Tein älykkyystestin ja sain ÄO:ksi 130 vaikka katsoin samalla televisiota. Hajoilkaa siiheen tavalliset pulliaiset!
Olen älykkäin!
5
661
Vastaukset
- Viisaampi
http://cw.us.to/alykkyys.php
Älykkyysosamäärätestejä voi verrata vaikka tuohon. Ne eivät kerro älykkyydestäsi juuri mitään. Korkeintaan tosi vähän loogisesta päättelykyvystäsi.
Älykkyyttä ei voi oppia. Nuo 'älykkyysosamäärätestien' kysymykset voi oppia ulkoa. Nih. - rastafari
130 on vielä aika normaali äo. Samaan kastiin kuuluu varmaan 25%suomalaisista.(veikkaus)
Itse sain tulokseksi 138 ja olin juonu pullon kossua. Et sillei!
ps. en itse välitä koko testeistä, koska ne eivät koskaan ole luotettavia... - tero the nero
no joo.tyhmäpäs oot...ite sain testistä 153 vaikka kissa häiriköi kokoajan vieressä.
- äo 153
Tein tuloksen 153 töissä nopeasti hutaisten. Että revi siitä. Mutta oikeasti mun mielestä nämä älykkyystestit ovat typeriä.
- mä^
minä sain tulokseksi 139 vaikka silmälasini olivat hävinneet ja näyttö oli muutenkin paskana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522