halpa-halli ei arvosta asiakkaitaan.

jonnaliisac

Kävin halpa-halliin palauttamassa pulloja joista yksi sattui olemaan lidlin palautuspullo, no oletin että se palautuskone huolii sen lidlin pullon koska lidlissäkin huolii myös muiden pullot, mutta eipä huolinutkaan kone ilmoitti että virhe eikä palauttanut sitä pulloa takaisin niinkuin yleensä palautuskoneet ovat palauttaneet jos eivät ole hyväksyneet pulloa.

No eipä elämäni nyt paljoa siitä 0,40e menetyksestä hidastunut, mutta sanoin kuitenkin kassalla sitten myyjälle että kone nielaisi lidlin palautuspullon eikä antanut takaisin ja ilmoitti vain virhettä, no myyjä vähän nyrpeänä siihen että siinähän luki että lidl palautuspullo niin mitä sitä tänne tuot silloin.....

Fiksu myyjä olisi antanut minulle sen 0,40e tai käynyt hakemassa sen pullon, mutta ei vaan tuollaista urputusta tuli takaisin vaikka ihan nätisti vain ilmoitin asiasta ja selitin vielä että lidliin kyllä käy kaikenlaiset pullot.

Kotona sitten tuli mieleen vain että olis pitänyt jäädä siihen kassojen lähelle asiakaspalautteeseen kirjoittamaan siitä myyjän nyrpeydestä/käytöksestä, mikähän olis ollut myyjän ilme :P tottakai se olis heti tajunnu mitä siihen asiakaspalautelappuun kirjoitan :D

10

2668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvotus..

      Mitä voi odottaa "Tsiisus kaming soon"-ketjulta,jossa ei myydä tupakkaa,eikä olutta ja sunnuntaisin ovet pysyy kiinni?

      Henkilökohtaisesti kierrän tuollaiset jeesuspuljut mahdollisimman kaukaa.

    • SuoSielläVeteläTääll

      no mene seuraavan kerran testaamaan K- tai S-marketin pullonpalautusautomaatille- lue kuitenkin ensiksi ne laput automaattien vieressä/päällä/yläpuolella.

    • EiVarmaOle

      Siwasta olen oppinut sen verran, että Lildin pullot kelpaavat vain Lidliin. Olettaisin että sama on kaikissa kaupoissa?

    • urpoillaan

      Ei hehheh ja hyvää päivää. Se on siis kaupan vika jos teet itse - täysin typerän - virheen? Miten sekaisin oikein olet?

      Kerrataan nyt vielä, ettei tarvitse jatkossa heittäytyä marttyyriksi:

      Lidlin omat palautuspullot käydät a i n o a s t a a n LIDL -kauppaketjun palautuspisteisiin.

      Ja sama toisella tavalla esitettynä, ettei jää mitään epäselvää:

      Lidlin omia palautuspulloja ei voi viedä y h t e e n k ä ä n muuhun kauppaan.

    • juustohöylä555

      huoh taliaivo, se on lidlin palautuspullo eikä halpahallin, mitäs tyhmyydelles teet.
      toivottavasti osaat edes lukea jatkossa

    • hymy pyllyyn

      voi pyhä typeryys ja armoton yksinkertaisuus.. joo tiiän kyllä myyjän ilmeen kun se nauraa muiden myyjien kanssa katketakseen kahvitauolla tästä hirvittävästä julmuudesta ja epäoikeudenmukaisuudesta kärsineen ääliön palautteesta.

    • "asiakas-

      -palautteesee kirjoittamaan siitä myyjän nyrpeydestä/käytöksestä"


      Kunpa ihmiset antaisivat myös hyvästä palvelusta palautetta.

      T: kassatyöntekijä

    • ElämässäOppinut

      Teit itse typerästi, mutta myyjä ei kyllä tollain olisi saanut reagoida. Asiakaspalvelu on osa sen tuotteen hintaa. Joten voit tehdä asiakas-palautteen, mutta edelliiseen kommenttiin: toi on niin totta, ihmisien pitäss mua antaa palautetta kaikesta positiivisesta :/

      • en_tunne

        palautuspullo- ruokaa ?????
        Esimies potki, sinua ja jatkat linjaa -potkit kaupan kassaa !!!


      • Justnurinperin

        Aloitukseen vikahan on lituskassa, kun ei ole liittynyt palpaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe