Aivot kehittyivätkin jo aikaisemmin
10
87
Vastaukset
Linkkisi ei tunnu toimivan. Ajattelin itsekkin tehdä tästä avauksen, mutta aika ei nyt riitä. Tässä pari linkkiä:
http://www.nature.com/news/picking-an-ancient-brain-1.11559
http://phys.org/news/2012-10-complex-brains-evolved-earlier-previously.html- tuuååas ...
Puhuit muunneltua totuutta tuolla toisaalla!
http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/9571288/Sleeping-pills-taken-by-millions-linked-to-dementia-research.html
Ja>> What Happens When You Die - New scientific theory says death isn't the end - RobertLanza.com
Tiede on kreationistin paras kaveri.
- Sepä Se
Jaahas jaahas, jälleen tiede lisäsi tietoamme luomisesta. Mielenciintoista.
- apuuuuuva
kekek-kekek kirjoitti:
Sanottinko siinä jutussa että se olettamasi luominen tapahtui 5000 v. sitten?
Ei ilmeisesti; mutta ymmärrät varmaan paremmin...
http://ecowatch.org/2012/genetically-engineered-salmon/ - Cepä Ce
kekek-kekek kirjoitti:
Sanottinko siinä jutussa että se olettamasi luominen tapahtui 5000 v. sitten?
"Sanottinko siinä jutussa että se olettamasi luominen tapahtui 5000 v. sitten? "
? - Sepä Se
kekek-kekek kirjoitti:
Sanottinko siinä jutussa että se olettamasi luominen tapahtui 5000 v. sitten?
Tiedemiehet tarjosivat meille ainutlaatuisen tilaisuuden tarkastella sitä millaisia rakenneratkaisuja kaikkivaltias Jumalamme on käyttänyt tämänkin triobiitin kohdalla, ja sinä halusit yrittää pilata tämän tieteellisen haviannon omilla mukatieteellisillä evoluutiojulistuksillasi. Ei sulla hyvin mee!
Sepä Se kirjoitti:
Tiedemiehet tarjosivat meille ainutlaatuisen tilaisuuden tarkastella sitä millaisia rakenneratkaisuja kaikkivaltias Jumalamme on käyttänyt tämänkin triobiitin kohdalla, ja sinä halusit yrittää pilata tämän tieteellisen haviannon omilla mukatieteellisillä evoluutiojulistuksillasi. Ei sulla hyvin mee!
Ei ole kauan siitä kun hihkuit Maan olevan 5000 v. vanha, ja nyt sinulle kelpaa 520 milj. vanha trilobiitti todisteeksi "jostakin" :-D
- huhhuh....
kekek-kekek kirjoitti:
Ei ole kauan siitä kun hihkuit Maan olevan 5000 v. vanha, ja nyt sinulle kelpaa 520 milj. vanha trilobiitti todisteeksi "jostakin" :-D
Miksi vedät adventistien ja jehovantodistajien nuorimaajutut tähän, Eihän heidän oppejaan pidetä edes kristinuskonakaan!(Ei mormonismiakaan)
Eihän heidän opeissaan mikään asia ole kohdallaan.
- sepä se, sanoin hv
Huppista. Painoin näköjään Backspacea väärässä kohtaa ja linkin lopusta poistui maaginen lyhenne htm. Tässä oikein:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/10/121010131436.htm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654