Asetetaanpa kysymys siten, että miksi joku ei saisi olla syömättä viljatuotteita, jos hän siten voi paremmin?
Jokainen hampurilaisketjun, pitsaketjun ja subway-ketjun kioski vihaa sanaa karppaus. Jokainen pullapuoti, leipomo, ja pikkuleipä- / keksifirma vihaa sanaa karppaus. Makkarateollisuus on menettänyt ostajiaan,koska makkaraan lisätään jauhoja tuotantokustannusten vähentämiseksi ja karppaaja välttää sellaista makkaraa. Kevytjogurttien myyjät käyttävät rasvan tilalla maissi-, ja soijatärkkelystä koska se on halpaa (sitä kuitua), joten he vihaavat sanaa karppaus.
Miksi yksikään media paremmin kuin yksityinenkään ei puhu jauhoista joiden laatu on Suomessa sitä luokkaa, että niihin pitää lisätä jauhonparannetta?
Miksi kukaan ei ole huolissaan aspartaamin aiheuttamista syöpätapauksista? Aspartaami julistettiin -80 luvulla käyttökieltoon suomalaistutkimusten osoitettua sen aiheuttavan syöpää, mutta EU toi tämänkin paheen takaisin meille.
E-aineet aiheuttavat allergiaa, astmaa, myrkytyksiä. Monissa maissa, kuten Australiassa ja Uudessa Seelannissa niistä useat ovat kiellettyjä, mutta niitä kuitenkin käytetään hulvattomia määriä meille syötetyssä teollisuusmössössä ja mm. juuri niissä jogurteissa, jotka eivät tärkkelysten lisäämisen jälkeen muuten enää maistu yhtään millekään? Mac Donaldsin mansikkapirtelössä E-aineita on yli 80, joten kuinkahanpaljonsiinämahtaa olla terveyttä ylläpitäviä ainesosia, mutta EI KUKAAN PUHU TÄSTÄ täällä yleisöpalstoilla?
Miksi apteekien myymässä D-vitamiinipakkauksessa ei ole D-vitamiinia! Kuka ottaa vastuun niistä osteoporoositapauksista, jotka ovat syntyneet Tuhon ja Hävityksen Laitoksen (THL) antaessa suomalaisille vääriä D-vitamiini-suosituksia kymmenten vuosien aikana! Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!
Karppaaminen helpottaa satojentuhansien ihmisten elämää ja nostaa sen laatua Suomessa jokainen päivä. Nämä eivät käytä teollisuuden halpamössöjä epämääräisine sisältöineen ja tässä piilee asian ydin! Uskooko joku oikeasti, että jotain tahoa kiinnostaa jonkun syömiset missään muussa mielessä, kuin hyötymistarkjoituksessa!!?? Katsokaa TV-mainoksia ja oppikaa. Ensin liemessä lilluvia lihakimpaleita ja Kotipizzaa ja Losec perään kun närästää ja Laxoperon kunulostus juuttuu perään. Miksikähän tämän keskellä karppaaja ei saisi olla syömättä viljatuotteita?
Yksikään uhoaja ei ole oikeasti kiinnostunut SINUN TERVEYDESTÄS vaan sinun lompakostasi.
Karppaus on pelastanut useita henkiä!
10
149
Vastaukset
- Loppu karppaukselle
Kuulun myös näihin ihmisiin,jotka vihaa karppausta.Ihmiset on järjestään köyhiä,jotka
ryhtyy niin typerälle dietille.Ei ole mitään järkeä pelätä viljatuotteita leipää,perunaa,
riisiä,pastaa yms.No minkäs tekee kun viiraa noin pahasti päästä,no toivottavasti
suurin osa älyää lopettaa ajoissa ja alkaa syömään normaalisti.- typerä deitti
Jos järjestään onkin ei lompakosta voi olla. Köyhillä ei ole varaa karpata.
- Idiootti dietti
typerä deitti kirjoitti:
Jos järjestään onkin ei lompakosta voi olla. Köyhillä ei ole varaa karpata.
Kuuleppas typerä deitti,kyllä järjestäänkin voi olla köyhä.Köyhilläkin on varaa
karpata,mutta he ovat tarpeeksi fiksuja etteivät karppaa.
- ............
Lopetas arja liisa alais anonymous alias sitä sun tätä hysteriosinti.
Meet jo naurettavuuden ja vihapuheiden puolelle. - piitu
Puhut kyllä niin asiaa Arja-Liisa !
Kun terveys alkaa horjua,sinnikäs ihminen kokeilee tätä ruokavaliota.Hyväksi havaittuaan, sitä ei voi kuin jatkaa!- KarppausSairastuttaa
Arja-Liisa ei puhu todellakaan asiaa,häntä ei kannata uskoa!
Kun terveys alkaa horjua,niin sinnikäs ihminen ei todellakaan kokeile näin
naurettavaa ja typerää diettiä jos on tarpeeksi fiksu.Se on todella todella huono,
jota ei kannata jatkaa,eikä edes kokeilla!Toivottavasti sinä Piitu sairastut ja otat
jotain opiksesi siitä,jos et pysty ottamaan niin olet todella typerys! - täyttä huuhaata
mistäköhän arjaliisa tietää että henkiä on pelastunut. on vissiin tehnyt tilaston ja seurannut kymmenien tuhansien ihmisten ruokavaliota intensiivisesti.
saanut vissiin ruumiinavausraportit käyttöönsä kaikista kuolemista.
ja lopputulos on ollut: söi jauhoja elinaikanaan, ei karpannut. - Piitu
KarppausSairastuttaa kirjoitti:
Arja-Liisa ei puhu todellakaan asiaa,häntä ei kannata uskoa!
Kun terveys alkaa horjua,niin sinnikäs ihminen ei todellakaan kokeile näin
naurettavaa ja typerää diettiä jos on tarpeeksi fiksu.Se on todella todella huono,
jota ei kannata jatkaa,eikä edes kokeilla!Toivottavasti sinä Piitu sairastut ja otat
jotain opiksesi siitä,jos et pysty ottamaan niin olet todella typerys!Valitettavasti olen vakavasti sairas jo :( Kuulostaa vain kauhelta ,nuo sinun sanat.
Tämä vakava sairaus vei minulta työkyvyn,kärsin kivuista joka päivä.Tällä ruokavaliolla olen saanut voimaa ja pirteyttä. Enkä todellakaan ollut ylipainoinen ,söin normaalisti kotitekoista ruokaa. Vaikka sinä KARPPAUS SAIRASTUTTAA söisit miten itse parhaaksi näät,en silti toivo sinun sairastuvan, vaan pysymään täysin terveenä. - KarppausSairastuttaa
Piitu kirjoitti:
Valitettavasti olen vakavasti sairas jo :( Kuulostaa vain kauhelta ,nuo sinun sanat.
Tämä vakava sairaus vei minulta työkyvyn,kärsin kivuista joka päivä.Tällä ruokavaliolla olen saanut voimaa ja pirteyttä. Enkä todellakaan ollut ylipainoinen ,söin normaalisti kotitekoista ruokaa. Vaikka sinä KARPPAUS SAIRASTUTTAA söisit miten itse parhaaksi näät,en silti toivo sinun sairastuvan, vaan pysymään täysin terveenä.Piitu,kuulehan et sinä tuolla karppausdietillä parane,terveemmäksi tule vaan
päinvastoin,saatat sairastua lisää ja enemmän.Kuinkas sitten?joten kannattaisi
uskoa ja opetella syömään kunnolla,jättää nuo dietit.Kuullosti sanani kauhealta tai
ei,niin se on ikävä kyllä totuus,mitä voi käydä ja joskus parempikin sanoa asiat
kauhealla tavalla,vaikka ei se aina niin miellyttävää olisikaan,mutta se on vaan
kestettävä,kuten olen minäkin joutunut.Ikävää että olet menettänyt työkykysi ja
kärsit kivuista.Empä usko että saat voimaa ja pirteyttä karppausruokavaliosta
kovin pitkään.Suosittelisin sinulle että kävisit lääkärin,hoitajan tai ravitsemustera
peutin luona keskustelemassa sinulle sopivasta hoidosta ja ruokavaliosta.
Jaksamista sinulle. - Piitu
KarppausSairastuttaa kirjoitti:
Piitu,kuulehan et sinä tuolla karppausdietillä parane,terveemmäksi tule vaan
päinvastoin,saatat sairastua lisää ja enemmän.Kuinkas sitten?joten kannattaisi
uskoa ja opetella syömään kunnolla,jättää nuo dietit.Kuullosti sanani kauhealta tai
ei,niin se on ikävä kyllä totuus,mitä voi käydä ja joskus parempikin sanoa asiat
kauhealla tavalla,vaikka ei se aina niin miellyttävää olisikaan,mutta se on vaan
kestettävä,kuten olen minäkin joutunut.Ikävää että olet menettänyt työkykysi ja
kärsit kivuista.Empä usko että saat voimaa ja pirteyttä karppausruokavaliosta
kovin pitkään.Suosittelisin sinulle että kävisit lääkärin,hoitajan tai ravitsemustera
peutin luona keskustelemassa sinulle sopivasta hoidosta ja ruokavaliosta.
Jaksamista sinulle.Kiitos. Nyt kuulosti, ettei siellä ole kiihkoilija vaan asiallinen ihminen.
Olen keskustellut lääkärin kanssa,ruokamuutoksistani.Ensin hänkin kauhisteli,mutta pitkän keskustelun jälkeen ja tarkkojen kokeiden jälkeen antoi täysin luvan jatkaa näin. En pidä tätä diettinä,en missään nimessä,vaan pyrin hoitamaan hermostollisia kipuja.
Toivotan sinulle myös hyvää oloa ja jaksamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807