Jo koulussA 20v sitten opetettiin, että paistijauheliha ei ole sama asia kuin jauhettu paisti. Asia kyllä kerrotaan tuotteen nimessä jos jauheliha on tehty paistista niin silloin siinä lukee jauhettu paisti. Miten uusavuttomaks maailma vielä menee? Vesi varmaa pitää esikeittää ennen myyntiin laittoa?
"peruna muydään kuorineen" "paprikassa on siemenet" mitä kaikkea pitää ilmoittaa?
Huh huh!!!!!
no huh huh
2
129
Vastaukset
- newlyhelpless
Ja samalla logiikalla sian- tai naudanjauheliha ei olekaan tehty siasta tai naudasta vaan jostain niitä muistuttavasta aineksesta (mikä sinällään taitaa olla totta) - muutenhan pakkauksessa pitäisi lukea jauhettua sikaa tai jauhettua nautaa. Uusavuton nyt kyllä hylkäsi suomen kielen, mikä sekin oikein valmistettuna on oikein makoisaa.
Evirahan kiinnitti asiaan huomiota äskettäin - mikä oli kuluttajan kannalta aivan oikein, mutta lihanjalostusteollisuus tietysti haraa vastaan.
Ja vielä - pussin maininta "pesty" perunahan ei tarkoita, että pottu olisi suoraan pussista valmis einekseksi vaan sekin on hyvä huuhdella ja harjata ennen käyttöä. - Kanannahkoja........
Weetabix taas satuilee...
Missä koulussa?
Montako pakettia olet nähnyt marketissa jossa lukee "jauhettu paisti"? Vastaus: et yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868