HALUAISIN OSTAA KÄYTETYN BILJARDIPÖYDÄN?MINKÄ HINTASIA NE ON?MUUTA HYÖDYLLISTÄ TIETOA?
KÄYTETTY BILJARDIPÖYTÄ?MISTÄ?
jlk
2823398
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 28
Vanhimmat
Minullakin voisi olla yksi tiedossa, mutta keltaisesta pörssistä löytyy...
esim www.biljardihuolto.fi
Snooker pöytä löytyisi. Minne sen haluat. Hinta neuvoteltavissa.
Vieläkö snookerpöytä myynnissä
Hyvää loppiaista ! Pöytä avaimetkäteen periaatteella uusilla veroilla 4 köötä, liituja, pallot, kolmio ym... 2.500 euroa 200 km säteellä Vääksystä ? 050-917 5523.
Moi!
Minkä merkkisiä pöytiä nämä ovat? Onko steel block vallit? Puuosien kunto?
Pöytiä 2x bce, teräsvallit ja 2x m-room norm.
Olen asennellut näitä snookerpöytiä n.15 vuotta ja haluan jos kaupat syntyy maksun etukäteen. Veikko Hannulalta voit kysellä, hän tuntee minut hyvin. Soittele !
Ovatko millaisessa kunnossa? Tuleeko uusi verka? Asennatko tuohon samaan hintaan Seinäjoelle?
Pystytkö lähettämään yhtään digikuvaa pöydistä?
Huomenta, valitettavasti ei ole kuvia ja pöydät ovat varastossa purettuina. Kaikissa pöydissä on käytön jälkiä, mutta ovat kokonaan puisia joita ei enää ymmärtääkseni saa valmistaa, siis nykyisin tehdään ainoastaan puristeista (MDF). Päätä nopeasti sillä jostain syystä nyt on kysyntää.
Hei! Laskin kuljetuksen kertakuormalla jolloin hinta ei muutu.
Hei !
Vielä pöydistä sen verran, että niiden kantaminen ei kuulu tarjoukseen koska siihen tarvitaan 4 riskiä miestä ja kaikki pöytäpaikat eivät ole katutasossa.
Ostan snookerpöydän ja muut varausteet, tarjoa
040-588 4941
onko vielä se snookerpöytä?
Saven toriauto myy jonkinlaisia pöytiä ja hinta 499 ja siinä on pallot ja mailatkin mut varmaan jonkunlainen levypöytä
Löytyy myös käytettyjä.
Ne maksaa ainakin 3000.
Täällä ainakin edullisia pöytiä jos sellaisia haet, myyvät myös kalliitakin kun vain kysyy heiltä. www.teippiville.net
järvenpäästä, sillä oli muistaakseni myynnissä käytettyjä pöytiä, siis salipöytiä, käytettynä.
kato ihmeessä huuto.net sivuilta
http://www.biljarditarvikkeet.fi/index.php?cPath=23_169&osCsid=hsqret1peibuo1mhuesf6otsj4
Mulla olisi Imperialin Buchanan mallinen pöytä 8 jalkanen! Todella hyvässä kunnossa vuoden verran ollut käytössä. Tarvitsen 9 jalkasen niin toi lähtis myyntiin pelivälineiden kanssa 2100 ekua.
Oulussa olisi nyt pöytiä tarjolla:
http://www.citybiljard.fi/poydat.html
Nyt on halvalla varastointiongelmien vuoksi Brunswick Gold Crown III pöytiä vielä muutama kpl.
http://www.biljarditarvikkeet.fi/product_info.php?cPath=23_169&products_id=924
Hinta siis vain 2000 € /kpl sis. Brunswick pallot ja valaisimen, verat pelikuntoiset.
Tästä ei poolpöytä parane eikä ainakaan halpene. Kyseessä siis monien mielestä maailma paras pöytä. Hinta sis. alv:n.
Saako alle 1000€ kunnollista poolpöytää
600€ maksaa hyvä sellanen varusteet ja pallot mukana.
www.huuto.net/kohteet/kivitasoinen-biljardipoyta-7ft/302186945
olen ostamassa käytettyä biljardipöytää..mistä kannattaisia katsoa vai olisko jollain myytävänä tämän sivun kautta..kokoa saisi olla
Myydään Brunswick Gold Crown II 9" 3 -osainen kivipöytä hintaa 2000€ Sijainti Lpr