Lähikaupassani on 3 ihanaa kassatyttöä. Yhteistä kaikilla nätit kasvot ja mehevät peput. Kauppias lienee tykästynyt meheväpeppuisiin kassatyttöihin. Yritän kysyä heitä vielä treffeille, jos joku vaikka suostuisi. Vai ovatko kauppiaan hoitoja.
Lähikaupan kassatytöt
12
321
Vastaukset
- ..........
Tällaisia nättejä herkkupeppuja palkataan tarkoituksella kauppoihin, jotta miesasiakkaiden määrä lisääntyisi. Todennäköisesti ovat varattuja kaikki, jolloin pieni viaton flirttikin kuuluu heidän työnkuvaansa.
- saletti seikka
Kauppiaan heiniä
- siwan asiakas
itse olin lähimarketissa töissä 2 vuotta. Siellä oli tosi nättejä kassatyttöjä. Yhen kanssa sit meille kehittiyi suhde ja ollaan vieläkin hyvä ystäviä. Nyt oon prismas töissä siel elektroniikka ja tv puolella. Mut tos lähi siwassakin on yks tosi kaunis nainen kassalla töissä. Oon tutustunut siihen jo lähemmin kun kerran se alkoi flirttailee.kun ostin olutta niin kysyi et yksinkö mä ne oluet meinaan juoda. Sanoin sitten ostin niitä sulle kans et tervetuloa kylään. No sitten se tuli työpäivän jälkeen kun asun tos 20 metriä siwasta.
- tärkein
Saitko pildee?
- mies32
Nerokkaasti keksitty vastaus samalla sekunnilla. Tuollaiset yleensä tulevat mieleen sitten kotimatkalla tai seuraavana päivänä..
mies32 kirjoitti:
Nerokkaasti keksitty vastaus samalla sekunnilla. Tuollaiset yleensä tulevat mieleen sitten kotimatkalla tai seuraavana päivänä..
Mutta jos ei juo eikä osta olutta, ei kehity keskustelua tuollaisesta(kaan) asiasta.
- mies32
M1978 kirjoitti:
Mutta jos ei juo eikä osta olutta, ei kehity keskustelua tuollaisesta(kaan) asiasta.
Osta olutta ja heitä roskiin tai anna spurgulle.
Tai osta paljon sipsejä, suklaata, kokista, pakastepizzaa, dvd-leffoja tms., kyllä se kassatyttö saattaa niistäkin kysellä. Tai kondomeja. Kokeile itse, osta jokaista kaupan artikkelia yhtä kerrallaan suuria määriä, kunnes kassatyttö kysyy. Sitten olet valmiina heittämään tuon täältä oppimasi vastauksen. - siwan asiakas
tärkein kirjoitti:
Saitko pildee?
Noo en vielä saanut mut homma on kehitteillä vasta.
- 11+19
Onnenpekat! Meillä on lähi-siwassa töissä vain kaksi lyhyttä ja todella lihavaa tyttöä, jotka hädin tuskin mahtuvat lyllertämään kapeiden hyllyrivien välissä. Viikonloppuisin kassalla on tyttö, jolla on todella oudon kaksivärinen ja rumasti leikattu tukka. Ennen siellä oli kaunis brunette muija, mutta sitä ei ole pitkään aikaan enää näkynyt.
- onko tuo muka hinta?
Miten sie sen pepun näet jos se istuu kassalla?
- mies 86
Joku oli kommentoinut Nicki Minaj´n Starships musavideota toteamalla, "Her ass is so big that she´s got starships flying around her" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.684900Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2834225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903458Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183315Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383190Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271868- 1051630
- 1721281
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401205Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA881168