Naisten hömpötykset jotka ottaa päähän?

N i i n ?

Oma suosikkini on magneettien parantava voima.

41

410

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • energy that works

      Myös joku ihminen voi vetää puoleensa magneetin tavoin. Miksi sen rakkaan lähellä tuntuukin niin hyvältä? Kyse on kai silloin jostain sielujen kemiasta.

    • Voisin vallan mainiosta liittyä Skeptis ry:hyn. Sukupuoleen katsomatta huvittaa kaikenlaiset jumalat, voimakentät, astraalitasot, feng-shuit, tarot, lisäravinteet (ilman lääkärin määräystä) ja kaikenlainen muu humpuuki.

      • x-täti

        kantsis aina tsiigaa horoskoppia ennen huuhaan ostoo


    • cc

      Se ärsyttää, jos mennään tyttöporukalla syömään, niin puolet hannailee ja ottaa "ihan vaan broitskusalaattia ja jäävettä". Yök.

      • kiva kaveri?

        Joo, pitäis ehdottomasti syödä sun mieleistä ruokaa vaikka hampaat irvessä...


      • Harvinaisen totta myös työporukan kanssa. Puolet ainakin on "pitää lähteä yheksän bussilla kun Sampo-Juhanin matikankirja on vielä päällystämättä." Ihan kivoja ihmisiä mutta ei niistä juhlijoiksi ole. Pikkujoulustakin mies/vaimo hakee kymmeneen mennessä. Oikein hyvä sekin, mutta olisivat höpöttämättä että sitten xxxx:ssä juhlitaan kunnolla.


      • Joo. Naiset, tai miksei miehetkin jotka alati ja kokoajan miettii jotain kiloja ja kaloreita, on rasittavia. Kun mennään ravintolaan syömään, niin sit mennään _syömään_. Muiltakin menee ilo syömisestä, jos yksi nyppii jotain salaatinlehteä.Ihmeellistä puoliteholla elämistä koko elämä. No onneksi ei ole sellaisia kavereita :)


      • cc
        kiva kaveri? kirjoitti:

        Joo, pitäis ehdottomasti syödä sun mieleistä ruokaa vaikka hampaat irvessä...

        Ei tarvitse trolliseni tilata mitä minä haluan, mutta ei myöskään pidä tilata "ihan vaan". Mikä "ihan vaan" se on? Tarkoittaa, että mieli tekisi sisäfilettä ja valkosipuliperunoita ja punkkua.


    • //Mies//

      (poika)miesten asuntojen sisustusvinkit..

    • En tiedäkään tuommosista. Mut..

      Jos yrittäis yhen kommentin heittää, vaikka palsta pätkii. Varoitus, nyt tulee pitkä lista (ja annan itsestä ärsyttävän kuvan, anteeks taas ) Ei tarkoita sitä, etten muilla ihmisillä sietäisi näitä harrastuksia tai asioita, itseä vaan ei nappaa:
      Tupperware-kutsut, kynttiläkutsut ym. naisten kutsut (kaksi-kolme naista on tosi jees, mutta en jaksa isoja laumoja jossa pölistään jonnin joutavia), horoskoopit, feng shui, Tarot-kortit, astraalitasot ym. aurat, maksulliset selvännäkijät, kimallus ja glitter, tekokynnet, -tukka, -rinnat, -ripset,-huulet, naamankiristykset, oranssi rusketus, tuoksukynttilät, vaaleanpunainen,hammaskorut, pehmomaskotit yli 20-vuotiailla, kultakorut ym. runsas kultakoristelu mm. sisustuksessa, useimmat kristallikruunut, Regina-tyyppiset romanttiset aurinkolasku ym.-kuvat, ylenpalttinen röyhelö-, pitsi- ja kukkakuviointi, romanttinen”kirjallisuus” (kaikkein ällö-romanttisin) , kuninkaalliset, Facebook-tökkäily ja -lahjojen anto ja saaminen, puutarhakoristukset tontuista sammakoihin , ooppera, Salatut elämät, aerobik, zumba, discot/yökerhot, disco-musiikki (ei nyt ihan kaikki), -tanssi, laskettelu, kylpylät, ”hemmotteluhoidot”, meikkikutsut ja -esittelyt , poikakalenterit, vitsi-paidat, vitsikalsarit jne. tonttu- tms. kuvioiset jouluverhot, -pöytäliinat ym. laihdutuskuurit, laihdutuslääkkeet, laihdutusruuat, light-tuotteet. posliinihahmot, burberryhuivit, huvikseen shoppailu, alennusmyynnit, hullut päivät, keinotekoiset tuoksut esim. siivousaineissa, huonetuoksut, monet hajuvedet, myös miehillä, ym. (en ole allerginen niille silti) ja muutama muu asia..Huh, kyl helpotti avautua :P
      Kuten sanottua ei häiritse muilla nämä, olen joskus seurustellut esim. horoskooppeihin uskovan miehen kanssa jne. ja en edes kiinnitä huomiota jos esim. kaverit tykkää. Itse vaan en.
      En taida olla kovin feminiininen ihminen..

      • Kari Katyyri

        Nope, olet kyllä äärimmisen feminiininen - ehkäpä olet vain Vallila-Käpylä -akselin (entisen) Taikin freelance-valokuvaajanaisten "au naturel"- maun omaava, eli nautit luonnonmukaisuudesta ja aikaisempien sukupolvien (joita itse et kokenut) nostalgiasta - et maininnut listassasi sanoja "Retro" ja "Marimekko-kuosit" ja " ekologisuus" vaikka ovat samaa sarjaa ylläolevien kanssa oikeasti näin kulutus-muoti-näkökulmasta ;)

        No joo, karrikoidusti, mutta sinepäin... hyvällä tarkoittaen, siis...

        Jotkut tykkää ekohipeistä, toiset glitterbeibeistä, naisellista hömpötystä kumpikin leiri täynnä!


      • yybee off..
        Kari Katyyri kirjoitti:

        Nope, olet kyllä äärimmisen feminiininen - ehkäpä olet vain Vallila-Käpylä -akselin (entisen) Taikin freelance-valokuvaajanaisten "au naturel"- maun omaava, eli nautit luonnonmukaisuudesta ja aikaisempien sukupolvien (joita itse et kokenut) nostalgiasta - et maininnut listassasi sanoja "Retro" ja "Marimekko-kuosit" ja " ekologisuus" vaikka ovat samaa sarjaa ylläolevien kanssa oikeasti näin kulutus-muoti-näkökulmasta ;)

        No joo, karrikoidusti, mutta sinepäin... hyvällä tarkoittaen, siis...

        Jotkut tykkää ekohipeistä, toiset glitterbeibeistä, naisellista hömpötystä kumpikin leiri täynnä!

        En ole myöskään retro- ja marimekko-kuosien fani, mutta ekologisuus.. no sitä en voi kieltää. Miten se mussa sitten näkyy, ei ulkoisesti, mutta teoissa joo. Mutta sen ekologisuuden olen oppinut mieheltä kylläkin..


      • Voisin lainata sun listaa muutamalla poistolla. Siis nyppäisin muutaman itselle sopivan pois, muuten aika pitkälle samaa linjaa.

        Ne nyppäsyt pois olis, disco-musiikki ja tanssi, tuoksukynttilät (glögin tuoksu on in), kylpylä on ihan jees ja hierontahemmottelu, tontut jouluverhoissa on ihan kivoja ns. perinneverhot, hajuvedet nekin menee ja puutarhakoristeet ne siilit ja etanat on söpöjä. :)

        Muutenhan toi kuulostaa aika hyvälle listalle. Jaa no huonetuoksu kissataloudessa vessassa on joskus kans aika kiva. Ja juu mä en kans tykkää marimekosta ollenskaan.


      • voopotin kirjoitti:

        Voisin lainata sun listaa muutamalla poistolla. Siis nyppäisin muutaman itselle sopivan pois, muuten aika pitkälle samaa linjaa.

        Ne nyppäsyt pois olis, disco-musiikki ja tanssi, tuoksukynttilät (glögin tuoksu on in), kylpylä on ihan jees ja hierontahemmottelu, tontut jouluverhoissa on ihan kivoja ns. perinneverhot, hajuvedet nekin menee ja puutarhakoristeet ne siilit ja etanat on söpöjä. :)

        Muutenhan toi kuulostaa aika hyvälle listalle. Jaa no huonetuoksu kissataloudessa vessassa on joskus kans aika kiva. Ja juu mä en kans tykkää marimekosta ollenskaan.

        Lisäisin vielä, että ite tykkään mielummin tontuista verhoissa, kun ikkunaruudussa. :)

        Pahvitontut ikkunoissa ei nappase.


      • femme brulee

        Eniten naisissa ärsyttää ne naiset jotka tekee yleistyksiä, jotka eivät pohjaudu faktoihin - sama ärsyttää miehissäkin. Samoin muu logiikan puute ajattelussa ärsyttää.

        Tuota listaa imitoidakseni: "En pidä kivistä, lampaista, ruskeasta, flanellikankaasta, joten enpä taida olla kauhean feminiininen."


      • voopotin kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että ite tykkään mielummin tontuista verhoissa, kun ikkunaruudussa. :)

        Pahvitontut ikkunoissa ei nappase.

        Mä taas pidän _verhoissa_ kyl enemmän vaikka Marimekosta, kuin tontuista tms. Ajattelin tolla Marimekolla enemmän vaatteita tms. Kunhan nyt ei unikkoa ole vaan esim.
        http://www.avaroom.fi/images/23061020.jpg
        Tosin ei mulla Marimekkoa ole ollut verhoina koskaan itellä, mitä nyt ex:älle ostin joskus yhtä pienikuosista, kun sillä oli opiskelukämpässään aika kauheat verhot. Kyl se kelpuutti ne :)


      • femme brulee kirjoitti:

        Eniten naisissa ärsyttää ne naiset jotka tekee yleistyksiä, jotka eivät pohjaudu faktoihin - sama ärsyttää miehissäkin. Samoin muu logiikan puute ajattelussa ärsyttää.

        Tuota listaa imitoidakseni: "En pidä kivistä, lampaista, ruskeasta, flanellikankaasta, joten enpä taida olla kauhean feminiininen."

        Täysin provokatiivisesti sen kirjoitinkin, kuten vistin alussa jo "mainostan". Joskus on hauska tehdä täällä anonyyminä hassuja listoja, voi purkaa patoutumia :p


      • Kari Katyyri kirjoitti:

        Nope, olet kyllä äärimmisen feminiininen - ehkäpä olet vain Vallila-Käpylä -akselin (entisen) Taikin freelance-valokuvaajanaisten "au naturel"- maun omaava, eli nautit luonnonmukaisuudesta ja aikaisempien sukupolvien (joita itse et kokenut) nostalgiasta - et maininnut listassasi sanoja "Retro" ja "Marimekko-kuosit" ja " ekologisuus" vaikka ovat samaa sarjaa ylläolevien kanssa oikeasti näin kulutus-muoti-näkökulmasta ;)

        No joo, karrikoidusti, mutta sinepäin... hyvällä tarkoittaen, siis...

        Jotkut tykkää ekohipeistä, toiset glitterbeibeistä, naisellista hömpötystä kumpikin leiri täynnä!

        Mä taida olla noihin Taikin (tai Turun taideakatemian, LMI:n jne) freelance-valokuvajanaisiin verrattuna kuitenkin liian glitter, piti vielä lisäämäni :D Uskallan sanoa, kun sen verran heitä tunnen.. Ja korjaan, ei Käpylän, vaan Kumpulan ;P

        No en mä naisellisuudesta oikeasti ole huolissani. Kannata niin tosissaan ottaa näitä mun pölinöitä ;)


      • yybee off
        voopotin kirjoitti:

        Voisin lainata sun listaa muutamalla poistolla. Siis nyppäisin muutaman itselle sopivan pois, muuten aika pitkälle samaa linjaa.

        Ne nyppäsyt pois olis, disco-musiikki ja tanssi, tuoksukynttilät (glögin tuoksu on in), kylpylä on ihan jees ja hierontahemmottelu, tontut jouluverhoissa on ihan kivoja ns. perinneverhot, hajuvedet nekin menee ja puutarhakoristeet ne siilit ja etanat on söpöjä. :)

        Muutenhan toi kuulostaa aika hyvälle listalle. Jaa no huonetuoksu kissataloudessa vessassa on joskus kans aika kiva. Ja juu mä en kans tykkää marimekosta ollenskaan.

        Ai niin, ja täsmennetään vielä :D

        Tykkään kyllä hajuvesistä, mutta olen nirso niiden suhteen. Ehkä partavesistäkin..

        Ja tunnustetaan: on mulla yks tuoksukynttiläkin, sellainen raikkaan tuoksuinen, jonka laitan ennen vieraiden tuloa. Ja käytän laventelinlehtipussukoita liinavaatekaapissa :D


      • niin?
        voopotin kirjoitti:

        Voisin lainata sun listaa muutamalla poistolla. Siis nyppäisin muutaman itselle sopivan pois, muuten aika pitkälle samaa linjaa.

        Ne nyppäsyt pois olis, disco-musiikki ja tanssi, tuoksukynttilät (glögin tuoksu on in), kylpylä on ihan jees ja hierontahemmottelu, tontut jouluverhoissa on ihan kivoja ns. perinneverhot, hajuvedet nekin menee ja puutarhakoristeet ne siilit ja etanat on söpöjä. :)

        Muutenhan toi kuulostaa aika hyvälle listalle. Jaa no huonetuoksu kissataloudessa vessassa on joskus kans aika kiva. Ja juu mä en kans tykkää marimekosta ollenskaan.

        Mitä vittua? Nythän sinä juuri luettelit puolet niistä asioista, joista yb mainitsi, ettei pidä. "Muuten kuulostaa aika hyvälle listalle"? Just. Pitääkö sitä mielistellä silti, vaikka on ihan eri linjoilla?


    • Naiset on ihanii :3

      • No kyllä noi magneetit on silti ärsyttäviä ja moni moni muu juttu... Mutta naiset on ihanii.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No kyllä noi magneetit on silti ärsyttäviä ja moni moni muu juttu... Mutta naiset on ihanii.


      • * * * * *

    • Ehkä se on toi mulla ei oo mtn päällepantavaa. Senkin jälkeen kun miehen ymmärryksen rajat on ylitetty moneen kertaan, se ihmetytti. Lopetin kyllä nopeasti ihmettelyn ja opin sanomaan, että lähde ihmeessä shoppailemaan jotain kivaa (entuumukaan entuumukaan).

      • loistavaa, olet oppinut just sen oleellisen tossa kohtaa. :)


    • Ei noi asiat välttis päähän ota ollenkaan, ehkä vaan pitää turhana montaa asiaa. Eikä itsellä ole haluja ja kiinnostusta samanmoisiin juttuihin, kuten Ybiksen listassa esimerkiksi oli tosi paljon just niitä juttuja, mitkä ei itseä kans jaksa kiinnostaa ollenkaan.

      Josku tulin kokeilleeksi tekotukkaa ja tekokynsiäkin. Meikkaamista enemmän ja pitää sanoo, että ainoo mistä pidin oli pitkät hiukset. Mutta tieto siitä ettei nekään on aidot ja omat tympäs. Nytpä tiiän ettei sekään sovi itelle. Samoin kun nuorempana tuli oltua muotikataloogien uhri kans ja tosi tarkkaan räknättyä omat vaatteensa ja tyylinsä. Ei enää nykyään vois vähempää kiinnostaa noudattaa jotain tiettyä linjaa. Mä ostan jonkun vaatekappaleen joka on kiva, mutta en mieti onko se muodikas ja tyylikäs muiden silmissä. Kunhan itelle kelpaa. Ennen mietin muiden silmiä enemmän. :)

    • Eniten!

      Ärsyttää horoskooppien ja/tai astrologian kyylääminen.

      • huuhaa terapeutit

        Homeopatian todistamisesta Amerikan Skpesis maksaa miljoonan Iiro Seppänenkin 10 000 ei ole lunastettu vieläkään

        reiki parantaa universaalisella ki-voimalla huuhaaksi todistamisesta saatu jo tohtorin hattu

        ja onha noita noitahoitoja BUAHAHAHHAAAAAA


      • ...
        huuhaa terapeutit kirjoitti:

        Homeopatian todistamisesta Amerikan Skpesis maksaa miljoonan Iiro Seppänenkin 10 000 ei ole lunastettu vieläkään

        reiki parantaa universaalisella ki-voimalla huuhaaksi todistamisesta saatu jo tohtorin hattu

        ja onha noita noitahoitoja BUAHAHAHHAAAAAA

        Joo, tyhmyys ärsyttä. Vaikka voidaan todistaa kyseen olevan vain lumevaikutuksesta, niin silti vannotaan jonkun hölmöyden nimeen. magneetti kuulemma joko parantaa verenkiertoa, tai kehon energia virtoja tai saa aikaan kemiallisia reaktioita tms. ja jokainen väite vaikutuksista kehoon, todettu hevonpaskaksi, vaan yritäs selittää sitä naisen logiikalle.


    • Nasdaq

      Tämä on mielestäni hömpötyksien hömpötys.


      (Joen rantapenkereellä, juuri siinä kauneimmassa mutkassa kukkivan poppelin alla, istui nainen mekko päällään silkkiliinalla koristeltu olkihattu päässään ja piteleli kynää huulillaan. Jokin oli keskeyttänyt hänen lyriikkansa kristallisoitumisen, ja nyt hän etsi katseellaan häiriön lähdettä kirjoittaakseen siitä epäakateemisen runon, jossa tulisi olemaan paljon kirosanoja.)


      (miehistä röhönaurua).

    • näin on!

      Nainen tai naisellinen mies, joka yrittää miellyttää olemalla muka samaa mieltä aina kaikesta . Naisten miellyttämishalu menee usein yli.

      • ?

        Viittaat voopottimeen ja Kyöstix:ään?


    • en tajua

      Suosikki ottaa päähän...

      • ?

        Viittaat voopottimeen?


      • en tajua
        ? kirjoitti:

        Viittaat voopottimeen?

        Sitäkö aloittaja tarkoitti?


    • kaulamagneetti-

      Isäni laittoi minulle kaulamagneetin 80-luvun alussa, ollessani lapsi. Hän oli sentään mies. Vai muka vain naisten juttuja. :)
      Lisäksi käytettiin jotain punaisia laseja ja otettiin valohoitoja.

      • Jotkut miehet on ihan ämmiä.


    • hjhgjghjg

      Kaikki naistenlehtien hömpötykset, jotka hankaloittavat lopulta miehen ja lasten elämää.

      Kun nainen lukee Cosmoa on se kuin antaisi sokeria ylivilkkaalle lapselle.

    • Faunhof.

      Kyllä magneetti on minunkin suosikki.

      Edelleen kuljen magneetti pikkareissa, ja hyvin tuo toimii:-)

      • saastainen koira

        oli armaani 1v KOIRA, ellen rakasta sitä piskiä on kadottava!
        Piski taas rakasti minua liiankin tulsesti märillä suudelmillaan
        jotka haisivat toisten koirien kakalta, joita se söi ja meillä oli jatkuvasti poskionteltulehdus. Piski aamulla varsinkin nuoli armaani naaman.
        Kun menin kylään piski jo kaukaa tunnisti autoni äänen ja aloitti
        räksytyksensä ja pääsi pissat hissin ovella innostuksesta kun pääsee taas lenkille syömään kakkoja.
        Loru loppui yllättessäni piskin nuolemassa armaani pimppiä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe