ja tuntea oloni leppoisaksi ihmisten parissa......
Minulla on oikeus olla ympäristössä....jossa ei solvata...
Minä saan olla rento...leikkisä...kevytmielinenkin...
Minulla on oikeus antaa anteeksi sekä muille että itselleni...
Ennen kaikkea minulla on oikeus rakastaa itseäni ilman ehtoja....
hyvää sunnuntai ehtoota...
Minulla on oikeus ...ystävystyä
12
203
Vastaukset
- yy-kaa-koo
Sinulla on myös oikeus viljellä mielin määrin kolmea pistettä, mitä oikeutta käytätkin kiitettävästi.
- annikoo..
Niin... minulla on oikeus olla oma itseni...niinkuin sinullakin
- opettele
laskemaan ennenkun sanot jotain pisteistä!
- *minä*
Uskottelet itsellesi asioita, joita et edes aio toteuttaa. On oltava myös muualla, kuin palstalla, jos aikoo todella ystävystyä IHMISTEN todellisesti. Ei palstaystävät korvaa liveystäviä.
- annikoo..
Siivosin eilen laatikostoa ...sieltä sattui käsiini ja silmiini mielenkiintoisia tekstejä.....Minulla on oikeus....käsitti 50 erillistä väittämää...erään psykologin tekemiä kymmenen vuoden takaa....
Kokeilin onko täällä ketää.....no olihan täällä... - ....................
pistepirkko näillä mennään
Jokaisella on oikeus elää ja olla ja ilmaista itseään. Se että maailmassa on paljon negatiivisyyttä, on kestettävä, ohitettava kiukkuilevat nuoret ja aikuiset näillä palstoilla. Kenenkään ei ole pakko pysähtyä pitemmäksi aikaa negatiivisessä ympäristössä.
Täytyy vain muistaa että itse ei lankea ainaiseen negatiivisen ilmaisuun muista ihmisistä, tai kirjoittajista.
Jokainen kirjoittaa oman kykynsä mukaan, jokainen ilmaisee itseään psyykkisen, henkisen tasonsa mukaisesti. Meitä ihmisiä kun on niin tavattoman monenlaista maantien tallaajaa.
Sopu antaa tilaa kaikille.- sivusta seuraava
seijaah kirjoitti:
Jokaisella on oikeus elää ja olla ja ilmaista itseään. Se että maailmassa on paljon negatiivisyyttä, on kestettävä, ohitettava kiukkuilevat nuoret ja aikuiset näillä palstoilla. Kenenkään ei ole pakko pysähtyä pitemmäksi aikaa negatiivisessä ympäristössä.
Täytyy vain muistaa että itse ei lankea ainaiseen negatiivisen ilmaisuun muista ihmisistä, tai kirjoittajista.
Jokainen kirjoittaa oman kykynsä mukaan, jokainen ilmaisee itseään psyykkisen, henkisen tasonsa mukaisesti. Meitä ihmisiä kun on niin tavattoman monenlaista maantien tallaajaa.
Sopu antaa tilaa kaikille.Negatiivisyys?
Onko se sitä kun syksy masentaa?
- basaschka
hihnavaara kemijoen haarassa. talo on vielä pystyssä. sanottavasti oman tiensä kulkija..
hyvää viikonloppua siulle :-)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683