Pojallani olevat Fatpipe-merkkiset pitkät maalivahtisuojat haisevat aivan hirveälle. Olen pessyt niitä ihan tavallisella Lidlin Formil-kirjopesuaineella useimmiten ja käyttänyt huuhteluainetta. Lämpötila 40 astetta ja pesu vaihdellut hienosta kovempaan. Haju on ihan kauhea. Hetkeen se ei tunnu pesun jälkeen, mutta yhden käytön jälkeen tilanne on sama. Onko pojalla siis niin voimakas hiki ettei se lähde suojista? Nämä ovat ostetut keväällä. Edelliset jousuin heittämään pois, kun tekivät pojalle hyvin tarkkarajaisen ihottuman.
Mitä tehdä? Mitä pesuainetta suosittelette? Kuka tuo Fatpipea maahan? Prismasta olen ostanut suojat.
Pesen suunnilleen joka toisen harkkakerran jälkeen. Pari kertaa pelkällä vedellä, mutta ei haju lähde.
Poika on 15, joten hienhajun tuotto on massiivista.
Onko vinkkejä pesemiseen?
Haisevat maalivahtikamat puhtaaksi!
10
5070
Vastaukset
- hhoohooo
Älä missään nimessä heitä fatpipee roskiin ja se on muute iha suomalainen merkki :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Fatpipetkö roskiin?
No niinpä olikin suomalainen merkki! Vaivauduin guuglaamaan. Löysin valmistajan ja laitoin kysymyksen. Saas nähdä mitä vastaavat. Kiitos!
- rasse#3
laita sitruunaa pesukoneeseen :)
- säbäMV
Totuus on, että varusteet jotka haisevat ovat jääneet joskus pesemättä kassiin. Hajun saa pois kun peset n.3 kertaa peräkkäin tuplahuuhtelu. Vettä nykykoneet ottavat pesuohjelmaan niin vähän.
- Anonyymi
säbäMV kirjoitti:
Totuus on, että varusteet jotka haisevat ovat jääneet joskus pesemättä kassiin. Hajun saa pois kun peset n.3 kertaa peräkkäin tuplahuuhtelu. Vettä nykykoneet ottavat pesuohjelmaan niin vähän.
Moi
- veskari4
ei niitä tartte pestä!
- haamutiikereistä
Oma äiti valittaa aina samasta. Pistä pyykkipoika nenään ja pese ne kamat joka harkkojen jälkeen t:15-v veska :)
- Anonyymi
Ne tuovat onnea
- Kimikazi
Itte pelailen maalivahtina ja pari kertaa oon pessy kamppeet koneessa tilkan etikkaa mukaan.
- Toimii!
Fresh K.O kenä/urheiluvaruste spray on ainakin itselläni toiminut aivan loistavasti! Käytän sitä lenkkitossuihin ja tavallsiiin kävelykenkiin sekä työkenkiini. Spray poistaa pahan hienhajun, tappaa hajubakteereja ja jättää mukavan mintun tuoksun kenkiin. Olen aikasemmin kokeillut joitakin kenkä deodorantteja mutta mikään niistä ei kunnolla toiminut, lisäksi pullot olivat pieniä ( 100 ml ) ja silti kalliita. Fresh K.O pullo jonka ostin oli todella iso ( 300ml ) ja maksoi 20€. Olen käyttänyt samaa pulloa n.2-3 kk ja siitä on puolet jäljellä. Mielläni maksan 20€ siitä että kenkäni ja jalkani eivät haise enään pahalle! Suosittelen lämpimästi kaikille! Tuosta löytyi FB sivu: https://www.facebook.com/pages/PK-Hockey-Sport/132754406875376?fref=ts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774