Hei!
Tarkoitus olisi pannulla paistaa vasikan entrecote -pihvit. Mikä olisi sopiva paistoaika per puoli, kun toivottu kypsyys olisi medium-medium ? Pihvit on 350 g / kpl, paksuus n. 3 cm.
Tää on miehelle ensimmäinen valmistamani ateria, joten onnistuminen olis suotavaa :) Valkkariperunat ja salaattia lisukkeiksi. Kiitos vinkeistä!
Apua pihvinpaistoon
5
486
Vastaukset
- keittiöihme
Vastaus tulee myöhässä, en tiedä oletko tosissasi? lähdetään siitä. Taidat tukehduttaa potentiaalisen miehesi siihen lihaan. Et viitsisi laittaa vähän pienemmän pihvin ainakin noin alkuunsa max. 200 g/kpl.
- huh huh vaan
Älä nyt pannulla sitä kypsäksi kärytä. paista pinnat kiinni ja laita uuniin 180 astetta 10 min.
- Maistuu hyvälle
Parasta lihaa mitä on tarjolla - entrecote, itse teen noin 250g pihvejä. Yli yön marinointi, tunti ennen paistoa pois jääkaapista. Liha kuivaksi pannu kuumaksi ja liha paistumaan öljy-voiseokseen noin 2-3 min/puoli. Uudet mausteet pintaan ja uuniin noin 6-7min 150°C jonka jälkeen folioon vetäytymään noin 5min ja homma on valmis. Liemi jota folioon tulee käytetään kastikkeessa.
- Välilihamies
Ohjeesi on täysin jees! Suurin piirtein noin minäkin teen näin talvisaikaan (kesällä teen entrecôten hiiligrillillä).
Entrecôte pakkaa todellakin useimmiten olemaan mehevämpää ja maukkaampaa kuin mikään ulko- ta sisäfile.
Kukahan helvetin typerys lienee palkinnut ohjeesi miinuspeukalolla? - Maistuu hyvälle
Välilihamies kirjoitti:
Ohjeesi on täysin jees! Suurin piirtein noin minäkin teen näin talvisaikaan (kesällä teen entrecôten hiiligrillillä).
Entrecôte pakkaa todellakin useimmiten olemaan mehevämpää ja maukkaampaa kuin mikään ulko- ta sisäfile.
Kukahan helvetin typerys lienee palkinnut ohjeesi miinuspeukalolla?Se johtuu vain siitä, että kaikki eivät vain ymmärrä hyvän päälle. Liha on hyvä ja varsinkin jos näkee hieman vaivaa ja valmistaa sen parhaalla mahdollisella tavalla.
Hyvää ruokahalua kaikille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082