ei kokemusta pitkästä parisuhteesta

White Pearl

Olen 25-vuotias sinkku . En ole vielä koskaan elämäni aikana seurustellut vuottakaan. Kaikki suhteeni ovat päättyneet alle vuoden yhdessä olon jälkeen. Mutta olen tapaillut suomi24 treffien kautta miehiä jotka eivät ole olleet valmiita uuteen parisuhteeseen koska he ovat vasta eronneet pitkästä parisuhteesta. Minun on vaikea tätä ymmärtää,kun ei ole kertynyt kokemusta pitkästä parisuhteesta. Lähipiirissäni on monia joilla on pitkä parisuhde jotkut ovat eronneet. Jotkut menneet kihloihin ja naimisiin.
Itse en ole vielä kertakaan ollut kihloissa.
Haluaisin vielä jonain päivänä löytää sen pitkän parisuhteen joka toivon mukaan kestäisi ikuisuuden.
Onko tämä liikaa toivottu?

10

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluamme varmistaa

Joillekin on. Itse olen 35-vuotias sinkkumies, jolla ei ole kokemusta lyhyestäkään parisuhteesta.

• carambola87a

Kenen aloitteesta suhteet on päättyneet ja mitä muuta siihen on liittynyt?

• White Pearl

miehet ovat jättäneet minut aina.
      olen nyt tästä ottanut opikseni ja tiedän jo miksi miehet ovat jättäneet minut.
      yrittänyt tästä tavasta päästä eroon.

• carambola87a

Mikä se tapa on? Se että valitset kusipäitä jotka sinut jättävät? Paina "vastaa" jottei mun tarvitse päivitellä tätä sivua :)

• carambola87a
        carambola87a kirjoitti:

Mikä se tapa on? Se että valitset kusipäitä jotka sinut jättävät? Paina "vastaa" jottei mun tarvitse päivitellä tätä sivua :)

Taisin osua oikeaan. Toivottavasti sinulle jatkossa kelpaavat minä ja muut kivat miehet.

• mies eikä poika enää

Oletko ns. sarjadeittailija? (heti uusi kuvioissa kun olet eronnut)

Olen saman ikäinen mies ja poden samaa ongelmaa, pisin suhde kesti 1,8 vuotta (tästäkin erosta on 4 vuotta aikaa jo) sen jälkeen pisin taitaa olla 8kk (tällöin olin hetken aikaa kihloissa) vain. Muut ollut lähinnä jonkilaisia pikaromansseja n. 2kk pituisia. Olen ollut se jättäjä aina..

En tiedä miksi näin vain tapahtuu, ehkä odotan sitä oikeaa (vaikka kuullostaa kliseeltä) mutta, tarkoitan sellaista ihmistä kenen kanssa "osaa olla" ennen kaikkea se tuntuu hyvältä, nyt olen vain kyllästynyt heti alussa todeten ettei tämä ihminen ole minua varten ja taas sama juttu. Siihen alkaa väsymään jo pikku hiljaa, itseasiassa väsyin yhdenillan-juttuihin jo kun täytti parikymmentä siksi lopetin nekin. (mitä nyt sillon tällön saatan harrastaa niitä huvikseni)

Myönnän että itsessäni on osittain vikaa ja osa syy lankeaa vääränlaisille mimmeille mitä kuvioissa pyörähtää. Tämän vuoden "seurustelu" saldo: 4:s suhde parhaillaan menossa ja kohta 3kk täynnä, peukkuja pidän koska tämä tuntuu siltä että voisi kestääkin:)

On kiva huomata että on muitakin joilla on samoja ongelmia, toivon että sinullakin tärppäisi oikean kundin kanssa.. :-)

• haav1

Kuulosta siltä, että sosiaalinen äly ei ole se mitä naisen saantiin tarvitaan, toisin kuin väitetään, vaan nimenomaan sosiaalisen älyn puute on se, jonka avulla niitä naisia kertyy haaviin.

• .......
        haav1 kirjoitti:

Kuulosta siltä, että sosiaalinen äly ei ole se mitä naisen saantiin tarvitaan, toisin kuin väitetään, vaan nimenomaan sosiaalisen älyn puute on se, jonka avulla niitä naisia kertyy haaviin.

Katkeruutesi ja kateutesi haiskahtaa niin selvästi tuosta verbaalisen nokkelasta viestistä, hoh hoh..

• Täällä myös

"Haluaisin vielä jonain päivänä löytää sen pitkän parisuhteen joka toivon mukaan kestäisi ikuisuuden. Onko tämä liikaa toivottu?"

Ei oo, niin mäkin

• Kumman aloitteesta nämä lyhyiksi jääneet suhteet ovat alkaneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3443
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2064
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1779
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1518
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1420
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1175
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe