Kohtuutonta mainontaa aukioloajoista DO:ssa

Pilalle mennyt idea

Koko viikko mainostettu ja ilmoiteltu että tuotteet puoleen hintaan aina 21.12 asti ilman palveluakin.

Tänään kun menin hakemaan tuotteita pelkästään, olikin ovet kiinni.

Ei todellakaan tarvi avata tuon puljun ovea enää IKINÄ !

Joku vesiongelma kuulemma, kun soittelin kaverille. Mutta eihän se estä tuotteita myymästä ?!?!?! vai tarvitaanko siihen nykyään vettä myös.

58

5982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peteri punakuono

      Samaan halpaan menin tänään itekin. Tarkistin vielä eilen aamulla et olihan auki tänäänkin. oisin leikkauttanu tukankin ku oli vapaa päivä.

      Jäi tuotteet saamatta ja letti pitkäksi.

      Onneksi kulman takaa löytyi apu. Joku sai vakkari asiakkaan miusta.

    • kärttynen

      Kertoo aika paljon paikan tasosta. Ihmekös se että pitää myydä -50% koko ajan. Ei ole lopulta varaa edes pitää paikkaa auki lopulta ;)

      Tuotteita tosiaan vois myydä vaik vettä ei tulekaan.

      • Perehtykää_ensin

        Niin no tosiaan liike oli tulvinut vettä nilkkoihin asti, joten kyseinen vesivahinko aiheuttimyös sähköongelmia koska pistorasiat jäiväy veden alle.


    • kuukelikuu

      Hei haloo ! Miettikääs millainen paikka se on ? Jossain maan alla ja kalustus on vähän sellainen ja tällainen.

      Jos tulee maanjäristys niin sehän jää ensimmäisenä sinne alle.

      • Maanjäristys

        Voi kamalas, jos tulee maanjäristys, kyllä nyt pelottaa. Ei sinne voi mennä. Ajatella, jos tulee maanjäristys.


    • oksettavatmummot

      mitä helvetin tanttoja te ootte? :DD

    • xgree

      Mainoksien perusteella ymmärsin että tuolla saa myös -50% kampaamopalveluistakin. kaveri kävi värjään ja leikkaan ja hinta oli lähes sama kuin normaalissa kampaamossa. Nii missä kohtaa se -50% pitää paikkansa.

      • manu 2012

        Tätä on aikas paljon ihmetelty aiemminkin. Väittävät et -50% palvelusta, ja jos väri leikkaus maksaa 85€ niin jossain on menty ja lujaa puuhun p***e edellä.

        En tiedä yhtään paikkaa missä hinta on tota luokkaa Rovaniemellä, siis väri leikkaus 170€, ei edes Rovaniemen kalleimmissa paikoissa.

        Ja sit tosiaan mainostetaan olevan auki ja sit yht äkkiä ovet säpissä. Tuotteita olis voinu myydä (jos on asiakkaita) vaikkei vettä tuliskaan.


      • köyhät ja vanhat
        manu 2012 kirjoitti:

        Tätä on aikas paljon ihmetelty aiemminkin. Väittävät et -50% palvelusta, ja jos väri leikkaus maksaa 85€ niin jossain on menty ja lujaa puuhun p***e edellä.

        En tiedä yhtään paikkaa missä hinta on tota luokkaa Rovaniemellä, siis väri leikkaus 170€, ei edes Rovaniemen kalleimmissa paikoissa.

        Ja sit tosiaan mainostetaan olevan auki ja sit yht äkkiä ovet säpissä. Tuotteita olis voinu myydä (jos on asiakkaita) vaikkei vettä tuliskaan.

        itse olen ainakin saanut n. puoleen hintaan. leikkaus ja värjäys maksoi 60e ja rtc:llä maksoi reilusti yli 100e.

        leikatkaa itse hiuksenne jos ei ole köyhillä varaa maksaa. :)


      • yuerk
        köyhät ja vanhat kirjoitti:

        itse olen ainakin saanut n. puoleen hintaan. leikkaus ja värjäys maksoi 60e ja rtc:llä maksoi reilusti yli 100e.

        leikatkaa itse hiuksenne jos ei ole köyhillä varaa maksaa. :)

        Olen kyllä valmis maksamaan kampaajalle palveluista mutta puoleen hintaan tuolla ei todellakaan saa. minulla on suht pitkät ja paksut hiukset ja leikkaus värjäys makso n 80e kun taas hairlekiinissa jossa käyn lähes aina niin olen selvinny sieltä satasellla. maksan nykyään tuon satasen mieluummin kuin menen tuonne puotiin.


      • kooPee
        yuerk kirjoitti:

        Olen kyllä valmis maksamaan kampaajalle palveluista mutta puoleen hintaan tuolla ei todellakaan saa. minulla on suht pitkät ja paksut hiukset ja leikkaus värjäys makso n 80e kun taas hairlekiinissa jossa käyn lähes aina niin olen selvinny sieltä satasellla. maksan nykyään tuon satasen mieluummin kuin menen tuonne puotiin.

        Pitäs mennä piruuttaan tonne edellisen kampaamo laskun kanssa ja näyttää kassalla että sehän tulee sit puoleen hintaan. Maksoin tänään 98€ leikkaus, raidat ja väri


      • kyl voi maksaa
        manu 2012 kirjoitti:

        Tätä on aikas paljon ihmetelty aiemminkin. Väittävät et -50% palvelusta, ja jos väri leikkaus maksaa 85€ niin jossain on menty ja lujaa puuhun p***e edellä.

        En tiedä yhtään paikkaa missä hinta on tota luokkaa Rovaniemellä, siis väri leikkaus 170€, ei edes Rovaniemen kalleimmissa paikoissa.

        Ja sit tosiaan mainostetaan olevan auki ja sit yht äkkiä ovet säpissä. Tuotteita olis voinu myydä (jos on asiakkaita) vaikkei vettä tuliskaan.

        jopa 170€ jos on pitkät hiukset


    • Pirkko väri

      Hinnathan piti olla keskimääräisestä Rovaniemen hinnasta, ei yhden liikkeen hinnasta. Esim Tapiolla väri leikkaus maksaa 75€

    • apuva apu

      Harhaanjohtavaa mainontaa. Hintahaitari on kuiten aika laaja kauneudenhoitoalalla. Kukaan ei voi tietää mitä palvelu / tuote maksaa.

      KC:n tuotteen Hairlekiinissa normaalisti 8,90€/kpl, ja tuoltako irtoaa sit alle 4,50€/kpl ?

      Uskoo ken tahtoo - Minä en !

    • Doonattu

      Itse oon selvinny Do.ssa aika edullisesti, vaikka on pitkät hiukset. Jotain 60€ mennyt :Värjäys leikkaus tuotteita. Yleensä roin kampaamoissa minulla on mennyt 90-140€ , enkä ole aikaisemmin raaskinut ostaa siihen lisäksi tuotteita.

      Ainoa on ollut että enää en ota väri leikkaus samalla kertaa, kun en jaksa oottaa niin kauheen kauan. Ensin jonotin vuoroa tietenki normisti, sitten leikattiin hiukset ja takasin jonottamaan, kun juuri siinä minun vuorolla kampaajalla loppui oma työvuoro(tms?) ja sitten värjäämään hiukset kun oli jono edennyt. Meni aika pitkään. Minusta on ihan ok että aluksi tietenkin jonotetaan omaa vuoroa, mutta todella ikävää jonottaa vielä kesken kaiken.

      Joka kerta olen ollut värin lopputulokseen tyytyväinen! Aattelin mennä tammi-helmikuussa uudestaan. Saa nähä onko hinnat nousseet sitten lokakuun.

      • Tottakai

        No tottakai nousee alv:n myötä myös kampaamoissa


    • halvalla ei tule hyv

      Hitto mitä pelleilyä. Paluu -70 luvulle. Monttuun vaan.

      Eikä toi yleisönosasto kirjoitus imarrelut hirmuisesti. Oli menny samaa rataa ja vähän vielä, noh lukkee jokainen ite.

    • kiitos ja HYVÄSTI

      Luvattiin että menee noin 15 minuuttia, odotin ainakin 30min ja aika suttusen oloiset tekijät, kukaan ei sanonut mulle mitään että milloin olisi mahdollista päästä palveltavaksi.

      45minuutin odotuksen jälkeen heitin takin niskaan ja lähdin ulos, sanomatta yhtään mitään.

      Rovaniemen huonoin palvelu on Do Hair :ssa

      En koskaan enää tuollaiseen paikkaan.

    • jgee1

      kalliiksipa olisi tullut pitää pulju auki pelkkien alennusshampoiden perässä juoksijoiden takia.

      • Halvalla ilman veroa

        Halvallahan tuolla muutenkin annetaan kaikki.


    • 2+20

      halvalla ei saa hyvää - tässäkään tapauksessa.
      menin värjäyttämään pääni Do:ssa kun sitä joka paikassa oli kehuttu ja tututkin kehui. no pakkohan se on olla hyvä (ja halpa) kerran noin kehutaan! vielä mitä... väriä tyttö laitto päähän vaikka kuinka paljon ja tummaa, kuten pyysinkin (eriasia oli sitten se, oliko se tytön suttaama väri tarpeeksi tummaa, en tiedä, en ole kampaaja), mutta lähdin aivan samannäköisenä kuin tulinkin...
      halvaksikin kehuttu, että puolet halvempaa kuin muualla. muualla tuommosen värin laittaminen maksaisi mun päähän. n. 80 e, tuolla se sitten maksoi vähän reilu 60 e... ei todellakaan ole niin halpa ja hyvä kuin mainostetaan ja kehutaan!

      ennemmin maksan sen täyden hinnan ja saan rahoille vastinetta, kuin maksan vähän alea ja en saa mitään takaisin.

    • Hanna Y76

      Kuluttaja-asiamiehelle on harhaan johtavasta mainonnasta tehty ilmoitus tuosta Do Hair paikasta.

      Hinnat eivät todellakaan ole puolet normaalista, lasten leikkaus aika monessa paikassa 20-25€ ja tuolla lähes sama hinta, ei todellakaan 10-12€

      Ja tuo ammattitaito, noh kaverit "tyytyväisiä", mutta eihän oikeaa mielipidettä kysellä "kavereilta". Se tutkimus tehdään ihan jossain muualla. Eli voihan sen arvata ku maan alle pitää mennä tekee hommia et mitä se oikea ammattitaito on.

    • vaadintaitoa

      eihän puolikkaasta työstä voi koko hintaa maksaakkaan.... itse kun menen kampaajalle niin menen sillä mielin että työ tehdään alusta loppuun ilman enempiä pomppoiluja tai odottamisia yhden ihmisen tekemänä.
      siis suomeksihan tarkoitan että menen varatulle ajalle ja työn ->pesu,leikkaus,värjäys ja LOPPU KUIVAUS KAMPAUS tekee yksi ja sama ihminen ilman että joudun odottamaan ylimääräsiä tai että hypin paikasta toiseen; poikkeus tietty pesu paikasta leikkuupaikalle. vaikka hinta värjäyksineen tuleekin "kalliiksi" niin mielummin maksan oikean hinnan ammattitaitoiselle tekijälle kuin että juoksen tarjousten perässä ja sen mukaan mitä kaverin kaverit sanoo.

      mutta tämäkin on sitten vain yksi mielipide monien joukossa, jokainen tekee tavallaan

    • normi hinnat

      muutamilta halvan hinnan perässä "juosseelta" kuullut, et ihan normi hintainen paikka. väri leikkaus maksaa sen 70-80€

      Eli aivan niinku noissa keskustan "tavis" paikoissa.

      Sit myydään muutenkin tuollaista tosi halpaa tuotesarjaa jonka saa keskustan liikkeistä 8,90 - 9,90, mut ei nekään ole puolella hintaa tuolla.

      Et tuo mainonta -50% on kyll jostain ihan hanurista

    • kaale ja vaale

      Mikä tää Do on ? Onks täällä Thai hierontaa ?

    • sähläri häsläri

      Ammattikoululla opiskelijatkin leikkaa jo 15€

      Partureissa about 30€ leikkuu

      Kampaamoissa about 40€ leikkuu

      Ei TOSIAAN ole -50% hinta.

      Kuka tahansa sählää sun päätä, jos on pitempi työ.
      Ja aika ihme menoa muutenkin, eikä päivänvaloa nää koko aikana.

      En mee toisti.

    • kärsimystä 2 tuntia

      Järkytys ja suuri pettymys! Asiakkaan aliarvioimista ja nöyryyttämistä.

      Väri päässä yli tunnin, kun sitä ei keretä huuhtelemaan ennenkuin itse siitä huomauttaa. Vain nuoret komeat kundit palvellaan alusta loppuun viiveettä. Edellisten asiakkaiden hiukset lattialla eikä niitä korjata välillä pois. Toiselle asiakkaalle sanotaan, "ei ole mitään vaikutusaikaa, istu rauhassa ja vaihda välillä paikkaa sohvalle"... Tuommoinen konsepti ei onnistu!

      Kaiken huippu on se, että asiakkaalle sanotaan KUIVAA ITSE HIUKSESI ja työnnetään hiustenkuivaaja käteen. Mitä mitä? Eikö se kuulu siihen älyttömän KALLIISEEN hintaan? Meillä on sellainen tapa, sanotaan. No huh-huh, omin silmin näkee, että osaa asiakkaita palvellaan, osaa ei lainkaan.

      Ja se loppusumma! Hinta lähes satasen. Ei ikinä enää! Ihmisten on hyvä tietää, että harhaanjohtavaa mainontaa. Törkeää!

    • jldFÖJPÄ

      -50% on erittäin suureellinen käsite, pitäisi ensin määrittää mihin verrataan. En ole näin suuripiirteistä mainostamista ennen nähnyt ja aina mietin että -50% MISTÄ? Onko se Rovaniemen kalleimasta kampaamosta vai ovatko DO:n yrittäjät kartoittaneet kaikki Rovaniemen kampaamojen hinnat ja laskeneet keskiarvon joka on sitten puolitettu, sen ymmärtäisin kyllä mutta kun tällaista keskiarvo laskentaa ei ole tehty ja jos on niin olisi hienoa nähdä se, muuten tämmänkaltainen mainonta johtaa harhaan kuluttajaa eikä ole asiallinen.

    • Aasi vai Taavi

      Eikös tästä mainonnasta oltu tehty jonnekin jo joku kysely viranomaisellekin !?!?! Enkä lainkaan ihmettele

    • Opiskelija Roista

      Ite menin syksyllä samaiseen paikkaan halvempien hintojen toivossa. Väri leikkaus melko paksuun ja suht pitkään tukkaan teki yhteensä 120e!

      Lopputulokseen olin enemmän ku tyytyväinen, mutta en ole koskaan aikasemmin maksanut noin paljoa kampaamossa...

      Tuo puolet hinnasta pois ei ole lainkaan mahollista - ei missään kampaamossa tuollanen käsittely maksa 240e. :)

    • sääli ja surku

      Siis tämä mainonta Dossa tai mikä se onkin, mainostetaan että KAUPUNGIN KESKIHINNOISTA -50%, eli ei siis kaupungin kalleimmasta paikasta !

      Keskihinta tarkoittaa että otetaan halvimpia, keskihintaisia sekä kalleinpia hintoja ja niiden keskiarvo.

      TÄMÄ EI TÄSSÄ DO : SSA KYLLÄ TOIMI

      ja työn taso on kyllä sitä ja tätä ja miettikää niitä työntekijä parkoja kun ne ovat siellä kellarissa pimeässä kuin orjat konsanaan :/

    • Plöö

      Nykyisin taitaa mainonta kuulua "JOPA 50% edullisempi". Rähjäinen on paikka ja hinnoittelu värien kanssa vähän epäselvää, mutta tuotteet todellakin on puolihintaisia: muotoilutuotteet 5,50e ja hoitotuotteet 4,50€. Typerää kirjoittaa haukkuja, jos asioista ei mitään tiedä.

      Itse en aio enää liikkeessä käydä, ellen tarvi suurempaa erää tuotteita kerralla. Paljon siinä säästää jos normaalisti shampoo ja hoitoaine maksaisi yhteensä 18e, mutta saat ne do:sta palvelun yhteydessä 9 eurolla. Ja itse olen noilla hinnoilla ostanu aiemmin tuotteita paljonkin, joten tiedän mistä puhun.

    • letitä ite

      Asiakasta viedään kuin pässiänarusta tässä paikassa.

      Sama ku oma ukko laittas autotallissa sulle värin päähän. Mistään "hemmottelusta" ei ole tietoakaan. Tukan kuivauksenkin saat tehdä ite.

      Sitte saat lopulta pulittaa lähes normi hinnan joka on muka "JOPA" puolet kampaamokäynnistä.

    • Ei enää

      Olen käynyt paikassa neljä kertaa, palvelu on kokoajan huonontunut. Värjäys meni ihan pieleen, hiustenleikkaus vieläkin enemmän ja lisäksi pilasivat uuden (ekakertaa päällä) olevan puseroni. Palvelu on tosiaan törkeän huonoa. Tuotteet on edullisempia jos ostat silloin kun annat tehdä hiuksillesi jotain, muuten taitaa olla keskihinnan ylpuolella hinnat. Minä ainakin nyt vaihdan paikkaa.

    • Anneli permis

      Voiko muuta odottaa ku kellarissa tehdään pimeässä hommia ? Siellähän haiseekin just niinku kellari

    • kokemusta1

      VAROKAA!
      Itse kavin dohairissa kaksi kertaa kun asuin viela Rovaniemella. Nyt muutin Irlantiin jossa tekivat kampaajalla hiustestin ennen varjaysta ja sanoivat etta kaytetty variainetta, joka sisaltaa metallia (KIELLETTY IRLANNISSA...), joten joudun putsaamaan hiuksia 3vk ennen ku paasen varjaamaan hiuksia.

      Jos siis kaytte dohairissa ja meette sen jalkeen toiselle kampaajalle, kaskekaa testaamaan tuotteiden yhteensopivuus, tai muuten voi olla etta hiukset vaurioituu todella paljon!!

      En siis suosittele tasta syysta dohairia kenellekaan, jos vaihtavat aineita niin sitten ehka...

    • Kerttu Liisa

      Voiko muuta odottaa ku kaikki tuotteet mitä käytetään ovat alan edullisimpia. Huh Huh

    • muikkeli2

      Pakko yhtyä tuohon, että ei todellakaan ole mikään puolet halvempi paikka kyseessä. Itsellä tyviväri raidat maksanut mm. vaulalla 100e. Sama toimenpide LAO:n porokadulla oli 55euroa
      Mitäs tämä samainen lysti maksoi Do:ssa? no 80euroa. Tiiä sitte millä matikalla he ovat laskeneet tuon -50% mainos kikan, mutta mun mielestä 80euroa ei ole puolet 100eurosta....

    • Horror viluttaa

      Hinnathan on kuulema laskettu ALUEEN KESKIMÄÄRÄISISTÄ hinnoista. Eli ei edes alueen kalleimmasta paikasta tms ...

      Lisäksi siellä käytetään alan halvimpia tuotteita, joten et saa millään muotoa laatua hiuksiisi.

      Paikka itsessään, no kuten aikaisemmin keskustelussa mainittu, kuin autotallissa olisit ja mies lätkis värejä päähän.

    • kuka mitä milloin

      Missä ja kuka on laskenut Rovaniemen alueen parturi kampaamojen keskihinnat? ...ja milloin tämmöinen kysely on tehty ja missä se on nähtävissä?????, koska jos mainonta perustuu -50% sen pitää pohjautua viralliseen tietoon eikä "mutu" tuntumaan. Tieto on ettei tämmöistä virallista keskihinta laskentaa ole kukaan tai mikään instanssi koskaan tehnyt kenenkään toimesta jolloin se loukkaa kuluttajasuojaa

    • AVI Do Something

      Oliko tästä tehty jo Aluehallintovirastoon (AVI) ilmoitus. Loukkaa mitä suuremmissa määrin kuluttajaa.

      Aluehallintovirasto (AVI) valvoo tällaistakin toimintaa jolloin voidaan asettaa jopa liiketoiminta kielto tai SAKKO asiasta !

      Do Hair Rovaniemi rikkoo sääntöjä tässä hyvin voimakkaasti mielestäni.

    • petetty ja pettynyt

      Houkutellaan Asiakas halvalla sisään ja palvelu sekä työnlaatu täysin ala-arvoista.

      En suosittele kenellekään

    • DO´m Room(vipit eka)

      Kilpailijoilla kismittää edullisempi ja parempi parturi-kampaamo :D Kukaan normi asiakas ei viittis alkaa kaivelemaan jotain aluehallintoviraston lakitekstiä. Setvikää välinne naamatusten yrittäjät, niin ei tavitse käydä tätä mustamaalauskampanjaa täällä keskustelupalstoilla.

      • pettynytt

        Kyllä minua ainakin kiinnostaa kuluttajana, jos minua huijataan, niin kuin Do Hair tekee. Nettisivuilta ei löydy edes hinnastoa, sanotaan vain että -50% halvempi.


    • MiMMi

      Kävin DO:ssa värjäyttämässä 1,5cm tyvikasvun.. Hintaa tuli 70e!!! Olisin halunnut vaaleammasta väristäni hivenen tummempaa.. Ei alkanu tummentaa tukkaa.. Tyydyin siis pelkkään tyviväriin. Yli tunnin odottelin väripäässä, että koska joku ehtii sen huuhtelemaan. Siinä odotelessa seurasin kun asiakkaat ja työntekijät kävivät jokainen vuorollaan harjailemassa hiuksiaan samalla harjalla.
      Sanoin, että haluan puhtaan harjan, sitä en saanut, koska ne pestään vasta illalla. Ällöttävää. Eka ja viiminen kerta kun tuohon puljuun astun.

    • xxxccc

      Ilmoittakaa tollainen TERVEYSTARKASTAJALLE. Välineiden pitää olla puhtaat !

      DoHair ei koskaan

    • sdgjsdgjhaskh

      Latvojen leikkuu eli noin sentti pois, hintaa 40 euroa. En taida toiste käydä häiritsemässä likkojen juoruilua ja musiikin kuuntelua.

      • Anonyymi

        Aika kallis oli mielestäni. Minun kuitissani oli sestomislisä 12,50e. Mikähän se lienee? Onko kenelläkään tietoa?


    • jpjåjåj
    • Aave

      Pitäkää turpa kiinni. Itse muutin Rovaniemelle 1995. Viimeiset kaksi kertaa, kun olen dohairissa käynyt. Vaikka on joutunut odottamaan, niin ekoja kertoja on tuntenut hyvältä istua kampaajan penkillä. Ja lopputulokseen olen ollut tyytyväinen, todellakin tyytyväinen. Ja työttömän lompakostakin on löytynyt rahaa maksuun. Ja, välineetkin siellä huolletaan hyvin asiakkaiten vaihdossa. Edellisissä kampaamoissa on, jo sen takia ällöttänyt istua, kun välineitä ei asiakkaitten välillä pestä. Välinehuoltajan silmä näkee.

      • Anonyymi

        Jos ei ole yhdestä kerrasta tyytyväinen, niin voi mennä jatkossa toiseen paikkaan. Omaa tyytymättömyyttä on turha julistaa kommenttipalstalla. Kokeilemalla löytyy omat jutut ja paikat. Oulun ja Roin dohaireissa olen käynyt jo vuosikausia ja joka kerta ollut tyytyväinen. Ennen dohairia petyin joka kerta, missä kampaamossa kävinkin.

        Mulla on käsitys, että kyse on JOPA 50% alennuksista.
        Mitä tulee mainittuihin epäkohtiin, niin nonstop-kampaamo ei todellakaan sovi kärsimättömille asiakkaille. Dohairien sisustus kelpaa mulle, hieno sisustus näkyisi palveluhinnoissa.
        Pitää aina muistaa, olipa kyse mistä tahansa, että mitä korkeammalla odotukset on, sitä suurempi voi olla pettymys. Tänään on taas aika suunnata Oulun dohairin kampaajien osaaviin käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole yhdestä kerrasta tyytyväinen, niin voi mennä jatkossa toiseen paikkaan. Omaa tyytymättömyyttä on turha julistaa kommenttipalstalla. Kokeilemalla löytyy omat jutut ja paikat. Oulun ja Roin dohaireissa olen käynyt jo vuosikausia ja joka kerta ollut tyytyväinen. Ennen dohairia petyin joka kerta, missä kampaamossa kävinkin.

        Mulla on käsitys, että kyse on JOPA 50% alennuksista.
        Mitä tulee mainittuihin epäkohtiin, niin nonstop-kampaamo ei todellakaan sovi kärsimättömille asiakkaille. Dohairien sisustus kelpaa mulle, hieno sisustus näkyisi palveluhinnoissa.
        Pitää aina muistaa, olipa kyse mistä tahansa, että mitä korkeammalla odotukset on, sitä suurempi voi olla pettymys. Tänään on taas aika suunnata Oulun dohairin kampaajien osaaviin käsiin.

        Alennus lasketaan ko yrityksen (aiemmasta käytössä olleesta) hinnasta, ei esimerkiksi kaupungin keskimääräisistä hinnoista


    • Anonyymi

      Erittäin ammattitaidotonta väkeä. Miesten leikkaukset tehty tosi huolimattomasti.
      Värikäsittelyt lähinnä sinnepäin. Värejä sotkee kuka ehtii. Kenellä on kokonaisvastuu työstä ?
      En missään nimessä suosittele.

      -Ovelta pois palannut-

      • Anonyymi

        Kanttii mennä hyvään parturiin eikä valittaa täällä.


    • Anonyymi

      No on kyllä kumma kun sakset on tärkeämmät kun asiakkaat

    • Anonyymi

      Tiedän että tämä ei liity tähän mutta vein oman lapseni sinne ja sanottiin että pitäisi pestä hiukset eikä hän millään halunnut sitten sanottiin (joku mies kampaaja) että se ei sitten voi koskea hänen LIKAISIIN hiuksiin uusilla saksillaan mutta ei vieläkään halunnut pestä ja sitten se mies sanoi että no hei hei sitten ja lapsi alkoi itkemään kun päästiin ulos sieltä

    • Anonyymi

      Liikkeessä kosteaa ja home haisee. Ei kiitos!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe