kaki kuppi kakut

cupinkeikaus

Kaki/persimon/sharon Cupcake Resepti

Säänto: 12 cup kakkuja
• 1 ½ kuppia jauhoja
• 1 tl kurpitsapiirakasta mauste (inkivääri,kaneli, muskotti)
• 1 tl ruokasoodaa
• ½ cup voita, huoneenlämmössä
• 1 ½ dl sokeria
• 2 isoa munaa
• ¾ kuppi kaki massaan (sisäosat 1-2 Ylikypsiä persimmons)
• ½ cup appelsiinimehu
1.Pre Kuumenna uuni 350 ºF = 170 C.
2.keskikokoinen kulho, vispilä yhteen jauhot, kurpitsapiirakasta mauste ja ruokasoodaa.
3. kulhoon, kerma voita ja sokeria, sitten sekoita munat, kaki mössö kaikki sekaisin ja appelsiinimehua .
4. Lisää hitaasti jauhoseos ja sekoita kunnes se on täysin sisällytetty.
5.Fill cupcake vaipat ¾ täynnä taikinalla. Muhvins vuokaan
6. Paista 30 minuuttia tai kunnes hammastikulla on kokeiltu

Kaki Kuorrutus Resepti

Huom: Tämä kuorrutus resepti voidaan myös tehdä kaki piirakka: Yksinkertaisesti sekoita kaikki ainekset ja paista pie crust kuin olisit kurpitsapiirakasta.
• ¾ dl sokeria
• ½ tl jauhettua inkivääriä
• 2 isoa munaa
• 1 ½ kuppia kaki massan (sisällä 2-3 ylikypsistä siemenineen persimmons)
• 12 oz maitotiiviste

1.Place kaikki ainekset keskisuurten kattilassa keskilämmöllä.
2.Stir jatkuvasti, kunnes seos tulee keittää.
3. Anna kiehua noin 1 minuutti.
4.Poista lämpöä ja anna seoksen lämmetä huoneenlämpöiseksi.
5. Kylmässä vähintään 3 tuntia.
6. Pipe kuorrutus päälle jäähtynyt cupcakes käyttäen leivonnaiset laukku tähti kärki.
Erityiskiitokset

Erityiset kiitokset freelance kirjailija Matt Sorrell. Hän työskentelee artikkeli persimmons yhden St. Louis ruoka-lehdet, Feast, ja halusi ominaisuus kaki cupcake. Olen tarkistanut minun arkistot kahdesti, mutta en löytänyt mitään kaki cupcakes. Kirjoitin Matt takaisin ja kertoi hänelle, että minulla ei ollut kaki cupcake, mutta olisin varmasti tilanteen korjaamiseksi ajoissa hänen artikkeli mennä tulostaa. Tässä on online-versio artikkelin juhla.

Erityiset kiitokset myös Chef Josh Galliano Monarch Ravintola annoitte minulle kaki massan hedelmistä hänen perheensä kaki puu käyttää näitä cupcakes.

Lue lisää: http://www.cupcakeproject.com/2010/11/persimmon-cupcakes-how-to-bake-with.html # ixzz2DqlubjNN

1

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

Millä ihmeen käännöskoneella tää on käännetty?
      Olisit nyt sen verran voinut nähdä vaivaa että olist muokannut tämän vähemmän hoono soomeksi... Ja jättänyt tuon läpäläpä-tekstin pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      3019
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      41
      2854
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2473
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2195
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2054
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1739
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26