Kysympä muuten vaan että missä ihmiset nykyään tapaa vastakkaisen sukupuolenedustajia. Minä itse tiedän, että baareissa ja jotkut kouluissa. Mut jos taas otetaan esimerkiksi minut niin en minä oikeastaan missään voi tavata naisia.
Miksi? No ensinnäkin en juo ja seki vaan siitä syystä et on sellanen vakaumus.
Yksi paikka siis pois pelistä.
Opiskelen nykyään ammattikoulussa miesvaltaista alaa ja meidänki luokalla vain yksi nainen. Eli en voi työssä saati koulussa tutustua. Olen myös sen verran vanhempi, että 93 syntyneet on maksimi raja ja ammattikouluissa on paljon nuorempaa väkeä. Toinen paikka pois pelistä.
Kolmanneksi paikaksi tulisi netti, mutta anteeksi vaan teille joitten mielestä nettideittailu on hyvä juttu. Minun mielestäni nettideittailu on niin säälittävä tapa tutustua kun ei uskalla mennä suoraan juttelee livenä ennen kuin on vuosi juteltu virtuaalisesti ja mistä sitä ikinä tietää minkälainen siellä langan päässä on. Kolmas paikka pois pelistä.
Sitten olisi joku harrastus. No jos mie jotain kerkeän harrastaa niin se on lenkki tai salilla käynti. Wait a minute! Salillako muka menisin jollekki tuiki tuntemattomalle naiselle puhuu. Höpö höpö! Häiritteä nyt kuntoilevia ihmisiä ja hyvällä säkällä sillä on mustasukkainen mies mukana. Neljäs paikka
pois pelistä.
Sitten tulee enään mieleen sokkotreffit tms. No en varmasti! Sepä vasta pakolla ettimiseltä tuntuu. :D
Pistäkääpähän jotain kommenttia! Aivan sama mistä, mutta jostaki.
Missä sinkut tapailee?
14
235
Vastaukset
- Friida-74
Mulla on sama ongelma ja ajattelin, että kuntosali vois olla se paikka, missä miehiä tapais, kunnei kirjastossa niihin törmää :P Mutta eipä taida olla tsäänsejä sielläkään, eli vanhaksipiiaksi tässä on jäätävä :(
- Mies 89
Niinpä. Täysin toivotonta.
- en tiedä
No jos menis sinne baariin ja ei jois mitään alkoholia jos se kerran on kiellyttyä vakaumuksen takia, tosin se voi olla aika "piinaa" olla baarissa selvinpäin.
Siis, eikö niitä ihmisiä parhaiten tapaa siellä, missä itsekin viihtyy??
Onpahan jotain yhteistä. Jos jokainen eläis silleen, et tekee sitä mistä tykkää, niin jokainen varmasti löytäis helpommin toisen samanlaisen. Josko siis etsisi samanlaista.
Mut tää kirjoitus nyt vähän kuulosti siltä, että et edes halua naista itsellesi, oikeasti.
Elä ressaa. Nauti omast elämästäsi ja oo tyytyväinen siihen semmottiis ku se on. Sillo niit kuhertavia hunajaisiakin tulee siihen ympärille. MIEHILLÄKIN."Elä ressaa. Nauti omast elämästäsi ja oo tyytyväinen siihen semmottiis ku se on. Sillo niit kuhertavia hunajaisiakin tulee siihen ympärille. MIEHILLÄKIN."
Se on vaan ikävä katsella niitä ympärillä olevia kuhertelijoita, kun itsellä ei ole ketään.wlfwd kirjoitti:
"Elä ressaa. Nauti omast elämästäsi ja oo tyytyväinen siihen semmottiis ku se on. Sillo niit kuhertavia hunajaisiakin tulee siihen ympärille. MIEHILLÄKIN."
Se on vaan ikävä katsella niitä ympärillä olevia kuhertelijoita, kun itsellä ei ole ketään.No onhan se, mut ei kai semmone estä ihmistä nauttimasta muuten elämästä? :) Saa sitä toista puoliskoa kaivata, en mä sitä nyt meinannut ollenkaan..
Mut siis jos yleisesti ottaen ihminen on kovin tyytymätön elämäänsä, niin se näkyy ja kuuluu ja yleensä karkottaa ihmiset tiehensä. Tai voi se kerätä toisia tyytymättömiä, mut jos on kaks tyytymätöntä, harvoin se toimii pitkään. :I Tai en oo ainakaan tavannut sellaista pariskuntaa.
Mut toisaalta, tonkin loukun voi välttää sillä, että onkin onnellinen toisten parien puolesta! :) Ja uskoo, että onni osuu kohdalle. Ainakin siitä jää parempi mieli, vaikkei heti tuloksia oliskaan. Mielummin hyvämielinen kuin hakkais päätä seinään ja voivottelis? :o- missä vika
"Siis, eikö niitä ihmisiä parhaiten tapaa siellä, missä itsekin viihtyy??"
Viihdyn kotonani. Ihimisiä täällä ei kuitenkaan tapaa. - mustispeppers
missä vika kirjoitti:
"Siis, eikö niitä ihmisiä parhaiten tapaa siellä, missä itsekin viihtyy??"
Viihdyn kotonani. Ihimisiä täällä ei kuitenkaan tapaa.Mäkin viihdyn kotona, ei näy ihmisiä, ei millään, ei edes naispuoleisia, niistä nyt en tässä mielessä välitä. Mihinköhän aikaan olis hyvä mennä ruokakauppaan? Meinaan vaan, kun siellä käväsen, niin pariskuntia vain näkyy. Ettei edes siellä.
- en tiedä
Niinpä, ja kanasutra olet aika hottis : )
- ikisinkku32
En tiedä. Ei kukaan halua tavaa mua
- mies23
Hei kanasutra! Tuosta viihtymisestä puheen ollen niin jos viihtyy kotona niin eipä sitä kukaan untematon tule soittelee ovikelloa ellei sitten postinkantaja satu olemaan kiinnostava. En nyt mene sanoo et viihtyisin kotona, mutta ei oikein ole muitakaan paikkoja joissa kävis muuten vaan. Korkeintaan joku nesteen kahvila.
Enkä mie tosiaan haluais jotain tekniikanalan nörttiä naisekseni. Unelma kumppani oliski just päinvastoin eli joku täysin erinlainen kuin minä mut muuten sopisimme yhteen.
Toiseksi osuit aika nappiin siinä et en oikeastaan haluakkaan ketään, mutta välissä pistää miettimään. :D - xcbvxcv
Sinkkuja on kaikkialla. Kaupassa, kirjastossa, puistossa, bussipysäkillä.. Missä nyt ikinä käytkään.
Ei kukaan kaverin kavereista sattuisi olemaan kiinnostava? Niin se juttelukin tuntuis ehkä luontevammalta? - jetsky_
jos ikää alkaa kertyy lähemmäs 30 vuotta, rupee valmistumaan eikä edelleen koe missään tutustuvansa vastakkaiseen sukupuoleen.. niin aina on olemassa tuo mahdollisuus lähteä pitkälle ulkomaanreissulle, joko pelkästään reppureissaamaan tai ulkomaailmalle töihin tekemään jotain eksoottista ja omasta rutiinista poikkeavaa.
jos reissussa ei tapaa ketään erityistä, niin se ei haittaa, koska matkustelu vaikuttaa psyykeeseen monella mielenkiintoisella tavalla ja antaa alkunsa jännille keskusteluaiheille kotinurkilla :)
meidän pitäisi keskittyä enemmän oman henkisen pääoman kerryttämiseen kuin siihen "mahdollisimman nopeasti pariutumiseen koska muutkin ympärilläni seurustelevat ja pariutuvat". jos ei mikään perheenalku tai muu pitkäaikainen suhde velvoita jäämään neljän seinän sisään, niin kannattaa kypsyttää sitä omaa ajatusmaailmaa ja hankkia elämänkokemuksia. sillä tavalla parantaa omia pistesijoituksiaan parisuhdemarkkinoillakin. - j259thjg25
Totaa... mitäs jos pitäisitte ne parisuhdejuttunne ihan siellä baarin puolella? Älkää nyt helvetti ainakaan jonnekin kuntosalille tai lenkkipolulle tunkeko etsimään seuraa kun siellä on tarkoitus kuntoilla ja nollata päätä eikä yrittää miettiä kohteliaita tapoja sanoa 'ei kiinosta' tai 'ei nyt' tai vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063761
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2302809
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392366- 351676
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241486Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181335
- 221271