Taas menee evoteoria uusiksi, osa 34567

tikku-iivari

10

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäjumalienkieltäjä

      Mikä evoluutioteorian osa tuossa menee uusiksi? Et tunne koko teoriaa etkä osaa nimetä yhtään asiaa, mitä tämä uutinen muuttaisi.

    • Tjaa, ehkä Möttöskän klooniklaanin evoteoria meneekin uusiksi vähän väliä näiden uutisten myötä. Ehkä se joskus tulevaisuudessa vihdoin kohtaa evoluutitoeorian, mutta tätä ennen tikku-iivari, voisitko kertoa mikä tässä pisti evoluutioteoriaa millään tavalla uuteen malliin?

      Tai mitä turhia, et ole ennenkään näihin vastannut.

    • Juuhpajuuh

      Ei mikään ylläri. Evot eivät osaa kuin muuttaa ja muuttaa, Raamatullinen traditio on sen sijaan säilynyt muuttumattomana vuosikaudet sillä se on totta, evokit tulla laahustavat perässä kunnes ymmärtävät sen tai sattumalta osuvat oikeaan.

      • Sinä ymmärrät paleogenetiikasta vähemmän kuin sika hopealusikasta.


      • Hoobo

        Näin juuri, olet ymmärtänyt tärkeimmän! Aina kun tieteessä havaitaan faktoja, jotka ovat ristiriidassa vallitsevan teorian kanssa, kaiki virhelähteet pengotaan ja mahdolliset kokeet uusitaan eri puolila maailmaa ja eri tutkijaryhmissä. Ja jos havainnot kestävät tämän, niin teoriaa korjataan vastaamaan entistä tarkemmin todellisuutta.

        "Raamatullinen traditio on sen sijaan säilynyt muuttumattomana vuosikaudet"

        Aivan! Kreationismin ei tarvitse olla minkäänlaisessa rippuvuussuhteessa havaintoihin todellisuudesta....

        ....you lucky bastards :D olette valinneet lavean ja helpon tien, kun tiedemiehet joutuvat kulkevaan kapeaa ja kivistä polkuaan työllä ja tuskalla vuosikymmeniä opiskellen ja tutkien....


      • Juuhpajuuh
        Hoobo kirjoitti:

        Näin juuri, olet ymmärtänyt tärkeimmän! Aina kun tieteessä havaitaan faktoja, jotka ovat ristiriidassa vallitsevan teorian kanssa, kaiki virhelähteet pengotaan ja mahdolliset kokeet uusitaan eri puolila maailmaa ja eri tutkijaryhmissä. Ja jos havainnot kestävät tämän, niin teoriaa korjataan vastaamaan entistä tarkemmin todellisuutta.

        "Raamatullinen traditio on sen sijaan säilynyt muuttumattomana vuosikaudet"

        Aivan! Kreationismin ei tarvitse olla minkäänlaisessa rippuvuussuhteessa havaintoihin todellisuudesta....

        ....you lucky bastards :D olette valinneet lavean ja helpon tien, kun tiedemiehet joutuvat kulkevaan kapeaa ja kivistä polkuaan työllä ja tuskalla vuosikymmeniä opiskellen ja tutkien....

        "Näin juuri, olet ymmärtänyt tärkeimmän! Aina kun tieteessä havaitaan faktoja, jotka ovat ristiriidassa vallitsevan teorian kanssa, kaiki virhelähteet pengotaan ja mahdolliset kokeet uusitaan eri puolila maailmaa ja eri tutkijaryhmissä. Ja jos havainnot kestävät tämän, niin teoriaa korjataan vastaamaan entistä tarkemmin todellisuutta."

        Ette ole kuitenkaan huomanneet että mitkään havainnot luonnosta eivät ole toistaiseksi kumonneet esim arkeologisia havaintoja, näin esim Raamatun kertomus on täysin nykytieteellisten havaintojen ja tutkimusten kanssa yhteensovitettavissa. Harmi.


      • Juuhpajuuh kirjoitti:

        "Näin juuri, olet ymmärtänyt tärkeimmän! Aina kun tieteessä havaitaan faktoja, jotka ovat ristiriidassa vallitsevan teorian kanssa, kaiki virhelähteet pengotaan ja mahdolliset kokeet uusitaan eri puolila maailmaa ja eri tutkijaryhmissä. Ja jos havainnot kestävät tämän, niin teoriaa korjataan vastaamaan entistä tarkemmin todellisuutta."

        Ette ole kuitenkaan huomanneet että mitkään havainnot luonnosta eivät ole toistaiseksi kumonneet esim arkeologisia havaintoja, näin esim Raamatun kertomus on täysin nykytieteellisten havaintojen ja tutkimusten kanssa yhteensovitettavissa. Harmi.

        Kerropa miten luomiskertomuksen alussa Jumalan henki saattoi liikkua vetten päällä, kun ei ollut vielä tähtiäkään, joissa syntyy happi, josta vesi suureksi osaksi koostuu?


      • Juuhpajuuh kirjoitti:

        "Näin juuri, olet ymmärtänyt tärkeimmän! Aina kun tieteessä havaitaan faktoja, jotka ovat ristiriidassa vallitsevan teorian kanssa, kaiki virhelähteet pengotaan ja mahdolliset kokeet uusitaan eri puolila maailmaa ja eri tutkijaryhmissä. Ja jos havainnot kestävät tämän, niin teoriaa korjataan vastaamaan entistä tarkemmin todellisuutta."

        Ette ole kuitenkaan huomanneet että mitkään havainnot luonnosta eivät ole toistaiseksi kumonneet esim arkeologisia havaintoja, näin esim Raamatun kertomus on täysin nykytieteellisten havaintojen ja tutkimusten kanssa yhteensovitettavissa. Harmi.

        >Raamatun kertomus on täysin nykytieteellisten havaintojen ja tutkimusten kanssa yhteensovitettavissa.

        Varmaan sinun mielikuvituksessasi, mutta tietellinen raamatuntutkimus ei oikein anna sulle tukea.


      • tieteenharrastaja
        Juuhpajuuh kirjoitti:

        "Näin juuri, olet ymmärtänyt tärkeimmän! Aina kun tieteessä havaitaan faktoja, jotka ovat ristiriidassa vallitsevan teorian kanssa, kaiki virhelähteet pengotaan ja mahdolliset kokeet uusitaan eri puolila maailmaa ja eri tutkijaryhmissä. Ja jos havainnot kestävät tämän, niin teoriaa korjataan vastaamaan entistä tarkemmin todellisuutta."

        Ette ole kuitenkaan huomanneet että mitkään havainnot luonnosta eivät ole toistaiseksi kumonneet esim arkeologisia havaintoja, näin esim Raamatun kertomus on täysin nykytieteellisten havaintojen ja tutkimusten kanssa yhteensovitettavissa. Harmi.

        Onhan se toki:

        "..Raamatun kertomus on täysin nykytieteellisten havaintojen ja tutkimusten kanssa yhteensovitettavissa."

        Luonnontieteellisissä yksityiskohdissa on silti tunnustettava kertomuksen osittainen vertauskuvallisuus sekä muistiinkirjoittajien oman tietotason asioita sekoittava vaikutus.


    • Tuossahan vaan tieto Euroopan väestön muinaishistoriasta tarkentuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe