Tulipa ostettua karitsan filepaistia, joka odottaa vielä pakastimessa. Tämä on siis maustamaton ja olen aika noviisi tämän lihatyypin kanssa. Olen tutkaillut joitakin ohjeita, mutta jos jollain on ihan omia versioita ja hyvää kokemusta, otan neuvoja kiitollisuudella vastaan. Vielä kysyisin, että minkälainen kastike soveltuu parhaiten.
Karitsapaistin valmistaminen
2
109
Vastaukset
- uusi osa?
Mikä ihmeen ruhonosa onkaan tuo Filepaisti ??????
Vaikka minulla on lihamestarin koulutus, niin en ole ennen tuollaiseen törmännyt.- 54
Sen sijasta että keljuilet, kerro nyt kuitenkin miten valmistaisit karitsan filettä. On siis kaksi semmoista pötkylää. Itse kun olen ihan toisen alan ihminen saattaa nuo termit mennä sekaisin. On olemassa ihmisiä, joilla ei ole mitään annettavaa näillä palstoilla, kunhan käyvät hakemassa pienimmänkin virheen jonkun vilpittömästä kirjoituksesta.
Tai älä sittenkään vaivaudu, löysin itse asiassa netistä ihan käyttökelpoisen ohjeen.
Mukavaa syksyn jatkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868