Mitä järkeä on kuskata muka avustustarvikkeita gasaan kun kaikkea saapi israelin kautta häpeä vaan kun suomenlipun alla purjehditaan provokaattonin teko.
Miksi eivät vieneet syyriaan jossa puute kaikesta,itse vastaan ja itse kysyn,siksi kun haluttiin mustamaalata israelia,ja ulkoministeri vielä ymärtää kyseistä toimintaa,ei sinäsnsä yllätys kumminkaan.
Joka siunaa israeli on siunattu ja päinvastoin,vetääkö suomi kirouksen päälensä ei niin pieni asia kuin miltä näyttää.
"Avustuslaiva"
27
314
Vastaukset
- filadelfi
Terrorijärjestö Hamas pukeutui "valkoiseksi" enkeliksi avustaessaan Gazan alueen väestöä ennen valtaantulovaaleja (jonka tyyliset terroristijärjestön avut jo muualla arabimaissa kiellettiin), jonka jälkeen se on sortanut kansaa linnoittautuen kouluihin ja sairaaloihin laukaistakseen sieltä käsin raketteja Israeliin, tarkoituksena vastapuolen reaktiota iskeä takaisin tappaen ja rampauttaen siviiliryhmittymän ja saisi aikaan rajun maailmanlaajuisen Israel-vihan.
- 32refd
Hullua se kyllä on, lähteä lähi-itään, kun tiedetään ettei siellä osata mitään niin hyvin kuin muiden tappaminen. Sitähän ovat harrastaneet vuosisatakaupalla. Antaisivat vain olla ja tappaa toisiaan. Sekopäitä koko seutu täynnä.
"Hullua se kyllä on, lähteä lähi-itään, kun tiedetään ettei siellä osata mitään niin hyvin kuin muiden tappaminen."
Ei kristityt ole siinä asiassa jääneet yhytään muita huonommiksi. Terveisiä vaan täältä Alkalain ja Jabotinskin risteyksestä Jerusalemista.- 24rt4rt
exhellari86 kirjoitti:
"Hullua se kyllä on, lähteä lähi-itään, kun tiedetään ettei siellä osata mitään niin hyvin kuin muiden tappaminen."
Ei kristityt ole siinä asiassa jääneet yhytään muita huonommiksi. Terveisiä vaan täältä Alkalain ja Jabotinskin risteyksestä Jerusalemista.Tiedän. Enhän minä muuta väittänytkään. Molemmat osapuolet siellä ovat vääräuskoisten lahtaamisessa mestareita.
- sanop pa
muuta?
- Jumalan oikea Israel
Kuka rakentaa Jumalan oikean Israelin?
Onko Jumala kironnut Ainoasyntyisen Poikansa ja Sanansa, onko? Ja ovatko Jumala ja edelleen Kristus kironneet Jumalan Pyhän Hengen vuodatuksesta syntyneen apostolisen seurakunnan, ovatko?
Nämä kaikki, niin Isä Jumala kuin Hänen Ainoasyntyinen Poikansa ja Sanansa Jahushua (Jeesus) Kristus sekä Isän ja Pojan alaisuudessa ja auktoriteetilla toimiva Jumalan apostolinen seurakunta Kristuksessa rakentavat kaikki yhtä ainutta Israelia Kristuksen Uuden Liiton aikana. Mikä on siis tämä Jumalan Israel Kristuksen Uuden Liiton aikana?
Kristuksen Uuden Liiton aikana on Jumalan ja Kristuksen edessä olemassa vain yksi ja ainoa Israel, Jumalan Uuden Liiton Israel Kristuksessa - hengellinen ja maallinen yhteisö, yhteiskuntajärjestys hallintoineen. Kaikki muut ovat eksytystä ja petosta Jumalan ilmoittamaan kumoamattomaan totuuteen nähden.
Tämä on Kristuksen Uuden Liiton yksi tärkeimmistä perusasioista, joista lukemattomat ns. uskovat tuntuvat olevan täysin tietämättömiä ja äärimmäisen pahasti eksyksissä, vihollisen leiriä tukemassa ja rakentamassa sekä samanaikaisesti sitä oikeata, Kristuksen Uuden Liiton Israelia hylkimässä ja hajottamassa.
Mitä todistavat Messias-profetiat? Kuka kokoaa Jumalan oikean Israelin sukukunnat ja jakaa heidän perintöosansa uudelleen? Kuka rakentaa Jumalan oikean Israelin Uuden Liiton aikana? Kuka on Jumalan Uuden Liiton Israelin Kuningas ja Ylipappi, joka istuu Daavidin valtaistuimella?
Etsikää Hänet, niin löydätte myös sen yhden ja ainoan oikean sekä samalla ainoan Jumalan ja Kristuksen edessä laillisen Israelin.
Muistakaa sentähden, että TE ENNEN, TE LIHANNE PUOLESTA KANSAT (PAKANAT), jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi - että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, OLITTE VAILLA ISRAELIN KANSALAISOIKEUTTA JA VIERAAT LUPAUKSEN LIITOILLE, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; MUTTA NYT, KUN OLETTE KRISTUKSESSA JEESUKSESSA, OLETTE TE, JOTKA ENNEN OLITTE KAUKANA, PÄÄSSEET LÄHELLE KRISTUKSEN VERESSÄ.
Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
Niin ETTE SIIS ENÄÄ OLE VIERAITA ETTEKÄ MUUKALAISIA, VAAN TE OLETTE PYHIEN KANSALAISIA JA JUMALAN PERHETTÄ, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä. (Ef.2:11-22)
Sentähden minä sanon teille: JUMALAN KUNINGASKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa." (Matt.21:43-44)
Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten kuningaskunnassa; mutta KUNINGASKUNNAN LAPSET HEITETÄÄN ULOS PIMEYTEEN; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt.8:11-12)- Jumalan oikea Israel
(jatkoa edelliseen)
Kristus on itse - samoin kuin Hänen oikea seurakuntaruumiinsa - Jumalan oikea Israel, kuten Messias-profetiat todistavat:
Kuulkaa minua, te merensaaret, ja tarkatkaa, kaukaiset kansat. JHVH on minut kutsunut hamasta äidinkohdusta saakka, hamasta äitini helmasta minun nimeni maininnut. Hän teki minun suuni terävän miekan kaltaiseksi, kätki minut kätensä varjoon; hän teki minut hiotuksi nuoleksi, talletti minut viineensä.
Ja hän sanoi minulle: "SINÄ OLET MINUN PALVELIJANI, SINÄ ISRAEL, jossa minä osoitan kirkkauteni." Mutta minä sanoin: "Hukkaan minä olen itseäni vaivannut, kuluttanut voimani turhaan ja tyhjään; kuitenkin on minun oikeuteni JHVH:n huomassa, minun palkkani on Jumalan tykönä."
Ja nyt sanoo JHVH, JOKA ON MINUT PALVELIJAKSEEN VALMISTANUT hamasta äitini kohdusta, PALAUTTAMAAN JAAKOBIN HÄNEN TYKÖNSÄ, NIIN ETTÄ ISRAEL KOOTTAISIIN HÄNEN OMAKSENSA - ja minä olen kallis JHVH:n silmissä, minun Jumalani on tullut minun voimakseni -
hän sanoo:
Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, KOHOTTAA ENNALLEEN JAAKOBIN SUKUKUNNAT JA TUODA TAKAISIN ISRAELIN SÄILYNEET: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.
Näin sanoo JHVH, Israelin lunastaja, hänen Pyhänsä, syvästi halveksitulle, kansan inhoamalle, valtiaitten orjalle: Kuninkaat näkevät sen ja nousevat seisomaan, ruhtinaat näkevät ja kumartuvat maahan JHVH:n tähden, joka on uskollinen, Israelin Pyhän tähden, joka on sinut valinnut.
Näin sanoo JHVH: Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut; minä olen valmistanut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, KOHOTTAMAAN ENNALLEEN MAAN JA JAKAMAAN HÄVITETYT PERINTÖOSAT, sanomaan vangituille: "Käykää ulos!" ja pimeässä oleville: "Tulkaa esiin!" (Jes.49:1-9)
Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja JHVH JUMALA ANTAA HÄNELLE DAAVIDIN, HÄNEN ISÄNSÄ, VALTAISTUIMEN, JA HÄN ON OLEVA JAAKOBIN HUONEEN KUNINGAS IANKAIKKISESTI, JA HÄNEN KUNINGASKUNNALLANSA EI PIDÄ LOPPUA OLEMAN." (Luuk.1:32-33)
Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "HERRA, TÄLLÄKÖ AJALLA SINÄ JÄLLEEN RAKENNAT ISRAELILLE KUNINGASKUNNAN"
Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka." (Apt.1:6-8)
Ovatko siis Isä Jumala ja Hänen Sanansa, Ainoasyntyinen Poikansa sekä Isän ja Pojan alaisuudessa ja auktoriteetilla toimiva apostolinen seurakunta kirottuja, kun nämä rakentavat ihan omaa Israeliaan, Kristuksen Uuden Liiton Israelia sekä samalla vastustavat sitä toista ja väärää, ovatko?
Olen yllä korostanut TIKKUKIRJAIMIN aiheeseen liittyviä ydinsanoja. - minä vaan
Jeremia 30 jae kolme:Sillä katso,tulee aika,sanoo Herra jolloin minä käännnän kansani israelin ja juudan kohtalon,sanoo Herra,ja palautan heidät omaan maahan jonka olen antanut heidän isisillensä,ja he saavat periä sen.
Kannattaa lukea koko Jeremian 31 luku,siinä kyllä selvästi paljastuu että on myös edelleen israel Jumalan omaisuuskansa,vaikka sitä vastaan paljon hyökätään,ehkäpä juuri siksi.... - Jumalan oikea Israel
minä vaan kirjoitti:
Jeremia 30 jae kolme:Sillä katso,tulee aika,sanoo Herra jolloin minä käännnän kansani israelin ja juudan kohtalon,sanoo Herra,ja palautan heidät omaan maahan jonka olen antanut heidän isisillensä,ja he saavat periä sen.
Kannattaa lukea koko Jeremian 31 luku,siinä kyllä selvästi paljastuu että on myös edelleen israel Jumalan omaisuuskansa,vaikka sitä vastaan paljon hyökätään,ehkäpä juuri siksi....Kuinka paljon nämä lukemattomat samaa paikkansapitämätöntä todistusta toistavat tietävät oikeista Israelin heimoista? Ovatko he selvittäneet keitä he ovat ja mistä heitä voisi löytää? Eivät ainakaan riittävästi tai sitten he eksyttävät tahallaan. Ennen kuin alkaa tosissaan väittämään jotakin, lienee viisasta, että selvittää asiaa, josta alkaa väittelemään, eikö niin?
Jos kerran Isä on säätänyt ja asettanut Poikansa Daavidin valtaistuimelle koko Israelin kuninkaaksi ja ylipapiksi, niin hänellä lienee kansalaisiakin, jotka tunnustavat Hänet Jumalan oikean Israelin kuninkaaksi ja ylipapiksi ollen samalla itse kyseisen Uuden Liiton Israelin kansalaisia. Keitä he siis ovat?
Ikävä juttu heidän kannaltaan, mutta nämä väärää Israelia tunnustavat kieltävät samalla oikean Uuden Liiton Israelin ja sen kuninkaan, Kristuksen. Eikä Kristus pidä siitä lainkaan.
Eikö siis mene perille? Kenen kautta liittonsa Jumalan kanssa rikkoneet oikean Israelin jälkeläiset pääsevät takaisin liittoon Jumalan kanssa ja edelleen jälleen Jumalan oikeaksi Israeliksi? Kuka siis kääntää Jumalan oikean Israelin ja Juudan eli koko Israelin kohtalon?
- filadelfi
"Jumalan oikea Israel"
Et tunne pyhiä kirjoituksia, jo Mooses ilmoitti Israelin tulevan pelastukseen johtavan ahdistuksen, aikojen lopussa (5Moos.4:30–31), josta myös monet muut profeetat, joista mainittakoon Jeremia (30:3-7), Daniel (12:1) ja Jeesus (Matt.24:21,29) sekä Paavali (Room.11:12, 25-29).
Mutta ennen tätä pelastetun Israel nimeä, nykyinen maallinen Jaakob tulee valtaamaan Eesaun (Ismaelin) muinaisen filistealaisten Alankomaan eli Gazan alueen (Obad.18–21).- niin ja amen
Israelin lankeamisen kautta on pelastus tullut pakanoille. Me olemme siis pakanoita(pakanakristittyjä) myös nimim. "Jumalan oikea Israel", metsäöljypuun oksia, jotka on oksastettu jaloon öljypuuhun(Israel). Room.11:17-29
- Jumalan oikea Israel
Olen täysin varma siitä, että tunnen Jumalan pyhät ilmoitukset nimimerkkiä "filadelfi" paremmin mitä tulee oikean Israelin oikeiden heimojen oikeisiin jälkeläisiin, joihin myös itse lukeudun.
Todellisuudessa todella aniharva tietää, mistä Vanhan liiton profetiat oikeasti kulloinkin viittaavat ja miten ne näkyväy tänä päivänä.
Filadelfin kirjoitus on jälleen yksi esimerkki siitä, kuinka väärää eli Kristuksen ulkopuolista Israelia palvelevat ja palvovat kieltävät Kristuksen maanpäällisen Jaakobin huoneen kuninkuuden, jonka toteutuksia ovat kristityt kuningaskunnat enemmän taikka vähemmän onnistuneina toteutuksina.
Kyllä ns. valhejuutalaisetkin sen oikein hyvin tietävät, että oikeiden israelilaisten (12/13 heimoa) jälkeläiset ovat olleet edustettuina nimenomaan kristityissä kuningaskunnissa ja sen kansalaisina. Lisäksi heitä on valkoisten islaminuskoisten joukossa, mutta suhteellisesti vähemmän tämän päivän ns. juutalaisten joukossa.
Todisteita kyllä löytyy. Oikeista israelin heimoista on kirjoitettu iso määrä kirjoja ja vielä enemmän artikkeleita ja etenkin englanninkielellä.
Ja jos Kristukseen vielä kääntymättömiä oikeita israelilaisia halutaan löytää, sitten on syytä suunnata esimerkiksi Afganistanin vuorille pashtujen pariin - mutta ilman pommeja, ohjuksia ja luoteja - kiitos.
Ja vielä muistutukseksi: Uuden liiton Israelin kokoaminen alkaa varsinaisesti Kristuksen sovitustyöstä. - Jumalan oikea Israel
niin ja amen kirjoitti:
Israelin lankeamisen kautta on pelastus tullut pakanoille. Me olemme siis pakanoita(pakanakristittyjä) myös nimim. "Jumalan oikea Israel", metsäöljypuun oksia, jotka on oksastettu jaloon öljypuuhun(Israel). Room.11:17-29
Puhu vain omasta puolestasi. Minä en ole pakana enkä mikään pakanakristitty - mikä sanahirviö. Eikä Raamatun alkutekstissä ole mitään sanaa "pakana", vaan niin hebrean- kuin kreikankielellä sanat, jotka tarkoittavat suomeksi "kansaa", "kansanryhmää", "kansanjoukkoa", "ihmisyhmää" tai vastaavaa.
Ja väitätkö, että muun muassa kasaarijuutalaisten Israel, nämä historiallisten lähteiden perusteella paljolti Jaafetista - ei siis Seemistä - lähtöisin olevat kasaarit, jotka ympärileikkauttivat itsensä juutalaisuuteen kuninkaansa johdolla vasta 700-luvulta lähtien, ovat mukamas joku jalo öljypuu? Eihän tuolloin ollut Jumalalta enää mitään lupaa liittyä mihinkään Vanhan liiton juutalaisuuteen, vaan ainoastaan Jumalan Uuteen Liittoon Kristuksessa ja samalla Kristuksen opetuslapsiksi. Sen sijaan, että ei-seemiläiset kasaarit kääntyivät Vanhan liiton juutalaisuuteen, heidät olisi tullut yrittää tehdä Kristuksen opetuslapsiksi - eikä se ole myöhäistä nytkään. Käyttäkääpä energiaanne muun muassa siihen eikä väärän todistuksen antamiseen Israelista. - Viisasteluilletuleeloppu
Jumalan oikea Israel kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi. Minä en ole pakana enkä mikään pakanakristitty - mikä sanahirviö. Eikä Raamatun alkutekstissä ole mitään sanaa "pakana", vaan niin hebrean- kuin kreikankielellä sanat, jotka tarkoittavat suomeksi "kansaa", "kansanryhmää", "kansanjoukkoa", "ihmisyhmää" tai vastaavaa.
Ja väitätkö, että muun muassa kasaarijuutalaisten Israel, nämä historiallisten lähteiden perusteella paljolti Jaafetista - ei siis Seemistä - lähtöisin olevat kasaarit, jotka ympärileikkauttivat itsensä juutalaisuuteen kuninkaansa johdolla vasta 700-luvulta lähtien, ovat mukamas joku jalo öljypuu? Eihän tuolloin ollut Jumalalta enää mitään lupaa liittyä mihinkään Vanhan liiton juutalaisuuteen, vaan ainoastaan Jumalan Uuteen Liittoon Kristuksessa ja samalla Kristuksen opetuslapsiksi. Sen sijaan, että ei-seemiläiset kasaarit kääntyivät Vanhan liiton juutalaisuuteen, heidät olisi tullut yrittää tehdä Kristuksen opetuslapsiksi - eikä se ole myöhäistä nytkään. Käyttäkääpä energiaanne muun muassa siihen eikä väärän todistuksen antamiseen Israelista.Pakana on pakana vaikka voissa paistais tahdoitpa sitä tai et. Antisemiittinen KATEUS kuultaa kirjoituksistasi, joista huokuu YLPEYS, KYLMYYS ja RAKKAUDETTOMUUS.
Hedelmistään puu tunnetaan samoin kuin kirjoituksista henki tunnistetaan. Nöyrtyminen ja parannuksenteko itse kullekin on paikallaan. - Jumalan oikea Israel
Viisasteluilletuleeloppu kirjoitti:
Pakana on pakana vaikka voissa paistais tahdoitpa sitä tai et. Antisemiittinen KATEUS kuultaa kirjoituksistasi, joista huokuu YLPEYS, KYLMYYS ja RAKKAUDETTOMUUS.
Hedelmistään puu tunnetaan samoin kuin kirjoituksista henki tunnistetaan. Nöyrtyminen ja parannuksenteko itse kullekin on paikallaan.Antisemiittinen kateus? Tämäpä onkin ihan uusi termi, keksitkö ihan itse vai auttoiko joku?
Mistä lähtien isän puolelta Jaafetin jälkeläisiä tai muita kuin Seemin jälkeläisiä oleva on ollut seemiläinen? Kerrotko, milloin tällainen geneettinen muutos tapahtui?
Minä olen ihan aito Aadamin, Aabrahamin ja Jaakobin jälkeläinen, siis oikeiden Israelin sukukuntien oikea jälkeläinen. Kiukuttaako se noin kovasti?
Osoita sinä tai kuka tahansa muu Kristuksen maanpäällisen kuninkuuden ja Kristuksen Uuden Liiton Israelin kieltävä todellinen rakkautesi myös niille ns. juutalaisille, jotka eivät ole alkuperäisten jälkeläisiä, että heidänkin on polvistuttava Kristuksen kuninkuuden edessä ja ettei kukaan luotu pääse Isän tykö muuta kuin Pojan eli Kristuksen kautta.
Kerrothan tämän heille ja osoitat sillä rakkautesi vai vihaatko heitä ja annat heidän mennä harhaluulossaan kadotukseen?
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jahushuan (Jeesuksen) nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jahushua (Jeesus) Kristus on Herra. (Fil.2:9-11)
Jahushua (Jeesus) sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." (Joh.16:6)
Ja mitäpä jos ne ns. juutalaisia esittävät eräänä päivänä hermostuvat näihin heille väärää todistusta jankuttaviin ns. kristittyihin ymmärrettyään, että heitä ei oikeasti rakasteta, jotta heille kerrottaisiin, miten pelastutaan ja miten saadaan todellisia siunauksia sekä rauhaa ja iloa ja että myös heitä käytetään hyväksi muun muassa rahastuksessa sekä suhtaudutaan kuin johonkin suosikkilemmikkieläimiin. - filadelfi
Olen täysin varma siitä, että tunnen Jumalan pyhät ilmoitukset nimimerkkiä "filadelfi" paremmin mitä tulee oikean Israelin oikeiden heimojen oikeisiin jälkeläisiin, joihin myös itse lukeudun.
Todellisuudessa todella aniharva tietää, mistä Vanhan liiton profetiat oikeasti kulloinkin viittaavat ja miten ne näkyväy tänä päivänä.
Filadelfin kirjoitus on jälleen yksi esimerkki siitä, kuinka väärää eli Kristuksen ulkopuolista Israelia palvelevat ja palvovat kieltävät Kristuksen maanpäällisen Jaakobin huoneen kuninkuuden, jonka toteutuksia ovat kristityt kuningaskunnat enemmän taikka vähemmän onnistuneina toteutuksina.
Kyllä ns. valhejuutalaisetkin sen oikein hyvin tietävät, että oikeiden israelilaisten (12/13 heimoa) jälkeläiset ovat olleet edustettuina nimenomaan kristityissä kuningaskunnissa ja sen kansalaisina. Lisäksi heitä on valkoisten islaminuskoisten joukossa, mutta suhteellisesti vähemmän tämän päivän ns. juutalaisten joukossa.
Todisteita kyllä löytyy. Oikeista israelin heimoista on kirjoitettu iso määrä kirjoja ja vielä enemmän artikkeleita ja etenkin englanninkielellä.
Ja jos Kristukseen vielä kääntymättömiä oikeita israelilaisia halutaan löytää, sitten on syytä suunnata esimerkiksi Afganistanin vuorille pashtujen pariin - mutta ilman pommeja, ohjuksia ja luoteja - kiitos.
Ja vielä muistutukseksi: Uuden liiton Israelin kokoaminen alkaa varsinaisesti Kristuksen sovitustyöstä."oikean Israelin oikeiden heimojen oikeisiin jälkeläisiin, joihin myös itse lukeudun."
Lue Ilm.3:9 jossa sanotaan valvovalle ylöstemmattavalle Filadelfian seurakunnalle jossa on mukana myös juutalaisia:
Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat...
Lue myös mm Israelin Babylonin pakkosiirtolaisuuden jälkeen tapahtunutta sukukuntien hajaannuksesta olevaa keskustelua; http://keskustelu.suomi24.fi/node/10258994/#comment-52370800 - Jumalan oikea Israel
Antisemiittinen kateus? Tämäpä onkin ihan uusi termi, keksitkö ihan itse vai auttoiko joku?
Mistä lähtien isän puolelta Jaafetin jälkeläisiä tai muita kuin Seemin jälkeläisiä oleva on ollut seemiläinen? Kerrotko, milloin tällainen geneettinen muutos tapahtui?
Minä olen ihan aito Aadamin, Aabrahamin ja Jaakobin jälkeläinen, siis oikeiden Israelin sukukuntien oikea jälkeläinen. Kiukuttaako se noin kovasti?
Osoita sinä tai kuka tahansa muu Kristuksen maanpäällisen kuninkuuden ja Kristuksen Uuden Liiton Israelin kieltävä todellinen rakkautesi myös niille ns. juutalaisille, jotka eivät ole alkuperäisten jälkeläisiä, että heidänkin on polvistuttava Kristuksen kuninkuuden edessä ja ettei kukaan luotu pääse Isän tykö muuta kuin Pojan eli Kristuksen kautta.
Kerrothan tämän heille ja osoitat sillä rakkautesi vai vihaatko heitä ja annat heidän mennä harhaluulossaan kadotukseen?
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jahushuan (Jeesuksen) nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jahushua (Jeesus) Kristus on Herra. (Fil.2:9-11)
Jahushua (Jeesus) sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." (Joh.16:6)
Ja mitäpä jos ne ns. juutalaisia esittävät eräänä päivänä hermostuvat näihin heille väärää todistusta jankuttaviin ns. kristittyihin ymmärrettyään, että heitä ei oikeasti rakasteta, jotta heille kerrottaisiin, miten pelastutaan ja miten saadaan todellisia siunauksia sekä rauhaa ja iloa ja että myös heitä käytetään hyväksi muun muassa rahastuksessa sekä suhtaudutaan kuin johonkin suosikkilemmikkieläimiin.Siltä varalta, että joku taas ymmärtäisi tai haluaisi ymmärtää väärin, korostettakoon erittäin vahvasti, että minä en hyväksy kenenkään epäoikeudenmukaista ts. Jumalan Sanan ja Laivan vastaista kohtelua, vääryyden tekemistä kenellekään, valehtelua, varastamista, luomakunnan turmelemista jne. enkä mihinkään pimeyden tekoihin halua osallistua.
- Jumalan oikea Israel
Siltä varalta, että joku taas ymmärtäisi tai haluaisi ymmärtää väärin, korostettakoon erittäin vahvasti, että minä en hyväksy kenenkään epäoikeudenmukaista ts. Jumalan Sanan ja Laivan vastaista kohtelua, vääryyden tekemistä kenellekään, valehtelua, varastamista, luomakunnan turmelemista jne. enkä mihinkään pimeyden tekoihin halua osallistua.
Siltä varalta, että joku taas ymmärtäisi tai haluaisi ymmärtää väärin, korostettakoon erittäin vahvasti, että minä en hyväksy kenenkään epäoikeudenmukaista ts. Jumalan Sanan ja Lain vastaista kohtelua, vääryyden tekemistä kenellekään, valehtelua, varastamista, luomakunnan turmelemista jne. enkä mihinkään pimeyden tekoihin halua osallistua.
- Istutan omenapuun
Ei juutalaisia valittu siksi, että olisivat jotenkin parempia. Yhtä
raadollisia ihmisiä kuin kaikki muutkin. Ja kyllä ovat joutuneet vaikeaan paikkaan. Siunaus ja kirous. Jumalalla on vain oma
suunnitelmansa maailman varalle, jonka Hän ajaa päätökseen joka tapauksessa. Hän hallitsee kokonaisuuksia ja siksi on suvereeni päällikkö. On vain ajan kysymys, koska kaikki etenee päätökseen.- Olkaamme tarkkoina
Raamatun lauseita kun irrotetaan kokonaisuudesta saadaan niiden merkitys jopa muuttumaan. Pidetään myös jakeiden KOKONAISUUS esillä, jossa nähdään MISSÄ TILANTEESSA Jeesus on lausunut ja mitä.
- Riikinkukko estradilla
Olkaamme tarkkoina kirjoitti:
Raamatun lauseita kun irrotetaan kokonaisuudesta saadaan niiden merkitys jopa muuttumaan. Pidetään myös jakeiden KOKONAISUUS esillä, jossa nähdään MISSÄ TILANTEESSA Jeesus on lausunut ja mitä.
"Kehuessaan viisaita olevansa, ovat tyhmiksi tulleet" sopii juuri pöyhkeään kirjoittajaan, kuka sitten lieneekään.
- tuhat ja yksi
Riikinkukko estradilla kirjoitti:
"Kehuessaan viisaita olevansa, ovat tyhmiksi tulleet" sopii juuri pöyhkeään kirjoittajaan, kuka sitten lieneekään.
"Kehuessaan viisaita olevansa, ovat tyhmiksi tulleet" sopii juuri pöyhkeään kirjoittajaan, kuka sitten lieneekään. """
Aloittajan aihe näkyi olevan :
AVUSTUSLAIVA Estelle , jonka Israelilaiset kaappasivat kansainvälisillä vesillä , sen ollessa matkalla Cazaan.
Hinasivat Israelin satamaan ja karkoittivat maasta siinä matkustaneet henkilöt kymmenksi vuodeksi matkustuskielto Israeliin.
Aloittaja kuvaa Kristinuskoisen silmälasien läpi Gazan saartoa
uskossakaan ei tulisi menettää näköalattomuutta nyky hetkeen , mikä saarto se sellainen on jos sillä ei olisi vaikutusta, Ei se mitään sopiise minulle mitä tyhmpiä kommentteja ja profetioita sen vähemmän Jeesu uskoisia.
- KTS (Ei kirj.)
Israel on (niska punaisena) joutunut myöntämään, että laivasta löytyi lähinnä betonilaattoja, harmittomia rakennusvälineitä, polkupyöriä, vapaa-ajan välineitä, etc....
Ne on jo viety Gazaan.
No, paloihan siinä laivastolta polttoainetta, kun ajoi Estelleä kiinni.Ehkä olisi kannattanut kurkistaa mitä ne betonilaatat ja polkupyörän putket mahdollisesti pitää sisällään...
- .......
kekek-kekek kirjoitti:
Ehkä olisi kannattanut kurkistaa mitä ne betonilaatat ja polkupyörän putket mahdollisesti pitää sisällään...
Hyvä kekek- kekek, juuri näin!
- KTS (Ei kirj.)
kekek-kekek kirjoitti:
Ehkä olisi kannattanut kurkistaa mitä ne betonilaatat ja polkupyörän putket mahdollisesti pitää sisällään...
Kyllä he osaavat kurkistaa putkiinkin, usko pois ja niska tuli vain entistäkin punaisemmaksi.
- tuhat ja yksi
Joo polkupyörän putkista voi rakentaa kranaatinheittimen ja betonista jaliusta sille ja taa joku taimaalainen haavoittuu Israelin ryöstämällä pellolla.
Ja sitten Ameriikan juutalaisilta saa niitä ohjuksia oikeita joilla voi tappaa Gazassa palestiinalaisia, mutta vai Israel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1444199Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212172Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos521788Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3541663Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221459Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi471425Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801334Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1471119Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211116Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden771066