Wetteri henkilö-autohuolto Rovaniemi

volvo v

Onko korjaamopäälikkö kovinkin suuri herra kun ei tule asiakkaan kanssa kasvotusten keskustelemaan vaan käyttää välimiestä tuomaan tiedon asiakkaalle. "On tainnut sattua vesivahinko yläkerrassa" Lähtihän sieltä johtajakin, korjaamopäälikkö olis voinut lähteä samaan kyytiin. HUOM! Asiakaskaan ei aina ole idiootti.

54

4636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PT:nen

      Kyllä sinne on tainnut pesiytyä kaikki samansorttiset "Herrat".
      Jos ei ole l-positiivinen tai muuten hullu, ei sinne edes oteta töihin.
      Kyllä uusi pomokin joutuu koville kun kasvojenpesu vanhan pomon jäljiltä on aika suuritöinen operaatio.
      Ei auta kaara-jahdit tai lumilingot kaupanpäällisinä.
      Todella epäonnistuneet henkilövalinnat Rovaniemelle!!!!
      Terveiset Ouluun A.S:lle!

      • tuskin palaan

        Jaa ,on niiku samoja kokemuksia muillakin.
        .Mutta ,pelon ilmapiiri on hävinnyt ja sekin on aluksi hyvä.Teurastettiin monta asiakasta ja minä niiden joukossa.


      • volvo5
        tuskin palaan kirjoitti:

        Jaa ,on niiku samoja kokemuksia muillakin.
        .Mutta ,pelon ilmapiiri on hävinnyt ja sekin on aluksi hyvä.Teurastettiin monta asiakasta ja minä niiden joukossa.

        Juu, en palaa minäkään! Monta asiakasta tunnen jotka ovat tehneet samanlaisen ratkaisun. Eikä ihme, on siellä niin ylimieliset huippumiehet..


      • ..--..

        Pitääkö Oulusta tilata ojentajat???


      • kiinalainen auto
        ..--.. kirjoitti:

        Pitääkö Oulusta tilata ojentajat???

        Volvon omistajat ovat kärtyä ja hankalaa porukkaa. Johtuuko säköallergiasta V70:ssä kun sähkökenttä menee keskikonsolissa ja saa oikean käden puutumaan? Vaihtakaa hyvät ihmiset Volvo johonkin autoon niin ilmeet kirkastuvat!


      • lada4
        kiinalainen auto kirjoitti:

        Volvon omistajat ovat kärtyä ja hankalaa porukkaa. Johtuuko säköallergiasta V70:ssä kun sähkökenttä menee keskikonsolissa ja saa oikean käden puutumaan? Vaihtakaa hyvät ihmiset Volvo johonkin autoon niin ilmeet kirkastuvat!

        Juuri näin!


      • santta klaus
        kiinalainen auto kirjoitti:

        Volvon omistajat ovat kärtyä ja hankalaa porukkaa. Johtuuko säköallergiasta V70:ssä kun sähkökenttä menee keskikonsolissa ja saa oikean käden puutumaan? Vaihtakaa hyvät ihmiset Volvo johonkin autoon niin ilmeet kirkastuvat!

        Wetteri punakuono oli poro nimeltään, ollut ei loiste...


      • wetteri1
        ..--.. kirjoitti:

        Pitääkö Oulusta tilata ojentajat???

        Arska ei taida tietää näitten pölvästien touhuja?


      • häglund
        wetteri1 kirjoitti:

        Arska ei taida tietää näitten pölvästien touhuja?

        Kylla ne tietää, mutta ei jouda hiekkalaatikkopoikia kokoajan vartioimaan..


    • Richaaard

      Hyacinth Bucket (lausutaan b u k e e) asioi myös vain ylimpien toimihenkilöiden kanssa.

    • ford5

      Kaikki työnjohtajat ovat täysin mulleja! Ei minkäänlaista ystävällisyyttä ja puhelin keskusteluissa naukuva äänensävy. En asioi ikinä!

      • pvk1

        Paras lopettaa koko pulju.


    • johtaja vapahtaja

      Sehän loppu jos asiakkaat valitsee toisen huoltoliikkeen...

      • tyhmyys maksaa

        eii oo helppoo olla tiskin takana,kun on merkkiä kuin korttipakassa. Kyllä vikaa on siellä ylimmässä johdossakin. Miksi hilataan kaikki hemmetin merkit ! Tietotaito kadonnut.
        Olen tyytyväinen henkilökuntaan vaan en kaikkeen,pasit ja mysiinit tarkistaisivat ekoaan,omalle tasolleen. Eikä olis pahitteeksi järviperän myyntityk
        in tiedostaa, että emmä elä luokkayhteiskunnassa,vaikka myykin riisinviljelijän merkkiä. Hyvää joulua koko henkillökunnalle,jopa näille muutamalle elvikselle.


      • mysin
        tyhmyys maksaa kirjoitti:

        eii oo helppoo olla tiskin takana,kun on merkkiä kuin korttipakassa. Kyllä vikaa on siellä ylimmässä johdossakin. Miksi hilataan kaikki hemmetin merkit ! Tietotaito kadonnut.
        Olen tyytyväinen henkilökuntaan vaan en kaikkeen,pasit ja mysiinit tarkistaisivat ekoaan,omalle tasolleen. Eikä olis pahitteeksi järviperän myyntityk
        in tiedostaa, että emmä elä luokkayhteiskunnassa,vaikka myykin riisinviljelijän merkkiä. Hyvää joulua koko henkillökunnalle,jopa näille muutamalle elvikselle.

        Naulankantaan!!!!!


      • Anonyymi
        tyhmyys maksaa kirjoitti:

        eii oo helppoo olla tiskin takana,kun on merkkiä kuin korttipakassa. Kyllä vikaa on siellä ylimmässä johdossakin. Miksi hilataan kaikki hemmetin merkit ! Tietotaito kadonnut.
        Olen tyytyväinen henkilökuntaan vaan en kaikkeen,pasit ja mysiinit tarkistaisivat ekoaan,omalle tasolleen. Eikä olis pahitteeksi järviperän myyntityk
        in tiedostaa, että emmä elä luokkayhteiskunnassa,vaikka myykin riisinviljelijän merkkiä. Hyvää joulua koko henkillökunnalle,jopa näille muutamalle elvikselle.

        Liian monta merkkiä. Ei pysty kukaan hallitsemaan enää.


    • VOLVOOOOOOO

      Jaa Roissa sama kuin Kemissä ?
      En astu kyseisiin toimipaikkoihin enää koskaan, kerran eksyin huoltamaan Volvoa ja se jäi viimeiseksi kerraksi.
      Sivusta seurasin porukan touhuamista ja syy myyntipuolen päälliköissä. Koko ajan hämmentävät koko toimipisteen kehitystä omilla prinsessa itkuillaan ja juoruillaan. Juorutaan asiakkaiden asioista niin että asioivat asiakkaatkin sen kuulee...
      Vaihdoin Pörhölle ja parempi palvelu, ilman kitinöitä, juoruilua ja pienemmällä kustannuksella.

      • gfdssssss

        Mitä viddua valitetaan jos volvo ostetaan. Volvon laatu on ollut mennyttä jo 15 vuotta sitten ja nyt ajetaan renaultin ja fordin sekasikiöillä. Ostakaa Skoda.


      • ei velalla
        gfdssssss kirjoitti:

        Mitä viddua valitetaan jos volvo ostetaan. Volvon laatu on ollut mennyttä jo 15 vuotta sitten ja nyt ajetaan renaultin ja fordin sekasikiöillä. Ostakaa Skoda.

        Minä ostan minkä haluaan ja mistä halua ja keltä haluaan. ei kiinnosta ihmeelliset kemiläiset. Eikä kopio passatit.


      • Anonyymi
        ei velalla kirjoitti:

        Minä ostan minkä haluaan ja mistä halua ja keltä haluaan. ei kiinnosta ihmeelliset kemiläiset. Eikä kopio passatit.

        Kirjoittaminen vähän heikkoa.


    • drifting

      Joo. Wetteri kyllä iha hanurista. Mazdaa ois viime talvena käyty korjauttaa, mutta 20 min odottelun jälkeen ei ketään ollut tiskillä työtä ottamassa. näky kyllä hyllyn päästä kun joku kävi kuikkimassa välillä muttei nokkaasa sen enempää näyttäny. ilmeisesti se kun olin 20v. Eihä nuorilla oo rahaa... En mee enää ikinä kyllä rovaniemen wetterille. Onneksi rovaniemeltä löytyy muitakin korjaajia. Hyvää palvelua ja erittäin nopeaa sain Autoasilta siite alakorkalontieltä. Että kiitos ja kumarrus sinnepäin, pyllistys wetterille päin. (toiselle kumartaa niin eikös se toiselle pyllistä samalla??)

    • Ekajavika

      Surkein korjaamo ja palvelu ikinä! Ostin uuden auton wetteriltä ja heidän pitäisi olla merkkihuoltokin. Noh kun vika tuli autoon jo 4 kerta 5kk vanhassa autossa. Siellä ei vikaa lkäydetä ja ihmetellään mistä johtuu ja kädet nousee pystyyn.. eli sama vika autossa edelleen. Aikataulut ei pidä sovituissa ja siitä asti kun uudenauton hallista sait ulos niin kaikki ollut asiakkaan vikaa. Myyjät suurinpiirtein vittuilee et ei tommosia vikoja oo ollut yms. Tuossa liikkeessä ei kyllä tarvitse asioida jos ei ole pakko!

    • voorti2005

      Lähettivät tarjouksen hihnanvaihdosta 550e. Samalla hinnalla toinen liike vaihtoi myös koiranluut eteen ja samoin öljyt ja suodattimen.Tiedän kyllä mihin menen jatkossakin.

    • Volvo

      Olen kuullut wetteristä saman juorun. SIelä työkoneet seisoo ku eivät osaa tehä niille mittää. Ja jos jotain tekevät niin se on ihan jotain muuta ku pitäs.

    • Anonyymi

      Wetterin sekoilut senkin jatkuu. Toimintakulttuuri yhtä ylimielistä muissakin pisteissä (Kajaani). Moni muu ketju on kiinnostunut kysymään jälkikäteen asiakkaalta kokemusta. Wettereitä se ei kiinnosta. Ja jos asiakas kysyy, vastausta ei saa tai se annetaan jopa loukkaavalla tavalla. Olisi tarpeellista että johto laittaisi käyntiin sisäisen uudistuksen.

    • Anonyymi

      Wetterin jokainen toimipiste niin raskaankaluston ku kevyemmän puolella on saatu kyllä niin huonolle palvelulle kuin vaan voi olla, ja lisäksi aivan järjettömän kalliskin. ja herkästi tehdään ns. valohoitoa ja peritään tunneista ja töistä joita ees ole tehty. onpa jopa väitetty vaihdetuksi komponentteja joita sitten tarkistaessa huomattu jälkeen päin että ei ole edes koskettu vaan osat vielä tehtaan jäljiltä kiinni......

    • Anonyymi

      Kävin vaihtoautoja kattoon. Aika nihkeä ilmapiiri, ei oikein jaksettu. Väsähtänyttä ja liukuhihnamaista.

      Pörhöltä oon saanut aidosti hyvää asiakaspalvelua.

      Mobilaan en astu enää jalallanikaan. Huhheijaa. Jos eka kysymys kuuluu, että minkäs väristä autoa neiti on ostamassa, ei paljon vakuuta.

      • Anonyymi

        Pörhöllä sama ongelma kuin wetterillä. Pörhöltä en osta mitään!


    • Anonyymi

      Kun olin vielä wetterin asiakas ehdotin heille että laittaisivat henkilökutansa Lapinkumiin työharjoitteluun edes kuukaudeksi per ukko niin oppisivat edes alkeet asiakaspalvelusta.

    • Anonyymi

      Huoltoneuvoja on se. jota te kait haukutte, korjaamopäällikkö on asentajien esimies.

      Kun huoltoneuvoja tulee töihin juuri oikeaan aikaan, rva haukku hänet koska on joutunut odottamaan. Ruokatunnilla ei ehdi syömään ja palattuaan saa haukut poissa olostaan, ketään ei kiinnosta se, että huoltoneuvojillakin on lakisääteinen ruokatunti. Kun päivä on pulkassa, isäntä hakee aamulla rouvansa tuoman auton ja haukkuu taas... työpäivä pitäisi loppua tietyllä kellonlyömällä mutta känny soi pitkin iltaa...

      Ilmeisesti Volvon omistajay ovat näitä pahimpia rakkikoiria, siksi muutama vuosi sitten huoltoneojat kestivät pari kuukautta ennen kuin siirtyivät toisiin töihin, täysin loppuunpalaneina.

    • Anonyymi

      Sana Wetteri jo panee vitutuksen päälle...… täysin ala-arvoinen ja huono asiakaspalvelu kaikissa pisteissä kolariautokorjaamosta autonmyyntiin...

      • Anonyymi

        Osta Volvo niin saat omamekaanikon. Ne nuoret pojat hoitavat asiat hienosti


      • Anonyymi

        Biliassa on aivan loistava palvelu! :)


    • Anonyymi

      Asiakkaille ei liene väliä millä tittelillä miehet siinä keskenään rupattelee. Oleellisenpaa olisi että olisivat edes senverran asiakkaista kiinnostuneita että tervehtisivät edes vaikka edellisiltaiset jutut olisivat kuinka tärkeitä kertoa työkaverilleen.

    • Anonyymi

      Joskus on hyvä että huoltoneuvoja tietää mitä hallissa tapahtuu siinä tilausten vastaanoton ja varaosamyynnin välissä.

      Tulipa kerran isäntä uudehkolla Volvolla huutamaan että "valskaa öljyä". Kelllo oli jo yliajalla kun huoltoneuvoja ajoi auton hallin nosturilla. Kas, oli isäntä ajanut öljypohjan rikki johonkin kiveen tms. Sillä kertaa ei vastaanottaja saanut kuulla kiroilua vaan kiitoksia ja anteeksipyynnön.

      • Anonyymi

        Tullaista ei satu wetterillä. Ajelin pohjoisesta uuden auton öljyvuotoa näyttämään niin eivät edes vilkaisseet mikä sillä vuotaa vaan sanoivat tietävänsä mikä niissä ruukaa vuotaa ja laitettiin korjaamon jonoon ja menin seuraavalla viikolla ja käyttivät sisällä ja kertoivat ettei ole osia mutta tilataan ensiviikoksi ja ajalin kolmannen kerran Rovaniemelle piene öljyvuodon takia. Kilometrejä tuli reilu tuhan mutta öljyvuotokin korjaantui.


    • Anonyymi

      Roin "sähkönen" huoltoneuvoja valehtelee asiakkaalle.
      Itse perheeni elättänyt autohuoltotyöllä 28v. Eli jonkinlainenkäsitys on asiasta.
      Työn tekisin itse mutta on merkkikorjaamon ilmainen takuutyö..
      "Sähkönen" sujuvasti valehteli moneen kertaan kahden puhelun aikana,pitäen asiakasta niin tyhmänä että on jo törkeää .
      Jos ei itse tiedä niin eikö ammattiylpeys kestämyöntää että en osaa tai tiedä,vaan täytyy keksiä jotain ihan tuulesta temmattuja teorioita auton viaksi ja auton huoltoon saattamisesksi.
      Oli kyllä paskinta asiakas palvelua ikinään.
      Onneksi voin viedä toiselle wetterille.

    • Anonyymi

      Olematon asiakaspalvelu ajoi minutkin toiseen liikkeeseen yli kymmenen vuoden jälkeen. Enkä palaa.

    • Anonyymi

      Uudesta citymaasturista Mitsupisistä laukesi kytkin. Oli ajettu 5000 km. Ei mennyt takuuseen, remontti maksoi yli kolmetonnia. Että sellaista se on Wetterillä.

      • Anonyymi

        Eikös poijankloppi ole vielä tajunnut, että citymaasturi ei ole maasturi ollenkaan. Pysy poissa maastosta niin auto varmasti kestää pitempään kuin sinä itse vaimosi kanssa puuhastellessa.


      • Anonyymi

        Olen itsekkin ihmetellyt tojoauton jälkeen tuota wetterin käsitystä takuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös poijankloppi ole vielä tajunnut, että citymaasturi ei ole maasturi ollenkaan. Pysy poissa maastosta niin auto varmasti kestää pitempään kuin sinä itse vaimosi kanssa puuhastellessa.

        Valitettavasti Mistulla on ajettu vain asfalttitiellä eikä kuski ole pojankloppi. Asiasta tietämätön olkoot kommentoimatta.
        Mitähän kuluttajariitalautakunta tuumaa Wetterin toimista ja takuusta. Varoituksena vaan ettei Mitsua pidä ostaa, se on todella huono auto jo uutena. Siinä mainos joka maksoi muutaman tonnin asiakkaalle.


      • Anonyymi

        Ihan oikein ovat tehneet Wetterillä, ei uusista autoista laukea
        kytkimet ihan itsestään ( jonkunhan ne lamellit on täytynyt
        luistattaa loppuun ).
        Muuten olen vankasti sitä mieltä että päistyneitten ja pöljien ei
        pitäisi mennä autonrattiin ollenkaan, ei edes korvessakaan.


      • Anonyymi

        Japanilaiset autot ovat tunnetusti hyvälaatuisia ja toimintavarmoja.
        Asfaltillakin kyllä saa kytkimen loppuun, jos ajaa koko ajan toinen
        jalka kytkimellä, mutta silloin ei ole kyse teknisesta vaan henkisesta
        "viasta".


      • Anonyymi

        Mitsubishi Outlander on tänä vuonna suomen eniten myyty auto,
        taitaa tämä "ajuri" joka oli luistattanu kytkimen loppuun, laskea
        lööperiä, ko sanoo että ovat huonoja autoja, heh, kieh :DD !


    • Anonyymi

      Seitsemän volvon jälkeen vaihdoin merkkiä ja en enään mene tuohon kolmen v:n taloon - vittuilu, viivyttely ja vähättely!

      • Anonyymi

        Itse kestin VAIN neljä


    • Anonyymi

      Ylimielistä, ylimielistä ja ylimielistä...näkkeehän sen ku myyjät kaahaa wetterin tarrat kylessä autoilla 4-tiellä

    • Anonyymi

      Se on lopun alkua. Ajakoot vaan, asiakkaat häipyvät.

    • Anonyymi

      On kyllä Wetterillä tosi kallis ja hidas autonhuolto.

    • Anonyymi

      Bilia tulossa Rovaniemelle? JIPPII!!

    • Anonyymi

      Kovia on kokemukset meikälläkin. Rellu rupes kuumenemaan, vein Roin Wetteriie ja arvelin viattomasti että termostaatti on varmaan entinen.
      Joopa. Kun hain auton siihen oli vaihdettu joku anturi. 150€. Ensimmisissä liikennevaloissa lämmöt oli taas punaisella. Voitte arvata kuinka huusin huollon tiskillä...jonotuksen jälkeen.
      Ok.
      Toinen ja viimeinen meikän Wetteri.
      Rellussa oli noin puolet kojelaudan pikkuvaloista pimeänä ( ennen ledejä). Vein korjattavaksi. Kun hain kärryn, vain kolme lamppua kahdestatoista oli vaihdettu. Korjaamotiskin herra haetutti monttöörin paikalle.
      Ette ikinä arvaa mikä oli vastaus.
      ”Ei ollut hyllyssä”.
      Jätkä oli purkanut kojelaudan ja jättänyt 9 lamppua vaihtamatta kun ei viitsinyt hakea varaosaliikkeestä.
      Korjaamotiskin herran kommenti oli ”ok. Varataanko samantien uusi aika?”
      Ei sanakaan että ”samaan hintaan” tai ”koko lysti lamppujen hinnalla”
      Se m.u.l.k...olisi maksattanut mulla uudelleen 2 tuntia (kaksi!) korjaamotyötä kojelaudan purkamisesta ja kasaamisesta.
      Sen jälkeen Rellu ei ole suostunut kääntymään Wetterin pihaan. Se ohjaa väkisin Polar Renkaalle. Eikä ole valittamista.

    • Anonyymi

      Onko Wetterin "palvelu" nykyäänkin yhtä tasokasta, onko kenelläkään kokemuksia lähiajoilta??

    • Anonyymi

      Minua laksutti ja sama vikka tuli hetti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe