Miehet, mitä mieltä olette jos nainen on vielä 25-vuotiaana neitsyt? Kyse ei oo siittä, etteikö seksiseuraa olis löytynyt. En halua harrastaa mitään yhden yönjuttuja ja sitä oikeaa, jonka kanssa olisin suhteeseen päätynyt ei ole aiemmin löytynyt.
Nyt olen tapaillu muutaman kerran yhtä mukavaa, mua viis vuotta vanhempaa miestä. Ja on ollut puhetta seurustelusta.
Mua pelottaa se, että mitä mies ajattelee jos saa tietää mun neitsyydestä? Onko parempi kertoa asiasta vai koittaa salata se?
25 v. ja neitsyt
31
378
Vastaukset
- poika82
Omasta puolestani voin sanoa, että tuo on aivan mahtava asia! Mielestäni tuo antaa todella positiivisen kuvan naisesta. Omissa simissäni ainakin arvostan todella paljon tuollaisia ihmisiä, jotka eivät ole harrastamassa seksiä jokaisen vastaantulevan kanssa.
Sinun ei todellakaan tarvitse hävetä neitsyyttäsi ja haluan vielä rohkaista säilyttämään sen juuri niin kauan kuin siltä tuntuu. Seurustella voi ilman seksiäkin. Äläkä kiirehdi siihen, vaan harrasta sitä vasta silloin kuin todella itse haluat sitä, ei silloin kuin mahdollinen miesystäväsi sitä haluaa!
Itse olen 30-vuotias ja en myöskään ole harrastanut koskaan seksiä ja itsellänikään kyse ei ole siitä etteikö seuraa olisi löytynyt. Tarjontaa on kyllä ollut, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt. Olen myöskin seurustellut kolmen eri naisen kanssa, mutta yhdenkään kanssa heistä en siis ole harrastanut seksiä. Itse haluan odottaa niin kauan kuin se oikea löytyy ja säästää itseni yksin hänelle.
Menestystä elämääsi ja saat todella olla ylpeä itsestäsi!- ...
Ratikkakuski kirjoitti:
Säästät? Miten se kuluu käytössä? Vai eikö psyyke kestä?
ihminen voi säästää myös psyykettään.
Maailmassa on niin paljon p...aa, ettei sitä varta vasten kannata päänsä sisälle olla lapioimassa. Mitä naiivia viattomuusilluusiota toi seksin lykkääminen hamaa aikuisuuteen oikein on? Mikä siinä säästämisessä on se pointti? Mä arvelen näin salaisesti, että suurin osa heistä, jotka kokemattomuudellaan kehuskelevat milloin milläkin palstalla ja jotka eivät ole provoja, eivät vaan ole syystä tai toisesta saaneet eivätkä jostain syystä halua sitä myöntää edes itselleen.
Tarviiko sitä seksiä ollenkaan? Voihan sitä seurustellakin ilman ja parisuhdekin varmaan onnistuu, jos löytää samanlaisen. Ei ainakaan mikään kulu ja säästyy sitten koko kokemus. Korkoineen.
Ei seksiä kannata harrastaa useamman ihmisen kanssa pelkästään siksi, että se on kivaa. Suurin syy seksikokemusten keräämiseen on se, että sitten kun tapaa sen oikean ja tietää, että haluaa olla hänen kanssaan yhdessä ns. loppuun asti, on oppinut rentoutumaan seksistä nauttiessa, tietää mitä haluaa ja mistä tykkää, mistä muut tykkää, ja on myöskin ehtinyt ennen papin aamenta selvittämään, onko sen tuleva puolison kanssa sänkykemiaa vai ei, ettei tarvitse vuosia seurustella ja sitten lopulta todeta, että tää ei nyt vaan toimi.
- älkää itkekö
Rumat ei saa seksiä
- carambola87a
Mitä nuorempana nainen pääsee neitsyydestään sen parempi sekä naisen itsetunnolle että muille miehille.
Pihtailu ja säästely "tosirakkautta" varten on feministien juonia.
Pihtaamalla aiheutetaan ahdistusta ja muita mielenterveysongelmia miehille.
Pihtaaminen on myös loppupeleissä hyödytöntä ja naisten etujen vastaista, kuten osoitan seuraavassa ketjussa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10896489 - vinkki teille
Tunnen naisen joka on 37 vuotias ja neitsyt. Eikä ole ihme kun muija syö vaan pullaa ja painaa yli 100 kg. kävelee kuin vanhus ja pitää kesälläkin talvitakkia ja asuu viel äidin kanssa. Jos ei panosta itseensä niin ei kukaan kiinnostu...
- dazu.
olen skitsofreniaa sairastava yksinäinen poju enkä mene hoitoon koska psykologit ovat salaliitossa minua vastaan
Annoit kuitenkin itsellesi kolme plussaa. Persoonasi taitaa olla pirstaloitunut neljään osaan ja nyt projisoit asian minuun.
Neitsyyden menettäminen on naiselle aina hyvin traumaattinen tapahtuma, jota kannattaa välttää viimeiseen asti...
- määmy
Ja jos on neitsyt merkin alla syntyny, ei siit pääse eroon ikinä.
- määmy
Mä en nää tos mitään brobleemaa, mut kandee kertoo ennen aktia kysees on eka kerta.
Puolisoni ei juossu karkuun eikä polvistunu kiitosrukouksiin.- Näin käy
kohta alkaa määmyä kiinnostaa millasta se olis jonkun toisen kaa :-)
- määmy
Näin käy kirjoitti:
kohta alkaa määmyä kiinnostaa millasta se olis jonkun toisen kaa :-)
Ei ala.
- eri vuosiluvun mies
Yleensähän neitsyyden "syynä" on se ettei vaan ole sopivaa kohdalle osunut ja vaikka olisikin löytynyt joku kiva, niin asiat eivät ole johtaneet yhdyntään asti. Itse en halua enkä jaksa odottaa seksin aloittamista kovin kauaa. Voi tietysti johtua iästäni ja sukupuolestani (mies 35-v.). Jos olisin saanut 13-vuotiaana mahdollisuuden harrastaa seksiä nuoren naisen kanssa niin olisin ollut ikionnellinen. "Jouduin" kuitenkin odottamaan täysi-ikäisyyteen saakka. Mutta tosiaan jos asiat olisivat menneet niinkuin nuorena haaveilin niin olisin ollut 15-vuotiaana aika kokenut :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802