itsetunto ongelma

fvbnsd

Mulla on ollut nyt vähän aikaa ongelmia itse tunnon kanssa munani suhteen vaikka olen joka kerta saanut mitta tulokseksi vähän päälle 19cm jos se mitta nyt painetaan kiinni häpyluuhun jänteen vierestä, en ala kusettaa itseäni.

4

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jihhuihhiii

Vai on itsensä tunnin kans ongelmia? Et kuseta ittees, mutta muita kyllä :)

• P. Ö. Silö

Onkos sulla mulukussa jänteitä? Varmaan siitä sitten luitakin löytyy ja niveliä. Aivot sulla tuntuu jo munissa olevanki.

• fdbdfb

peniksessä on vaan tiedoksi jänteitä

• Ei pieneen penikseen sellaisia mahdu. Olisko siinä tuon pösilön pointti?

Ja syy, miksi pienessä peniksessä on harvoin sukupuolitautikin, johtuu samasta asiasta. Ei bakterrit ja virukset pysty tunkeutumaan sellaiseen. Isossa taas on kaikki taudit, mitä maa päällään kantaa.

Olkaa siis pienen haltijat iloisia tautivapaastanne:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe