silmä rypsiporsaan lihasuikaleissa

Kotikoki

Olen jonkun aikaa nyt miettinyt että miten voi olla mahdollista että hk rypsiporsaan lihasuikalepaketissa oli sian silmä mukana? Minä siis tälläisen mukavan yllärin kohdalleni sain.

Meneekö ne suikalelihaksi tehtävät eläimen jäännökset tosiaan jonkun lihasilppurin lävitse vain ja joku terä on jumittunut ja siitä syystä päässyt lävitse kokonaista sian silmää.??
vai leikataanko ne jämäpalat käsin ja joku harjoittelija on vain vahingossa jättänyt siivuttamatta kaiken.??

Tod näk hk:n vastaus olisi ollut vain jotain että pahoittelemme tapahtunutta, inhimillisestä virheestä johtuen lihasilppurimme terä on jumittunut ja siitä johtuen linjasta on päässyt lävitse kokonaisia elimiä.

Onko siis kenelläkäön tietoa että miten oikeasti tässä on voinut tapahtua??

En todellakaan enää osta hk tuotteita enää, koska ei ollut ainoa tuote joka on vähän iljettävää, niin jätän suosiolla nyt loputkin ko firman tuotteet kaupan hyllyyn.

6

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksi parempaa

surkea provo, todella surkea.

• jhugbkloip

Kukaan ei voi olla niin idiootti etteikö tekisi valitusta tuollaisesta. Tai jos on, niin saakin hajota omaan idioottisuuteensa.....

• kliubhvhcj

no haloo, älä vaivaudu, tosiprovo

• Alkup

Niin siis tuossa rivien välistä hieman mainitsin että en hk tuottieta enää tod käytä ja muutnekin olen hieman ujon puoleinen tai sitten vain saatanan laiska jotta jaksaisin sinne soitella ja kysyä asiasta koska ei sillä ole elämääni enää mitään merkitystä..
        Shit happens jne.. Mut miksi??

Ajattelin siksi ihan mielenkiinnnosta kysyä täältä, et jos olisi jpku lihamestari täällä joka voisi vaikka syyn tietää tuohon..

• Alkup

Joo ja siis miksi valittaisin sinne?? En tarvitse muutaman euron lihapaketista rahojani takaisin.. En halua uutta lihapakettia koska en enää pysty haluamaan.. Enkä halua hyvitukseksi montaa pakettia hk lihaa koska iljetys..

• heitit sitten pois
        Alkup kirjoitti:

Joo ja siis miksi valittaisin sinne?? En tarvitse muutaman euron lihapaketista rahojani takaisin.. En halua uutta lihapakettia koska en enää pysty haluamaan.. Enkä halua hyvitukseksi montaa pakettia hk lihaa koska iljetys..

Menit sitten heittämään paketin sisältöineen päivineen pois ja ilman yhteydenottoa tehtaalle, kyseessä oli kilpailu että kuka löytää siansilmän paketistaan on voittanut vuoden einekset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe