Luin k-18 palstaa (http://keskustelu.suomi24.fi/node/10895712) ja välittömästi muistui mieleeni sadat viestit täällä joissa vakipanon löytyminen oli tärkein syy useimmilla miehillä hakeutua vakituiseen suhteeseen. Useilla ei ollut edes kokemusta panemisesta joten voisiko olla että siihen on tuon viestin aloittajan tapaan ladattu liikaa odotuksia?
Myös itseäni suhteeseen motivoi lähinnä vakipano, mutta tämähän kohdallani osittain toteutuu kun käyn panemassa naispuolisia kavereitani. Epävarmuus panosuhteiden jatkuvuudesta laittaa minut etsimään "oikeaa" suhdetta.
En voi linkittää erääseen ketjuun koska s24 poisti sen enkä voi sanoa mitä siinä oli koska tämä poistettaisiin, vaikka se liittyykin aiheeseen, joten kysynkin vain että mistä syystä te oikeasti haluatte seurustelukumppanin? Ja mainitkaa sukupuolenne.
Pihtaaminen vaikuttaisi olevan oiva tapa saada kokematon mies tekemään lähes mitä haluaa.
Miksi haluaisitte seurustella?
55
649
Vastaukset
Onko koskaan tullut mieleen, että naisen kanssa voi tehdä periaatteessa kaikkea sitä mitä miestenkin? Lisäksi sen kanssa voi tehdä monenmoista, mitä miespuolisten kavereiden kanssa ei voi. Siis sellaisen kanssa, jonka kanssa kannattaa seurustella.
Minusta tuntuu, että jos kirjoitan oikeista motivaatioistani, tuntuisi sepustukseni falskilta ja laskelmoidulta. Kehtaan silti väittää, ettei minua motivoi vakipano, vaan haluaisin ihan todella jonka kanssa olisi hyvä olla ja elää, josta piittaisin ja joka piittaisi minusta, ja jonka kanssa voisi hempeilläkin. Tätä hempeilyä voisi ehkä joku kutsua vakipanoksi, mutta minulle tulee "panemisesta" mieleen lähinnä yhdyntä teknisenä suorituksena ja pussientyhjennyksenä. En silti väitä myöskään, ettenkö haluaisi myös seksiä, mutta ähkimällä ähkiminen ja runttaamalla runttaaminen ja parran kasvattaminen alapään kutittamiseksi ei ole minun juttuni.
- näin se on tämä asia
Niin monet naiset halauavat kuitenkin juuri sellaista eläimellistä seksiaktia eivätkä voi sietää mihiä jotka eivät tällaisesta pidä.
- Hm.....
Sinäkö noita ähkimis-runttaamis juttuja tänne postaat?
- carambola87a
Hm..... kirjoitti:
Puhetapa tarttuu, tuskin lord boredom on ainoa.
Ähkimällä ähkii
Runttaamalla runttaa
Köyrimällä köyrii
Ne ovat parasta antia tällä palstalla. - .
Hm..... kirjoitti:
Juuri SINÄ.
- mies 86
carambola87a kirjoitti:
Puhetapa tarttuu, tuskin lord boredom on ainoa.
Ähkimällä ähkii
Runttaamalla runttaa
Köyrimällä köyrii
Ne ovat parasta antia tällä palstalla.Unohdit "jyystämällä jystää".
- carambola87a
Kierrellen ja kaarrellen sieltä tuli 2 vastausta joista molemmista voi rivien välistä lukea että vakipanoa te haluatte.
Mitäs naiset sitten haluavat seurustelusuhteelta? Vai onko naisvihaiset kommenttini karkottaneet naislukijat :D Tässä ei ole mitään salajuonta että kääntäisin teidän naisten vastaukset naisvihani energialähteeksi. Kanasutra tai joku vastatkaa :P- deft
Kierrellen ja kaarrelen mistä tahansa kommentista voi rivien välistä lukea vaikka mitä.
Itse olen samanlainen romantikko kuin lord.boredom ja tiettyyn pisteeseen asti Ratikkakuskikin ;)
Nainen on ihan yhtä lailla jotain mielenkiintoista kuin tuttuakin. Ja parhaimmillaan kuitenkin inhimillistä. Ei siis pelkkää tilastoa, reikää tai lapsien kantajaa.
- panomies
Siksi et sais pimppiä säänöllisesti ja siksi et ei joutuis olemaan yksin. Et olis joku juttukaveri.
http://youtu.be/yGzfzOkHCp4
http://youtu.be/UsuPmbtoOkA
Ensinnäkin, en seurustele seurustelemisen vuoksi. Seurustelen, jos tiedän/tunnen, että haluan olla sen ihmisen kanssa elämän loppuun. Periaatteessa seurustelulupaus on kihlaus/avioliittolupaus. Tai siis, miks helvetissä seurustelisit, jos et vois kuvitella olevas sen ihmisen kanssa? Ei, elämää ei voi päättää etukäteen miten se tulee menemään, mutta ideana. Elämä on elämistä varten, ei siis kuitenkaan sais ottaa liikaa paineita tostakaan. Elämä ja ihmiset muuttuu, toivon mukaan suhdekin sen mukana. Se ois se ideaalitapaus.
Haluan miehen, joka puhuu/on rehellinen/tekee asioita. Mun kanssa ei kestä sellanen ihminen, joka on tottunut valehtelemaan pienestäkin. Puhuminen luo luottamusta ja avoimuutta lisää. Ne asiat kulkee käsi kädessä. Aina ei oo helppo avautua, mut yrityskin voi olla palkittava. Eikä mun tapoihin kuulu käyttää tietojani toista vastaan, joten en hyväksy sitä toiseltakaan. Täytyy voida elää niinkun aikuset ihmiset tai vähintään ymmärtää, miksi tekee mitä tekee. Ihmistä tulee kunnioittaa ja arvostaa. Tämä tuntuu olevan joillekin tuntematonta aluetta.
Sitten, miehen tulisi kestää myös se, että kehun sitä imelillä jutuillani jatkuvasti. Ja pussailen ja halailen. Mut sit miehen pitäis myös kestää, että saatan kiukutellakin joskus. Nälkäisenä/väsyneenä musta tulee esim. perseeseen ammuttu karhu.
Näin muutamia mainitakseni. No, jos tohon asti pääsen, niin sit voisin ehkä vastata rehellisemmin, miksi haluan seurustella tai mitä siltä haen. Mut jos nyt teen mielikuvitusmatkan aiheeseen, niin kai siinä on se, että joskus tahtoo lapsia ja oikeasti ihmisen, ketä rakastaa ja jonka kanssa jakaa elämä. Mut kyl se tuntuu joskus olevan yks tuhannesta, kun kaikki matchaa.
Nuorempana ajattelin, että suhde on seksiä ja läheisyyttä, arkisia asioita. Toki niitäkin, mut jos oikeasti tapaa ihmisen, kenen kanssa pystyy juttelemaan mistä vaan ja matkustelemaan ja avartamaan maailmaansa, voisko olla enää paremmin? Kun niin sanotusti pystyy harrastamaan toisen kanssa "henkistä rakastelua". Mut ton suhteen on aika yksinäinen olo, harva tollasta "tajuaa".
Vastasinkohan nyt kysymykseen ollenkaan. :D- mies32
Ihmistä, joka ei pidä keskustelua, matkustelua ja henkistä yhteyttä suhteen olennaisimpina osina, epäilen syntymävammaiseksi.
Uskoakseni jokainen terveenä syntynyt ja kasvanut pitää noita suhteen peruspilareina.
Aijaa, ja en usko, että monikaan nainen hakee "samaa" kuin minä.
Monet rakastuu renttuihin. Niiltä pitää kysyä erikseen, mitä ne tahtoo.- deft
Jos sä tunnet näitä naisia jotka rakastuvat renttuihin tai jopa hakevat sellaisia, niin osaatko sanoa että mitä ne tahtoo "seurustelulta"?
deft kirjoitti:
Jos sä tunnet näitä naisia jotka rakastuvat renttuihin tai jopa hakevat sellaisia, niin osaatko sanoa että mitä ne tahtoo "seurustelulta"?
Huonoa itsetuntoa vahvistamaan tai jtn varmaan? Eli siis pitämään sen huonona.
Ite tykästyin aikanaa renttuihin mut ei koskaa selvinnyt miksi. Huonon itsetunnon takia ja sen takia, että ei kattonu, kuhan vaa oli joku??- deft
kanasutra kirjoitti:
Huonoa itsetuntoa vahvistamaan tai jtn varmaan? Eli siis pitämään sen huonona.
Ite tykästyin aikanaa renttuihin mut ei koskaa selvinnyt miksi. Huonon itsetunnon takia ja sen takia, että ei kattonu, kuhan vaa oli joku??Hmm...kuulostaa hyvältä. Siis vastauksena.
Hyvän itsetunnon omaava nainen tahtoo kunnollisen miehen siis :)
Helppohan se on nättinä tyttönä/naisena "olla" kenen tahansa kanssa. Samaan aikaan huonoa itsetuntoa potevat miehet ovat yksin. Voi voi... - villi veikkaus
deft kirjoitti:
Hmm...kuulostaa hyvältä. Siis vastauksena.
Helppohan se on nättinä tyttönä/naisena "olla" kenen tahansa kanssa. Samaan aikaan huonoa itsetuntoa potevat miehet ovat yksin. Voi voi...Ei kait se mitenkään naisten vika ole??
deft kirjoitti:
Hmm...kuulostaa hyvältä. Siis vastauksena.
Helppohan se on nättinä tyttönä/naisena "olla" kenen tahansa kanssa. Samaan aikaan huonoa itsetuntoa potevat miehet ovat yksin. Voi voi...Joo nii, siinä on vielä se ongelma, että yleensä hyvän itsetunnon omaavat etsii samanlaista. Ei jaksa kuunnella mitään liiallisia angsteja, koska se kyllä tarttuu ja vituttaa.
- deft
villi veikkaus kirjoitti:
Ei kait se mitenkään naisten vika ole??
Ei kai se mikään naisten vika ole, mutta paljolta narinalta ja nalkuttamiselta säästyttäisiin mikäli naiset raaskisivat kiinnostua miehistä muutenkin kuin hyötymielessä tai osana sisustusta...tiedäthän...
- deft
kanasutra kirjoitti:
Joo nii, siinä on vielä se ongelma, että yleensä hyvän itsetunnon omaavat etsii samanlaista. Ei jaksa kuunnella mitään liiallisia angsteja, koska se kyllä tarttuu ja vituttaa.
Hmm...hyvä pointti.
Deittailisitko ennemmin omaa peilikuvaasi vaiko vastakohtaasi, kas siinä vasta dilemma :D - Juu en tiedä....
deft kirjoitti:
Ei kai se mikään naisten vika ole, mutta paljolta narinalta ja nalkuttamiselta säästyttäisiin mikäli naiset raaskisivat kiinnostua miehistä muutenkin kuin hyötymielessä tai osana sisustusta...tiedäthän...
Järjetön söpötys taas. Kuka säästyy nalkuttamiselta?
Ketkä naiset?
Mies osana sisustusta?
Missä pullossa oikein elät? - deft
Juu en tiedä.... kirjoitti:
Järjetön söpötys taas. Kuka säästyy nalkuttamiselta?
Ketkä naiset?
Mies osana sisustusta?
Missä pullossa oikein elät?Säästyisi nalkutukselta: jokainen, jolle yksikin nainen jaksaa inistä siitä ettei suostu muuhun kuin unelmiensa mieheen.
Avainsana: tyytyä, koska sitä ei näissä viesteissä aivan liian usein näekkään.
Ketkä naiset: jos tarkoitus oli ihka oikeilla nimillä kertoa niin kyllä mä voin tähän laittaa ensin vaikkapa a-kirjaimella alkavat.
Mies osana sisustusta: naiset, jotka ovat "vahvoja ja itsenäisiä" ja tahtovat mieheltä (vain) korkeaa statusta ja ehkä taloudellisesti turvattua tulevaisuutta. Toinen vastakohta ovat naiset jotka tahtovat mieheltä "sitä jotain", mitä ei koskaan voi mukamas eritellä.
Siinä pullossa mä elän, enkä ole yksin. On mulla ystäviäkin :)
Olisi varmaankin vain voinut kirjoittamatta tätä kommenttia. Kun kerta ilmaisit oman tietämyksesi...tai vaihtoehtoisesti kiellät asioita joiden olemassaolosta et itse ole tietoinen, tuolla ah niin ihanalla "Juu en tiedä...."-nimimerkillä. - mies32
deft kirjoitti:
Hmm...hyvä pointti.
Deittailisitko ennemmin omaa peilikuvaasi vaiko vastakohtaasi, kas siinä vasta dilemma :DJos peilikuva on akselilla älykäs -tyhmä / kaunis - ruma / pirteä - masentunut, niin ei varmaan kukaan ensimmäisiin sanoihin itsensä yhdistävä haaveile peilikuvastaan. Sen sijaan herkkä voi haaveilla karskista, suorasukainen harkitsevaisesta & vice versa.
- deft
mies32 kirjoitti:
Jos peilikuva on akselilla älykäs -tyhmä / kaunis - ruma / pirteä - masentunut, niin ei varmaan kukaan ensimmäisiin sanoihin itsensä yhdistävä haaveile peilikuvastaan. Sen sijaan herkkä voi haaveilla karskista, suorasukainen harkitsevaisesta & vice versa.
Samaa mieltä.
Meinasin jo sanoa että peilikuvassa ei ole mitään uutta tai mielenkiintoista, joten ihan vain siksi vastakohta. Siksi tuo "herkkä & karski", "suorasukainen & harkitseva" kuulostaa ihan hyvältä.
- herkkä mies
Kaipaan rakkautta.
- kateellinen mies
Rentuilla on naisia. Tunnen yhen miehen joka on juopotellt 15 vuotta, ei ole päivääkään tehnyt töitä ja sillä on siltin tyttöystävä. Asuu myös tukiasunnossa ja saa soskusta toimeentuloa.
- ala rentuksi :)
Tietenkin on tyttöystävä, koska suhteelle on aikaa!
Ei ole uraputkséssa juoksemista, työmatkoja, ylitöitä, työstressiä, työväsymystä iltaisin, ei asuntohuolia, ei rahahuolia ja juominen tekee rennoksi, leppoisaksi ja vapautuneeksi..
Siis ihannekumppani!!!
- voiman lähde
Miksi haluaisin seurustella? Oletan että oikeanlaisen naisen kanssa eläminen antaisi minulle voimaa ja energiaa elämiseen. Vastaavasti voisin antaa tälle naiselle voimaa ja energiaa. Yksin eläminen on raskasta ja vie voimat vaikka yksin eläminen sinänsä ei ole minulle ongelma.
Seurustelusuhde olisi siis eräänlainen elämänvoiman lähde molemmille. Tämä on motiivini.- carambola87a
Teillä tuntuu olevan kummallisia uskomuksia aloitusviestissä mainitun ketjun 1. kertaa panemaan päässeen pojan kanssa siitä että seurusteleva olisi automaattisesti onnellisempi koska se on jotain ihmeellistä.
Siinä missä 1. kerran jälkeen harhat ja uskomukset panemisesta hälventyvät, luulen että väärät uskomukset tulevat katoamaan varsinaisen seurustelun jälkeen (viimeistään 3. vuonna) siitä että oma olo siitä jotenkin paranisi.
Jos ette usko, menkää lukemaan parisuhde-palstaa, ovatko sinne kirjoittavat jotenkin onnelliselta kuulostavia?
Tosin jos olette seurustelleet aiemmin (yli 3v saman henkilön kanssa) niin kertokaa ihmeessä, koska silloin minulla on vakavien pohdintojen paikka siitä että lisääkö suhde oikeasti onnellisuutta niin paljon että sellaiseen kannattaa hakeutua :P - mies32
carambola87a kirjoitti:
Teillä tuntuu olevan kummallisia uskomuksia aloitusviestissä mainitun ketjun 1. kertaa panemaan päässeen pojan kanssa siitä että seurusteleva olisi automaattisesti onnellisempi koska se on jotain ihmeellistä.
Siinä missä 1. kerran jälkeen harhat ja uskomukset panemisesta hälventyvät, luulen että väärät uskomukset tulevat katoamaan varsinaisen seurustelun jälkeen (viimeistään 3. vuonna) siitä että oma olo siitä jotenkin paranisi.
Jos ette usko, menkää lukemaan parisuhde-palstaa, ovatko sinne kirjoittavat jotenkin onnelliselta kuulostavia?
Tosin jos olette seurustelleet aiemmin (yli 3v saman henkilön kanssa) niin kertokaa ihmeessä, koska silloin minulla on vakavien pohdintojen paikka siitä että lisääkö suhde oikeasti onnellisuutta niin paljon että sellaiseen kannattaa hakeutua :PMonesti lisää, ei aina. On onnellisia ja onnettomia suhteita. Toisaalta kukaanhan ei pakota suhdetta jatkamaan, joten suurin osa suhteessa olevista ei halua sinkuksi.
- KaunoSimmu
Joku fuck body mies olisi kiva mutta en minä siinä mielessä haluaisi seurustella että saman katon alla pitäisi asua tai joka menoa olla selittelemässä.
- -
Haluaisin kumppanuutta, lojaaliutta, yhdessäoloa, rakastelua ja rakkautta. Olisi ihana jakaa loppuelämä jonkun tärkeän, oikean ihmisen kanssa joka jakaisi samat arvot ja toiveet.
En usko että yhdellekään oikeasti järkevälle ja tunteelliselle ihmiselle seksi on pääsyy seurustelusuhteeseen hakeutumiselle.- carambola87a
" kumppanuutta, lojaaliutta, yhdessäoloa, rakastelua ja rakkautta. Olisi ihana jakaa loppuelämä jonkun tärkeän, oikean ihmisen kanssa joka jakaisi samat arvot ja toiveet."
Rakastelun syyt ymmärrän (biologiset tarpeet) mutta miksi noita muita asioita haluat? - deft
carambola87a kirjoitti:
" kumppanuutta, lojaaliutta, yhdessäoloa, rakastelua ja rakkautta. Olisi ihana jakaa loppuelämä jonkun tärkeän, oikean ihmisen kanssa joka jakaisi samat arvot ja toiveet."
Rakastelun syyt ymmärrän (biologiset tarpeet) mutta miksi noita muita asioita haluat?Hieman pelottavaa...
Mitä sulle on tapahtunut? Siis siinä mielessä, ettet osaa ajatella ihmisistä mitään inhimillistä. Kaikki on pelkkää biologiaa tai kyynisesti tunteetonta.
Oletko sä kenties lukenut liikaa Laasasta, tai muuta surkeaa miesasia-propagandaa?
Eivätkö sun vanhemmat ole rakastaneet sua?
Kiusaamisen haavat vielä liian avoimia? - carambola87a
deft kirjoitti:
Hieman pelottavaa...
Mitä sulle on tapahtunut? Siis siinä mielessä, ettet osaa ajatella ihmisistä mitään inhimillistä. Kaikki on pelkkää biologiaa tai kyynisesti tunteetonta.
Oletko sä kenties lukenut liikaa Laasasta, tai muuta surkeaa miesasia-propagandaa?
Eivätkö sun vanhemmat ole rakastaneet sua?
Kiusaamisen haavat vielä liian avoimia?Onpas naiset miinustelleet (taas kerran) kommenttejani. Kohta varmaan järjestävät tämänkin aloituksen poistoon.
Elämä on panemista ja siittämistä, mikä oli pointtisi?
Olin elämäni alussa laitoksessa ensimmäiset 8kk, ehkä se aiheutti jotain tunnepuolen ongelmia (kun äiti-lapsi suhdehan alkaa muodostua syntymästä), et ole ensimmäinen joka on epäillyt kykyäni empatiaan. - deft
carambola87a kirjoitti:
Onpas naiset miinustelleet (taas kerran) kommenttejani. Kohta varmaan järjestävät tämänkin aloituksen poistoon.
Elämä on panemista ja siittämistä, mikä oli pointtisi?
Olin elämäni alussa laitoksessa ensimmäiset 8kk, ehkä se aiheutti jotain tunnepuolen ongelmia (kun äiti-lapsi suhdehan alkaa muodostua syntymästä), et ole ensimmäinen joka on epäillyt kykyäni empatiaan.Ei tässä enää epäillä mitään. Joku toinen voisi sanoa että sä olet tunnevammainen. Sillä tavalla kun se on korkeintaan kaikille haitaksi...tiedäthän? Joten siis jos tahdot jatkaa elämäsi loppuun asti samalla tavalla, niin onko pakko raahata muita mukanaan?
Elämä on panemista ja siittämistä, biologisessa mielessä. Ja tietenkin selviytymistä. Harmi että et osaa arvostaa itseäsi sellaisena kuin olet (lue: ihmisenä), joka ei missään nimessä ole verrattavissa sen enempää muurahaiseen kuin sorsaankaan. Mutta senhän sä jo tiesitkin, mitä mä tästä sulle koetan lässyttää kun et osaa nähdä elämää (ja sen nautintoja) laajemmin.
Hienoa että sä jaksat käyttää äiti-kompleksin tuomaa energiaa johonkin, mutta mä toivoisin että sä kääntäisit sen energian johonkin rakentavaan.
Kyllä kai sä itsekin olet huomannut että täällä Suomi24-keskusteluissa ruikuttaminen ei muuta mitään eikä kehitä kenenkään ajatusmaailmaa...? - carambola87a
deft kirjoitti:
Ei tässä enää epäillä mitään. Joku toinen voisi sanoa että sä olet tunnevammainen. Sillä tavalla kun se on korkeintaan kaikille haitaksi...tiedäthän? Joten siis jos tahdot jatkaa elämäsi loppuun asti samalla tavalla, niin onko pakko raahata muita mukanaan?
Elämä on panemista ja siittämistä, biologisessa mielessä. Ja tietenkin selviytymistä. Harmi että et osaa arvostaa itseäsi sellaisena kuin olet (lue: ihmisenä), joka ei missään nimessä ole verrattavissa sen enempää muurahaiseen kuin sorsaankaan. Mutta senhän sä jo tiesitkin, mitä mä tästä sulle koetan lässyttää kun et osaa nähdä elämää (ja sen nautintoja) laajemmin.
Hienoa että sä jaksat käyttää äiti-kompleksin tuomaa energiaa johonkin, mutta mä toivoisin että sä kääntäisit sen energian johonkin rakentavaan.
Kyllä kai sä itsekin olet huomannut että täällä Suomi24-keskusteluissa ruikuttaminen ei muuta mitään eikä kehitä kenenkään ajatusmaailmaa...?Jos olenkin tunnevammainen ja en pysty normaalilla tavalla empatiaan entä sitten? Ei ole itse aiheutettua. Kuten ei ole naisvihanikaan. En voi nyt linkittää ketjuja joissa avaan aihetta enemmän koska ylläpito poisti ne.
Mitä nautintoja pitäisi nähdä laajemmin? - mies32
carambola87a kirjoitti:
Jos olenkin tunnevammainen ja en pysty normaalilla tavalla empatiaan entä sitten? Ei ole itse aiheutettua. Kuten ei ole naisvihanikaan. En voi nyt linkittää ketjuja joissa avaan aihetta enemmän koska ylläpito poisti ne.
Mitä nautintoja pitäisi nähdä laajemmin?Voi se osin olla itseaiheutettuakin.
Jos olet aikuisiällä tietoisesti valinnut negatiivisen suhtautumisen ja tunteidesi sulkemisen pois pelistä, saat syyttää itseäsi tunteettomuudestasi. Ainakin osin.
Jos pyrkisit herkkään hempeilyyn, ties vaikka jotain sisimmässäsi aukeaisi ja pehmenisi, tunnevammaisuutesi paranisi ajan myötä. - carambola87a
mies32 kirjoitti:
Voi se osin olla itseaiheutettuakin.
Jos olet aikuisiällä tietoisesti valinnut negatiivisen suhtautumisen ja tunteidesi sulkemisen pois pelistä, saat syyttää itseäsi tunteettomuudestasi. Ainakin osin.
Jos pyrkisit herkkään hempeilyyn, ties vaikka jotain sisimmässäsi aukeaisi ja pehmenisi, tunnevammaisuutesi paranisi ajan myötä.Tunteita kyllä koen, deft tuossa epäili kykyäni normaaliin empatiaan. Kyllä se tuntuu jos näen ihmisen/eläimen kärsivän (käsittäkää tämä laajasti), mutta ei ilmeisesti näy niin paljon että muut huomaisivat sen ja ei tule ilmi kirjoituksistanikaan ilmeisesti.
Empatiaani ilmentää esim seuraava neuvo: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10600210#comment-57098079 annoin sen koska toivon että kysyjä tulee tyydytetyksi.
Suhtautumiseni asioihin on aina ollut myönteinen, vain liittyen naisiin on tapahtunut muutosta kokemuksieni perusteella. Jos minut on useita kertoja hyväksytty vain panosuhteisiin eikä seurusteluun niin pitää olla päässä jotain vikaa jos ajattelee että kyllä 47. nainen haluaa muutakin kuin munaa. - carambola87a
carambola87a kirjoitti:
Tunteita kyllä koen, deft tuossa epäili kykyäni normaaliin empatiaan. Kyllä se tuntuu jos näen ihmisen/eläimen kärsivän (käsittäkää tämä laajasti), mutta ei ilmeisesti näy niin paljon että muut huomaisivat sen ja ei tule ilmi kirjoituksistanikaan ilmeisesti.
Empatiaani ilmentää esim seuraava neuvo: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10600210#comment-57098079 annoin sen koska toivon että kysyjä tulee tyydytetyksi.
Suhtautumiseni asioihin on aina ollut myönteinen, vain liittyen naisiin on tapahtunut muutosta kokemuksieni perusteella. Jos minut on useita kertoja hyväksytty vain panosuhteisiin eikä seurusteluun niin pitää olla päässä jotain vikaa jos ajattelee että kyllä 47. nainen haluaa muutakin kuin munaa.hups puhuin toisesta vastauksesta mutta en näköjään löytänyt sitä. mutta tuokin kuvastaa että haluan ihmisille hyvää.
- mies32
carambola87a kirjoitti:
Tunteita kyllä koen, deft tuossa epäili kykyäni normaaliin empatiaan. Kyllä se tuntuu jos näen ihmisen/eläimen kärsivän (käsittäkää tämä laajasti), mutta ei ilmeisesti näy niin paljon että muut huomaisivat sen ja ei tule ilmi kirjoituksistanikaan ilmeisesti.
Suhtautumiseni asioihin on aina ollut myönteinen, vain liittyen naisiin on tapahtunut muutosta kokemuksieni perusteella. Jos minut on useita kertoja hyväksytty vain panosuhteisiin eikä seurusteluun niin pitää olla päässä jotain vikaa jos ajattelee että kyllä 47. nainen haluaa muutakin kuin munaa.Ehkä taas kerran vastaus löytyy peilistä. Miksi sinua ei ole haluttu seurusteluun? Onko kyse sinun käytöksestäsi vai valitsemistasi naisista?
- carambola87a
mies32 kirjoitti:
Ehkä taas kerran vastaus löytyy peilistä. Miksi sinua ei ole haluttu seurusteluun? Onko kyse sinun käytöksestäsi vai valitsemistasi naisista?
Mikä se syy voisi sitten olla. Luuletko etten ole miettinyt sitä vuosia?
- mies32
carambola87a kirjoitti:
Mikä se syy voisi sitten olla. Luuletko etten ole miettinyt sitä vuosia?
Monesti ihminen on kyvytön näkemään itseään ja keksimään ratkaisuja. En minäkään sinulle voi tälläisen pelkkään muutamaan tekstiin perustuvan tuntemisen pohjalta vastausta antaa.
Oletko kylmän oloinen? Tyhmä? Liian erikoinen? Huono huumorintaju? Kypsymätön? Huomaavaisuus puuttuu? Valitset vääränlaisia naisia? Jotka ovat pelkän seksin perässä tai ovat tavalla tai toisella mielenvikaisia? Et tee itse tarpeeksi, jotta suhde syntyisi? Et soittele perään, et puhu helliä tulevaisuudesta tai tästä hetkestäkään?
Arvauksia vain, mutta kyllähän sellaisen peruskivan ja fiksun miehen kanssa naiset haluavat seurustella, jos ovat pilluakin antaneet. - ................
carambola87a kirjoitti:
Jos olenkin tunnevammainen ja en pysty normaalilla tavalla empatiaan entä sitten? Ei ole itse aiheutettua. Kuten ei ole naisvihanikaan. En voi nyt linkittää ketjuja joissa avaan aihetta enemmän koska ylläpito poisti ne.
Mitä nautintoja pitäisi nähdä laajemmin?Tuohan on helpoin tapa vältellä vastuuta. :) Toisaalta, jos on tunnevammainen, niin ei tiedä edes mitä menettää. Eli lähinnä sääliä kaipaat.
- mies 86
Et ymmrtäisi kuitenkaan.
- paska mies
Koska haluan rakkaan ystävän ja elämänkumppanin, jonka kanssa voi tehdä mitä ikinä lystää. Tässä kolmenkympin jälkeen huomaa, että kavereiden kanssa ei voi touhuta samalla tavalla kuin aiemmin. Jokaiselle muodostuu oma elämä. Aika yksin jää, jos ei löydä seurustelukumppania. Eikä miehillä edes yleensä ole sellaista uskottua kaveria, jonka kanssa voi keskustella mistä tahansa. Voin saada sellaisen vain naisesta.
- mies 86
Henkilökohtaisesti uskon kyllä, että nämä ns. parisuhteeseelle tunnusomaiset aidot tunteet toista osapuolta kohtaan kyllä elävät sinussa, ne on vain tilapäisesti tukahdettu huonojen kokemuksiesi kautta naisia kohtaan etkä näin ollen itse tiedosta niitä. Muistan kun jossain toisessa ketjussa mainitsit olevasi katkera nimenomaan siitä, että sait naisilta kaikkea muuta paitse sitä mitä todellisuudessa olisit halunnut/tarvinnut (eli parisuhteen). Tässä ketjussa taas yrität kääntää asian päälaelleen ja kieltää näiden em. tunteiden olemassaolon. Se osoittaa mielestäni naiiviutta omanikäiseltäsi täysikasvuiselta mieheltä, mutta en kuitenkaan tarkoita että varsinaisesti naiivi tai muutenkaan typerä. Yleisillä keskustelupalstoilla pahan olon yms. vitutuksen purkaminen ei ole mitenkään harvinaista ja omalta osaltasikin sinänsä täysin hyväksyttävää, mutta uskon rehellisesti että pystyisit parempaankin.
- mies 86
Unohdin lisätä "olisit" että-sanan jälkeen kolmanneksi alimmalle riville.
En kyllä tiedä enää haluanko koskaan seurustella. Ajatuskin rehellisesti sanottuna osin pelottaa todella huonojen kokemusten johdosta. Takana 4 suhdetta, joista yksikään ei ollut terve ja kaikista seurasi paha olo. Huonoa tuuria?
Olisihan se hienoa löytää toimita, tasapainoinen suhde. Mutta uskallanko sitä enää edes toivoa on eri asia. Huomaan osin pelkääväni jo ihmisiä ja oletan uusien ihmisten ainoastaan hyväksikäyttävän ja satuttavan. Ehkä asia muuttuu ajan kanssa. Toisaalta taas yksin on hyvä olla, koska on se oma vapaus. Kaikessa on kaksi puolta ja nyt keskityn elämään itseäni varten. Jos joku tulee vastaan, niin sitten niin hienosti käy. Siihen asti elän itseäni varten yksin ja muokkaan elämästäni itselleni mieluisan.- mies82
Myös itseäni suhteeseen motivoi lähinnä vakipano, mutta tämähän kohdallani osittain toteutuu kun käyn panemassa naispuolisia kavereitani. "
Köyhää ja ankeaa on elämäsi jos tuo riittää sen sisällöksi.- carambola87a
Panojen lisäksi trollailen täällä.
- kadehdin
carambola87a kirjoitti:
Panojen lisäksi trollailen täällä.
elämääsi
- rumamies
Siks et ei tarttis olla yksinäinen. Mut en usko et mun kaa joku nainen haluis seurustella ikinä. Olisin löytänyt jo jonkun jos joku olis halunnut. Niin monta aloitetta olen tehnyt et ei kukaan vaan halua olla mun kanssa
- Totta kai
se syy miksi hakeutuu suhteeseen on säännöllinen, varma pillun saanti. Se joka muuta väittää valehtelee, seksuaalivietti on voimakas ja ohjaa meitä. Rakaus on panemisen sivutuote, ei päinvastoin. Säännöllinen paneminen luo intimiyttä, josta voi kehittyä rakkautta. Seksi synnyttäää niitä kaivattuja tunteita
- carambola87a
Kirjoitinko minä yllä olevan kommentin? Ks esim. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10874305
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347