Pitikös tänään perjantaina olla Pöykkölän uuden paikalliskapakin avajaiset?
Onkos ketään sinne menossa?
'Pöykkölän pisteen' avajaiset tänään?
11
1085
Vastaukset
- Sieltä päin
Olispa se hyvä, kun Pöykköläänkin saatais toimiva paikka, josta saa hyvää pitsaa ja kebabia. Ei tarttis aina kaupunkiin asti mennä tai kaupungista asti tuotattaa....hiilijalanjälki pienenee. Voi vaikka nyt soittaa tilauksen ja nopsasti hakaista polkupyörällä tai kävellen. Pöykkölän asuinalue kasvaa hurjaa vauhtia ja niinollen maksavia asiakkaita tulee runsaasti. Luulisi yhden paikan pitäminen kannattavan. Varsinkin kun satsaisivat laatuun, että ihmiset todellakin mielellään ostaisivat sieltä. Ja aukioloajat kohdilleen.
Tsemppiä uudelle yritykselle ...tätä on odotettu!- Totta puhut
Lähes kymmenen vuotta sitten Pöykkölässä oli toimiva kahvila-karaokebaari, kunnes omistaja jäi eläkkeelle. Laatu tosiaan ratkaisee, samoin aukioloajat ja tuotteet.
- Täältä päin
KYLLÄ PÖYKKÖLÄN ASUINALUE,VARSINKIN OMAKOTIALUE,ON SELLAISTA SLUMMIPUMMISOSSUKEINOITTELIJOIDEN SUOSIMAA ASUINALUETTA,ETTEI SIELLÄ MIKÄÄN MENESTY.EHKÄPÄ JOKU ÄHLÄMIN ROISEUDUN KINGI,MYYNTIVALTTINA HUUMEET,VOISI MENESTYÄ.SAMALLA OMISTAJALLA HARUNO,MARMARIS,ARIAN JA MONTA MUUTA PIZZA/KEBAB PAIKKAA.hehe
- Ku ei itellä oo mitä
Kateellisten panettelua.
- vierailija6
Pöykkölän piste, uusi vakiopaikka aina kun Rovaniemellä käydään täältä maalta. Valtavan kokoinen normaalipitsa, isot hampurilaiset, todella maistuvat, ja jäi kotiin viemistäkin niistä, kun ei kaikkea jaksanut paikan päällä syödä. Hyvä palvelu vaikka ruuhkaa sattuikin avajaisviikonlopulle, miellyttävä miestarjoilija! Ei tartte enää toista paikaa etsiä, kun tietää mihin seuraavallakin kerralla ajaa.
- Hahhah :D
"sieltä päin"
Eikös se pitäisi kirjoittaa että täältä päin. Omistajan mainos jossa ei ole ihan tarkkaan ajateltu kirjoituksen sisältöä. No onhan se tuokin tapa :D- Iso perhe mulla
No, pidä se harhaisuutesi aisoissa. En ole omistajaa nähnytkään, oon sieltä Pöykkölästä päin, joten ei ole omistajan mainos kirjoitukseni. Hyvä jos saadaan toimiva ja palveleva ruokapaikka.
Ja jos vähänkään seuraatte asioita, uutisoitiin tässä vähän aikaa sitten, että Pöykkölässä ja Pullin rannassa asuu Roi seudun varakkaimmat ja hyvätuloisimmat henkilöt.
Koska tätä palstaa lukevat koko laajan kaupungin asukkaat, voi aivan hyvin heille kertoa, että olen sieltä päin.
Oikein sydämestäni toivon, että uudella yrittäjällä alkaa mennä hyvin ja asukkaat käyttävät hänen palvelujaan. Yrittäjyys kun on kovaa työtä!!!!
Lähdenkin tästä kohta hakemaan Pisteestä parit perhepitsat ja limut isolle katraalleni. - lleevi&the boys
Iso perhe mulla kirjoitti:
No, pidä se harhaisuutesi aisoissa. En ole omistajaa nähnytkään, oon sieltä Pöykkölästä päin, joten ei ole omistajan mainos kirjoitukseni. Hyvä jos saadaan toimiva ja palveleva ruokapaikka.
Ja jos vähänkään seuraatte asioita, uutisoitiin tässä vähän aikaa sitten, että Pöykkölässä ja Pullin rannassa asuu Roi seudun varakkaimmat ja hyvätuloisimmat henkilöt.
Koska tätä palstaa lukevat koko laajan kaupungin asukkaat, voi aivan hyvin heille kertoa, että olen sieltä päin.
Oikein sydämestäni toivon, että uudella yrittäjällä alkaa mennä hyvin ja asukkaat käyttävät hänen palvelujaan. Yrittäjyys kun on kovaa työtä!!!!
Lähdenkin tästä kohta hakemaan Pisteestä parit perhepitsat ja limut isolle katraalleni."Lähdenkin tästä kohta hakemaan Pisteestä parit perhepitsat ja limut isolle katraalleni...."
Taidat olla niitä keskusta-lesta-pöykköläläisiä kun lapsiakin on katras kotona. Vaimos "kotiäiti" elää tyhjänpäällä kun ottaa eron sinusta viimisen nyrkin iskun jälkeen...
- moijoi1
itse asun saarenkylässä ja pöykkölässä ja saarenkylässä paikka nimeltä "saarenpiste".. Samalta omistajalta on tuo pöykkölänpistekkin ja on kyllä niin loistavaa ruokaa kuin toivoa saattaa. Palvelu myöskin hyvää !
- Hyvä, hyvä..
No, huh huh! Olipa siellä väkeä tänään. Pöykkölän pisteen parkkipaikat täpötäynnä. En viitsinyt mennä, mutta heti arkena sitten. Ei sekään ole mukavaa, jos joutuu odottelemaan pitkään palvelua.
Onne yrittäjälle, otamme avosylin sinut vastaan. Ja eiköhän luvata, että asioidaan niin paljon, ettei tarvitse ainakaan asiakaspulan vuoksi lakkauttaa. - läheltä seurattua
Niin siis mielettömän isot pitsat ainakin ja ruokaisat. Lätty ei sopinut edes lautaselle vaikka lautanenkin oli tosi laaja. Kotiin vietiin iso-osa ja riitti pariksi päiväksi välipalaa, pihi ku olen ;) Mielestäni kohtuuhintainen myös, ainakin ennen oon maksanut pienemmästä enemän.
Omistaja ja yrittäjä otti auliisti vinkkejä vastaan tuotevalikoimaan ja pisteen imagoon.
Nyt on jo hienoa että siinä on veikkauspiste ja karaoke tulossa, ellei jo olekin. Aukioloajat selkeästi ovessa niin tietää varmasti milloin kannattaa mennä.
Edellinen omistaja tappoi kaikki palvelut horjuvine aukioloaikoineen joten kai ne asiakkaatkin katoaa ku ei koskaan tiedä millloin oli auki. Mitään toimintaa ei ei ollut kuka sitä pelkän kaljalasin ääressä jaksaa koko iltaa istua. Vekkauskin olisi pitänyt edes muutaman kaljan verran asiakasta.
On hienoa katsoa ku on jatkuvaan autoja piha täysi ja mikä parasta myös arkena. Onnea yrittäjälle uskon että oli kannattava veto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657