että evoluutio on saatanan salajuoni eksytys älkää ihmiset uskoko evoluutioon vaan Jumalaan ja Jeesukseen niin Taivasten valtakunnassa on paikka teille, miksi ette usko. Kaikki sopii Raamatun kuvaukseen!!! 70% profetioista jo toteutunut. KÄÄNTYKÄÄ KUN VIELÄ VOITTE.
ettekö hyvät ihmiset ymmärrä
27
125
Vastaukset
- puolueeton kommentoi
Ateistin aivot on kyllä todella pieni rata.
- juupaniin
"Ateistin aivot on kyllä todella pieni rata. "
Hah, joo.
- ärsyttää tuollaiset
Kuka teidän on käskenyt tulla kretupalstalle evoluutiosta ja ateistin aivoista puhumaan? Puhukaa kreationismista, tämä on kreationismipalsta!
- Apo-Calypso
http://piv.pivpiv.dk/
Tuo riittänee vastaukseksi kuolaukseesi...- Tosiasioita
Sinun hymysi hyytyy helvetissä. Kuvittelet että kun kuulut kirkkoon tai et ainakan ole jumalankieltäjä ja uskot omalla tavallasi, niin pääset Taivasten Valtakuntaan, mutta tiedä että Raamattu sanoo juuri päin vastoin. järkyttävä totuus on se että sinun lähimmäisesi voivat uskoa mutta sinut pitää henkilökohtaisesti ottaa pelastajaksi Jeesuksen Kristuksen, sillä muuten Taivasten Valtakunnan avaimet ovat ulottumattomissasi. Jokainen kohtaa tuomionsa yksin eikä kukaan muu kuin Jeesus voi pelastaa sinua. Ei äitisi ei isäsi ei lapsesi.
- Apo-Calypso
Tosiasioita kirjoitti:
Sinun hymysi hyytyy helvetissä. Kuvittelet että kun kuulut kirkkoon tai et ainakan ole jumalankieltäjä ja uskot omalla tavallasi, niin pääset Taivasten Valtakuntaan, mutta tiedä että Raamattu sanoo juuri päin vastoin. järkyttävä totuus on se että sinun lähimmäisesi voivat uskoa mutta sinut pitää henkilökohtaisesti ottaa pelastajaksi Jeesuksen Kristuksen, sillä muuten Taivasten Valtakunnan avaimet ovat ulottumattomissasi. Jokainen kohtaa tuomionsa yksin eikä kukaan muu kuin Jeesus voi pelastaa sinua. Ei äitisi ei isäsi ei lapsesi.
Olet edelleenkin tyhjäpäinen kuolaa valuva idiootti. - Sepä Se
Apo-Calypso kirjoitti:
Olet edelleenkin tyhjäpäinen kuolaa valuva idiootti.Sinun hymysi hyytyy helvetissä. Anna selvittää asit Jumalan kanssa kuntoon, niin vielä ehdit pelastua.
Sepä Se kirjoitti:
Sinun hymysi hyytyy helvetissä. Anna selvittää asit Jumalan kanssa kuntoon, niin vielä ehdit pelastua.
Sinun hymysi hyytyy kun et pääsekään Valhallaan nauttimaan ikuisista syömingeistä ja juomingeista. Selvitä asiat Odinin ja Freijan kanssa kuntoon, niin vielä ehdit pelastua.
- Sepä Se
Vanellus kirjoitti:
Sinun hymysi hyytyy kun et pääsekään Valhallaan nauttimaan ikuisista syömingeistä ja juomingeista. Selvitä asiat Odinin ja Freijan kanssa kuntoon, niin vielä ehdit pelastua.
"Sinun hymysi hyytyy kun et pääsekään Valhallaan nauttimaan ikuisista syömingeistä ja juomingeista. Selvitä asiat Odinin ja Freijan kanssa kuntoon, niin vielä ehdit pelastua. "
Vain Jeesuksen kautta löydät ikuisen elämän, et minkään muun asian välityksellä. Jumala itse antoi todistuksensa Jeesuksesta kun taivaasta kantautui ääni: "Tämä on minun rakas poikani, johon minä olen mielistynyt." Niin ne jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan pääsevät taivasten valtakuntaan armahdettuina syntisinä.
Jokainen, joka tekee syntiä on synnin orja. Sepä Se kirjoitti:
"Sinun hymysi hyytyy kun et pääsekään Valhallaan nauttimaan ikuisista syömingeistä ja juomingeista. Selvitä asiat Odinin ja Freijan kanssa kuntoon, niin vielä ehdit pelastua. "
Vain Jeesuksen kautta löydät ikuisen elämän, et minkään muun asian välityksellä. Jumala itse antoi todistuksensa Jeesuksesta kun taivaasta kantautui ääni: "Tämä on minun rakas poikani, johon minä olen mielistynyt." Niin ne jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan pääsevät taivasten valtakuntaan armahdettuina syntisinä.
Jokainen, joka tekee syntiä on synnin orja.Ah, syntiä, mielipuuhaani.
Sepä Se kirjoitti:
Jokainen, joka tekee syntiä on synnin orja.>Jumala itse antoi todistuksensa Jeesuksesta kun taivaasta kantautui ääni: "Tämä on minun rakas poikani, johon minä olen mielistynyt."
Jumalan äänen ja sen sisältämän viestin olisi luullut tehneen valtavan vaikutuksen kaikkialla kaupungissa. Kutenkin ihmiset jatkoivat elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Mahtaakohan olla keksaistu koko juttu?
- Sepä Se
"KÄÄNTYKÄÄ KUN VIELÄ VOITTE. "
1. Joka ei tunne Herraamme Jeesusta Kristusta, ei tule pääsemään taivasten valtakuntaan.- puhalluslamppu
Satutko tietämään missä he´lvetti sijaitsee ? (positiot)
Puolivirallinen Helkutin uutiset kertoo, että se on meidän kaikkien jolkojemme alla.
Tarvitsee vain porata 6400 km syvä reikä, jonne toisuskoiset ja uskottomat pudotetaan. Ongelma on nykyisin se, että ei ole kyetty poramaan näin syvää reikää.
Kun sen teko onnistuu niin sinne minutkin tiputetaan, mutta kun en ole fyysikko niin en tiedä putoanko maapallon sisukseen koska miten siellä gravitaatio vaikuttaa.
Lämpötila siellä ilmeisesti riittää t=5000 kelviniä ja siellä lillumme rauta-nikkeliseoksessa.
Toisaalta on myös kylmä he´lvetti koska sanonta on "kylmää kuin ryssän hel´vetissä. Sitä paikkaa en tiedä koska Venäjä on suuri maa. - Sepä Se
puhalluslamppu kirjoitti:
Satutko tietämään missä he´lvetti sijaitsee ? (positiot)
Puolivirallinen Helkutin uutiset kertoo, että se on meidän kaikkien jolkojemme alla.
Tarvitsee vain porata 6400 km syvä reikä, jonne toisuskoiset ja uskottomat pudotetaan. Ongelma on nykyisin se, että ei ole kyetty poramaan näin syvää reikää.
Kun sen teko onnistuu niin sinne minutkin tiputetaan, mutta kun en ole fyysikko niin en tiedä putoanko maapallon sisukseen koska miten siellä gravitaatio vaikuttaa.
Lämpötila siellä ilmeisesti riittää t=5000 kelviniä ja siellä lillumme rauta-nikkeliseoksessa.
Toisaalta on myös kylmä he´lvetti koska sanonta on "kylmää kuin ryssän hel´vetissä. Sitä paikkaa en tiedä koska Venäjä on suuri maa."Satutko tietämään missä he´lvetti sijaitsee ? (positiot)"
Kuuluuko sinun tietää? Usko Jeesukseen Herranasi, niin pelastut. - puhalluslamppu
Sepä Se kirjoitti:
"Satutko tietämään missä he´lvetti sijaitsee ? (positiot)"
Kuuluuko sinun tietää? Usko Jeesukseen Herranasi, niin pelastut."Kuuluuko sinun tietää? Usko Jeesukseen Herranasi, niin pelastut."
Jaa eli kun sellainen reikä porataan maan ytimeen niin sinne tulee vartiointi 24/7 , suojakaiteet ja pappi vielä käännyttämään ?
Käännytys lienee mahdotonta sillä olen ns. kuollut sielu. - 1231011
''Joka ei tunne Herraamme Jeesusta Kristusta, ei tule pääsemään taivasten valtakuntaan.''
Entä se kohta jossa kerrotaan, että sellainen joka ei ole kuullut Jeesuksesta, mutta elää Jumalan tahdon mukaan ilmankin pelastuu myös.
- Lähettiläs2
Ettekö te huomaa, että "Lähettiläss" on itse eksyttäjä ja Saatanan kätyri. Hän kauppaa väärää profeettaa pelolla ja valheella! Jos seuraatte Lähettilässtä, niin joudutte kadotukseen!
- BlackNemo
Tälläinen tosiaan todistaa sen, että joskus ääriuskovisuus lähentelee mentaalipuolen suurehkoa ongelmaa. Sinänsä mielenkiintosta, onko henkilössä lähtökohtaisesti jo ollut viitteitä jonkin tasoiseen todellisuudesta erkanemiseen ( erilaiset mielisairaudet ) vai onko tuollainen opittua/syy-seuraus sairastumista, esimerkin tapauksessa vaikkapa ravamalla lahkon aivopesutapahtumissa?
- tieteenharrastaja
Ei kai tuossa muuta tarvita kuin vähän muita suurempi taito löytää tekosyitä toteuttaakseen ihmiselle luontaista (snallista?) halua päästä päsmäämään ja komentelemaan kanssaihmisiä.
Konsteja on toki paljon muitakin kuin ääriuskovaisuus. - BlackNemo
tieteenharrastaja kirjoitti:
Ei kai tuossa muuta tarvita kuin vähän muita suurempi taito löytää tekosyitä toteuttaakseen ihmiselle luontaista (snallista?) halua päästä päsmäämään ja komentelemaan kanssaihmisiä.
Konsteja on toki paljon muitakin kuin ääriuskovaisuus.Juu moni johonkin yhteen asiaan täysin focusoitunut ihminen vaikuttaa jollain tavalla oudolta. Onhan näitä todellisuudesta erkautuneita tiedemiehiä, verkostomarkinoitsijoita, ekonomisteja... lista on pitkä. Maailmanlopun/lopullisen tuomion huutajat vain sattuvat saaman ehkä enemmän huomiota, maailmankatsomuksestaan riippumatta. Silloin kun ihminen on asiassaan tavallaan täysin yksin. Erakoitunut periaatteessa laumasta, joko jo ennen asiassaan ( käytän nyt vähän väärin tätä sanaa ) uskoon tuloaan tai sen seurauksena. Luultavasti tosiaan silloin on kyse jonkin tasoisesta huomiohakuisuudesta kyse. Voihan taustalla olla myös kumulatiivisena liipasimena esim: psykoosia.
- Jassu1234
Jotenkin säälittää nämä kreationistit. Aikanaan kirkko sanoi,että aurinko kietää maata, tiede ositti ettei näin ole. Evoluutio on ilmiö joka näkyy joka päivä bakteerista isompiin eliöihin. Nyt taikauskoiset ovat keksineet kerationismin, jotta olisi joku tila jumalalle. Luonnontiede asetetaan kokoajan alttiiksi julkiselle testaukselle. eikä siellä ole tähän mennessä löytynyt yhtään yliluonnollista ilmiötä.
Mailma on paljon helpompi kun ei etsi syytä olemassaololle - mitään varsinaista syytä ei ole. NUTITAAN SIIS ELÄMÄSTÄ JA OLLAAN IHMISIKSI- DarkNH
>Mailma on paljon helpompi kun ei etsi syytä olemassaololle - mitään varsinaista syytä ei ole.<
Osittain totta mutta mutta karma ja kausaliteetti pätee edelleen. Mietitään että miten tämän maailman saa siedettävämmäksi. Helppoo se ei ole. Pidetään hauskaa vaikka kretskujen kustannuksella. Ei ole syytä.. on vain merkityksiä. Plaa plaa.
- Totuus voittaa
Totta, ei tarvii ihmetellä miksi nuoriso ei usko Jumalaan
kun oppilaitokset ja valtamedia tyrkyttää evoluutio uskontoa.
Onneksi totuus voittaa lopulta, toivon , että ihmiset tulevat järkiinsä
ja uskovat raamatullisen totuuden.- herätkää
Toivoisin, että uskonnon ja erilaisten muiden taikauskojen opetus kouluissa kiellettäisiin. On aika käsittämätöntä, että lapsille saa valehdella ihan viran puolesta. Mitään raamatun, koraanin tms. ns. totuuksi ei ole missään osoitettu eikä voida osoittaa.
Uskonnollinen uskominen on ollut ihmisyhteisöissä ilmeisesti hyödyllistä (uhrataan itsensä sodassa heimon puolesta kun pääsee paratiisiin). Tätä ovat myös hallitsija ja sotapäälliköt tehokkaasyi käyttäneet. Tietysti usko antaa lohtua , mutta halu uskoa asioita ei tee niistä totta.
"Totta, ei tarvii ihmetellä miksi nuoriso ei usko Jumalaan
kun oppilaitokset ja valtamedia tyrkyttää evoluutio uskontoa.
Onneksi totuus voittaa lopulta, toivon , että ihmiset tulevat järkiinsä
ja uskovat raamatullisen totuuden."
Raamatullinen totuus ei ole totta, joten sen uskomisesta ei ole hyötyä.- toim. huom.
Muistakaa näyttää suuntamerkki kun käännytte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875