Kaksi kertaa, kun olen syönyt Apetit bolognese-pizzaa, niin siitä on löytynyt joku sitkeä pikkusormenpään kokoinen juttu, joka on saanut yökkäysrefleksin aikaan. Se ei ole, kivi, koska se antaa jonkin verran periksi, mutta ei sitä saa purettuakaan rikki. Onko muut samaa pizzaa syöneet tehneet tällaisiä löytöjä ja mikähän se voisi olla ?
Minulla ei ole myöskään aiempaa kokemusta valituksen tekemisestä joten tarvitsisin ohjeita, mikäli tästä kehtaa valittaa.
Pitäisikö tehdä valitus pakastepizzasta ?
7
303
Vastaukset
- tuttilitali
Jos pakkaus ja kyseinen "sitkeä juttu" ovat vielä tallessa, niin tässä voit tehdä reklamaation: http://www.apetit.fi/palautelomake
- Aloittaja-
Jes, kiitos !
- dkddd
Niissä on rustoja paljon
On muuten noi pakastepizzat merkistä riippumatta todella kallista "olevinaan ruokaa"
jauhoinen pohja ja ei muuta syömistä - khunki
no jos kyse on liha pitsasta niin sehän voi olla jotain jännettä eiköhän niihin valmis pizzoihinki ängetä niitä huonoja lihan osia niinkun nugetteihinkin..
- koni3
Saattaa olla koninlihaa.
- kaikkea suusta löytä
Kyllä paksu siankamarakin sitkeää on, jos ei sitä ole kunnolla paistettu. Karvojakin voi olla.
- härskiliha
Ei ole tullut vastaan vastaavia jäyste-paloja, mutta Apetit-pizzan syönti on tosin jäänyt vain yhteen kertaan. Tossa joku 10 vuotta sitten erehdyin ostamaan sellaisen. Paketti oli siisti, pizza näytti siistiltä (ei hileitä), laitoin sen uuniin kuumenemaan ja vähitellen asunnon täytti kuvottava pilaantuneen lihan haju eineksen lämmitessä. Jäi syömättä ja jäi myös viimeiseksi Apetit-tuotteeksi, minkä olen ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle422850Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362601Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532574Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962144Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle432000Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501536
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281135