Linnuilla ei oo penistä vaan yhdyntäaukko.
Paitsi yhdellä sorsalajilla, jolla on lähes puolen metrin sladdi!
(Totta on!)
Mä haluaisin nyt kysyä ihan teiltä ateisteilta, että miten se teiän evoluutiotreoria selittää ton sorsan hillittömän kikkelin, ku linnuil ein muuten oo kun se "etuperäreikä"?
Ateismin kumous!
3
236
Vastaukset
- huihihi
Eiköhän tämä kysymys pitäisi olla suunnattu biologeille, ei ateisteille.
Toiseksi, miksi tämän pitäisi olla ongelma evoluution kannalta? Ensinnäkin, vaikka suurimmalla osalla lintu-uroksista ei olekkaan penistä, ei tämä sorsalaji ole kuitenkaan ainoa jolla sellainen on. mm. muilla sorsilla, hanhilla, joutsenilla, tinameilla ja strutsi uroksilla on penikset.
Mikä sitten on syynä tämän yhden sorsalajin ennätyspitkään penikseen? Sen on esitetty toimivan pulloharjan tavoin. peniksen pää on harjasmainen ja sen kanssa lintu voi rassata naaraksen yhdyntäaukon puhtaaksi muiden urosten spermasta.
Mutta vaikka kyseinen sorsa ei ole mitenkään ongelmallinen evoluution kannalta, asettaisi se hieman kysymyksiä mikäli jumala olisi luonut sen sellaisenaan. Miksi luoda valtava lentävä penis? onkohan jumalasikin ollut joskus murrosiässä ja pitänyt tätä huvittavana? Teinitrollin nimen ottaminen taitaa olla vähän ennenaikaista. Ehkä parin vuoden kuluttua...
Ei ole ainoa lintulaji jolla on penis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Penis#Other_vertebrates
Mutta tuolla tosiaan on pisin lintujen sellainen.
http://www.abc.net.au/science/articles/2001/09/14/366856.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959