Haluaisin tietää miten tiedän onko tietyllä alueella säteilyn yli/alijäämäaluetta. Takoituksena olisi katsoa Venäjän Surgut kaupungista, Omsk ja kazakstanin Astanasta. Jos menee hankalaksi selittää miten voisiko joku kertoa onko noilla alueilla yli- vai alijäämäsäteilyä.
Kiitos!
säteilyn yli ja alijäämä alueet
Asiasta kiinnostunut
2
180
Vastaukset
- 13+15
Jos ei ole matkapuhelimien tukiasemia, niin ei ole säteilyäkään. Etelänapamanner on varmastikin säteilystä köyhää. Samoin Siperia. Tuskin on Tyynellä valtamerelläkään paljon säteilyä.
- polla säteilemään
Voisit ehkä selventää millaista säteilyä tarkoitat. Tarkoitatko valoa, radioaaltoja tai muuta ei-ionisoivaa sähkömagneettista säteilyä? Tarkoitatko hiukkassäteilyä, radioaktiivista säteilyä, lavasäteilyä vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648