olen tyttö 12v joka painaa 65 kilo nii mill tavalla voi laihtua??
pliis auttakaa
:(
2
72
Vastaukset
- Missä vanhemmat ?
Pelkkä paino ei kerro mitään. Täytyy ilmoittaa pituus ja paino, niiden suhde sitten antaa jo jonkinlaisen kuvan koostasi.
Hyvään ja pysyvään laihtumiseen on yksi ainoa kunnollinen keino, syö vain niin paljon kuin kulutatkin ja se mitä syöt, pitää olla oikeaa, ravintorikasta ruokaa. Sitten vain unta ja liikuntaa riittävästi, niin paino-ongelmia ei ole. - Esa 57 v
Hyvä kun sanoit ikäsi.
Olet kasvava vielä ja tarvitset esim. kalaproteiinia, pähkinöiden öljyä jne, tiesitkö että aivosikin kasvavat vielä n. 10 v ?
Nikseistä koostuu että kulutus kasvu vastaa otantaa.
Esim. soijajauhe lisänä piimässä / ruoassa tekee kylläisyyden tuntua, ravitsevuutensa & terveell. lisäksi.
Nilkkapainot tv:n edessä mahdollistaa huomaamatta jumpan, joka laihduttaa, käsiliikkeitäkin tehden.
Iltamutustelun lopettamista voi helpottaa hampaiden aikainen pesu.
Kokemuksen sanotaan osoittavan että ateriat lihottaa vähemmän kuin useat välipalat.
Systemaattisessa liikunnassa olisi mielekäs löytää laji jonka sinänsäkin haluaisi elämänsisällökseen, kavereiden kanssa uimassa, pallopelissä, jazz-tanssi, onhan karatet ym ym.
Rasvaa, sokeria pois, tilalle voi kokeilla voimakkaampia mausteita, mutta kokojyväleipää , kalakaan ei lihota. Jos ruokamuutos oudottaa, niin muista että ensin on elimistönkin totuttava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683