Kävin halpa-halliin palauttamassa pulloja joista yksi sattui olemaan lidlin palautuspullo, no oletin että se palautuskone huolii sen lidlin pullon koska lidlissäkin huolii myös muiden pullot, mutta eipä huolinutkaan kone ilmoitti että virhe eikä palauttanut sitä pulloa takaisin niinkuin yleensä palautuskoneet ovat palauttaneet jos eivät ole hyväksyneet pulloa.
No eipä elämäni nyt paljoa siitä 0,40e menetyksestä hidastunut, mutta sanoin kuitenkin kassalla sitten myyjälle että kone nielaisi lidlin palautuspullon eikä antanut takaisin ja ilmoitti vain virhettä, no myyjä vähän nyrpeänä siihen että siinähän luki että lidl palautuspullo niin mitä sitä tänne tuot silloin.....
Fiksu myyjä olisi antanut minulle sen 0,40e tai käynyt hakemassa sen pullon, mutta ei vaan tuollaista urputusta tuli takaisin vaikka ihan nätisti vain ilmoitin asiasta ja selitin vielä että lidliin kyllä käy kaikenlaiset pullot.
Kotona sitten tuli mieleen vain että olis pitänyt jäädä siihen kassojen lähelle asiakaspalautteeseen kirjoittamaan siitä myyjän nyrpeydestä/käytöksestä, mikähän olis ollut myyjän ilme :P tottakai se olis heti tajunnu mitä siihen asiakaspalautelappuun kirjoitan :D
halpa-halli ei arvosta asiakkaitaan.
10
3008
Vastaukset
- kuvotus..
Mitä voi odottaa "Tsiisus kaming soon"-ketjulta,jossa ei myydä tupakkaa,eikä olutta ja sunnuntaisin ovet pysyy kiinni?
Henkilökohtaisesti kierrän tuollaiset jeesuspuljut mahdollisimman kaukaa. - SuoSielläVeteläTääll
no mene seuraavan kerran testaamaan K- tai S-marketin pullonpalautusautomaatille- lue kuitenkin ensiksi ne laput automaattien vieressä/päällä/yläpuolella.
- EiVarmaOle
Siwasta olen oppinut sen verran, että Lildin pullot kelpaavat vain Lidliin. Olettaisin että sama on kaikissa kaupoissa?
- urpoillaan
Ei hehheh ja hyvää päivää. Se on siis kaupan vika jos teet itse - täysin typerän - virheen? Miten sekaisin oikein olet?
Kerrataan nyt vielä, ettei tarvitse jatkossa heittäytyä marttyyriksi:
Lidlin omat palautuspullot käydät a i n o a s t a a n LIDL -kauppaketjun palautuspisteisiin.
Ja sama toisella tavalla esitettynä, ettei jää mitään epäselvää:
Lidlin omia palautuspulloja ei voi viedä y h t e e n k ä ä n muuhun kauppaan. - juustohöylä555
huoh taliaivo, se on lidlin palautuspullo eikä halpahallin, mitäs tyhmyydelles teet.
toivottavasti osaat edes lukea jatkossa - hymy pyllyyn
voi pyhä typeryys ja armoton yksinkertaisuus.. joo tiiän kyllä myyjän ilmeen kun se nauraa muiden myyjien kanssa katketakseen kahvitauolla tästä hirvittävästä julmuudesta ja epäoikeudenmukaisuudesta kärsineen ääliön palautteesta.
- "asiakas-
-palautteesee kirjoittamaan siitä myyjän nyrpeydestä/käytöksestä"
Kunpa ihmiset antaisivat myös hyvästä palvelusta palautetta.
T: kassatyöntekijä - ElämässäOppinut
Teit itse typerästi, mutta myyjä ei kyllä tollain olisi saanut reagoida. Asiakaspalvelu on osa sen tuotteen hintaa. Joten voit tehdä asiakas-palautteen, mutta edelliiseen kommenttiin: toi on niin totta, ihmisien pitäss mua antaa palautetta kaikesta positiivisesta :/
- en_tunne
palautuspullo- ruokaa ?????
Esimies potki, sinua ja jatkat linjaa -potkit kaupan kassaa !!! - Justnurinperin
Aloitukseen vikahan on lituskassa, kun ei ole liittynyt palpaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768