Pojallani olevat Fatpipe-merkkiset pitkät maalivahtisuojat haisevat aivan hirveälle. Olen pessyt niitä ihan tavallisella Lidlin Formil-kirjopesuaineella useimmiten ja käyttänyt huuhteluainetta. Lämpötila 40 astetta ja pesu vaihdellut hienosta kovempaan. Haju on ihan kauhea. Hetkeen se ei tunnu pesun jälkeen, mutta yhden käytön jälkeen tilanne on sama. Onko pojalla siis niin voimakas hiki ettei se lähde suojista? Nämä ovat ostetut keväällä. Edelliset jousuin heittämään pois, kun tekivät pojalle hyvin tarkkarajaisen ihottuman.
Mitä tehdä? Mitä pesuainetta suosittelette? Kuka tuo Fatpipea maahan? Prismasta olen ostanut suojat.
Pesen suunnilleen joka toisen harkkakerran jälkeen. Pari kertaa pelkällä vedellä, mutta ei haju lähde.
Poika on 15, joten hienhajun tuotto on massiivista.
Onko vinkkejä pesemiseen?
Haisevat maalivahtikamat puhtaaksi!
10
4881
Vastaukset
- hhoohooo
Älä missään nimessä heitä fatpipee roskiin ja se on muute iha suomalainen merkki :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Fatpipetkö roskiin?
No niinpä olikin suomalainen merkki! Vaivauduin guuglaamaan. Löysin valmistajan ja laitoin kysymyksen. Saas nähdä mitä vastaavat. Kiitos!
- rasse#3
laita sitruunaa pesukoneeseen :)
- säbäMV
Totuus on, että varusteet jotka haisevat ovat jääneet joskus pesemättä kassiin. Hajun saa pois kun peset n.3 kertaa peräkkäin tuplahuuhtelu. Vettä nykykoneet ottavat pesuohjelmaan niin vähän.
- Anonyymi
säbäMV kirjoitti:
Totuus on, että varusteet jotka haisevat ovat jääneet joskus pesemättä kassiin. Hajun saa pois kun peset n.3 kertaa peräkkäin tuplahuuhtelu. Vettä nykykoneet ottavat pesuohjelmaan niin vähän.
Moi
- veskari4
ei niitä tartte pestä!
- haamutiikereistä
Oma äiti valittaa aina samasta. Pistä pyykkipoika nenään ja pese ne kamat joka harkkojen jälkeen t:15-v veska :)
- Anonyymi
Ne tuovat onnea
- Kimikazi
Itte pelailen maalivahtina ja pari kertaa oon pessy kamppeet koneessa tilkan etikkaa mukaan.
- Toimii!
Fresh K.O kenä/urheiluvaruste spray on ainakin itselläni toiminut aivan loistavasti! Käytän sitä lenkkitossuihin ja tavallsiiin kävelykenkiin sekä työkenkiini. Spray poistaa pahan hienhajun, tappaa hajubakteereja ja jättää mukavan mintun tuoksun kenkiin. Olen aikasemmin kokeillut joitakin kenkä deodorantteja mutta mikään niistä ei kunnolla toiminut, lisäksi pullot olivat pieniä ( 100 ml ) ja silti kalliita. Fresh K.O pullo jonka ostin oli todella iso ( 300ml ) ja maksoi 20€. Olen käyttänyt samaa pulloa n.2-3 kk ja siitä on puolet jäljellä. Mielläni maksan 20€ siitä että kenkäni ja jalkani eivät haise enään pahalle! Suosittelen lämpimästi kaikille! Tuosta löytyi FB sivu: https://www.facebook.com/pages/PK-Hockey-Sport/132754406875376?fref=ts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227