Miten te löydätte?

pariton/

Miten te löydätte treffipalstalta sopivia tyyppejä treffeille kun joku kertoo käyneensä jopa 50 treffit?

Itse kun laitanSuomi 24 trefeille tarkennetun haun koko Suomenmaasta (ikä, pituus, ei tupakoi, ei ole absolutisti) - ei mielestäni mitään ihme kriteerejä, saan koko suomesta 15 hakuuni sopivaa miestä ja kun luen sitten heidän profiilejaan, en sovi itse mihinkään kun 55-vuotiaalla miehelläkin on yläikärajana naiselle 45 vuotta ja minä olen 52 mutta yli 60 vuotiasta en itsekään oiken halua kumppaniksi.

Kun laitan vain oman alueeni hakuun n. 100 km säteellä, saan 8 miestä joiden vaatimuksiin en tietenkään sovi eli tulos on ei yhtäkään sopivaa treffikaveria.

11

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 vuotta eikä suotta

Näinhän se menee ja jos profiili on lupaava ja kipaiset pikaiset tällit, huomaat ettei häiskä ole yhtään sellainen kuin kertoi, siis jos edes vaivaitui/ uskalsi paikalle ilman vaikerrusta.

Ongelma monasti oli kuvan saaminen, tuostakin sai peistä vääntää. Vaikka mitä väittäisi niin kyllä ulkonäöllä on merkitystä.

Petyin suomalaisiin treffipalstoihin sekä ihmisiin ja siirryin ulkomaisiin palveluihin mistä sitten vaimon löysinkin ja harvinaisen nopeasti.

• looking for love

Mihin ulkomaiseen palveluun liityit? Olisi mukavaa laajentaa hakua ulkomaille. Kumppani voisi olla Euroopasta tai P-Amerikasta.

• Sinet vuan

kelevannu täkäläisille ja jouvvuit tyytyyn ulokomuolaiseen, mut piäasia notta kaverin löyvvit.

• kellyn grace
        Sinet vuan kirjoitti:

kelevannu täkäläisille ja jouvvuit tyytyyn ulokomuolaiseen, mut piäasia notta kaverin löyvvit.

Mitä vikaa ulkomaalaisessa mielestäsi on? Minusta he ovat ihania.

• 3 vuotta eikä suotta
        looking for love kirjoitti:

Mihin ulkomaiseen palveluun liityit? Olisi mukavaa laajentaa hakua ulkomaille. Kumppani voisi olla Euroopasta tai P-Amerikasta.

Eksyin aasian suuntaan:

http://www.dateinasia.com/Search.aspx

Ja on ilmainen.

Amerikan manteretta tuli myös selailtua mutta sivustoja en muista, lähinnä etelä amerikkaa.

Match.com saattaa toimia, tosin ei kohdallani ja on maksullinen mutta toimii laajalla alueella.Etsi ja selaa, kyllä niitä sivustoja löytyy.

• herttinen

Monet valittavat tuota, että miehet hakevat paljon itseään nuorempaa seuraa. Kun itse selaan miesten profiileja, en huomaa tuota niin selvästi. Mielestäni miehet hakevat toisaalta nuortakin mutta sitten yläikäraja on ehkä muutama vuosi omasta iästä ylöspäin. Näin ainakin niillä miehillä, jotka ovat ottaneet minuun yhteyttä.

• pariton/

Juu, ei kaikilla ole mutta se yksi ja ainoa, joka muuten natsasi profiilinsakin perusteella (oli samanlaisia ajatuksia ja harrastuksia) ja johon olisin voinut ottaa yhteyttä, tilttasi sitten siihen, että hänellä yläikäraja naiselle oli 45.

Yhden "haarukkaan" osuneen miehen profiili oli ihan tyhjä - ei mitään vapaasti kirjoitettua osuutta - ei sellainen tietenkään vie ajatuksia mihinkään eikä jaksa kiinnostaa.

• kuvoa

Itse olen 31v. ja olen rajannut ikähaarukkaa 45v. asti. Silti yli 60 vuotiaat viestittelevät kohtuullisen usein. Että ilmeisesti ikähaarukkaa ei tarvitse edes viitearvona noteerata.

Mieli tekisi vastata että olet vanhempi kuin isäni, mutta toisaalta en tahdo näiltä kuudenkympin ja kuoleman väliltä olevilta toista viestiä, joten pakko ne on blokata heti.

• En löydäkään. Olen vuoden aikana käynyt yksillä oikeilla treffeillä.

• Olen elämäni aikana käynyt vain yhden naisen kanssa oikeilla treffeillä.

• ouhannou

Enpä halua masentaa, mutta hyvin harvat löytää netistä kumppanin ja
      katsoin itseni ei joukkoon. Poistin profiilin, enkä kyyneltäkään pirauttanut.

Vaikka kävin treffeillä ja muutaman kannssa tapailtiin useammankin
      kerran, niin sitten jommankumman puolelta vaan tyssäs.

Ei ottanut tuulta siipien alle mulle, sillä kun ajattelee sitä husaamista.
      Ensin kirjoittelua, sitten jaarittelua mahdollisesta tapaamisesta ja kaiken
      kruunaa turhat kahvittelut. No onko mitään pitkäpiimäisenpää touhua,
      kuin tämä. Puhutaan nettiaikakauden helppoudesta ja kissanvillat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18