Kun naisten profiileja selaa niin vieraskirjoista saattaa paljastua vuoden 2008 kirjoituksia, siis ilmoitus ollut vuosikausia sivustolla.
Miksi pidät ilmoitusta vuodesta toiseen, vaikka ainakin naiset saavat siinä ajassa runsaasti vastauksia ja luulisi sieltä jo siinä ajassa jotakin löytyvän - ovatko nettinaiset täyttä paskaa joilla ei tee mitään, vai huomionkipeitä ressukoita joiden heikkoa itsetuntoa hivelee se kun joku mies kirjoittaa hänelle että " Olet kaunis" tai jotakin muuta yhtä tyhjänpäiväistä jota samainen mies kirjoittaa kymmenille tai sadoille naisille.
Kerrohan stoorisi!
Vuosikausien ilmoitukset
30
430
Vastaukset
- ei miltä näyttää
Oma, vanha profiilini oli tehty vuonna 2007. Miksi niin kauan, vaikka olen kaunis ja kaikin puolin monellekin sopiva ihannekumppaniksi?
Siksi, että opin miesten olevan pääasiassa sitoutumattomia. Ei yhteistä tulevaisuutta, ei oikeastaan paljon mitään. Siispä seurustelujen ajaksi vain piilotin profiilini pois markkinoilta.
Eihän niistä mikään kestänyt, vaikka monen seurustelukumppanin mielestä olin heille heidän täydellinen matchinsä. Enpä vain ollutkaan, kun paljastui, etten voi saada lapsia.
Jälkeen on jäänyt vuosien jälkeen kasa miehiä, jotka vielä ruikuttavat perään, miten hyvä pari olisimmekaan ollut, jos vain...
Siksi.- miesvm67
Tuo lapsettomuusasia on sen verran vakava että se pitäisi sanoa heti alussa, edes ennenkuin yrittää liveä. Ellei sitten hae vain tilapäistä seuraa. Ajat itsesi noihin toivottomiin suhteisiin kun et heti kerro totuutta lapsiasiassa.
Löytyy kyllä miehiä joille lapsetonkin nainen kelpaa joten suodattaisit ainakin täysin toivottomat tapaukset tunnustuksella heti pois nin vois löytyä mies jonka kanssa suhde kestää. - ei miltä näyttää
miesvm67 kirjoitti:
Tuo lapsettomuusasia on sen verran vakava että se pitäisi sanoa heti alussa, edes ennenkuin yrittää liveä. Ellei sitten hae vain tilapäistä seuraa. Ajat itsesi noihin toivottomiin suhteisiin kun et heti kerro totuutta lapsiasiassa.
Löytyy kyllä miehiä joille lapsetonkin nainen kelpaa joten suodattaisit ainakin täysin toivottomat tapaukset tunnustuksella heti pois nin vois löytyä mies jonka kanssa suhde kestää.Olen sen tehnytkin. Livenä sen kertominen heti ensi näkemältä olisi sosiaalisesti omituista. Kerron kyllä joko ensitreffeillä tai parien treffien jälkeen.
Enkä todellakaan hae vain tilapäistä seuraa. Loukkaava heittokin. Nimenomaan en hae mitään tilapäistä koskaan.
Sellaiset miehet ovat todella, todella harvassa, joille lapsettomuutta poteva nainen kelpaisi. Itse kun en kelpuuta lapsia jo tehneitä tapauksia. ei miltä näyttää kirjoitti:
Olen sen tehnytkin. Livenä sen kertominen heti ensi näkemältä olisi sosiaalisesti omituista. Kerron kyllä joko ensitreffeillä tai parien treffien jälkeen.
Enkä todellakaan hae vain tilapäistä seuraa. Loukkaava heittokin. Nimenomaan en hae mitään tilapäistä koskaan.
Sellaiset miehet ovat todella, todella harvassa, joille lapsettomuutta poteva nainen kelpaisi. Itse kun en kelpuuta lapsia jo tehneitä tapauksia.Suurin umpikuja syntyneekin juuri tuosta kombinaatiosta, ettet itse voi saada lapsia, mutta miehelläkään ei niitä saisi olla ennestään. Todennäköisesti juuri lapsia jo saaneiden joukosta löytyisi niitä miehiä, jotka eivät enempää lapsia haluaisi. Hyvin harva kuitenkaan haluaa omasta tahdostaan jäädä kokonaan lapsettomaksi. Mutta vaikka todennäköisyys onkin pieni, se ei kuitenkaan ole nolla. Kyllähän meitä kaikenlaisia täällä on.
- miesvm67
ei miltä näyttää kirjoitti:
Olen sen tehnytkin. Livenä sen kertominen heti ensi näkemältä olisi sosiaalisesti omituista. Kerron kyllä joko ensitreffeillä tai parien treffien jälkeen.
Sellaiset miehet ovat todella, todella harvassa, joille lapsettomuutta poteva nainen kelpaisi. Itse kun en kelpuuta lapsia jo tehneitä tapauksia."Olen sen tehnytkin. Livenä sen kertominen heti ensi näkemältä olisi sosiaalisesti omituista"
Eeeiii.. vaan tietenkin kerrot sen heti ensimmäisissä viesteissä etkä päästä tilannetta liveen ilman että miehellä on jo tieto tuosta lapsettomuudesta. Tai kerro jo vaikka profiilin esittelyssä sanallisesti että ehdottomasti "ei" lapsia etkä halua, siitä ei tajua edes ettet voi saadakaan joten yksityisyytesi pysyy sikäli suojattuna.
Jos mies tietää heti ensimmäisistä viesteistä alkaen että lapsia ei ole, tule eikä haluta mutta haluaa jatkaa nin koko lapsettomuus on silloin sivuseikka. Juuri sellaista miestähän etsit.
"Sellaiset miehet ovat todella, todella harvassa, joille lapsettomuutta poteva nainen kelpaisi"
Kyllä niitä on mutta tietenkin paljon harvemmassa kuin niitä jotka haluaa jälkikasvua, riippuu toki iästäkin. Itse esim. olen jo sen ikäinen etten enää kaipaa lisää lapsia tähän elämään.
"Itse kun en kelpuuta lapsia jo tehneitä tapauksia"
Mistä moinen, pelkäätkö joutuvasi kotiorjaksi vai inhoatko lapsia oman puutteesi tähden? Ainakin rajoitat vaihtoehtoja suuresti. Asia ei toki minulle kuulu, jokainen elää kuten haluaa mutta tuli vain mieleeni. - ei miltä näyttää
miesvm67 kirjoitti:
"Olen sen tehnytkin. Livenä sen kertominen heti ensi näkemältä olisi sosiaalisesti omituista"
Eeeiii.. vaan tietenkin kerrot sen heti ensimmäisissä viesteissä etkä päästä tilannetta liveen ilman että miehellä on jo tieto tuosta lapsettomuudesta. Tai kerro jo vaikka profiilin esittelyssä sanallisesti että ehdottomasti "ei" lapsia etkä halua, siitä ei tajua edes ettet voi saadakaan joten yksityisyytesi pysyy sikäli suojattuna.
Jos mies tietää heti ensimmäisistä viesteistä alkaen että lapsia ei ole, tule eikä haluta mutta haluaa jatkaa nin koko lapsettomuus on silloin sivuseikka. Juuri sellaista miestähän etsit.
"Sellaiset miehet ovat todella, todella harvassa, joille lapsettomuutta poteva nainen kelpaisi"
Kyllä niitä on mutta tietenkin paljon harvemmassa kuin niitä jotka haluaa jälkikasvua, riippuu toki iästäkin. Itse esim. olen jo sen ikäinen etten enää kaipaa lisää lapsia tähän elämään.
Mistä moinen, pelkäätkö joutuvasi kotiorjaksi vai inhoatko lapsia oman puutteesi tähden? Ainakin rajoitat vaihtoehtoja suuresti. Asia ei toki minulle kuulu, jokainen elää kuten haluaa mutta tuli vain mieleeni.Live ja netti ovat kaksi eri asiaa. Tarkoitin tapauksia, joissa minut pyydetään ulos livekohtaamisessa, ilman netin vaikutusta asiaan. Näitä kuitenkin on reilusti suurempi osa verrattuna nettideittailuun. Olisi aika tökeröä - esimerkiksi ravintolassa - töksäyttää miehelle, että joo, voin lähteä kanssasi ulos, jos lapsettomuuteni ei ole ongelma, vai mitä?
En kelpuuta lapsellisia miehiä, koska niissä suhteissa jää aina prioriteettilistalla lapsien jälkeen, unohtamatta kompleksisuuskerrointa, joka lapsien kuviossa olo väistämättä tuo. Yksikään mies ei hyväksyisi suhdetta, jossa minä en osallistuisi millään tavoin lapsien huoltoon tai huomioimiseen. "En etsi lapsilleni äitiä" on suurin bullshit, mitä on. Jokainen lapsellinen ihminen haluaa itselleen kumppanin, joka jakaa arjen rutiinit lapset mukaan luettuna.
Ei olisi reilua, että mies olisi elämäni tärkein asia, mutta itse olisin hänelle vasta toiseksi, kolmanneksi tai vasta neljänneksi tärkein. Enkä välitä eksienkään tuomasta elämän hankaloittamisesta. Muiden lasten ehdoilla eläminen ei ole minun juttuni.
Profiilissani, jonka juuri poistin livenä tapaamani miehen vuoksi, oli selvästi "ei lapsia". Kovin hiljaista oli. - ei miltä näyttää
discovery-74 kirjoitti:
Suurin umpikuja syntyneekin juuri tuosta kombinaatiosta, ettet itse voi saada lapsia, mutta miehelläkään ei niitä saisi olla ennestään. Todennäköisesti juuri lapsia jo saaneiden joukosta löytyisi niitä miehiä, jotka eivät enempää lapsia haluaisi. Hyvin harva kuitenkaan haluaa omasta tahdostaan jäädä kokonaan lapsettomaksi. Mutta vaikka todennäköisyys onkin pieni, se ei kuitenkaan ole nolla. Kyllähän meitä kaikenlaisia täällä on.
Kuten todettu, en halua muiden ihmisten lapsia elämääni. Lapselliseen mieheen voisin rakastua, mutta en hänen lapsiinsa. He ovat kuitenkin tuntemattomia ihmisiä, joita en halua kotiini temmeltämään ja rajoittamaan elämääni.
Ethän sinäkään haluaisi esimerkiksi tyttöystävän veljeä, joka odottaa täyttä ylöspitoa ja huoltoa, kotiisi asumaan? Ihan sama asia. ei miltä näyttää kirjoitti:
Kuten todettu, en halua muiden ihmisten lapsia elämääni. Lapselliseen mieheen voisin rakastua, mutta en hänen lapsiinsa. He ovat kuitenkin tuntemattomia ihmisiä, joita en halua kotiini temmeltämään ja rajoittamaan elämääni.
Ethän sinäkään haluaisi esimerkiksi tyttöystävän veljeä, joka odottaa täyttä ylöspitoa ja huoltoa, kotiisi asumaan? Ihan sama asia.Minä en kyllä näe tuota samana asiana. Ihan hyvin voisin oppia rakastamaan kumppanini lasta / lapsia aivan kuin omaani. Paljon riippuu toki lapsen / lasten iästä. Mitä pienempään lapseen pääseen tutustumaan, sitä suuremman roolin hänen elämässään saa. Toinen vaihtoehto on vielä sekin (tietämättä ikääsi kylläkään sen tarkemmin), että ne lapset voivat olla jo teini-iän loppupuolella ja siten muuttamassa piakkoin pois kotoa.
Tarkoitukseni oli kuitenkin lähinnä tähdentää sitä, että pienellä muutoksella miesmarkkinasi moninkertaistuisivat. Mutta olet tietenkin täysin vapaa valitsemaan omat kriteerisi kumppanin suhteen parhaaksi katsomallasi tavalla.- olet hujari
ei miltä näyttää kirjoitti:
Sellaiset miehet ovat todella, todella harvassa, joille lapsettomuutta poteva nainen kelpaisi. Itse kun en kelpuuta lapsia jo tehneitä tapauksia.Jos netin kautta hakee seuraa, tuollaiset lapsettomuusasiat pitää tuoda jo profiilissa julki, muuten olet kusettaja ja sellaiset ihmiset näkevät vaivaa, jotka muuten eivät ottaisi yhteyttä missään tapauksessa.
- ei miltä näyttää
olet hujari kirjoitti:
Jos netin kautta hakee seuraa, tuollaiset lapsettomuusasiat pitää tuoda jo profiilissa julki, muuten olet kusettaja ja sellaiset ihmiset näkevät vaivaa, jotka muuten eivät ottaisi yhteyttä missään tapauksessa.
Ai huijari? Päättelit sitten ihan omin päin, ettei asiaa ole kerrottu. Se on jo profiilissa. Tai siis oli, kun profiiliakaan ei enää ole.
Vaikutatpa todella miellyttävältä ihmiseltä. - D*I*N*K
miesvm67 kirjoitti:
"Olen sen tehnytkin. Livenä sen kertominen heti ensi näkemältä olisi sosiaalisesti omituista"
Mistä moinen, pelkäätkö joutuvasi kotiorjaksi vai inhoatko lapsia oman puutteesi tähden? Ainakin rajoitat vaihtoehtoja suuresti. Asia ei toki minulle kuulu, jokainen elää kuten haluaa mutta tuli vain mieleeni.Käsittääkseni hyvin hyvin suuri osa miehistä (ja naisista) ei nykyään halua lapsia. Näiden ihmisten määrä kasvaa kokoajan. Miksi pilata elämänsä?
Kaikkien tutkimusten mukaan lapsettomat parit ovat onnellisempia kuin ne, joilla on lapsia.
- ..........
Voihan olla, että naisella on ollut profiili usein piilossa. Itselläkin vuoden vanha profiili, mutta olen pitänyt sitä välillä piilossa. Aina nuo suhteet ei onnistu, niin eipä tartte aina luoda uusia tunnuksia.
- Tämä selkeää!
Ainahan noita selityksiä löytyy , kuten tuo sinun sepostuksesi tuossa.
Vai ei suhteet onnistu, miten ne voisivat onnistua jos säntää suhteeseen päätä pahkaa sen kummemmin miettimättä ja tutustumatta niin eihän ne sellaiset suhteet onnistu - SE ON SELVÄÄ!
Mutta jos on valitseva eikä kelpuuta mitään epätoivoista yh- naista tai satuja kertovaa pelimiestä niin ei ole epäilystäkään etteikö suhde onnistuisi.
LOPUSSA KIITOS SEISOO, sanotaan ... - empaattinen Anu-täti
Tämä selkeää! kirjoitti:
Ainahan noita selityksiä löytyy , kuten tuo sinun sepostuksesi tuossa.
Vai ei suhteet onnistu, miten ne voisivat onnistua jos säntää suhteeseen päätä pahkaa sen kummemmin miettimättä ja tutustumatta niin eihän ne sellaiset suhteet onnistu - SE ON SELVÄÄ!
Mutta jos on valitseva eikä kelpuuta mitään epätoivoista yh- naista tai satuja kertovaa pelimiestä niin ei ole epäilystäkään etteikö suhde onnistuisi.
LOPUSSA KIITOS SEISOO, sanotaan ...@Tämä selkeää!:
Sinulla siis onnistui suhde. Jokin kyllä nyt on ongelma sinulla, kun yhä tällä palstalla teet ilkeitä, naisia panettelevia aloituksia,
Mikä on ongelmasi, kerrohan tädille. - miesvm67
empaattinen Anu-täti kirjoitti:
@Tämä selkeää!:
Sinulla siis onnistui suhde. Jokin kyllä nyt on ongelma sinulla, kun yhä tällä palstalla teet ilkeitä, naisia panettelevia aloituksia,
Mikä on ongelmasi, kerrohan tädille.No niin, Anu-tädin psykosohva odottaa edelleen selityksiä, minäkin haluan osallistua tähän istuntoon, ei kai se haittaa :D :D
- M50+
Minunkin profiilini on piilossa. Se oli auki keväällä pari viikkoa, jolloin perustin sen. Kesällä ja syksyllä on ollut sen verran vipinää, etten etsi uutta seuraa.
Koska naiset ovat yleisesti ottaen "suositumpia" treffipalstalla, on luultavaa, että vuosia vanhan profiilin haltija on ehtinyt tässä ajassa seurustella useampaankin otteeseen. Jollekin Pano-Petralle suhteet niin lyhyitä, ettei profiilia edes kannata piilottaa välillä.
- Nettideittivetaraani
Mun profiilini on tehty vuonna 2008. Olen tässä välissä tapaillut paria miestä netistä ja yhtä elävästä elämästä, jolloin profiili on ollut tauolla.
- ggggggdddd
En tiedä kannattaako noita veteraaneja tavata. Aikamoni on sellaisia tuuliviirejä, että päätä huimaa.
- miesvm67
Tuuliviirejä? No voi niitäkin olla mutta en kyllä tunne itseäni tuuliviiriksi. Minulla on profiili luotuna s24 sivustolle vuodelta 2001. Se on tosin eri profiili millä olen ollut treffit-puolella.
Vuosi profiilin luomisen jälkeen tapasin exäni jonka kanssa kulahti melkein 10 vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Eron jälkeen palasin tänne takaisin etsimään kumppania. Onko se tuuliviiritoimintaa? - Tiedät tämän itse.
miesvm67 kirjoitti:
Tuuliviirejä? No voi niitäkin olla mutta en kyllä tunne itseäni tuuliviiriksi. Minulla on profiili luotuna s24 sivustolle vuodelta 2001. Se on tosin eri profiili millä olen ollut treffit-puolella.
Vuosi profiilin luomisen jälkeen tapasin exäni jonka kanssa kulahti melkein 10 vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Eron jälkeen palasin tänne takaisin etsimään kumppania. Onko se tuuliviiritoimintaa?Ei
Jos kuvitteliset sen olevan - profiili olisi uusi
- ride0
Tai ehkä noita innokkaita miesehdokkaita ei sitten olekaan tai ainakin omalle kohdalleni ongelmaksi on muodostunut se, että minulla on lapsi. Miehet eivät halua naista, jolla on alle kouluikäinen lapsi huolettavana. Siinähän joutuisi viettämään tavallisia koti-iltoja ja miettimään elämäntyyliään, elämähän ei voi olla yhtä juhlaa. Siksi ilmoitukseni on ollut jo pidemmän aikaa aktiivisena, jos jostain löytyisi samassa elämäntilanteessa oleva MIES, joka olisi valmis jakamaan myös arkea kanssani.
- 1tarina
Avasin nettiprofiilin vuonna 2008 oltuani pari vuotta yksin suhteen kariuduttua.
Katselin tuolloin hetken netin tarjontaa. En tuolloin tavannut ketään netin kautta.
Tapasin uuden miehen syksyllä 2008 .
Aloimme seurustelemaan, mutta suhde loppui minusta johtumattomista syistä.
Olen taas ollut sinkku jonkin aikaa ja tuli mieleen vanha deittiprofiilini, jonka aktivoin.
Olisi kai pitänyt luoda uusi profiili? - jestapajepulis
"En kelpuuta lapsellisia miehiä, koska niissä suhteissa jää aina prioriteettilistalla lapsien jälkeen, unohtamatta kompleksisuuskerrointa, joka lapsien kuviossa olo väistämättä tuo. Yksikään mies ei hyväksyisi suhdetta, jossa minä en osallistuisi millään tavoin lapsien huoltoon tai huomioimiseen. "En etsi lapsilleni äitiä" on suurin bullshit, mitä on. Jokainen lapsellinen ihminen haluaa itselleen kumppanin, joka jakaa arjen rutiinit lapset mukaan luettuna.
Profiilissani, jonka juuri poistin livenä tapaamani miehen vuoksi, oli selvästi "ei lapsia". Kovin hiljaista oli."
En tiedä, tuliko tuota nimimerkkiä "ei miltä näyttää" lukiessa muille mieleen eräs nimimerkki, joka muutama päivä sitten tässä samaisessa osiossa sai melkoista keskustelua aikaan lapsikielteisyydellään (akateemisetkin saivat myös tuomion), mutta minulle ainakin tuli. Kovin oli saman suuntaista, varsin itsekästä tekstiä. Kyseinen "emilia" tosin väitti, että hänellä lapsia on, mutta ovat muuttaneet kotoa. Kuitenkin hänellä varsin selkeästi luki profiilissa, että hänellä ei ole lapsia.
Nyt sitten nimimerkki "ei miltä näyttää" kertoo, että hän on juuri poistanut profiilinsa treffeistä ja yllätys yllätys, myös emilia on juuri poistanut profiilinsa treffit osiosta.- --------
"Emilia" tuskin käyttäisi sellaista sanaa kuten "kompleksisuuskerroin". :)
Näillä S24 -palstoilla on hirveän vainoharhaista porukkaa. Ikisinkku M:ää on jo luultu ainakin kahdeksi muuksi henkilöksi.
Minua joka kirjoittelen vaihtelevilla nimimerkeillä on myös luultu muutaman kerran toiseksi henkllöksi (intetty kiven kovaan että vaihdoin nikkiä kesken ketjun). Samoin minua on väitetty mieheksi pari kertaa eikä millään uskottu että olen nainen. :D En ole törmännyt tällaiseen missään muualla. - Jokainen tyylillään
-------- kirjoitti:
Näillä S24 -palstoilla on hirveän vainoharhaista porukkaa. Ikisinkku M:ää on jo luultu ainakin kahdeksi muuksi henkilöksi.
Minua joka kirjoittelen vaihtelevilla nimimerkeillä on myös luultu muutaman kerran toiseksi henkllöksi (intetty kiven kovaan että vaihdoin nikkiä kesken ketjun). Samoin minua on väitetty mieheksi pari kertaa eikä millään uskottu että olen nainen. :D En ole törmännyt tällaiseen missään muualla.Aina kun poikkeat liikaa kliseisestä mielipiteestä eikä muuta keksitä tulee haukkuja ja mielipide jota ei pidetä ”oikean naisen mielipiteen” saa osan luulemaan sinua mieheksi.
Joillakin kun on tarve lokeroida asiat naisen mielipiteiksi ja miesten mielipiteiksi. koska kaikki naiset ja kaikki miehet ovat homogeenistä aineista eikä sisälle mahdu vaihtelua, ettei maailmankuva vaan pääse romahtamaan.
Itse törmännyt tähän ilmiöön täällä, mutta kylläkin ihan live elämässä myös. Poikkeava ajattelu ja sen ääneen lausuminen on joillekin lähes kauhistus. Pelottava mörkö joka uskaltaa olla ihan omilla aivoilla ajatteleva ja poiketa ”yleisesti hyväksytystä mielipiteistä”. Pakko olla provo, esiintyä vääränä sukupuolena, hullu tai vähintään ruma.
Ja ainakin itse vaihtelen nimimerkkiä miten sattuu. Käsittääkseni nimimerkkiä pystyy käyttämään useampikin kuin pelkästään yksi ellei sitä ole rekisteröity. Ainakin itse suhtaudun skeptisesti pelkkään nimimerkkiin, katson enemmän ihmisen tapaa kirjoittaa ja ilmaista itseä. Joissakin näen pilkahduksen sarkasmia tai mustaa huumoria ja saatan siihen myös samoin vastata. Joskus tapana on heittää ihan skeidaa juttuun missä aloittaja tuntuu ihan…. saahan monesti keskustelua aikaiseksi.
Jatkahan ihan omalla linjalla;) Tuohan se piristystä näihin kirjoituksiin. - ei miltä näyttää
-------- kirjoitti:
Minua joka kirjoittelen vaihtelevilla nimimerkeillä on myös luultu muutaman kerran toiseksi henkllöksi (intetty kiven kovaan että vaihdoin nikkiä kesken ketjun). Samoin minua on väitetty mieheksi pari kertaa eikä millään uskottu että olen nainen. :D En ole törmännyt tällaiseen missään muualla.Kiitos. :)
Ei, en todellakaan ole "Emilia". Akateeminenkin olen.
Kummallista, miten ihmiset luokitellaan itsekkääksi vain sen perusteella, ettei ole valmis uhraamaan elämäänsä muiden ihmisten lapsille.
Eihän esimerkiksi tasa-arvoista suhdetta hakevia miehiäkään syytetä itsekkääksi, koska eivät ole ensisijaisesti valmiita kustantamaan kumppaninsa elämää. Jostain syystä lapset ovat pyhä lehmä. Kaikki lapsiin liittyvä pitäisi hyväksyä ehdoitta.
Vai lieneekö tässäkin asiassa suurin ongelma siinä, että yksin- tai yhteishuoltajiksi jääneet naiset ja miehet tuntevat katkeruutta? Katkeruutta, koska osa ihmisistä (en ole ainoa laatuani) ei enää lapsien myötä kelpuuta heitä kumppanikseen.
- minä ja mielipiteeni
Ylipäänsä nämä pa*kan jauhanta jutut kannattaa tyhjentää vieraskirjastaan
ja sitten asiaan. En henkilökohtaisesti pitänyt kuin n. vuoden profiilia. Kävin
treffeillä eikä niistä syntynyt sen selvenpää.
Jokin nettideittailussa ei vaan toimi. Oiskohan se helppous etsiä aina vaan
sitä täydellisenpää, vai mikä lie.
Ystäviä sain, mutta en etsinyt mitään kahvitteluseuraa, vaan sitä yhtä, jonka
kera viettää loppuelämä kenties. Yhdenillan juttuja en ole koskaan harrastanut,
no mikäli sitä nyt voi harrastukseksi kutsua. Näitä pelkän seksin tyrkyttäjiä
kyllä riitti joka ikäluokasta.
Säälittävää touhua..Nyt pillit on ollut pussissa tästä touhusta parivuotta.
Uutta kokeilua en ala, on muutakin tekemistä, kuin leikkiä kissa-hiiri
kirmailua. Uskoo ken haluaa tähän touhuun, varsinkin jos on ylimääräistä
aikaa ja pitkää pinnaa junnata tyhjän perässä. - aikaa menee
Kyllä minulla ainakin meni 4 vuotta löytää uusi kumppani, vaikka siihen mahtui yritys jos toinenkin. Jokseenkin jokainen päättyi ei syystä, mm siihen, että mies ei uskaltanut sitoutua, tai valehteli olevansa vapaa tai haluasi lapsia reippaasti yli nelikymppisenä, mutta minä en enää. Kaikista en itse pitännyt tai eron jälkeiset sotkut olivat niin hankalia, ettei niitä viitsitnyt katsella, koska muuta elämää ei tuntunut olevan. Mutta löytyihän mies lopulta ja netistä. Ravintoloissa ym kyllä tuli käytyä, mutta seura osottautui yleensä aina varatuksi tai sitten näiksi ikisinkuiksi, joiden itsekyydellä ei ole rajaa, joten heistä ei enää nelikymppisenä ole kunnon parisuhteeseen.
- Jokainen tyylillään
Mitä voi päätellä vuosikausien ilmoituksesta
Omat päätelmät
Toinen on valikoiva ja tietää mitä etsii, mutta ei ole kohdalle tullut.
Jos valehtelee etsinnän pituuden herää kysymys?
Mikä tarve valehdella? Mitä pahaa etsinnän pituudesta vastaajan mielestä on ? Eikä tämän olisi voinut jättää kertomatta? Eli näissä tapauksissa VALHETELEMINEN JA VÄÄRÄN TIEDON ANTO ON EHDOTON HYLKÄÄMISPERUSTE. Kaikkea tietoa ei tarvitse antaa, mutta lakatkaa nyt ihmeessä valehtelemasta. Kun kerran voi olla yhteydessä täysin anonyymisti niin korkeintaan toinen ”ottaa jalat alle”.
Jos oman kertomuksen mukaan ollut suhteessa, mutta näyttää hakeneen seuraa keskellä suhdetta – kertoo minulle aika paljon tavasta elää ja toimia. Hylkäämisperuste
Itse nirsona nirppanokkana toivon myös miehen kuuluvan siihen sarjaan, jolle ei ihan jokainen vastaantulija edes kelpaa. Joten pitkä profiili ei todellakaan ole mikään negatiivinen pointti – tai takaa myöskään positiivista. Huomautan, etten etsi täydellistä miestä koska en myöskään itse sitä ole. Mutta ehdottomasti etsin sitä itselle sopivaa, jolloin minun pitää olla sitä myös miehelle. Mies ilman menneisyyttä ja elämään on enemmänkin feikin oloinen kun potentiaalinen ehdokas minulle. Jokin ei vain täsmää.
En myöskään jaksa ymmärtää niitä joilla ei edes anonyymisti ole mitään edellytyksiä puhua totta vaan on pakko valehdella. Viimeistään livenä näillä valheilla kun on jossain vaiheessa tapa paljastua. Jos haette seuraa seksiin niin sanokaa se suoraan, koska netissä on myös ihan saitteja jossa pyörii sekä naisia että miehiä hakemassa sitä panoa. Ihme säätäminen ja valheiden verkon luominen on lapsellista ja keskenkasvuista pelaamista. Seksi seuraa etsivillä kun tuppaa nuo kriteerit olemaan vähän erillä tasolla kuin parisuhdetta etsivillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.805963Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095335Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie474541Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3043634Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1253388Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02210Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362112- 1051700
- 1721401
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001237