missä mättää?

tänään yks mies kysyi multa ihmeissään miks mulla ei ole miestä tai miehiä. No en hänelle deiteistäni puhunut, et oma vika jos hän luulee että sammaloidun totaalisesti. Mutta hän argumentoi näin: sähän olet seksy, söpö, sul on ihanat tissit ja sä oot mukava. Missä mättää ettei sul oo miestä? Kuka tahansa mies on myyty sun tisseistäs. Jep, hieman nauratti.
Selitykseksi ei kelvannut ett' en juurikaan käy baareissa, joten tapaan miehiä hyvin vähän. Eikä se, että ei kiinnosta pokata ketään känniläistä baarista. Eikä se että haluaisin miehen olevan fiksu eikä vaan silmät kiiluen kuolaavan mun tissejäni, jotta olisin kiinnostunut.

No kertokaas nyt loistavalla logiikallanne missä mättää? jotta osaisin kysyjälle vastata.

23

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili.

      Mikä olikaan se kysymyksesi?

      Hähä! :D

      • Älä sinä nyt tuu tähän sähläämää. Joo vastaan, että kuut eivät nyt vaan ole sun kannalta kohillaan.


    • ~cis~

      Kysyikö se selvin päin vai hönössä?

      Multa ei nimittäin kukaan oo juuri uskaltanut kysellä, paitsi exäni veli, tarpeeksi tukevissa pohjissa.

      • hönössä


      • ~cis~
        glittergirl kirjoitti:

        hönössä

        Kas kas, miten arvasin :)


    • Tää kaveri joka arkumentoi sinulle, niin oliko hän mielestäsi fiksu? Kaikilla fiksuilla miehillä silmät kiiluu, jos et ole sattunut huomaamaan.

      • ero onkin siinä et toimiiko miehellä siin vaiheessa järki vai valuuko vaan kuola kun silmät kiiluu


    • Itselläni kiiluu ensin silmät ja jos käy hyvä tsägä, niin kyllä se kuolakin sieltä tulee. Järkevä voi olla silloin kun on yksin ja vaikka kalassa.

      • Niin siis miksi tuhlata sitä järkeä naisiin,,,,ihan vaan selvyyden vuoksi.


    • määmy

      Ja sit ku sä hiffaat kivan kundin, voit joutuu selittää miks juuri hän.

    • zisel

      "sähän olet seksy, söpö, sul on ihanat tissit ja sä oot mukava. Missä mättää ettei sul oo miestä? Kuka tahansa mies on myyty sun tisseistäs."

      • zisel

        Tai oletkin tainnut jo ehtiä..? :D


      • zisel kirjoitti:

        Tai oletkin tainnut jo ehtiä..? :D

        Aina kun mä oon törmännyt naisiin joilla on ns. hyvät bosat, niin olen oppinut skarppaamaan koska olen pistänyt merkille sen, että hyvät bosat ei dikka juippeja jotka ovat marinoineet itsesä varsinkaan bissellä....tietysti voi aina valehdella että on lätkäpelaaja.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Aina kun mä oon törmännyt naisiin joilla on ns. hyvät bosat, niin olen oppinut skarppaamaan koska olen pistänyt merkille sen, että hyvät bosat ei dikka juippeja jotka ovat marinoineet itsesä varsinkaan bissellä....tietysti voi aina valehdella että on lätkäpelaaja.

        Kalja haisee pahalle! Mutta sitten jos mies ei juo kaljaa niin se on homo, että niin tai näin niin aina jää ilman. Muista tää tosiasia jolla voit lohduttaa ittees jos joskus jäät ilman naisseuraa :)


      • zisel kirjoitti:

        Kalja haisee pahalle! Mutta sitten jos mies ei juo kaljaa niin se on homo, että niin tai näin niin aina jää ilman. Muista tää tosiasia jolla voit lohduttaa ittees jos joskus jäät ilman naisseuraa :)

        Koskaan en oo lähtenyt selvinpäin kenenkään mukaan, en edes homojen. Mutta eipä niitä selviä päiviä juuri tuu vietettyä.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Koskaan en oo lähtenyt selvinpäin kenenkään mukaan, en edes homojen. Mutta eipä niitä selviä päiviä juuri tuu vietettyä.

        "en edes homojen"


      • zisel

        Kävin tuolla parkkipaikalla, vähän venähti käynti. Olen paikalla taas, tiedoksi.


      • zisel

        Eikun joo, mä voisin tulla. Muuten mä joudun olee taas yksin. Tai olin mä viimejouluna hotellissa kaikki joulunpyhät yhellä porukalla. 700e pelkkä hotelli ilman että siinä on ruuat laskettu. Ei ne sinne tule kun en kerro kellekkään mihin olen menossa ja pistän puhelimen pois päältä.


    • Vastaa samanlaisella tyhjällä katseella mikä miehelläkin on. Se riittää.

    • on se hyvä että porukalla riitti huumorintaju tähän juttuun :)

    • Jos olisin nuori ja sanoisin noin, olisi taka-ajatukseni "Jos vaikka säälistä antaisi". Eräänlaiselta iskurepliikiltä siis vaikuttaa. Joskus ala-arvoinen toteamus toisesta toimii ja tulee suhde.

    • No ite sanoisin tuossa kohdassa, ettei vaan oo osunut kohdalle miestä joka saisi pysähtymään. :)

      • Vierivä kivihän ei sammaloidu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe