Tulipa ostettua karitsan filepaistia, joka odottaa vielä pakastimessa. Tämä on siis maustamaton ja olen aika noviisi tämän lihatyypin kanssa. Olen tutkaillut joitakin ohjeita, mutta jos jollain on ihan omia versioita ja hyvää kokemusta, otan neuvoja kiitollisuudella vastaan. Vielä kysyisin, että minkälainen kastike soveltuu parhaiten.
Karitsapaistin valmistaminen
2
103
Vastaukset
- uusi osa?
Mikä ihmeen ruhonosa onkaan tuo Filepaisti ??????
Vaikka minulla on lihamestarin koulutus, niin en ole ennen tuollaiseen törmännyt.- 54
Sen sijasta että keljuilet, kerro nyt kuitenkin miten valmistaisit karitsan filettä. On siis kaksi semmoista pötkylää. Itse kun olen ihan toisen alan ihminen saattaa nuo termit mennä sekaisin. On olemassa ihmisiä, joilla ei ole mitään annettavaa näillä palstoilla, kunhan käyvät hakemassa pienimmänkin virheen jonkun vilpittömästä kirjoituksesta.
Tai älä sittenkään vaivaudu, löysin itse asiassa netistä ihan käyttökelpoisen ohjeen.
Mukavaa syksyn jatkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3673987Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091443- 941297
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651104Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14927Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58917- 38880
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12877- 65861
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60859