Jos sä lähtisit baariin tänään..

(n)

16

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies mä oon ou jee

No siis koska olen mies, niin minua ei lähestyisi kukaan. Korkeintaan joku humalainen keski-ikäinen äijä tulisi tilittämään jotain elämäntarinaansa.

• Hörökorvaiset stalkkerit. :)

• mies32

Tulipa käytyä pitkästä aikaa viikonloppuna baarissa keskustassa ja voi että niiden nättien likkojen kosketustani kaipaavia silmiä..
      No, olin baarissa vartin, joten kukaan ei ehtinyt lähestymään, enkä tiedä tarkemmin millaisia naisia olivat. Perusfiksuilta ja sivistyneiltä, laittautuneilta kauniilta kaupunkilaisilta näyttivät.

• Silmätipat lasiin

Vaikka miehet ovatkin Marsista ja naiset Venuksesta, näin miehen näkökulmasta tuntuu olevan johdonmukaista olettaa, etteivät naisetkaan erityisemmin nauti siitä, että heidän silmämuniansa sorkitaan.

• -M-

Kukaan ei lähestyisi, mutta minussa onkin se vika että olen syntynyt mieheksi. Joku nainen saattaisi vahingossa tönäistä ohikulkiessaan, toinen ehkä läikyttää juomaa päälleni. Kumpikaan ei pyytäisi anteeksi.

Voisin kuvitellla että olisi jopa mukava lähteä baariin, jos olisi siinä asemassa kuin naiset ja jotkut poikkeuksellisen komeat miehet ovat. Ehkä siis parempi olla pelkkää ilmaa, niin ei tule tuhlattua rahojaan baariin eikä hankittua krapulaa eikä huomattua kuinka turha sitä ihminen voikaan olla.

• kfhjkkj

samoilla linjoilla täälläkin. mitään siellä ei koskaan enää tuu tapahtuu. mitä nyt nuorempana jotain saattoo sattua, mut nämä naiset oli aina tuttavapiiristäni. nyt kun en vuosiin synnyin seudullani ole asunut, ei minulle tapahdu mitään enää koskaan.

sit sitä välillä miettii et meenpä nyt baariin rentoutumaan ja ehkä hyvällä tuurilla pokaamaan naisen. aamulla saakin miettiä et mikä muhun edellis iltana taas oli menny.

on asioita joita täälläkin jankutetaan ja osa niistä on totta. yks on tämä ihan oman kokemuksen pohjalta: tuntematon mies on naiselle aina joku ihme hiippari, jota pitää vältellä.

• mies32
        kfhjkkj kirjoitti:

samoilla linjoilla täälläkin. mitään siellä ei koskaan enää tuu tapahtuu. mitä nyt nuorempana jotain saattoo sattua, mut nämä naiset oli aina tuttavapiiristäni. nyt kun en vuosiin synnyin seudullani ole asunut, ei minulle tapahdu mitään enää koskaan.

sit sitä välillä miettii et meenpä nyt baariin rentoutumaan ja ehkä hyvällä tuurilla pokaamaan naisen. aamulla saakin miettiä et mikä muhun edellis iltana taas oli menny.

on asioita joita täälläkin jankutetaan ja osa niistä on totta. yks on tämä ihan oman kokemuksen pohjalta: tuntematon mies on naiselle aina joku ihme hiippari, jota pitää vältellä.

Eikä ole, niiden tuntemattomien miesten takiahan naiset baareissa käyvät. Odottavat kohtaavansa juuri tänään ihanan tuntemattoman miehen.

• niin niin
        mies32 kirjoitti:

Eikä ole, niiden tuntemattomien miesten takiahan naiset baareissa käyvät. Odottavat kohtaavansa juuri tänään ihanan tuntemattoman miehen.

... tuntemattoman, komean, rikkaan ja suositun miehen.

• Ei kukaan lähesty. Kaupan kassallakin kassa neidin on pakko näpytellä mun ostokset. Muuten kaikki juoksee karkuun.

• mies29wqgh

ei kukaan koska oon mies
      ja naiset ei tee aloitteita.

• jhkjhkhjkjhk

Noin 50 naiset(tädit), Olisin kuulemma täydellinen vävy. Harmi vaan ettei heidän tyttärret innostu...

• AAA-laatua

Baarin parhaimman näköiset

• ..................

Naiset (kuten aloittaja) ei kehtaa vastata tai sitten ovat juuri tällä hetkellä siellä baarissa pantavana.

• Olin baarissa, kukaan ei lähestynyt.

• ...

No on se kumma kun ei noin komeaa miestä kukaan lähestynyt!

• m23v.

hyvällä (tai huonolla) tuurilla, korkeintaan jotkut kolmekymppiset pubiruusut saattaa lähestyä baarissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3443
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2064
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1779
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1518
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1420
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1175
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe