Kouluruoka ja kaikki suurkeittiöissä tehty ruoka on pääsääntöisesti ylimaustettua epäterveellistä mössöä jota en antaisi edes sialleni, saati sitten lapsille jos ei olis pakko!
Sanoisikin että lähiruoka ja koulujen omat keittiöt ja keittäjät on otteva käytöön takaisin ja pian.
Ylimaustettua mössöä.
5
178
Vastaukset
- Huh huh,,,
Yläasteelaisten uunikalaan oli ujuutettu matoja. Kalan päällä oli joukko matoja, jotka olivat kuolleita ja lisäksi paistettuja.
Joku oli ilmeisesti aikonun tehdä pilaa, mutta oppilaat vain naureskelivat. Selvisi, että ennakkokypsennetyt madot olivat lemmikkieläinten ruoaksi tarkoitettuja jauhomatoja. - omru
Aivan samaa mieltä, mutta valtiota ei ilmeisesti kiinnosta.
- omru
Ihmiset väittävät, että ihan normaalin näköistä ruokaa. Eri asia, mitä ne sisältää. Tämmöisiä karmeita porkkanoita meille tänään tarjottiin. Kuin jonkun jalkapohja.. http://aijaa.com/7aJ83T
- Suomalaistaidiotismi
Minun mielestä maksuton kouluruoka tulee lopettaa, koska se on verovarojen tuhlausta.
Jos ruokaa pitää valmistaa yhä halvmmalla ja halvemmalla, se loppujen lopuksi päätyy ruuaksi, joka ei enää kelpaa ihmisravinnoksi.
Ei verorahoja SAA TUHLATA turhaan sianruokaan, jota ei voi enää syödä. Päättäjät HERÄTKÄÄ! - Vavaca
Ylimaustettua? Meillä ainakin kouluruoka on ei-minkään-makuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790