Tuli eilen "nautittua tonnikalaa". No keskellä yötä heräsin huonoon oloon ja oksensin tonnikalaa vaikka en ollut kovin paljoa syönyt, ja huomasin että ihopala oli tullut... Mitä?!?!
Es-Tonnikala sisälsi ihmisen ihopalan?
5
306
Vastaukset
- nimimerkki on pakoll
Siellä es tehtaalla kävi onnettomuus noin 2 kk sitten. Joku paikallinen jonne oli harjoittelussa ja putosi es pärinöissään tonnikala silppuriin. Ilmeisesti kaikkia palasia saatu siivottua koneistosta.
- sardiinli
Mä söin kans e shopperin tonniskeidaa ja mä löysin ihokarvoja.
On varmaan samasta satsista mun tonnikalapönikkä, jos sun pötikässä oli ihonpala, niin mulla oli ihokarvoja.
Meidän pitäs teettää DNA testit, niin nähtäs, et onko samasta lähtösin. - provontunnistelija
Hohhoijjaa - provo!
- Hannibal Kannibal
Mitenniin provo? On se kumma kun nykyään joka toista ihan asiallista aloitusta luullaan provoksi. Mikä vainoharhaisuus kaikkia vaivaa? Ettekö tosissanne ole ikinä löytäneet yhtään ihmisen ruumiinosaa ruuistanne?
Itse löysin kerran (en muista merkkiä) hedelmäsalaattipurista kaksi silmää. Rainbow kalapuikoikkojen joukosta on kerran löytynyt 2,5 sormea, varvas, kielen pala, nänni ja useita hampaita. Noi taisi olla ne isoimmat löydyt, mutta kyllähän ruokapakkauksista jatkuvasti löytyy pienempiäkin osia väheisemmissä määrissä, kuten sisäelinten-, luiden- ja niitä ihonpaloja.
- Anonyymi
Mitä ihmettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844