Nettideittailijoiden ulkonäkö

N19.

Oon miettiny että onko netissä deittailevat keskimäärin "huonommannäkösiä" muihin kansalaisiin verrattuna. Eli te jotka ootte useampia nettideittejä tavannu, miten on? :) Kuvan näkeminenhän ei välttämättä kerro totuutta yhtä hyvin, sillä oikeat kuvakulmat, valaistus, muokkaus ym. vääristää. En mitää tieteellistä tulosta yritä etsiä, lähinnä mielenkiinnosta kyselen ihmisten kokemukset voi muutenkin olla mielenkiintosia :)

31

792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sen kummempaa

Ei ne valaistus ja kuvakulmat vääristä niin paljon etteikö saisi käsitystä toisen ulkonäöstä. Nettideiteissä on rumia, tavallisia ja hyvännäköisiä ihan samalla tavalla kuin netin ulkopuolellakin. Ihmisiä nettideittailijatkin ovat eikä mitään mörköjä.

• aijaa...............

Ai huonomman näköisiä??Mitä Hollywood ihmisiä oikein luulet baarista/lkaduilta löytyvän.Ja kyllä asia on mun mielestä toistenperi;Nettiin tulee ne jotka ovat ns.normaalipainoisia tai hoikkia.Ainakin naisista.Näillä on myös sitten kriteerinsä "kohdallaan" joten tälläisen raskaamalla painolla varustetun miehen on turha kuvitella saavansa vastausta.

• 11+15
        aijaa............... kirjoitti:

Ai huonomman näköisiä??Mitä Hollywood ihmisiä oikein luulet baarista/lkaduilta löytyvän.Ja kyllä asia on mun mielestä toistenperi;Nettiin tulee ne jotka ovat ns.normaalipainoisia tai hoikkia.Ainakin naisista.Näillä on myös sitten kriteerinsä "kohdallaan" joten tälläisen raskaamalla painolla varustetun miehen on turha kuvitella saavansa vastausta.

Hahaha, taidat itse olla tuollainen "ns.normaalipainoinen" eli reilusti yli 70 kg.

• Ihme yleistämistä
        11+15 kirjoitti:

Hahaha, taidat itse olla tuollainen "ns.normaalipainoinen" eli reilusti yli 70 kg.

Tuskin tuo kirjoittaja sitä tarkoitti että olisi itse mikään läski. Mutta pointti oli hyvä: luuleeko ihmiset tosiaan löytävänsä jotain Hollywood tähtien näköisiä ihmisiä? Samalla tavalla netissä on suurinosa ihan tavallisia ihmisiä kuin sen ulkopuolellakin. Ei seuran hakeminen netistä tee kenestäkään huonompaa tai kerro mitään nettideittailijoiden ulkonäöstä. Olen katsellut useita sivustoja ja siellä on paljon eri näköisiä ihmisiä, laidasta laitaan.

• pönttöiines
        aijaa............... kirjoitti:

Nettisivustoilla on varmaankin ihan tavallisia ihmisiä...luulisin, niinkin itsekin olen..
        Mutta, mutta....naisena noita miesten profiileja lukiessani huomioni on kiinnittynyt muutamaan asiaan. profiileissaan miehet sanovat olevansa ikäistää noremman näköisiä..??...jaa mitähän sekin tarkoittaa..kuka on määritellyt jossakin miltä tietyn ikäisen pitäisi näyttää..elikkä tuo ei kerro mitään ulkonäöstä.Ja suurin osa on liikunnallisia....ja hirveen moni sienestää, marjastaa, kalastaa, tykkää patikoida ja olla laavulla, ovat yhden naisen miehiä???? jaa mitähän sekin nyt taas tarkoittaa....
        Ovat uskollisia ja rehelisiä, puhuvia ja pussaavia, työssäkäyviä, entiset suhteet läpieläneitä, ei luurangoja kaapeissa, suhteellisen raittiita, matkustelevia, lapsi ja eläinrakkaita ...ja aika moni omistaa moottoripyörän, jonka kyytiin toivovat tulevan morsiamen riemusta kiljuen hyppäävän...
        Eli netti on täynnä ihannemiehiä, komeita ja sporttisia..sitkun nämä siirtyvät netin virtuaalimaailmasta todelliseen livemaailmaan, suurin osa noista ominaisuuksista häviää jonnekkin...ilmeisesi ne ei kestä päivänvaloa..vai mikä lienee...

• Ikisinkku M
        pönttöiines kirjoitti:

Nettisivustoilla on varmaankin ihan tavallisia ihmisiä...luulisin, niinkin itsekin olen..
        Mutta, mutta....naisena noita miesten profiileja lukiessani huomioni on kiinnittynyt muutamaan asiaan. profiileissaan miehet sanovat olevansa ikäistää noremman näköisiä..??...jaa mitähän sekin tarkoittaa..kuka on määritellyt jossakin miltä tietyn ikäisen pitäisi näyttää..elikkä tuo ei kerro mitään ulkonäöstä.Ja suurin osa on liikunnallisia....ja hirveen moni sienestää, marjastaa, kalastaa, tykkää patikoida ja olla laavulla, ovat yhden naisen miehiä???? jaa mitähän sekin nyt taas tarkoittaa....
        Ovat uskollisia ja rehelisiä, puhuvia ja pussaavia, työssäkäyviä, entiset suhteet läpieläneitä, ei luurangoja kaapeissa, suhteellisen raittiita, matkustelevia, lapsi ja eläinrakkaita ...ja aika moni omistaa moottoripyörän, jonka kyytiin toivovat tulevan morsiamen riemusta kiljuen hyppäävän...
        Eli netti on täynnä ihannemiehiä, komeita ja sporttisia..sitkun nämä siirtyvät netin virtuaalimaailmasta todelliseen livemaailmaan, suurin osa noista ominaisuuksista häviää jonnekkin...ilmeisesi ne ei kestä päivänvaloa..vai mikä lienee...

Siinä varmaankin käy niin että kun se kaunis/komea nettinainen/mies jättää nettimaan ja ulkomaailman vaaroja uhmaten rientää kohtaamaan rakkaansa ei se käy vaurioitta, reaalimaailman julma aurinko polttaa, viima ja sade piiskaa kasvoihin ryppyjä, vatsa pullistuu huonosta ravinnosta ja heleys iholta katoaa kun ei nettimaan mettä ole saatavilla, kuitenkin nettinainen/mies on tämän ulkonäkönsä uhrauksen valmis tekemään rakkaansa vuoksi,eikö siinä olekin jotain kaunista?

• Kaurismieli:-/

Niin niin, taas tämä ulkonäkökysymys!
      Tavaksi tullut käsitys, eli varmaksi määrätty tieto jonkun kaiketi ylemmäntahon näkemyksenä on ettei kukaan nettideittipalstoilla voi olla kaunis tai komea! Silti semmoista väenvängällä ja hillittömästi haetaan juuri nettideittipalstoilta. Päätöntä ja epäloookista!

Kun edes vähän vihjaat profiilissasi tai tällä palstalla siihen että sinulla on nenä keskellä naamaa olet varmasti kohta kelvoton, ruma, lihava, luuseri jne...
      Vatimattomuuskaan ei kaunista vaan herättää suunnattomasti epäilyksiä jostakin muusta viasta tai vammasta....
      Eli. Nuo ns. totuudet ovat johtaneet siihen ettei kenenkään itseään kunnioittavan kansalaisen kannata laittaa itseään "tyrkylle" treffeihin, jos ei halua ihan väenväkisin otsaansa kelvottoman leimaa, vaikka olisi itse Miss tai Mr Eurooppa.
      Tarkoitan siis ja myös sitä, että vaikka olisit kuinka kaunis/komea sinussa on pakko olla jokin totaalinen vika jos olet deittiprofiilissa. Ainakin olet mielisairas tai juoppo jne.!

• Ikisinkku M

Oikeilla jäljillä olet tuossa ja täällähän nyt torpataan ilman perusteitakin, jos ei ole kuvaa on satavarmasti ruma ja jos kuva on niin se on feikki, tuolla yhdessä ketjussahan ihmeteltiinkin että kun on liian komea mies ilmoituksessa. Sitten jos uskotaan että ulkonäkö on edes kohtalainen on sinussa jotain muuta vikaa, olet naisvihaaja, hakkaaja tms. ja vähintäänkin persoonallisuushäiriöinen alkoholisti.

Itse vähän veikkaan että saattaa olla jopa keskimääräistä paremmannäköisiä deiteissä, sinkku kun yleensä vähän katsoo syömisiään ym. niin ettei pääse täysin rupsahtamaan, ainakin sellainen joka ei ihan kokonaan ole periksi antanut. Perheellisillehän helposti käy niin että kun vakiinnutaan ja on lapset tehty niin jää se ulkonäöstä huolehtiminen vähemmälle huomiolle kun on niin paljon muutakin, lapsenhoitoa ym.

• En ala omaa ulkonäköani arvioimaan, mutta en usko että mun huono naismenestys johtuu ulkonäöstä.

• Arvaappa uusiksi

Saat arvata uudestaan ;P

• 123123123
        Arvaappa uusiksi kirjoitti:

Saat arvata uudestaan ;P

Mun mielestä wlfwd on ihan hyvännäköinen mies. Ei tosiaan luulisi olevan ulkonäöstä kiinni.

Tosin ei hän välttämättä ole ihan keskivertonaisen makuun, mutta muunlaisiakin naisia on. :)

• 67kl

En usko että ovat huonomman näköisiä mutta kenties kuvittelevat olevansa.

Se ainakin on varmaa että jollakin tavalla epäsosiaalisia tai vain ujoja on valtaosa.
      Miksi he muuten nettiin turvautuisivat.

Työkiireet sun muut asiat nettiin turvautumisen syynä on ihan puutaheinää koska jos ei ole aikaa tavata livenä ihmisiä ilman nettiä niin miten sitä parisuhteellekaan olisi aikaa

• Sosiaalinen eläin

"Miksi he muuten nettiin turvautuisivat."

Koska suomalaiseen pariutumiskulttuuriin kuuluu jotakuinkin kaksi vaihtoehtoa. Jos olet onnekas ja kaverisi järjestävät paljon illanistujaisia, joissa porukka vaihtuu, saatat siellä törmätä johonkin potentiaaliseen kumppaniin. Harvalla kuitenkaan on tällaista mahdollisuutta, uskoisin.

Ja sitten se toinen, yleisempi tapa: lähteä baariin, vetää känni päälle ja toivoa heräävänsä jonkun toisen vuoteesta. Tätä kulttuuria taas ei selvinpäin kestä, ja jos ei kännissä sekoilu nappaa, ei baariin tule lähdettyä.

Tämä siis sen jälkeen, kun koulut on käyty. Paras ja todennäköisin tapa tutustua onkin mielestäni opiskeluaika. Mutta nyt oletettavasti puhutaan koulumaailman jälkeisestä ajasta.

Jäljelle jää siis nettideitti. Ei sitä tarvitse olla lainkaan epäsosiaalinen tai edes ujo; riittää, että hakee seuraa baarien ulkopuolisesta maailmasta.

Ulkonäön puolesta nettideitissä lienee ihan tavallista porukkaa. Kauniita naisia ehkä vähän vähemmän, sillä heille riittänee opiskeluaikana jo miehiä jonoksi asti, joten ainakin "ensimmäisen kierroksen" ajaksi ei useammilla liene tarvetta nettideittailuun.

• Pullo auki ja baanal

Niin. Onhan se paljon normaalimpaa juosta kännissä kapakoissa seuraa etsimässä. Maassa maan tavalla :)

• rumamies

Kyllä olen huonomman näköinen kuin muut. Siksi en ole saanut ikinä naiselta vastausta takaisin ja en ole päässyt treffeille. Profiili mulla on ollut monta vuotta. Ja eikä se johdu huonosta itsetunnosta. Jos ei saa yhtään vastausta takaisin niin silloin tietää olevansa ruma.

• näin on näppylät

Parikymmentä kaunista ja komeaa,loput normeja ja rumia..

• Niinhän se on

Niinhän se on sama juttu netin ulkopuolellakin, keksivertoa kauniimpia ja komeampia kourallinen, enemmistö taviksia ja joitakin rumia.

• 3+18
        Niinhän se on kirjoitti:

Niinhän se on sama juttu netin ulkopuolellakin, keksivertoa kauniimpia ja komeampia kourallinen, enemmistö taviksia ja joitakin rumia.

Niin Suomessa. Mutta ei tarvitse mennä kuin Keski-Eurooppaan, vaikkapa Prahaan, niin silmät pomppaa välittömästi ulos silmäkuopistaan sen naiskauneuden häikäisemänä. Ja niitä kauniita naisia on aivan tuhottomasti.

• 3+7

Itse olen nettideittailua kokeillut 24- ja 31-vuotiaana. Kummallakin kerralla luovutin päasiassa siitä syystä, että kaikki naiset joilta sain kuvan ja joiden kanssa kävin sokkotreffeillä, olivat aika rumia.

Tässä nyt vaan kerroin tämän asian ihan rehellisesti.

• Katja 18.v

Te kaikki olette vitun rumia

• nainen1984

Mielestäni melkein kaikki miehet jotka olen tavannut livenä ovat olleet komeempia kuin kuvissa. Mutta hyvin harvoin rumempia kuin kuvissa. Mutta en tietenkään lähde treffeille kenenkään kanssa jonka kuva olisi kauhea. Itselläni on ulkonäkö kohdillaan ja saankin siitä usein kehuja, tosin jos joku lähtee kehumaan ulkonäköäni liikaa niin en lähde treffeille koska en halua pinnallista miestä.

• moottorisaha3

No siis netissähän miehet kehuu kilpaa naisten ulkonäköä ainakin noiden vieraskirjojen perusteella paljonkaan riippumatta siitä miltä nainen näyttää. Todella huvittavaa touhua.

Sitten nämä naiset alkavat kuvitelemaan itsestään kaikenlaista, joka ei todellisuudessa pidä lainkaan paikkaansa.

• rumamies

Tapaat siis vain komeita miehiä ja syrjit rumia. Jos mies lähettää kuvan niin tapaat sen jos on komea.

• kuutaivalas
        moottorisaha3 kirjoitti:

No siis netissähän miehet kehuu kilpaa naisten ulkonäköä ainakin noiden vieraskirjojen perusteella paljonkaan riippumatta siitä miltä nainen näyttää. Todella huvittavaa touhua.

Sitten nämä naiset alkavat kuvitelemaan itsestään kaikenlaista, joka ei todellisuudessa pidä lainkaan paikkaansa.

Juuri noin se menee!

Vielä kun profiilikuviksi on niitten satojen kuvien joukosta valittu ne pari "parasta" , ei ehkä ihan tuoreimmasta päästä olevaa kuvaa niin sitä antaa itsestään epärealistisen kuvan. Näitten ihmisten treffit päättyy aina pettymykseen.

Tuolla on paljon sellasia ikisinkkuja jotka tavoittelee kuuta taivaalta ja jotka ei tuu koskaan löytämään sitä oikeaa. Pieni rimanpudotus voisi auttaa.

• lifemocker

netissä rumakin nainen kehutaan kauniiksi

• En oikein ymmärrä

Miksi kukaan kehuisi omasta mielestään vastenmielistä ihmistä? Eikö ne miehet sivuuta sellaiset naiset jotka eivät silmää miellytä ja ottavat yhteyttä niihin jotka ovat viehättäviä? Usein lukee nettideittiprofiileissa että mies etsii kaunista/ naista ja monet mainitsevat sen ihan suoraan profiilissaan.

• lifemocker

joillakin miehillä kun ei ole mitään tasoa: "reikä se on rinkelissäkin"

• Kaunis pitää olla

Kyllä kaikilla miehillä jonkinlainen taso on ja yleensä ehtona on se että naisen pitää olla viehättävä. Kauneus on tosiaan katsojan silmässä mutta todella rumaa ei kukaan kehu kauniiksi.

• En usko, että ulkonäköväitteellä on perää - melkein kaikki tuntemani ihmiset ovat jossain vaiheessa kokeilleet nettitreffailua: ihan pilanpäiten tai tosissaan, ja joukossa kaikenlaista matskua hintelistä nörteistä komeisiin palomiehiin. Osa näistä löytänyt suhteenkin deiteistä, vaikka suurin osa tuttavapiireistään kylläkin.

Jos nyt ulkonäöstä/haluttavuudesta puhutaan niin huomioni on vaan, että ne haluttavat kaverini on menneet parissa viikossa ekojen treffien jälkeen "kaupaksi". Eli tarjonta huipulla elää hyvin vahvasti - parhaat tarjoukset viedään käsistä. Ihan kuten muussakin elämässä...

• lifemocker

paitsi etteivät naiset tee aloitteita oikeassa elämässä niin paljon

• Ikisinkku M

Tähän vielä kommentoin tällä linkillä:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2229048/Humiliated-mother-Sarah-Clancy-goes-size-16-size-meeting-old-flame-shop.html

Kyllä naisen kosto on kauhea. Olette moni muukin varmaan huomannut tuttavapiirissä tai itsessänne että parisuhteessa saattaa kiloja kertyä ihan huomaamatta ja sinkkuillessa taas lähtee, tuolkin nainen jos olisi jo siinä suhteessa ollessaan keksinyt tarpeeksi voimakkaan motiivin ei eroa ehkä olisi tullutkaan mutta hyvä näinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3443
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2064
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1779
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1518
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1420
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1175
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe