Mittaus
14
164
Vastaukset
Täyttä huuhaata... On se kumma, jos tuollaiset jutut kelpaa.
Paksuus. Jäykän peniksen ympärysmitta on myös 13 senttiä.- pilamuna
Ei todellakaan ole 13cm ympärysmitta paksu. Itselläni on suurimman osan matkaa 13 cm ympärysmitta ja aika ohuelta näyttää.
HK:n sininen on (kylmänä) yleensä väliltä 12,4-12,7 cm ympärysmitaltaan, mistä hyvän referenssin kuinka ohut 13 cm on. pilamuna kirjoitti:
Ei todellakaan ole 13cm ympärysmitta paksu. Itselläni on suurimman osan matkaa 13 cm ympärysmitta ja aika ohuelta näyttää.
HK:n sininen on (kylmänä) yleensä väliltä 12,4-12,7 cm ympärysmitaltaan, mistä hyvän referenssin kuinka ohut 13 cm on.Katsopa tuo wc-hylsytesti. Se kertoo HKn mitan, joka on noin 14cm ympärysmitta. Ja kyllä itse ihan oikein sen mittasin. Mistä lie olet ostanut noin laihaa HK:n sinistä?
Ja HK olisi kulliksi paksu, harvinaisen paksu. Jos sinulla on jo nyt 13 senttiä, kuulut paksuhkokullisten porukkaan.- pilamuna
h-x kirjoitti:
Katsopa tuo wc-hylsytesti. Se kertoo HKn mitan, joka on noin 14cm ympärysmitta. Ja kyllä itse ihan oikein sen mittasin. Mistä lie olet ostanut noin laihaa HK:n sinistä?
Ja HK olisi kulliksi paksu, harvinaisen paksu. Jos sinulla on jo nyt 13 senttiä, kuulut paksuhkokullisten porukkaan.Mittanauha sinisen ympäri antaa ympärysmitaksi aina sen 12,4-12,7 eli kyllä se se on, ei todellakaan 14 cm.
Paskapaperirullan ympärysmitat samalla syteemilla on noin 15 cm, toki vaikea saada tarkkaa lukemaa taipuisasta materiaalista. pilamuna kirjoitti:
Mittanauha sinisen ympäri antaa ympärysmitaksi aina sen 12,4-12,7 eli kyllä se se on, ei todellakaan 14 cm.
Paskapaperirullan ympärysmitat samalla syteemilla on noin 15 cm, toki vaikea saada tarkkaa lukemaa taipuisasta materiaalista.Sulla on venynyt mitta... Onko HK mielestäsi ohut kulliksi?
- pilamuna
h-x kirjoitti:
Sulla on venynyt mitta... Onko HK mielestäsi ohut kulliksi?
Blöö näyttää reilusti paksummalta jos sitä katselee ilman referenssiä, vaikka jääkaapissa. Kun menee peilin eteen ja laittaa palasen blöötä jäykän meisselin viereen, ei se enää paksulta näytä.
Mitta ei millaan tavalla venynyt. Kai sen nyt huomaisi jos mitan jokainen sentti ei ole saman mittainen.Sitä paitsi mitan venyminen on aika yhdentekevää, jos samaa mittaa käyttäen blöö jää munalle kakkoseksi sillä 0,3-0,5 sentin erolla.
Toki kenenkään muna ei ole yhtä tasamittainen kuin blöö, vaan nehän hieman ohenee nuppia kohden, kuten mullakin, joten tilavuudessa blöö vie varmaan voiton. pilamuna kirjoitti:
Blöö näyttää reilusti paksummalta jos sitä katselee ilman referenssiä, vaikka jääkaapissa. Kun menee peilin eteen ja laittaa palasen blöötä jäykän meisselin viereen, ei se enää paksulta näytä.
Mitta ei millaan tavalla venynyt. Kai sen nyt huomaisi jos mitan jokainen sentti ei ole saman mittainen.Sitä paitsi mitan venyminen on aika yhdentekevää, jos samaa mittaa käyttäen blöö jää munalle kakkoseksi sillä 0,3-0,5 sentin erolla.
Toki kenenkään muna ei ole yhtä tasamittainen kuin blöö, vaan nehän hieman ohenee nuppia kohden, kuten mullakin, joten tilavuudessa blöö vie varmaan voiton.No onnittelut sitten ohuesta kullista, jos se ei ole kuin puoli senttiä HKta paksumpi... Tämä on sarkasmia sitten.
Kas kun Asus ei ole puuttunut tuohon, kun se tykkää kaikkien kullit lytätä. Väitti joskus HKta 11,5 senttiseksi, ja sormet ei silti ylttäneet ympäri.
Laittoi se toki yhden tuohon toiseen, venytyslaite-juttuun nikillä Isokulli. Kertoi ettei sinun tarvitse lisää mittaa saada. Mistähän se sen tietää?- Asus ihan ite
pilamuna kirjoitti:
Toki kenenkään muna ei ole yhtä tasamittainen kuin blöö, vaan nehän hieman ohenee nuppia kohden, kuten mullakin, joten tilavuudessa blöö vie varmaan voiton.Vai ohenee kätkeä kohti? Ei vittu:) Mulla kai on iso tero ja tyvi ja siksi justiinsa naiset saa mun kans orkut AINA. Tasapaksu pökkelö tai ns. koirakyrpä ei naiselle orkkua anna ;)
Asus ihan ite kirjoitti:
Vai ohenee kätkeä kohti? Ei vittu:) Mulla kai on iso tero ja tyvi ja siksi justiinsa naiset saa mun kans orkut AINA. Tasapaksu pökkelö tai ns. koirakyrpä ei naiselle orkkua anna ;)
Mutta löytääkö nainen isosta, lihavasta miehestä, pikkuisen paljasnuppisen yläkäyrän?
- Asus ihan ite
h-x kirjoitti:
Mutta löytääkö nainen isosta, lihavasta miehestä, pikkuisen paljasnuppisen yläkäyrän?
Löytää ja tällaisesta lihaskimpustakin :)
- 6666666
h-x kirjoitti:
Sulla on venynyt mitta... Onko HK mielestäsi ohut kulliksi?
No en itse ainakaan tiedä HK mittaa puoleen enkä toiseen mutta,omani hakkaa sen pituudessa sekä paksuudessa!!!
- fgnf
mulla on 14cm paksu:) pelastit mut luulin sen olevan ohhut huh :D
- Esko
Voi pyhä vittu ku kaikesta pitää tapella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704