Rasismi

SoIon1

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spällymälöö

      Minähän jo viimeksi sanoin että ilman pääsykoetta kiintiön kautta. Jos opiskelee 22 vuotta ja reputtaa saman tentin 17 kertaa, ihonväristäkö se johtuu? Vai olisiko sittenkin oppimiskyvyssä jotain?

      Politiikasta on kyse, ei rasismista.

      • äölkiuy

        On sekin outoa jos lukee lääkäriksi yhteiskunnallisen aseman takia .
        Ei potilaat saa olla kenenkään asemaa varten.
        Ja se, että vaatii oikeuksia muilta ihmisiltä.
        Yhteiskuntaa on rakennettu sairailla perusteilla.
        Varsinkin kun sen ajattelee alkuperäisestä yhteiskuntamallista käsin niin, että joka yhteiskunnallisessa portaassa on hyväksyttyjä yhteneväiset periaatteet.
        Eihän kukaan päästä kotiinsakaan pihalta sisään pyrkiviä tuomaan mukanaan omia vaatimuksiaan.


    • tikku-iivari

      Mikä tässä on evokeille uutista? Joku opiskelee 22 vuotta eikä tuu mitään ja opinto-oikeuskin vanhenee. So what?

    • nikkivoroilmoitus

    • Vaikka tietysti tiedämme että ei tämä oikean Solonin avaus ollut, niin kyllähän Halla-aho on kynäilijänä melkoinen mestari ja käsittelee vähänkin otollista lukijaansa kuin vahaa. Pakko oli lukea koko hoito heti.

      Jälkimmäinen osa oli aika rankka.

      Tietenkään en voisi kuvitella Jussia äänestäväni, onhan hän ihmisenäkin nähtävästi melkoisen hankala, mutta kirjoittamisen kaveri osaa. Melkein sanoisin, että pelottavankin hyvin.

      • O'ou

        Palstan kreationistit varmaankin ovat täysillä Enehin puolesta. Jokohan on mielenosoitus suunnitteilla? Mieshän on tunnustuksellinen kristitty ja varmaan kreationisti :-)

        "Maila-Katriina Tuomisen (kts. kuva) pläjäys otsikolla "Emmanuel Eneh hoitaa sielua ja ruumista", on tutustumisen arvoinen. Jutun kuvateksti luonnehtii Enehiä näin:"
        "Moniosaaja. Emmanuel Eneh on lääkäri, tanssija, vihreä politiikan vaikuttaja, tunnustuksellinen kristitty ja ennen kaikkea härmäläläinen ytimiään myöten."


      • O'ou kirjoitti:

        Palstan kreationistit varmaankin ovat täysillä Enehin puolesta. Jokohan on mielenosoitus suunnitteilla? Mieshän on tunnustuksellinen kristitty ja varmaan kreationisti :-)

        "Maila-Katriina Tuomisen (kts. kuva) pläjäys otsikolla "Emmanuel Eneh hoitaa sielua ja ruumista", on tutustumisen arvoinen. Jutun kuvateksti luonnehtii Enehiä näin:"
        "Moniosaaja. Emmanuel Eneh on lääkäri, tanssija, vihreä politiikan vaikuttaja, tunnustuksellinen kristitty ja ennen kaikkea härmäläläinen ytimiään myöten."

        Ai, Eneh on siis oikein sellainen eläväuskolainen.


      • juuh_juuh

        Tunnustat siis uskovasi evoluutioon vain koska evotutkijat ovat usein retoriikan mestareita. Kiitos, tätä tunnustustasi kaipasimmekin!


      • juuh_juuh kirjoitti:

        Tunnustat siis uskovasi evoluutioon vain koska evotutkijat ovat usein retoriikan mestareita. Kiitos, tätä tunnustustasi kaipasimmekin!

        Sinä taas olet luetun ymmärtämisessä jumbo.


      • juuh_juuh
        kekek-kekek kirjoitti:

        Sinä taas olet luetun ymmärtämisessä jumbo.

        Kyllä kyse on nimenomaan ns. pienen porukan onnistuneesta yrityksestä harhauttaa ihmisiä. Näin on esim evoluutiouskonnossasikin käynyt.


      • juuh_juuh kirjoitti:

        Tunnustat siis uskovasi evoluutioon vain koska evotutkijat ovat usein retoriikan mestareita. Kiitos, tätä tunnustustasi kaipasimmekin!

        Käytätkö jotain sientä vai syntyvätkö harhasi puhtaasti uskosta?


    • T 7

      Olikohan sekin älykästä suunnittelua kun piti ihmiset luoda erivärisiksi ? Eikö Jumala tiennyt että se aiheuttaa rasismia? Vai johtuuko "rodut" jostain perisynnistä?

      • juuh_juuh

        Tollo.


      • juuh_juuh kirjoitti:

        Tollo.

        Hauska tutustua!


      • juuh_juuh kirjoitti:

        Tollo.

        >Tollo.

        Siinä kuulimme tositieteen vastauksen monien miettimään kysymykseen. Seuraavaksi Miranda ja viiden vuorokauden sää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe