Mulla on ollut nyt vähän aikaa ongelmia itse tunnon kanssa munani suhteen vaikka olen joka kerta saanut mitta tulokseksi vähän päälle 19cm jos se mitta nyt painetaan kiinni häpyluuhun jänteen vierestä, en ala kusettaa itseäni.
itsetunto ongelma
fvbnsd
4
108
Vastaukset
- Jihhuihhiii
Vai on itsensä tunnin kans ongelmia? Et kuseta ittees, mutta muita kyllä :)
- P. Ö. Silö
Onkos sulla mulukussa jänteitä? Varmaan siitä sitten luitakin löytyy ja niveliä. Aivot sulla tuntuu jo munissa olevanki.
- fdbdfb
peniksessä on vaan tiedoksi jänteitä
Ei pieneen penikseen sellaisia mahdu. Olisko siinä tuon pösilön pointti?
Ja syy, miksi pienessä peniksessä on harvoin sukupuolitautikin, johtuu samasta asiasta. Ei bakterrit ja virukset pysty tunkeutumaan sellaiseen. Isossa taas on kaikki taudit, mitä maa päällään kantaa.
Olkaa siis pienen haltijat iloisia tautivapaastanne:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258