Mulla olis yks vähän hassu kysymys.. :) En tiedä löydänkö täältä vastauksen mutta ajattelin nyt yrittää. :D
Aina välillä olen törmännyt tuohon kermakakkuhuumoriin, kakku suoraan naamaan! :D Mutta mitä tuossa kermakakussa sitten on? Siis tarkoitan sitä että jotkut sanoo että se on pelkkää kermavaahtoa, jotkut sanoo että siinä on tavallinen täytekakkupohja mukana, jotkut sanoo että pohja kermavaahdon alla on marenkia, jotkut sanoo jopa että styroksia..! :o Vastauksia on lähes yhtä monta kuin vastaajiakin - mikä lienee totuus?
Naaman kakutus? :D
Tuleva kakuttaja..??
4
322
Vastaukset
- Se tuleva kakuttaja?
AAAAAPUVAAAAA, pakko saada tietää!! Help! Help!!
- Se sama edelleen????
*nosto*
- kermakakkupläsiin
Perinteinen slapstick huumorissa käytettyä kermakakku on siis alumiinivuoka tai muu sopiva pohja, joka ei satu kun sen naamaan länttää ja se "kakku" osuus todellakin on pelkkää kermavaahtoa.
Eli koska pohja voi olla mikävaan, voidaan käyttää sitä styroksia tai oikeaakin kakkupohjaa. Jos halutaan enemmän sotkua ja aidomman näköistä voidaan joukkoon heittää myös vaikka mansikkahilloa.
Eli ei ole mitään ainoaa oikeaa tapaa tehdä kakutus kakkua. - Tuleva kakuttaja! :D
Ahaa, tämä selvitti jo paljon! :) Kiitoksia! :) :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 141510
- 821383
- 1741376
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 181239
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98965Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845