan paras, näin mulle on useampikin kertonut :) En ole saanut ostetuksi..
....ehkä syyyskuu on syyllinen...? =)
No seki voi olla.. Tulloo jo nii pimiää.
zisel kirjoitti:
Delffiini *vink vink* On kuulemma ihan paras, näin mulle on useampikin kertonut :) En ole saanut ostetuksi..
Joo en mä noin siveellinen oo xD Mulla on vähän rajummat jutut mielessä. :D Niin et pienemmät säikähtää.
- Palstan miehet
kanasutra kirjoitti:
Joo en mä noin siveellinen oo xD Mulla on vähän rajummat jutut mielessä. :D Niin et pienemmät säikähtää.
Kerro kerro.
- zisel
kanasutra kirjoitti:
"Niin et pienemmät säikähtää"
Palstan miehet kirjoitti:
Kerro kerro.
Se mitä piti aikasemmin sieltä kaalimadosta tilata. :3
zisel kirjoitti:
"Niin et pienemmät säikähtää"
Mul pääasia kuhan mies suostuu leikkimään sillä ja mulla niin oon tyytyväinen! :3
Vois kans mennä nukkumaan. :D Unoja.- kuvastin.
kanasutra kirjoitti:
Se mitä piti aikasemmin sieltä kaalimadosta tilata. :3
Ja se oli?
- voopotin.
kuvastin. kirjoitti:
Ja se oli?
Jonnan osamaksulla ostama tarjousdildo on viimein tullut Kaalimadosta. :)
- ..
viturreekee
- piparimaistuu
Piparia ;)
kyllä
- <*I*>
Tuutulaulua kitarallasi ;D
Aamupala olis kova sana. :)
- Kyöstix
Mitäs aattelit popsia :)
- Kyöstix
Parin tunnin ylimääräiset unet :)
Muutama tunti hiljaisuutta, töitä, kahvin juontia, palstailua, lehden lukua, kotihommien alkuun saattamista. Kunnes muksut tulee taas koulusta ja alkaa vauhti ja kohellus..
Muutaman päivän ajan olen toivonut... ei himoinnut... sitä että löytäisin toisen Versa Grippini. Se kun oli kateissa. Maksavat 60 euroa ja ei ihan joka kaupasta löydä, joten meinasi harmittaa.
Ai joo ja tietenkin mä halausin myös... :)
Treenata rintaa ja ojentajia joka päivä, mutta kun ei voi.hahmotelma kirjoitti:
Ai joo ja tietenkin mä halausin myös... :)
Treenata rintaa ja ojentajia joka päivä, mutta kun ei voi.Ai joo ja tietysti mun tekee mieli olla yhden naisen lähellä... Tai ainakin tietää miltä tuntuu olla hänen lähellään... Enkä meinaa välttämättä edes ihokontaktia.
- määmy
Mennä simmaa, duuniin, fillaroimaan, hölkkää, salille. Nilkka sökönä ei voi ku kinkkaa kyynärsauvoil. Ei se duunii estäis, kipu kuiteski häiritsee keskittymist ettei onnaa..
- .....
Joo tekis mieli mennä nukkumaan.
joraamaaaaan! =)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024793Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106991Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971