Täällä palvelu ja laatu kohtaavat. Laareissa olevia ruokia ei pystynyt tunnistamaan millään. Henkilökunta puhui kuuluvasti paskaa kaverista joka tuli katselemaan näitä laareja ja lähti pois. Itselläni alkoi vatsatauti 8 tunnin kuluttua tästä lounaskokemuksesta. Ripulointia on jatkunut jo 2 päivää. Salmonellaa epäillään.
Madventuresin jätkätkään ei hannaa mennä tänne.
Kuumapannu lounasravintola Espoossa
5
1137
Vastaukset 5
- HENKILÖKUNTA
HYVÄ LOUNASTAJA!
KYSEISELLÄ VIIKOLLA EI ASIAKKAILTAMME OLE TULLUT PALAUTETTA VATSATAUDISTA. ET MYÖSKÄÄN SINÄ OLE OLLUT MEIHIN YHTEYDESSÄ.
TAHTOISIN MUISTUTTAA SINUA ETTÄ MYÖS SINUN VASTUULLASI ON ILMOITTAA RAVINTOLOITSIJALLE SALMONELLAEPÄILYSTÄ. MITÄ ASIAKKAIDEN HAUKKUMISEEN TULEE....TÄÄLLÄ ASIAKKAAT KETTUILEVAT MEILLE JA ME HEILLE. RENTO MEININKI...JOILLEKKIN EHKÄ LIIANKIN.OLEMME PAHOILLAMME JOS OLEMME SINUA LOUKANNEET.
TERVEISIN. HENKILÖKUNTA - Espoonlounas
Todella hyvä lounaspaikka. Sanoisin, että yksi espoon parhaista lounasravintoloista.
- Lexhammer
Erittäin hyvää ja maukasta ruokaa, suosittelen :-)
- menetettyarvo
No joo onpa ihmeellistä - ensin omistaja huutaa (isot kirjaimet) haukkuen asiakkaansa ja sitten muutama työntekijä komppaa suosittelemalla paikkaa.
Jättäisin kyseisen ravintelin väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493