miehellä pieni

Koskaanenää

Naiset, miten tulette toimeen omien miesten kanssa jos on pieni? Olen tavannut miehen ja en voinut uskoa että jollakin voi olla niin pikkuruinen. Apua, siis nyt ymmärrän miesten huolet koosta.

10

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapasitko miehen suunnilleen keskellä Suomea, Oolla alkavassa kaupungissa?

• Koskaanenää

En. kertokaa minulle että seksielämän voi tyydyttää muutenkin!

• Robä

Paljos oli kokoa? Ja h-x vois jättää asus-hokeman jo. Jos asus sua loukannut, sun pitää sen kans tavata ja jutella.

• Robä kirjoitti:

Paljos oli kokoa? Ja h-x vois jättää asus-hokeman jo. Jos asus sua loukannut, sun pitää sen kans tavata ja jutella.

Juuuh. Keksitkö meille puheenaiheita? Voitais ehkä vaan halata...

• kaikkeanäkee

Onhan sillä miehellä sormet ja kieli, pistä hommiin... Tyydytyksen voi saada muutenkin kuin vain yhdynnässä. Hyvä puoli on sitten siinä, että hänen värkkinsä mahtuu sinun suuhusi paremmin, eikä tule oksureaktiota niin helposti.

Ei se koko aina ratkaise, itelläni on kokemusta todella isosta, jota ei kuitenkaan osattu käyttää. Mieluummin sitten vähän pienempi, kunhan mies tietää, mitä sillä pitää tehdä.

• MOI <33333333

MULLA ON VALTAVA MUNA !!!

• rusina3

Hei, ei se koko vaan ketteryys...............

• professorismies

meneekö sun pesään koko käsi, jos menee olet itse horooo, jos vitustasiii on tullut penska olet satavarmasti horooo

olet myös voinut saada horouden synnyinlahjana

• tavisinssi69

Niin yksinkertaista, mutta silti totta. Kiitos tästä valaistumisen hetkestäni kuuluu professorismiehelle!

• Mac Gyver
        tavisinssi69 kirjoitti:

Niin yksinkertaista, mutta silti totta. Kiitos tästä valaistumisen hetkestäni kuuluu professorismiehelle!

Kuin iso se "iso" oli noin suurinpiirtein?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      130
      4657
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      70
      3300
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3176
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2621
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2312
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1573
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1116
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      338
      1108
    9. 49
      862
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      691
    Aihe